«MollerGroup» maina struktūru 4

 
7.decembris 2007 14:26

MollerGroup, lielāko auto tirdzniecības uzņēmumu Norvēģijā, kas pārstāv Volkswagen, Audi un Škoda auto markas, pēdējo 10 gadu laikā raksturo ievērojams pieaugums tādās biznesa jomās kā automašīnu vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība, nekustamā īpašuma attīstība, kā arī finanšu pakalpojumi Norvēģijā, Zviedrijā un Baltijas valstīs.

Salīdzinot ar apgrozījumu pirms 6 gadiem, Moller Baltikum (jaunu Volkswagen un Audi automobiļu vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība Baltijas valstīs) apgrozījums ir gandrīz desmitkāršojies, tāpēc ir pienācis laiks nodalīt vairumtirdzniecību no mazumtirdzniecības, kā tas jau sen tika izdarīts Norvēģijā. Šāda rīcība abām nozarēm piešķirs skaidrāku lomu nākotnes izaugsmes stratēģijā. Divu Zviedrijas mazumtirdzniecības grupu iegāde šā gada sākumā ir aktualizējusi nepieciešamību pēc mazumtirdzniecības procesu saskaņošanas Norvēģijā un ārpus tās, ka rezultātā MollerGroup ir pieņēmusi lēmumu mainīt organizācijas struktūru.



„Vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības apvienošana zem vienas administrācijas Baltijas valstīs izrādījās veiksmīgi izvēlēta taktika. Tomēr šobrīd MollerGroup bizness ir pieaudzis tik lielā mērā, ka, lai radītu uz nākotni orientētu struktūru, kas varētu attīstīt pārrobežu sinerģiju, ir radusies nepieciešamība nodalīt vairumtirdzniecības funkcijas no mazumtirdzniecības,” atzīst Pål Syversen – MollerGroup izpilddirektors. „Turklāt, tā kā mūsu galvenā stratēģija paredz Skandināvijas/Baltijas valstu mazumtirdzniecības ķēdes izveidi, fokusam uz mazumtirdzniecības operāciju koordinētu attīstību agrāk vai vēlāk būtu jāatspoguļojas arī organizācijas struktūrā. Mūsuprāt ir pienācis laiks ieviest šādu organizatorisko struktūru. Šāds izkārtojums liks pamatus turpmākai izaugsmei un ļaus skaidri saskatīt radītās vērtības atsevišķi katrā uzņēmējdarbības jomā un katrā valstī. Vairāk kā 2,3 miljardu EUR lielais kopējais apgrozījums ar vairāk kā 50 000 importētām automašīnām un 3000 darbiniekiem MollerGroup ierindo starp vadošajiem auto uzņēmumiem Ziemeļeiropā,” piebilst Pål Syversen.

Sākot ar 2008.gada janvāri, jaunā organizatoriskā struktūra sastāvēs no četrām uzņēmējdarbības jomām:

•    Vairumtirdzniecība Norvēģijā un Baltijas valstīs
•    Mazumtirdzniecība Norvēģijā, Zviedrijā un Baltijas valstīs
•    Nekustamie īpašumi Norvēģijā, Zviedrijā un Baltijas valstīs
•    Finanšu pakalpojumi

Vairumtirdzniecības funkcijas visās trijās Baltijas valstīs vadīs Harald A.Møller AS – vairumtirdzniecības uzņēmums Norvēģijā . Volkswagen zīmola direktors Norvēģijā Terje Male pārņems valdes priekšsēdētāja pienākumus Auto Group Baltic SIA (Volkswagen vairumtirgotājs Lietuvā, Latvijā un Igaunijā), savukārt, Audi zīmola direktors Norvēģijā Vidar Eriksen pārņems valdes priekšsēdētāja pienākumus Moller Auto Baltic SIA (Audi vairumtirgotājs Lietuvā un Latvijā). Baltijas vairumtirdzniecības uzņēmumi turpinās darboties tikpat autonomi kā līdz šim, pilnīgi atdalītā organizācijā, tomēr jaunā organizatoriskā struktūra radīs ciešāku saikni ar Harald A.Møller AS.

Visa mazumtirdzniecība Norvēģijā, Zviedrijā un Baltijas valstīs tiks apvienota vienotā struktūrā.. Šo jomu pārvaldīs Bent M. Haugen, kas šobrīd ir valdes loceklis un MollerGroup finanšu daļas vadītājs. Møller Bil (Norvēģijā), tāpat kā līdz šim, vadīs Kai Robert Solheim, kamēr Ketil B.Dørre turpinās pildīt savus pienākumus Moller Baltikum un mazumtirdzniecības biznesa Baltijas valstīs vadītāja lomā. Peter Wiklund, kas patlaban ieņem izpilddirektora vietu Upsalā, Zviedrijā, turpmāk papildus tam vadīs arī MollerGroup mazumtirdzniecību Zviedrijā.

Esošās Harald A. Møller AS un Møller Bil AS direktoru padomes pēc šīm pārmaiņām tiks pārveidotas attiecīgi par vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības uzņēmējdarbības jomu pārvaldēm.

Attiecībā uz nekustamo īpašumu, Baltijas valstu un Zviedrijas īpašumu portfelis tiks apvienots ar Norvēģijas portfeli, tādejādi radot Skandināvijas nekustamā īpašuma uzņēmējdarbības jomu.

Finanšu pakalpojumus (Møller BilFinans) šīs pārmaiņas tieši neietekmēs.
 
Visi komentāri
 
248568. viesis 7.decembris 2007 17:41
0 0 Atbildēt

savus iesmirdushos diilerservisus buutu labaak paarstruktureejushi trollji sakainie . Nau nekaadu iespeeju OOOO pacelt tikkai un vieniigi deelj suudaina servisa:(

248594. viesis 8.decembris 2007 12:14
0 0 Atbildēt

un neviena latvieshu uzvaarda, sviesc pilniigs

tapec jau arii nav servisa, galvenais tik pusliidz tikt galaa ar pardoto

248611. viesis 9.decembris 2007 21:33
0 0 Atbildēt

Kādi vēl servisi, kungi? Kuru tas interesē? Drīz tiks pievienota piektā uzņēmējdarbības joma - apbedīšanas pakalpojumi. Ceru, ka nav jāskaidro tās ienesīgums. Kā teica Kittner Group pārstāvis - mani jau interesē tikai pārdot. Nedaudz neatbilstošs rakstiņš visai cienījama Portāla tematikai, bet ko par eurikiem neizdarīsi.

248612. viesis 9.decembris 2007 21:45
0 0 Atbildēt

Viesis 248611.

Pēdējā teikuma otro daļu lūdzu neņemt vērā!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 5

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti