Grozīti noteikumi par transportlīdzekļu tehnisko apskati 43

 
13.aprīlis 2008 9:29

Turpmāk pusgada laikā transportlīdzeklim pagaidu atļauja 30 dienas piedalīties ceļu satiksmē valsts teritorijā tiks izsniegta ne vairāk kā divas reizes.

Ja sešu mēnešu laikā trešajā vai nākamajās pamata pārbaudēs transportlīdzeklim atkārtoti tiek konstatēti būtiski trūkumi vai bojājumi, pagaidu atļauja netiks izsniegta. Tā vietā transportlīdzekļa īpašniekam (vadītājam) tiks dota iespēja transportlīdzekli tās pašas dienas laikā nogādāt stāvvietā vai remonta vietā.

Šādu kārtību paredz otrdien, 1. aprīlī valdībā apstiprinātie grozījumi Ministru kabineta 2004. gada 29. aprīļa noteikumos Nr. 466 „Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļiem”.

Grozījumi paredz arī iespēju turpmāk vienas dienas atļauju saņemt elektroniskā veidā un precizē, ka vienas dienas atļauja nedod tiesības ar transportlīdzekli veikt pasažieru vai kravu pārvadājumus, kā arī transportlīdzekļu vadītāju apmācību.

Vieglajiem taksometriem turpmāk netiks veikta valsts tehniskā apskate, ja nebūs derīga licence (atļauja) attiecīgās komercdarbības veikšanai.

Grozījumos iekļautas vairākas Eiropas Savienības direktīvas, kuras Latvijai ir jāietver normatīvajos aktos. Piemēram, Eiropas Parlamenta un Padomes 2007. gada 11. jūlija Direktīva 2007/38/EK par Kopienā reģistrētu smago kravas transportlīdzekļu modernizēšanu, aprīkojot tos ar spoguļiem.

Noteikumu projekta īstenošanai papildu valsts budžeta līdzekļi nav nepieciešami.
 
Visi komentāri
 
255013. viesis 2.aprīlis 2008 9:35
0 0 Atbildēt

cik daudz gadiem bija jaizskrien ,lai to saprastu ...

255014. viesis 2.aprīlis 2008 9:56
0 0 Atbildēt

Tie Miera ielaa seedosie tak logiski nedomaa izdomaa tikai debiilus citus noteikumus a pasu elementaaraako lai sie auto iipasnieki(vadiitaaji), kas brauc tik peec lapas, buutu spiesti taisiit savus auto, nevareeja iedomaaties. Klaunu biedriiba.

255017. viesis 2.aprīlis 2008 11:05
0 0 Atbildēt

Reiz es laikam kādas 4lapas pēc kārtas ņēmu :D

255018. viesis 2.aprīlis 2008 11:10
0 0 Atbildēt

kur var to vienas ienas lapu saņemt elektroniski?

255023. viesis 2.aprīlis 2008 13:35
0 0 Atbildēt

Vispār jau to braukšanu ar šrotvageniem tā pakapeniski vajadzētu izbeigt. Diezgan jau amizanti pie TA stacijām izskatās vecie kūpošie un sarūsējušie kadeti,sierras un vecie merši. Šodien tomer salīdzinot ar 1995.gadu - ir realas iespējas iegādāties normalu auto, ar kuru TA var iziet vismaz ar otro reizi bez papildus nervu šūnu bendēšanas.

255025. viesis 2.aprīlis 2008 13:50
0 2 Atbildēt

IkdienasViesi ej tu zini kur....

mans 1984 gada mersis ir kudišs labāks par jebkuru getsu! Paradi man kadu no tagadejiem autiņiem kas var noiet miljonu un but normālā stāvoklī!

255026. viesis 2.aprīlis 2008 14:01
1 0 Atbildēt

richi,

Jebkurš auto pēc miljona var būt normālā stāvoklī, ja to stāvokli uztur. Cik tā stāvokļa uzturēšana izmaksā, tas ir cits jautājums.

255027. viesis 2.aprīlis 2008 14:15
0 0 Atbildēt

hi,hi.....tagad auto projektē tikai 3 gadiem ! Piekares daļas speciāli ražo ar palielinātu spēli lai ātrāk iziet no ierindas.Citādāk nesanākot bizness...

255029. viesis 2.aprīlis 2008 14:19
0 0 Atbildēt

Piekrītu 026 viesim. Viens mans paziņa, fanātisks BMW cienītājs, idealā stāvoklī uztur e-30, e-28 un e-32. Visi braucamie iziet TA uz pirmo reizi, bet cik tas viss izmaksā, lai to tehn. stāvokli reali uzturētu ? Milzu summas. Manas sievas koleģis kādus 10 gadus laukos turēja pie "dzīvības" savu pirmo ārzemju auto - w-126 mersi, bet beigās vairs nespēja turēties pretim tā korozijas augošajam procesam.

255040. viesis 2.aprīlis 2008 21:21
0 0 Atbildēt

Milzu summas? Neticu, ka sanāk dārgāk par tavu sonāti :D

255043. viesis 3.aprīlis 2008 0:06
0 0 Atbildēt

Beidzot sāk reāli domāt par šrotu novākšanas no koplietošanas ceļiem, parasti jau tik kādas *******as izdomā, lai varētu vēl vairāk no vadītājiem naudu nokāst.

255045. viesis 3.aprīlis 2008 8:31
0 0 Atbildēt

Novērtēju šos grozījumus kā sliktus. Palielināsies korupcijas risks CSDD. Daudzi autovadītāji dodās uz tehnisko apkopi nepārbaudot savu auto. Tur auto pārbauda, pasaka, kas nav kārtībā, lai piedalītos ceļu satiksmē. Tātad pēc šī, itkā neveiksmīgā mēģinājuma vadītājam atliek tikai vēl viens (būtu vēl divi, būtu ok). Ja vadītājs redzēs, ka viņa auto TA pārbaudītājs vēlās "izšvilpt", loģiski, ka mēģinās iedot "pateicību". Jeb arī būs otrs scenārijs - palielināsies sūdzību skaits CSDD. Ja auto pirmajā reizē konstatētie trūkumi tikuši novērsti, bet joprojām atrod jaunus trūkumus, loģiski būs sūdzēties par TA pārbaudītāju darba kvalitāti.

Šaubos vai CSDD šo grozījumu sekas ir pietiekoši novērtētas.

Kopumā ideja ir laba, bet vēl jāpieslīpē.

255050. viesis 3.aprīlis 2008 10:10
0 0 Atbildēt

Salaveci??? rakstu izlasiiji. 2X var izsniegt ! pirmaa tak neskaitaas !

un otro reizi ejot paarbauda tikai konstateetos defektus-kuri jaanoveersh.

es neredzu probleemu. probleema ir taaka shie LJOTI leenu domaa un DARA.

255061. viesis 3.aprīlis 2008 11:09
0 0 Atbildēt

Ar visu šito ir liels sviests. Pirmkārt ja ievēro visus likumus un noteikumus tad salabot auto ir aizliegts no CSDD puses. Pieņemsim situāciju ka auto teh. apskate ir beigusies. Vajag tikt līdz autoservisam – nav iespējams, jo 1-dienas atļauja ir derīga tikai no auto pieraksta vietas līdz tuvākai CSDD stacijai. Tātad ja auto piereģistrēts Mazpisānos bet patreiz atrodas Lielpisānos un nav derīgas TA līdz Mazpisānu (kas ir tuvākā) apskates vietai nokļūšana ir pārkāpums. Automašīnai ir defekti, kuri neietekmē transmisiju tātad drošību uz ceļa. Nolūzis izpūtējs un sabuktētas pakaļējās pasažieru durvis. Novērtējums ar šādiem defektiem ir 3. Teiksiet Autoejakulators. Nekā visi autoejakulatori atsakās braukt uz Lielpisānu sādžu, jo ceļš ir neizbraucams ar ejakulatora mazajiem ritentiņiem un kravu - iestieg. Tātad cilēkam tiek liekta iespēja ievērojot likumus un noteikumus iegūt TA un samaksāt ceļu nodokli par neceļiem. Diskriminācija.

255065. viesis 3.aprīlis 2008 11:15
0 0 Atbildēt

Ursi – tev pašam ar lasīšanu ir slikti. Skaitās visas reizes. Ja pirmajā reizē dabū 2 tad tā ir pirmā reize. 2-ajā reizē atkal 2. Tad 3-ā reize ir pamatpārbaude un tajā var dabūt tikai 1 vai 3 un nevis 2. Pēc pusgada cikls pa jaunam.

citēju:

«Turpmāk pusgada laikā transportlīdzeklim pagaidu atļauja 30 dienas piedalīties ceļu satiksmē valsts teritorijā tiks izsniegta ne vairāk kā divas reizes.»

255066. viesis 3.aprīlis 2008 11:19
0 0 Atbildēt

Un vispār nav tālu tas brīdis kad «pilsonis parastais» ķipa «latvietis kreditētais» būs beztiesisks radījums attiecībā pret visām minoritātēm un miljoniratitātēm, kuri nedraudzējas ar galvu, bet dara visu lai viņu bērniem būtu sliktāk.

255072. viesis 3.aprīlis 2008 12:31
0 0 Atbildēt

ikdienasviesi, tu tacu esi nedaudz diivains... Man ir padsmit gadu vecs auto, uzturet vinu kartibaa man izmaksaa videji zem 100Ls gadaa. Bet es visu remonteju laiciigi, ruset nekam nelauju arii laiciigi. Rezultataa- darba un naudas ieguldijumi minimali, jo remonteju LAICIIGI. Tevis teiktais ir spekaa, ja auto tiesham ir nojaats tik talu, ka vairs nekas vinaa nav labs... Nu tad tur nav auto vaina. Bet ja regulari kopj, nekadas nepatikshanas man tas vecais autinsh netaisa un uz celja arii palicis neesmu, lai gan braukaaju no vienas latvijas gala lidz otram regulaari. :)

Varu tik pabriineties par lizinga reklamu upuriem...

255074. viesis 3.aprīlis 2008 12:57
0 0 Atbildēt

Sorry, ja izklausīšos skarbi, bet nu ir tā, ka es pats braucu ar pavecu auto un uzskatu, ka daru pareizāk, nekā līst kredītos un tipa "dzīvot labāk", tad nu mani interesē, kā tieši ar savu rīcību es apdraudu apkārtējos? Kamdēļ vispār tā jācepas par auto tehnisko stāvokli vai vecumu? Cik avārijas ir izraisītas tā dēļ? 0.1%? Pārsvarā avāriju iemeslos taču dominē neuzmanība pārgalvība utml. Nav gadījumā tā, ka tieši ar jaunu un labu auto cilvēks visbiežāk pārvērtē tā spējas?? Nu lai tak viņš ir aprūsējis vai sagrabējis, KAS NO TĀ??? Piekrītu, ka ir lietas, kas IR svarīgas satiksmes drošībai (bremzes, gaismas), taču nav tik būtiskas citas lietas, par ko nereti izsvilpj TA. Vai kāds tiešām iedomājas, ka apskate nu būs tas garants, kas sniegs drošību, ka nākamajā dienā kaut kas nenoplīsīs? Tas ir katra personīgs izvēles/iespēju jautājums, kādā komforta un drošības līmenī viņš vēlas/var atļauties braukt. Sapuvusi grīda avāriju neizraisīs, tāpat arī citas pat būtiskākas lietas, ja tās ņem vērā. Kāds ir pamatojums veco auto īpašnieku nicinājumam? Izklausās vairāk pēc parastas deguna celšanas gaisā, kundziņiem, redz, nav patīkami braukt pa vienu ceļu vai atrasties vienā stāvvietā līdz ar "šrotvāgeniem". Diemžēl, sabiedrība sastāv no dažādiem cilvēkiem un tas gribi negribi ir jāpieņem. Tusējies tad savos klubos, kur ir tikai līdzīgie, tur amizanto skatu nebūs, ceļi mums ir koplietošanas, tāpat kā veikali, kino utt. Bet tā jau ar dažiem notiek, kad paceļas virs vidējā labklājības līmeņa, tad citi cilvēki liekas mazvērtīgāki...

255080. viesis 3.aprīlis 2008 14:50
0 0 Atbildēt

Tikai viena piebilde - avārijas gadījumā cietušais vecā auto valstij izmaksā vairāk, nekā cietušais jaunā auto. Smagākā avārijā ar vecu auto ir daudz lielāka iespēja palikt par invalīdu vai vispār nolikt karoti.

255081. viesis 3.aprīlis 2008 14:53
0 0 Atbildēt

Sapuvusi grīda var izraisīt avāriju, ja spiežot bremzi, pedālis izkrīt ārā. :D

Jekura sarūsējusi detaļa (spārns, stoika, sliekšņi) samazina auto izturību avārijas gadījumā un var radīt nevajadzīgas traumas. Piekritīsiet, ka sarūsējis spārns vieglāk norausies nekā nesarūsējis.

255083. viesis 3.aprīlis 2008 15:50
0 0 Atbildēt

Pēc Tavas piebildes sanāk, ka rūpes par satiksmes drošību ir tikai rūpes par valsts kabatu? Tātad, tiem, kas sarunās par auto tēmu vienmēr noliek šrotvāgenus, patiesībā rūp tikai valsts kases piepildīšana? Būtu jau apsveicama doma, ja vien tā būtu patiesa, arī metodes vispārējai labklājības celšanai ir citas, ne jau mazturīgāko "izēšana" no dažādām dzīves jomām un pazemošana. Es saprotu, ka dažam labam gribētos sagaidīt, ka visi, kas nevar atļauties jaunus auto, lai brauc ar sabtransu vai sēž mājās, tikai tas diez vai norādītu uz dzīves līmeņa uzlabošanos.

Es apzinos risku, ka švakāka bundža rada lielāku risku manai dzīvībai vai veselībai, bet tā nu būs tikai mana darīšana. Tad jau darba devējs saviem darbiniekiem, kuros viņš daudz ieguldījis, arī varētu sākt pieprasīt ievērot visādus aizliegumus privātajā dzīvē - kur braukt, kā ēst, kā izklaidēties, lai tikai nepakļautu riskam veselību, piekritīsi, tas būtu absurds.

255087. viesis 3.aprīlis 2008 16:50
0 0 Atbildēt

Tomēr, šodien vairs nav liela jēga braukt ar 10 gadīgiem auto, pat neskatoties uz it kā spēcīgiem zimoliem. Mana paziņa gadu atpakāl nopirka it ka labu bembi e-36. Bet, kā viņa veselu gadu §ēc tam mocijas ar servisiem un remontiem + vēl bembja lizingu. Gatavās šausmas un murgs ! Tagad, kad iespējams nopirkt pilnīgi jaunus auto un mēnesī lizingā piķot ap 100 ls , nav vairs nekada jēga mocīt savu dzīvi ar šrotiem. Vot, družka ir izlēmusi, ka tikko kā maijā beigs maksāt par bembi - uzreiz pirks jaunu getzu,fabiu vai lacetti un dzīvos kā normals cilvēks...

255090. viesis 3.aprīlis 2008 17:22
0 0 Atbildēt

Ar tām jaunajām 100 Ls mēnesī ir tā. Es arī biju nolēmis pirkt jaunu getzu pa 98 Ls mēnesī (akcija). Bet kad sāk komplektēt to auto, tad mēneša maksājums + drošināšanas, apkopes un traļi vaļi jau pārsniedz 200 Ls, kas tajā brīdī bija maksājums par octaviju. Savukārt sākot komplektēt octaviju, tās maksājums tuvojas bmw bāzei. :D Apburtais loks.

255093. viesis 3.aprīlis 2008 18:27
0 0 Atbildēt

aha, pa tiem 100Ls nekas neiznaaks... Tads auto, ka man ir, maksaa ap 250 ls menesii vismaz. Plus veel par obligatam apkopeem, kuras tagad veicu pats izklaides noluukaa, arii butu jamaksaa vairaak kaa 30ls, kaa man sanaak par elju un visiem filtriem par reizi... A mans vecais auto apeed tikai 100Ls vienu reizi gadaa videeji... Tad nu rekiniet pashi cik izdeviigi sanak lizings. Un mans auto pa servisiem arii nedziivojas, parasti vienu reizi gadaa saremonteju visu kas remonteejams un braucu.

Protams, galigi apsmiet lizinga maksatajus jau nevar, pateicoties tadiem cilveekiem, tadi kaa es varam pa leto pirkt vecakus auto un braukt. :D

255094. viesis 3.aprīlis 2008 18:32
0 0 Atbildēt

Par to ruusu gan nepiekriitu, ruusa nedriikst buut, jo izpuvusi griida pazemina auto izturiibu, ipashi crashaa. Bet kada bukte durviis, piemeram, noteikti neapdraud droshiibu... Bet TA par to chakaree.

Visumaa piekriitu, TA nav nekads radiitaajs, esmu izgajis Rigaa skati ar faktiski nekartibaa esoshaam bremzeem uz vienas ass. Tas bija nelags paarsteigums, ka vini tik daudz pat nespej notesteet- velak tikai pats sapratu, ka kaut kas nav iisti labi vairs un izjaucot tas kluva redzams...

Faktiski skates bus javar iziet arii pie diileriem, kaa tas ir daudzkur normalaa pasaulee, viniem vismaz katrs savas markas auto butu japaziist. Bet nu pagaidam mums tas nespiid...

255098. viesis 3.aprīlis 2008 23:29
0 0 Atbildēt

255087. viesis 03.04.2008 16:50

Tomēr, šodien vairs nav liela jēga braukt ar 10 gadīgiem auto, pat neskatoties uz it kā spēcīgiem zimoliem. Mana paziņa gadu atpakāl nopirka it ka labu bembi e-36. Bet, kā viņa veselu gadu §ēc tam mocijas ar servisiem un remontiem + vēl bembja lizingu. Gatavās šausmas un murgs ! Tagad, kad iespējams nopirkt pilnīgi jaunus auto un mēnesī lizingā piķot ap 100 ls, nav vairs nekada jēga mocīt savu dzīvi ar šrotiem. Vot, družka ir izlēmusi, ka tikko kā maijā beigs maksāt par bembi - uzreiz pirks jaunu getzu, fabiu vai lacetti un dzīvos kā normals cilvēks...

Bembis tiešām ir spēcīgs "brends", sevišķi motora ziņā, tāpēc ir pirms tam attiecīgi izbembjots :D

255107. viesis 4.aprīlis 2008 10:46
0 0 Atbildēt

Pašlaik skandi motors akcijā piedāvā vairākus modeļus. interesējos par sonāti. Vot, "standarta" aprīkojuma sonāte Gl,ar 2,4 motoru operatīvajā lizingā uz 7 gadiem - 153 ls mēnesī. Protams, apdrošināšanas un apkopes atseviški. Bet, ja gribas papildus luksus lietas - automatu, climat kontroli, ādas salonu, tad jau to summu var uzraut līdz pat 250 ls mēnesī. Bet, jāsaka, ka pamataprīkojums tai sonatei ir stipri bagātīgs - pērkot lētāko passatu, par tml. apīkojumu vien 3000 eiriki būtu jāmaksā klāt. ta nu tagad ir jāštuko - kuru no tiem vāģiem ņemt ? Passats ir passats, bet sonate arī ir milzigi liela un ērta + salidzinoši lētāka.

255110. viesis 4.aprīlis 2008 11:26
0 0 Atbildēt

vienā rajona CSDDā bija čaļi, kas bija ielikuši publisku sludinājumu, ka pie viņiem TA var iziet ar jēbkādu auto, protams par atsevišķu samaksu :)

255112. viesis 4.aprīlis 2008 12:46
0 0 Atbildēt

Klīst baumas, ka valdība plāno aizliegt braukt ar auto, kas vecāki par 7 gadiem.

255118. viesis 4.aprīlis 2008 17:39
0 0 Atbildēt

Ja tā tiešām būtu, tad latvija pārvērstos par vienu vienīgu Getziju :D

255120. viesis 4.aprīlis 2008 21:48
0 0 Atbildēt

pēdējā laikā izteikti pamanāms, ka iauto lasītjs msh maximali aizstāv visus iespējamos vecos šrotauto un vēršas pret jaunajiem auto. Tas lieina par stagnaciju domāšanā. Nu, nevar būt 20 gadīgd mersis labāks par jaunu santa fe. Nu, nekādīgi. Arī tie paši msh nīstie getzi par dažiem procentiem uzlabo Latvijas starptautisk autostatistiku. Un tas ir ļoti būtisk. Nav vairs 1993.gads, kad katrs latvju bāleliņš bija priecīgs savu vaziku nomainīt pret audi cigāru vai ford skropi .

i

255121. viesis 4.aprīlis 2008 22:26
0 0 Atbildēt

to 255120; a kāda rutka pēc man vajag ko jaunu,ja mani pilnībā apmierina šrotvāģis,nav jasatraucas par kaudzi lietas,un saķīlēt ar var bez lielām problēmām.Bet ņemt jaunu autiņu tikai lai būtu ar ko pazīmēties utt,nav vajadzība.Un 20 gadīga merša dīzelis ir motoru klasika(tāpat kā vēl dažu firmu),kā saka,katram ir sava uts tuvāka.:))

255122. viesis 5.aprīlis 2008 6:06
0 0 Atbildēt

Toties uzskats, ka svežaks getzs ir labāks par firmas ražotu un uzturētu mašīnu, kas 20 gadu vecumā ir labā stāvoklī [neaizmirsīsim, ka merši pūst :D ] liecina par uzķeršanos uz autotirgotāju reklāmas āķi - "jauns šorts labāks par vecu mašīnu". Ar ko getzs ir labāks - ar to, ka ir maigi izsakoties dārgāks par divdesmitgadīgu mašīnu, dārgāks uzturēšanā, sliktāk uztaisīts, kas pēc dažiem gadiem līdīs no visām malām ārā, un piedevām sarežģīti? Paldies, es dodu priekšrotu kaut kam tādam, ko var sadalīt reizinātājos ar nelielu instrumentu komplektu un kam elektrosistēmu var diagnosticēt ar vienkāršu testeri :D - ar mūsdienu līzingiem es, protams, varētu arī pacelt kaut ko stipri jaunāku :)

Visvairāk besī, ka to lēto šrotu dēļ ražotāji lētuma dēļ ražo arvien draņķīgākas mašīnas :(

255125. viesis 6.aprīlis 2008 15:28
0 0 Atbildēt

255094. viesis: Bet kada bukte durviis, piemeram, noteikti neapdraud droshiibu... Bet TA par to chakaree.--------------

Taas ir pilniigas mulkiibas ka TA cakaree par bukteem. Pagaajsgad maijaa izgaaju TA ar sistu Renault Laguna (bija apdauziits no visaam puseem 9 detalas bija apdauziitas remonts pec tam 600LVL) + veel miglinieks izsists, bet dega. + veel piekaree mazliet grabeeja - izgaaju TA pa nullem.

Vieniigi par to miglinieku gan pateica lai sataisot labi fiksi....

255126. viesis 6.aprīlis 2008 23:30
0 0 Atbildēt

Nu sorry veči,paskatieties ar kādiem auto brauc vecajā Eiropā. Tāpat tur vecu lūžņu ir vairāk kā vajag.Bet pie mums...Paskatieties kādi mums ir ceļi. Ja pabrauc kādus 100km tālāk no Rīgas, tad sākas izmēģinājumu poligons gan auto piekarei, gan arī pašai virsbūvei.Godīgi sakot,žēl to jauno autiņu lauzt pa šādiem neceļiem.Turklāt jaunam auto (teiksim 2...3-gadīgam) ritošās daļas remonts izmaksā krietni dārgāk,jo rezerves daļu veikalos to vēl nav (nemaz nerunājot par šrotiem).Vienīgā iespēja-pie oficiālajiem dīleriem...

Vispār, ko es gribēju teikt nobeigumā:cilvēciņi no CSDD Miera ielā,nu aizbrauciet kaut kur mazliet tālāk no Rīgas un reāli novērtējiet reālo ceļu stāvokli un tad domājiet, vai akli skriet un pildīt kārtējo ES direktīvu. Ja jau cien.Šlesers sola puslīdz savest ceļus kārtībā tikai kaut kur ap 2013.gadu, nu tad piedodiet,cieniet arī mūs autoīpašniekus un nedzeniet mūs priekšlaicīgi izmisumā ar kārtējo marasmātisko "dogmu". Man nav iebildumu-sataisiet ceļus kā nākas un tad prasiet šo normu izpildi no autoīpašniekiem.

Piekrītu vienam no iepr.komentāriem, ka ja papēta CSN statistiku, tad negadījumu skaits, kurā būtu vainojams auto tehn.stāvoklis ir ļoti niecīgs.

255127. viesis 7.aprīlis 2008 0:22
0 0 Atbildēt

Ko ārdās, šis grozījums ir normāls. Tagad nevarēs ņemt n-tās lapas un močīt apkārt ar izjātām buksēm? Žēl gan! Un par tiem jaunajiem $ūdiem, es nekad necienīšu "auto", kura piekares sviras ir īkšķa resnumā un bukses nav lielākas par lietuviešu olu!

255130. viesis 7.aprīlis 2008 9:19
0 0 Atbildēt

255125. viesi, chakaree, chakaree par bukteem. Un tas, ka tiki cauri ar tadu miglas luktri jau norada, ka labsirdiigs tev trapijaas skatiitaajs, man ar kartibaa esoshiem migleniekiem nav izlaidushi tikai delj taa, ka vienam no viniem nebija viena skruuve un jams kusteejaas...

255131. viesis 7.aprīlis 2008 9:21
0 0 Atbildēt

255120. viesi, ja tu esi bagaats, peerc un nekurnee par tiem, kuri nevelas mest naudu zemee...

255258. viesis 10.aprīlis 2008 9:51
0 0 Atbildēt

" Tad jau darba devējs saviem darbiniekiem, kuros viņš daudz ieguldījis, arī varētu sākt pieprasīt ievērot visādus aizliegumus privātajā dzīvē - kur braukt, kā ēst, kā izklaidēties, lai tikai nepakļautu riskam veselību, piekritīsi, tas būtu absurds."

visaadiem megasportistiem un megaaktieriep patieshaam darba liigumos meedz buut taadi punkti :)

255312. viesis 13.aprīlis 2008 21:29
0 0 Atbildēt

Viss sākās pirms gada, kad CP darbinieks mani apstādināja, un pateica ka nav izieta TA, uz ko atbildēju ka tikai rītdien beidzas termiņš un nakošajā dienā to izdarīšu. Izrādās, biju sajaucis datumus ( kuram gan negadās ) un dabūju sodu pa pilnu klapi. Tas nekas ka auto bija pilnīgā kārtībā uz nākošajā dienā TA iziet bez punktiem. Škrobe bija milzīga. Līdz ar to, Tā kā šis apskates variants ir izveidots arī daļēji lai CP varētu labāk nopelnīt :))Piedāvāju visiem tās TA uzlīmes no logiem noņemt, jo CP tikai ( nu parsvarā ) ieraugot auto bez uzlīmes to uzreiz stādina ( cerot noraut lielo piķi ).Pats braucu bez uzlīmes nu jau gadu. Pa šo laiku CP apzināti dēļ uzlīmes ir apstādinājusi 4reizes. Uz policista jautājumu par TA vienmēr pasniedzu protokolu ( jāredz dažu policistu jaukos sejas izbrīnus un muļķīgos jautājumus , bet kur tad TA, jo protokls jau sen beidzis sava 1mēn atļauju, bet paši nevīžo paskatīties ka protokols ir derīgs ) jo tieši protokols ir apliecinājums par izietu TA, bet uzlīmei ir tikai informējošs raksturs.

Ja šādi sāks rīkoties masveidā, CP pazudīs interese apstādināt automašīnas tikai dēļ uzlīmes neesamības, līdz ar to nebūtu problēmu, ja kāds nav paspējis vai aizmirsis dažas dienas par TA iziešanu.

255338. viesis 14.aprīlis 2008 13:19
0 0 Atbildēt

Ir zināmiem cilvēkiem jauns, mazās klases auto (mazda3) uz līzinga. Reāli šis auto izmaksā 300 Ls mēnesī (līzings+kasko, bet bez degvielas) + garantijas apkopes, par ko noplēsīs vēl vismaz 100Ls par eļļas maiņu vien.

Nez vai to katrs varēs atļauties.

Tajā pašā laikā labi kopts 10 gadus vecs auto vispār gada laikā varbūt izmaksās 300 Ls. Šie te jaunie auto par 100 Ls mēnesī ir mīts. Pieskaitiet kasko, garantijas remontu izmaksas un šis skaitlis manāmi izaugs. Reiķinaties ar 7 gadu saistībām līzinga kompānijai utt. Nez kā jums šķiet, bet manuprāt vairāk par gadu mūsu valstī plānot ir ļoti riskanti. Piedevām jūsu jaunais auto pēc 5 gadiem (bet saistības ir 7 gadi)pa Latvijas ceļiem kļūs tik dārgs uzturēšanā, ka labāk pariesiet uz krievu ņivu :)

Lai šamējie domā ko grib, bet kamēr būs iespēja pārvietošos ar 10-20 gadus veciem "šrotiem".

Ja runā par TA, tad viss ir atkarīgs no pārbaudītāja un tā cik daudz mašīnu stāv rindā aiz tevis. Ir bijuši gadījumi, kad pārbaudītājs 3 reizes staigā apkārt auto, kas iet TA jau otreiz (nākamajā dienā) līdz brīdim, kad atrod par ko "izšvilpt" auto. Par TA ir dzirdēti dažādi brīnumi, acīmredzot cik pārbaudītāji un auto, tik dažādu gadījumu.

255366. viesis 14.aprīlis 2008 22:33
0 0 Atbildēt

Fufelis tas viss par jaunajiem auto ir - liizinga kompaaniju vai jaunu auto tirgotaaju lobijs. :( Reaals piemeers - viena liela kompaanija ar filiaaleem miestos nomainiija darbinieku ~ 7-8 gadiigas 2.0 AWD Imprezas pret Sonaateem un 2 meeneshu laikaa 3 Sonaates lauku rajonos bij piebeigtas (2vaaki un koks). Kaapeec? Taapeec, ka bij pieradushi, ka pat pa pasuudiigu lauku celju var braukt arii uz 80 - 90. Sonaates izdomaaja savaadaak, jo vadaamiiba ir 0. Taa luuk. :P Par TA - jamie pat nebnofikseeja, ka man stuures pirksts ir praktiski jau izmaucies un iedeva uzliimi - labi, ka normaals vecis man i servisaa, pie kura reizi 2 meeneshos iebraucu hadeni paluureet - tas tad arii 2 dienas peec TA man shito paraadiija.

255680. viesis 19.aprīlis 2008 1:58
0 0 Atbildēt

es pa rīgu novālēju kādu pus gadu diendienā bez TA (dēļ rūsas) un nevienu reizi mani neapturēja :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti