No 45 200 eiro - jaunais Lexus ES sedans jau Latvijā (+ FOTO) 6

Foto: iAuto.lv

Lexus | 2.novembris 2018 15:00

Šodien Rīgā Lexus prezentēja jauno septītās paaudzes ES sedanu, kas Eiropā pārdošanā nonāks pirmo reizi. Tas būvēts uz pilnīgi jaunas platformas, nodrošinot auto plašu salonu un precīzu vadāmību.

Jaunākais Lexus veikums Rīgā bija apskatāms vien divas dienas, taču līdz ar tā nonākšanu pārdošanā nākamā gada janvārī populārākais no Lexus modeļiem būs pieejams arī latvijas luksusa auto cienītājiem.

Foto: iAuto.lv

Lexus ES ietver visu tradicionālo, ko Lexus pircēji sagaida no auto, apvienojot to ar pilnīgi jaunu un vēl nepieredzētu kvalitātes standartu. Esam gandarīti, ka septītās paaudzes Lexus ES būs pārdošanā Latvijā, nodrošinot mūsu pircējiem vēl lielākas izvēles iespējas,” norāda Lexus Rīga Airport izpilddirektors Artjoms Jernevs.

Savukārt Ingus Selezņevs, Lexus Rīga Krasta Automobiļu pārdošanas vadītājs, atzīmē: “Tā kā Lexus ES ir viens no visu laiku populārākajiem Lexus modeļiem, ticu, ka tā jaunākās paaudzes versija ar inovatīviem risinājumiem un aprīkojumu īsā laikposmā spēs iekarot arī daudzu vietējo autovadītāju simpātijas.”

Foto: iAuto.lv

Drošības garants

Septītās paaudzes Lexus ES 2018. gada Euro NCAP auto drošības testā, kam šogad piemēroti vēl stingrāki noteikumi, ieguva maksimālo vērtējumu jeb 5 zvaigznes, vidējai punktu summai sasniedzot 86,25. Tas ir viens no labākajiem rezultātiem starp premium klases sedaniem un ļauj ierindot Lexus ES starp drošākajiem automobiļiem savā klasē.

Lexus uzmanības centrā ir drošība, tādēļ jaunā Lexus ES standarta aprīkojumā ietilpst Lexus jaunākā drošības sistēma Safety System +, ar ko aprīkoti gandrīz 99% no Eiropā pārdotajiem Lexus automobiļiem.

Foto: iAuto.lv

Safety System + ietver dažādas aktīvas drošības sistēmas, piemēram, gājēju un velosipēdistu pamanīšanu dienas un nakts laikā, kas ir daļa no Pre-Collision System jeb PCS, tāpat arī dinamiskā radara kruīza kontrole (Dynamic Radar Cruise Control) ar integrēto visu ātrumu un ceļazīmju atpazīšanas palīgsistēmu, kas palīdz vadītājam saglabāt drošu distanci no priekšā esošā automobiļa. Kad ceļš atkal ir brīvs, ES automātiski palielina ātrumu, līdz ir sasniegts iepriekš iestatītais kruīza kontroles ātrums. Lexus ES ir aprīkots arī ar papildu pasīvās drošības sistēmu ar standarta aprīkojumā ietvertiem 10 drošības spilveniem. 

Ekonomisks un ietilpīgs

Jaunais priekšējās piedziņas luksusa sedans Latvijā būs pieejams ar ceturtās paaudzes pašuzlādes hibrīdpiedziņas sistēmu, kas nodrošina zemu degvielas patēriņu un minimālas emisijas. Hibrīds darbojas kopā ar 2,5 litru četru cilindru benzīna dzinēju, kā arī ar vieglu un jaudīgu elektrisko dzinēju. Tādā veidā abu dzinēju kopējā jauda ir 218 zirgspēki (160 kW), bet kombinētais degvielas patēriņš ir 4,7 l/100 km.

Salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli Lexus ES ir par 65 mm garāks, par 5 mm zemāks un par 45 mm platāks. Pateicoties jaunajai platformai un garākai atstarpei starp asīm, Lexus ES riteņi ir izvietoti vairāk virsbūves stūros, tādā veidā padarot tā izskatu iespaidīgāku.

Foto: iAuto.lv

Ērts ikvienam

Inženieru komandai ar Lexus galveno inženieri Jasuhiro Sakakibara (Yasuhiro Sakakibara) priekšgalā bija skaidrs mērķis – atjaunot līdzšinējo Lexus ES tēlu un vienlaikus to papildināt.

Tādēļ Lexus ES tika būvēts uz Global Architecture – K (GA-K) platformas, kas ļauj vēl vairāk paplašināt izsmalcināta vidējās klases sedana dizaina robežas. Šī ir īpaši stingra un viegla priekšējās piedziņas pamatne, kas atšķiras no līdzšinējās aizmugurējās piedziņas GA-L platformas, kas tiek izmantota pēdējās paaudzes LS flagmanim un LC sporta kupejā.

Inženieru darba rezultātā multi-link aizmugurējā balstiekārta un elektriskais stūres pastiprinātājs nodrošina vadībai nepieciešamo precizitāti.

F SPORT modeļiem ir adaptējošā balstiekārta jeb AVS, kas aizvieto līdzšinējo Dynamic Control Shocks balstiekārtu ar regulējošiem amortizatoriem.

Līdzīgi LC un LS modeļiem F SPORT modeļos esošā AVS sistēma pielāgojas 650 dažādos veidos, tādejādi padarot vadāmību daudz precīzāku. Pielāgošanās notiek, vispirms saņemot informāciju no sensoriem, kas mēra gan lineāro, gan vertikālo G spēku, braukšanas ātrumu, stūres leņķi, līkumā iebraukšanas ātrumu, kā arī darba cilindra iekšējo spiedienu. Papildus sistēma apstrādā arī informāciju, kas tiek saņemta no dzinēja.

Pārdomāts interjers

Lexus ES interjera dizaina pamatā ir Lexus Future Interior koncepcija, kas apvieno vadītāja vietu ar plašo līdzbraucējiem paredzēto telpu. Savukārt vadītāja uzmanība uz ceļa palīdz noturēt dažādu instrumentu viedais izvietojums automobiļa interjerā.

Lexus koncepciju „Seat in Control” dēvē par vienkāršu ideju, kuras ietekmi vadītājs izjūt, tiklīdz iesēžas automobilī. Viss nepieciešamais ir centrēts ap vadītāju, un visa vajadzīgā informācija atrodas līdzās. Elkoņa balstu var līgani novietot zem rokas, bet pogas var piespiest, neatraujot rokas no stūres.

Viss automobiļa salons ir savstarpēji saistīts ar modernām sistēmām. Navigācijas sistēma izvietota uz 12,3 collu multimediju ekrāna, kā arī visas sistēmas var efektīvi vadīt ar otrās paaudzes Remote Touch skārienjutīgu ekrānu.

Pilnīgi jaunā Lexus ES pasūtījumi jau tiek pieņemti Lexus Rīga salonos Lexus Rīga Airport un Lexus Rīga Krasta, un pirmie automobiļi pie klientiem nonāks 2019. gada janvārī. Tā cena būs sākot no 45 200 eiro.

 

 

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
GB12 2.novembris 2018 16:06
3 1 Atbildēt

Un jau atkal - Māris savu bildi ieliek, bet salona bildi nē...

GB12 2.novembris 2018 18:11
1 1 Atbildēt

Paldies par bildēm. Tikai viens tāds kautrīgs jautājums - kāpēc tas nu jau kuro reizi ir jāagādina?

LMT 2.novembris 2018 16:38
1 0 Atbildēt

Šo var ņemt!

arba 2.novembris 2018 20:21
4 21 Atbildēt

interesa pazuda izlasot - priekšpiedziņa

ro 2.novembris 2018 22:05
4 5 Atbildēt

Cik smuks bij panelitis lexus kupejai,tik negliits shamam..velk uz kia+ sauciet mani par vecmodigu ,bet besii taa futura salonaa..

GTD2 5.novembris 2018 13:23
2 0 Atbildēt

laxsusam , nekad salona apdare nav bijusi stipraa puse

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Pagaidām atliek ieceri uz visu gadu ieviest maksu par iebraukšanu Jūrmalā 14

Lai arī šodien domes komiteju sēdē bija plānots skatīt jautājumu par maksas ieviešanu par iebraukšanu Jūrmalā uz visu gadu, jautājums pagaidām atlikts, aģentūru LETA informēja pilsētas pašvaldības Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja vietniece Elita Cepurīte. Lasīt vairāk

 

Rīgas Motormuzeja kausa izcīņa 18. jūlijā atklās Latvijas un Baltijas autošosejas čempionāta sezonu Biķernieku trasē.

Jau 18. jūlijā Biķernieku trasē norisināsies šajā sezonā pirmās autošosejas sacensības “Rīgas Motormuzeja kauss 2020”, kuru ietvaros Latvijas čempionāta ieskaitē startēs Volga, Formula un VAZ klases, bet par Motormuzeja kausu cīnīsies ABC Race klases dalībnieki. Lasīt vairāk

 

Elektrificētos Jeep varēs pasūtīt Eiropā (+ FOTO)

No 21. jūlija pasūtīšanai kļūst pieejami Jeep Compass 4xe un Renegade 4xe. Pirmais no tiem maksās 37 236 eiro, otrs – 41 136 eiro. Lasīt vairāk

 

No 1.jūlija mainās kārtība kā tiek aprēķināti sodi par transportlīdzekļa vadīšanu bez OCTA 5

Šī gada 1. jūlijā stājās spēkā jaunais Administratīvās atbildības likums un grozījumi Ceļu satiksmes likumā, kas nosaka atbildību par administratīvajiem pārkāpumiem ceļu satiksmē. Normatīvo aktu izmaiņas paredz arī jaunu kārtību sodu aprēķināšanā par transportlīdzekļa izmantošanu ceļu satiksmē, attiecībā uz kuru nav veikta tā īpašnieka civiltiesiskās atbildības obligātā apdrošināšana (OCTA). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti