BMW X6 evolūcija - sākot no dizaina un tehniskajiem parametriem līdz pat izcilai reputācijai 5

Foto: Publicitātes attēls

Inchcape | 11.marts 2019 11:16

Drosme vainagojas ar panākumiem. BMW bija pionieris, savulaik laižot klajā drosmīgu, jaunas nišas modeli BMW X6, ko vieni mīlēja, bet citi ienīda. Tas joprojām ir viens no populārākajiem BMW modeļiem Latvijā, stāsta “Inchcape Motors Latvia” BMW grupas vadītāja Kristīne Nesaule.

“X6 pasaulē ieguvis lielu popularitāti un arī Latvijā ir viens no pieprasītākajiem BMW modeļiem, kas pierāda to, ka Latvija joprojām ir izteikta SUV (Sport Utility Vehicle) valsts,” atzīst Nesaule.

BMW X6 ir jauna segmenta “Sports Activity Coupe” (SAC) ieviesējs, kas apvieno parastās SUV funkcijas - izmēru, klīrensu, lielos riteņus un plašas ietilpības salonu - ar dizaina īpašībām, kas iepriekš redzētas tikai kupejas tipa automašīnās. Tas tika veidots balstoties uz X5 bāzes, atšķirīga bija auto virsbūve un “xDrive” pilnpiedziņas sistēma. X6 bija pirmais auto, kas aprīkots ar aktīvo diferenciāli, tā rezultātā spējot sadalīt griezes momentu starp aizmugurējā tilta riteņiem.

Jauna segmenta pamatlicējs

Pirmo 2009. gada modeļu formas ļoti atšķīrās no ierastā un tradicionālā. Neparasts, jauns X klases modelis, kam piemīt arī kupejas sportiskums un profila dizains. Neskatoties uz četru durvju konfigurāciju, X6 iedibināja jaunas tendences visiem transportlīdzekļiem ar augstu virsbūvi, gludu un asi slīpu jumta līniju. Sākot ar aizmugurējo logu, jumts, aizmugurējais vējstikls un bagāžas nodalījums tika novirzīti uz leju. Šāds dizains X6 padarīja sportiskāku, piešķīra tam mazliet agresīvāku un aerodinamiskāku izskatu.

Arī lukturu dizains tika mainīts: miglas lukturiem bija matēta apdare ārējo gaisa savācēju augšējā daļā. To novietojums augstāk un vairāk uz sāniem izcēla automobiļa platumu. Arī adaptīvo LED lukturu ieviešana bija jaunums BMW auto. Aizmugurējie lukturi ir aprīkoti ar divām LED gaismas rindām, kas veido zīmolam raksturīgo nakts dizainu kā harmoniski mirdzošu gaismas kopumu.

Evolūcija turpinās - uzlabojumi tehniskajos parametros

Aktuālā X6 paaudze šobrīd pieejama ar trīs dažādiem sešu cilindru rindas tipa dīzeļdzinējiem, kas sajūgti ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. To jauda sniedzas no 258 līdz 381 zirgspēkam. “Sports Activity Coupe” bagāžas nodalījuma tilpums - 550 litri, ko, noliecot aizmugurējo sēdekļu atzveltnes, var palielināt līdz 1525 litriem.

“Nenoliedzami, BMW X6 ir mīlēts modelis ne tikai Latvijā, bet arī citur. Tādēļ martā BMW vēlas atgādināt gan saviem esošajiem klientiem, gan arī tiem, kuri domā par X6 modeļa unikālajām īpašībām, ka šis auto tik tiešām ir savas klases līderis un lieliska izvēle ikvienam šoferim,” tā Nesaule.

Pārliecinošs valdnieks uz ceļa

Par spīti sākotnējām negācijām un šaubām par BMW X6 modeļa jēgu, šis auto ir sevi apliecinājis vairākkārt un turpina pierādīt gan kā jauna segmenta pamatlicējs, gan kā uzticams sabiedrotais uz ceļa. Īpašo modeli iespējams aprīkot ar 360 grādu kamerām, nakts redzamības funkciju, “Head-Up” displeju un automātisko parkošanās sistēmu. Augstais pieprasījums pēc BMW X6 visas pasaules automobiļu tirgos ir neparastās “Sports Activity Coupé” auto koncepcijas panākumu apliecinājums.

 

 
Visi komentāri
 
eidis 11.marts 2019 12:07
4 1 Atbildēt

Bagātības apliecināšana vienmēr balstās uz bezjēdzīgu patēriņu. Šis auto ir paraugs tam un tas ir vienīgais iemesls kāpēc viņu pērk.

Cik bezjēdzīgi dzinuļi ir tā pircējiem, tik pat konstruktoriem. Jumta reliņu novietojums liecina par analfabētismu airodinamikā.

msh 11.marts 2019 12:49
4 1 Atbildēt

Te pietrūkst eksperta komentāra par izcilu reputāciju gopņiku aprindās; šoreiz es tādam komentāram pat pārmaiņas pēc pieliktu krustu...

taaneko 11.marts 2019 14:36
2 0 Atbildēt

Man liekas šī raksta autors pārlasījis savu garadarbu sajūsmā spiedz un sit plaukstas. Kaut ko tik sīrupaini saldu sen nebiju lasijis.

ha-ha 11.marts 2019 15:17
2 0 Atbildēt

Nekā draugs, lopu uzpircējus šitam nepārsist. Redz, kāda viņiem reklāma ss.lv: Pozitīvisms rada smaidu. SIA Heinors- pozitīvākais un godīgākais liellopu un jaunlopu iepircējs, superīgi šoferīši, bezmaksas savākšana, vārdu sakot - tu jau sen to biji pelnījis!!

Conqueror 11.marts 2019 18:07
2 0 Atbildēt

paga, bet vai tad benzīna dzinēji vairs nebūs?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

“Latvijas Gada auto 2021” titulu izcīna “Škoda Octavia”, bet “Latvijas Elektro auto 2021” ir “Renault Zoe” 2

Konkursa “Latvijas Gada auto 2021” galveno titulu sīvā konkurencē ieguvusi jaunā “Škoda Octavia” (64 balles), par sešām ballēm pārspējot otrās vietas ieguvēju jauno “Peugeot 2008” (58), paziņots ceturtdienas vakarā, 3. decembrī, notikušajā konkursa noslēguma TV un interneta video tiešraidē. Lasīt vairāk

 

Skaties šeit 3.decembrī 19:00 konkursa "Latvija Gada auto 2021" rezultātu paziņošanas tiešraidi (+ TIEŠRAIDE)

Lielais fināla TOP 7 jau ir noskaidrots. Arī "Latvijas Gada auto 2021 Tautas simpātija" nominācijā ir izvirzījušies pārliecinoši pretendenti. 3. decembrī (ceturtdien) plkst. 19:00 mēs uzzināsim prestiža „Latvijas Gada auto 2021” titula ieguvēju. Lasīt vairāk

 

Kia prezentējusi jaunu modeļu platformu speciāli elektromobiļiem un īpaši ātru uzlādes sistēmu 2

Kia Motors prezentējusi jaunu, speciāli elektromobiļiem paredzētu platformu Electric-Global Modular Platform (E-GMP). Tai veltītā atklāšanas pasākumā “E-GMP Digital Discovery” Kia paziņoja, ka jaunā platforma būs visu autoražotāja nākamās paaudzes elektromobiļu pamatā. Lasīt vairāk

 

Nogrimušo kuģi autovedēju sazāģē kopā ar mašīnām (+ VIDEO) 9

Pērn pie ASV krastiem nogrimušo Golden Ray kravas kuģi sazāģēs kopā ar visām 4000 automašīnām. Kuģa izcelšanas operācija jau sākusies. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti