"Latvenergo" koncerns iegādāsies 159 bezceļu auto un kravas furgonus 14

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 23.aprīlis 2019 8:06

AS "Latvenergo" koncerns līdz 2020.gada beigām no uzņēmumiem AS "Wess" un SIA "Avar auto" iegādāsies līdz 159 bezceļa transportlīdzekļiem un kravas furgoniem par kopumā 3,543 miljoniem eiro, aģentūru LETA informēja "Latvenergo".

Uzņēmumā skaidroja, ka "Latvenergo" koncerna komercsabiedrības AS "Sadales tīkls" pārziņā ir elektrolīnijas ar kopgarumu vairāk nekā 90 000 kilometru un infrastruktūra visā Latvijā - gan apdzīvotās vietās, gan ārpus apdzīvotām vietām, daudzviet tās šķērso mežus, laukus un purvainus apvidus. Nodrošinot nepārtrauktu darbību un bojājumu gadījumā operatīvu elektroapgādes atjaunošanu, nokļūšana līdz elektrotīkla objektiem bieži ir iespējama tikai pa smagi izbraucamiem ceļu posmiem vai šķērsojot posmus bez ceļu seguma.

Tehniskā personāla, elektromontieru un operatīvo izbraukuma brigāžu ikdienas darbs ir saistīts ar elektrotīkla infrastruktūras izbūvi, apsekošanu, plānveida remontdarbu veikšanu, kā arī operatīvo bojājumu novēršanu, lai tūlītēji reaģētu uz dabas stihiju radītiem postījumiem un krīzes situācijās operatīvi piekļūtu elektrotīkla līnijām dažādos apstākļos, norādīja "Latvenergo".

Līdz ar to uzņēmumam ir nepieciešama atbilstoša pārvietošanās tehnika, kas ir spējīga pārvarēt bezceļus, tai jābūt ar atbilstošu kravnesību un vilktspēju. Praksē pārbaudīti un minētajiem kritērijiem atbilstoši ir bezceļu transportlīdzekļi ar kravas kasti un kravas furgoni ar paaugstinātu pārgājamību un to īpatsvars "Latvenergo" koncerna vieglā transporta parkā veido 27%.

Lai nodrošinātu kvalitatīvu elektrolīniju uzturēšanas un elektroenerģijas piegādes pakalpojumu, optimizētu transporta parka uzturēšanu, samazinātu ekspluatācijas izmaksas un neplānotās dīkstāves, "Latvenergo" koncernā 2019. un 2020.gadā ir plānots pakāpeniski atjaunot novecojušos un lielu nobraukumu sasniegušos bezceļu transportlīdzekļus un kravas furgonus, kopā līdz 159 vienībām. Nomaiņai visos Latvijas reģionos paredzēti astoņus līdz 15 gadu veci transportlīdzekļi ar nobraukumu no 250 000 līdz pat 380 000 kilometriem.

2018.gada 20.decembrī tika izsludināts atklāts konkurss bezceļu transportlīdzekļu un kravas furgonu piegādei, saņemot piedāvājumus no 10 pretendentiem. Iepirkuma procedūrā tika izvēlēti saimnieciski visizdevīgākie piedāvājumi, vērtējot transportlīdzekļu pilna dzīves cikla izmaksas, to tehniskos parametrus, pieejamo garantijas servisu tīklu Latvijas teritorijā un rūpnīcas garantijas nosacījumus.

Par saimnieciski visizdevīgāko tika atzīts "Wess" piedāvājums transportlīdzekļu "Toyota Hilux" piegādei un "Avar auto" piedāvājums kravas transportlīdzekļu "MAN TGE" piegādei. Transportlīdzekļu piegāde paredzēta no 2019.gada līdz 2020.gada beigām par kopējo summu līdz 3 542 800 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN).

Paralēli, atbilstoši "Latvenergo" koncerna stratēģiskās attīstības un efektivitātes ieviešanas programmai, laika posmā no 2017.gada līdz 2022.gadam ir paredzēts samazināt koncerna vieglā transporta parku par 420 vienībām. Kopš darbības efektivitātes ieviešanas programmas uzsākšanas 2017.gadā, ir izpildīti 40% no ilgtermiņa programmā plānotā transportlīdzekļu samazinājuma, jeb vieglā transporta parks ir samazināts par 168 vienībām.

Ekspluatācijā vairs neizmantotos transporta līdzekļus "Latvenergo" koncerns realizē regulārās publiskās izsolēs.

 
Visi komentāri
 
Ed. 23.aprīlis 2019 10:40
0 1 Atbildēt

Hilux ir viens no dārgākajiem + pilna masa virs 3t,kas nozīmē papildus vinjete 300eur par katru hilux. good.

Izdevīgākais būtu Mitsubishi l200 vai viņa lētākă kopija Fiat Fullback,kas maksā zem 25k, kamēr pliks hilux maksā apmēram 10k dārgāk.

GTD2 23.aprīlis 2019 13:20
3 2 Atbildēt

hilux varetu but saimnieciski izdevigaaks par l200, jo tiem diezgan atri braucot pa bezcelu sak visa virsbuve lodzities un verpties hilux ar nav nekas spidosh bet izturigaks par l200, ir par fiatu domaju ,ka neviens ar tadu negribes riskeet uz tik liielu apjomu, nav tas fiats nekads kvalitates etalons

msh 23.aprīlis 2019 16:32
0 0 Atbildēt

Tu laikam neesi sapratis kas ir esošais L200 un kas ir Fiat Fullback. Tātad, fiats ražo pikapu, tajā ieliek bitsumišī traktordzinēju, pašās beigās uzliek purnu pēc vajadzības - mašīnām, kam pasē rakstīts "MITSUBISHI L200" uzliek resti ar trīs dimantiem, mašīnām kam pasē rakstīts "FIAT FULLBACK" uzliek resti ar fiata bļembu.

Guzis 23.aprīlis 2019 13:53
2 3 Atbildēt

Zinu pāris lauksaimnieku kas gadiem lieto vairākus Hilux (nopērkot ik pa brīdim jaunu) un citus nepērk. Jo tie nodrošina 300k bez remontiem pa lauku ceļiem. Par L200 tādu pozitīvu stāstu nav, lai gan zinu vairākus kas ir tos lietojuši.

msh 23.aprīlis 2019 16:34
1 0 Atbildēt

Mans darba devējs pirms gada nopirka jaunu L200 vairāk kā 10 gadus nokalpojušā iepriekšējā L200 vietā - nopirka tāpēc ka L200; to viņam viens viņa padotais tikai vēlāk paskaidroja ko viņš ir nopircis - tad jau redzēs kā tas brīnums viņam kalpos.

Rūdis 23.aprīlis 2019 19:18
1 1 Atbildēt

Pilnīgas muļķības.

Neviens hilux braucot pa zemes ceļiem (vai Latvijas celiem), nenobrauc 300k bez remontiem, kur nu vēl teikt, ka tas NODROŠINA 300k nobraukumu bez remontiem...

viencexperc 23.aprīlis 2019 15:00
1 1 Atbildēt

Ne vienmēr - lētāk, nozīmē ekonomiski izdevīgāk.

DALJNOBOJS 23.aprīlis 2019 15:45
2 0 Atbildēt

ED. Tu vēl pasaki ka jāņem UAZ pikaps vai Ņiva.

Zemesgramata 23.aprīlis 2019 18:59
0 0 Atbildēt

Sia" Rīgas meži "braukā ar jaunām Ņivam, uz kurām uzstutētas jancīgas kravas kastes.

DALJNOBOJS 24.aprīlis 2019 7:19
3 0 Atbildēt

Izsaku līdzjūtību SIA" Rīgas meži" darbiniekiem un novēlu spēku un labus nervus pārvarēt šo grūto dzīves posmu, bet neraizējaties tās Ņivas maksimums izvilka gadus divus.

LMT 23.aprīlis 2019 10:41
0 0 Atbildēt

Lēti, vai es neprotu dalīt. Kur otkats!!!

msh 23.aprīlis 2019 16:38
0 0 Atbildēt

Interesanti kā diez to mašīnu nobraukumus ietekmē latvenergo un ST reformēšanās - cik noprotu, ST atlaida reģionos elektriķus un nu no rajonu centriem uz izsaukumiem rullē brigādes. Es nezinu kā tas būtu bijis agrāk, dažus mēnešus atpakaļ kaut kādas kļūdas dēļ manai darbavietai samazinātas pieslēguma jaudas dēļ [4x zem vajadzīgās] puse darba dienas tika sačakarēta ar diviem izsaukumiem.

Els 23.aprīlis 2019 19:35
0 0 Atbildēt

A ko,Rīgas meži sen ar kravas Ņivām pucē

Jānis 24.aprīlis 2019 3:46
0 0 Atbildēt

OIKs ir laba lieta!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti