Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

PAPILDINĀTS 6.08 ar RDSD atbildi; Bīstamās Dienvidu tilta nobrauktuves - iAuto monitorings (+ FOTO) 96

 
Māris Ozoliņš, iAuto redaktors | 6.augusts 2019 12:17

Te ir arī daļa atbildes, kāpēc Latvijā kopumā ir slikta situācija ar satiksmes drošību, avārijām un bojā gājušajiem. Ko dara atbildīgie dienesti ar satiksmes drošību? Ko?

Katram ir saprotams, ka sasista vai atjaunota "drošības barjera" bez attiecīga atstarojoša marķējuma vietās, kur sadalās ceļi ir ļoti bīstama satiksmes drošībai.

Vienkārši apnika uz šo Rīgas domes satiksmes departamenta bezdarbību noskatīties, liekam foto no konkrētām vietām ar datumu.

Nakts, lietus, sniegs un intensīva satiksme šo visu situāciju padara vēl bīstamāku.

Virznienā uz Pārdaugavu 21.07.2019.

21.07.2019. Interesanti, ka tikai šai drošības barjerai marķējumā tiek izmantota dzeltenā krāsa, kas ir daudz pamanāmāka. Foto: iAuto

21.07.2019. Bojāta barjera un melna Foto: iAuto.lv

21.07.2019. Bojāta barjera un melna Foto: iAuto.lv

21.07.2019. Melns bez atstarojošā marķējuma Foto: iAuto.lv

21.07.2019. Melns bez atstarojošā marķējuma Foto: iAuto.lv

Virznienā uz Lubānas ielu 21.07.2019.

21.07.2019. Bez bojājumiem. Foto: iAuto.lv

21.07.2019. Bez bojājumiem. Foto: iAuto.lv

21.07.2019. Bez bojājumiem. Foto: iAuto.lv

21.07.2019. Melna un vienīgā barjera, kurai ir pielikti atstarojošie brīdinošie stabiņi. Foto: iAuto.lv

PAPILDINĀTS 6.08 ar Rīgas domes Satiksmes departamenta atbildi: "Rīgas domes Satiksmes departamentā (turpmāk-Departaments) tika saņemta un izskatīta Jūsu elektroniskā vēstule par ceļu norobežojošajām sistēmām Rīgas pilsētā. Informējam, ka Departaments šobrīd veic nolikuma izstrādi ceļu norobežojošo sistēmu remontdarbu un demontāžas darbu iepirkumam."

Māris Ozoliņš, iAuto redaktors par saņemto RDSD atbildi: "Tipiska ierēdņu atbilde, it kā ir, bet atbildes pēc būtības nav!"

 

 
Visi komentāri
 
Kanibaals 21.jūlijs 2019 21:00
3 0 Atbildēt

Varētu uz blakus mājām salikt webkameras būtu mums savs 11foot8.com

iAuto 21.jūlijs 2019 21:06
2 1 Atbildēt

Būs interesanti vērot, cik ilgā laikā atjauno šīs barjeras, cik bieži notiek avārijas. Aicinu sūtīt mums foto.

Kanibaals 21.jūlijs 2019 21:57
17 2 Atbildēt

Foto ir pēc fakta, gribētos saprast kā var notizloties tā kā jālido barjerās. Barjeras atjauno pēc trešās reizes, lēš pirmās tik sastutē atpakaļ. Naudu no OCTA gan saņem par katru reizi.

gunbox 22.jūlijs 2019 0:22
15 5 Atbildēt

Man arī nav skaidrs, kuram varētu būt interesanti šie punkti. Dzērājiem? Kā var viņos vispār ieskriet vai neredzēt, ja katram ir sava josla? Ja kāds piespiež ieskriet, tad tur vajag vajag uzlikt citu zīmi - piespiedi citu ieskriet, tiesības nost uz mūžu.

feciic 22.jūlijs 2019 0:37
1 0 Atbildēt

Tā, kura pēdējā bildē, praktiski vienmēr ir bojāta

ezis71 22.jūlijs 2019 6:53
9 1 Atbildēt

Tie ir pēdējā brīdī cirtēji uz Piedrujas ielu kad ierauga korķi Ilūkstes ielas krustojumā jo tilta margas zemāk sēdošos autiņos aprobežo redzamību.

Palaidniex 22.jūlijs 2019 10:11
9 1 Atbildēt

Virs bremzējošās barjeras esošās ceļa zīmes ar neredz?

Nepārtraukto līniju un saliņu nelaist starp ratiem, jau no dažiem arī būu par daudz prasīts...

Un jā - ja jau tur ierauj tie, kam nepatīk korķis, kas veidojas pie kusta ar Ilūkstes ielu, tātad tie nav no tiem, kas tur brauc pirmo reizi mūžā un tiem jau nu tākā vajadzēja kaut reizi dzīvē vēl pirms veiksmīgā BAMS, iepazīties ar šādu sadalošās joslas buferveidojumu vietā, kur josla atzarojas...

ezis71 22.jūlijs 2019 10:39
3 0 Atbildēt

Kā lai es zinu ko viņi tur neredz,uzprasi tiem kas tur iepirda.Esmu tik redzējis kad itkā brauc taisni un pēdējā brīdī metās pa labi,laikam cits savu manevru neaprēķi līdz galam un lūk arī rezultāts.

Palaidniex 22.jūlijs 2019 10:50
2 2 Atbildēt

Šim es ticu!

Visādu "džigitu", "vanabī šumaheru", "mileniāļu" un ceļa zīmes, līnijas un visādus ceļa objektus neredzošo un spoguļos neskatošos indivītu ir kavaibiezs...

Re ku viens pat apgalvoja, ka vadītājam nav jāspēj redzēt zīmes, tās saprast un nav jāspēj pat orientēties...

gunbox 22.jūlijs 2019 17:30
1 0 Atbildēt

Un vēl aizmirsi ilgi braucošos aklajā zonā. Šis ir vēl viens ļoti būtisks faktors pie avārijām.

Kanibaals 22.jūlijs 2019 21:16
3 2 Atbildēt

Nav tādu aklo zonu, ir tikai nenoregulēti spoguļi.

reku 6.augusts 2019 21:30
0 0 Atbildēt

Piekrītu par visiem 100.Nepareizi noregulēti vai nepietiekoš spoguļu skaits.Ir jau arī iespējams uzstādīt videokameras ja tiešām ir problēmas ar pārredzamību.

gunbox 23.jūlijs 2019 9:48
1 0 Atbildēt

Piekrītu, bet daļēji. Pareizāk būtu teikt - nav pietiekami daudz spoguļi vai spoguļi par mazu. Visam, kas ir lielāks par golfu veidojas gribot negribot aklā zona. Lielākiem auto ir divas pozīcijas. Vai parkojies tikai ar atpakaļ skata spoguli, ja nav aizmugures kameras, vai būs aklā zona. Par busiņiem - viņiem ir 100%tīga aklā zona. jo spoguļi parasti pavērsti uz sāniem, lai var arī iebraukt šaurās vietās un nav uzlikti sfēriskie papildspoguļi priekš aklajām zonām. Smagajiem viena no bīstamākajām ir blakussēdētāja pusē zem spoguļa.

Teiksim BMW e39 ir aklā zona un ļoti liela. Tur nevar noregulēt tos mazos spoguļus tā, lai visu aizmuguri un sānus nosegtu.

reku 6.augusts 2019 21:33
0 0 Atbildēt

Kas attiecas uz bnwe39 tad tur vispār nav nekādas aklās zonas.Vieglajam aklā zona-nesmīdiniet.

Kanibaals 23.jūlijs 2019 11:19
1 0 Atbildēt

Tāpēc, ka jāregulē spoguļi tā, lai sānus redzētu tikai pagriežot galvu un pieliecoties, tad arī nav problēma parkojoties, jo redz arī sānus. Aklā zona ir tikai tiem, kam slinkums galvu pagriezt. Busiņi ir cits stāsts.

ezis71 23.jūlijs 2019 20:33
2 0 Atbildēt

Tieši tā,man darbā ir kolēģis kas braukā ar busu,mēs viena auguma,reizēm sanāk braukt ar viņa busu.Kad piesēžos pie stūres benķis nav jāregulē,tikai spoguļi jo man ir svarīgi redzēt kas aizmugurē darās nevis kas rakstīts busam uz sāniem.

650 21.jūlijs 2019 22:18
16 19 Atbildēt

Šovakar līst.Aizbrauciet uzfilmējiet remontējamo jūrmalas šoseju tumsā.Ne tā ka "manis dēļ", bet no vispārcilvēciskā skatpunkta.Kokrēti, tos dzeltenos veidojumus, no kuriem tumsā/lietū var normāli redzēti labi ja tikai dubulto viduslīniju.Plus vēl to, kā nav varēts cilvēcīgi aizkrāsot vai izkasīt kādreizējo trekni/balto joslu dalījuma marķējumu,kurš tur ir redzams par 150% labāk, nekā tas jaunais/dzeltenais.

Kā šis te kārtējais nolaidības meistarstiķis tur uzlabo/neuzlabo psihisko atmosfēru un vidēji/statistiskā braucēja spēju trāpīt "podā".

ezis71 22.jūlijs 2019 6:40
3 5 Atbildēt

Bet tas pats notiek uz Salu tilta,tiko būvnieki izmaina joslas tā uzreiz ir korķis jo no tiem strīpainiem stabiņiem neko nevar saprast.

650 22.jūlijs 2019 11:16
3 1 Atbildēt

Mēs pa shito jau runājām ziemā.Kad atklātā textā nolaidība un tas skopuma/kapeikjāšanas ieradums to satiksmi tajās salinieka uz/no-brauktuvēs pēkšņi pataisīja no tādas privāti/piekasīgas par reāli bīstamu.Visiem bīstamu- tajā skaitā "brauktmākošajiem".Jo ir reāla iepēja, ka durvīs iebrauks apjukušais mazākmākošais.Tāpat šie te mīnusotāji un jebkuras domas pavērsēji virzienā "tev jau Nekad Nekas nav labi"- es domāju, ka viņi uz tās apgrauztās jurmalenes vēl nav paspējuši tā īsti tumsā vai slapjumā pabūt.Bet nekas,pagaidīsim,diennakts gaišais laiks pamazām sarūk.

gunbox 22.jūlijs 2019 17:34
0 0 Atbildēt

Kāpēc nevar saprast? Skaidrāks par skaidru. Problēma drīzāk ir, ka joslas nesazīmē vai sazīmē nepareizi.

Dīvāna komentāri 22.jūlijs 2019 16:21
0 0 Atbildēt

Labāk pagaidīsim ziemu uz Jūrmalas šosejas.

q 21.jūlijs 2019 22:21
4 3 Atbildēt

Zadornovs jau sen par šo ņirdza. Štatos redz tādās vietās liek plastmasas ūdens mucas, bet pie mums betona stabus, lai 'naverņaka'

Kanibaals 21.jūlijs 2019 23:24
6 0 Atbildēt

Kur tu šeit redzi betona apmali?

Gff 21.jūlijs 2019 22:57
0 0 Atbildēt

Suicide road

Janeks90 21.jūlijs 2019 23:21
6 1 Atbildēt

Tas jau sen skaidrs, ka Latvijā ceļu satiksmes un ceļu drošība ir Rumānijas līmenī.

V 22.jūlijs 2019 1:48
4 0 Atbildēt

Vai gadījumā dienvidu tiltam nevajadzētu barjeru vietā likt kaut ko augstāku un ar mirgojošu gaismu? Problēma ir, kad plūsmā braucot ai priekšā braucošā nav redzama joslas virziena izmaiņa. Taisnā ceļa posmā nekādu problēmu, bet ja josla atdalās ceļa līkumā, tad neizlēmīgie paliek pa vidu. Projektētāji nav smilšu kastē guvuši pieredzi...

gunbox 22.jūlijs 2019 9:50
2 1 Atbildēt

Muļķības!!! Atklāšu tev ko jaunu - ja krēslu noregulē pareizi, nevis guļ zem stūres, tad normāls šoferis skatās primāri joslas uz ceļa un izvēlas atbilstošu braukšanas ātrumu.

Ja līdz galam taisnību meklējam, tad tur būtu jābūt ūdens mucām kā ārzemēs. Bet kaut kur ir arī tāda iespēja, ka šādi notiek dabiskā atlase un noceļ no ceļa tos idiotus... vai vismaz liek 2x padomāt, kuri citā vietā kādu nogalinātu. Vienīgā nožēla varētu būt par to, ka šajos posmos varētu samazināt atļauto ātrumu dēļ idiotiem.

Nja 22.jūlijs 2019 12:26
1 0 Atbildēt

Ūdens mucas ir veca tehnoloģija, tur ir speciāla barjera kas amarotizē tricienu labāk kā ūdens mucas. Šeit pārmetumi nevietā, jautājums cik viņa efektīvi strādā pēc avārijas cits stāsts. Tās mucas arī kādam būtu jāpilda. Lau uzliek kameras kas fiksē tos kas mauc pāri baltajai līnijai un atsūta rēķinu, nevis tikai tie kuri netrāpija garām dabūn kaut ko.

Palaidniex 22.jūlijs 2019 10:03
0 0 Atbildēt

Ne to vien RD Satdeps ILGSTOŠI neremontē

Lūk attēli, saskaņā ar Googles info bildēti 2018 gada augustā - vairāk kā gadu atpakaļ. Jāteic, ka deformēta sadalošā josla tur ir vēl krietni ilgāk

Vieta numur 1:

goo.gl/maps/c3DL9EYKJS7Sd6XK7

Vieta numur 2:

goo.gl/maps/rsWGD3NPqt5fKrgP7

Un re, kur tur par sadalošā buferzona, šķiet ar ūdens mucām arī "lieliskā" kārtībā:

goo.gl/maps/5ANVkczcnezXw2bN7

un otrā virzienā nav diži labāk - var redzēt, ka jau cietusi:

goo.gl/maps/qaPDns9LjNxMdkqM9

Klau, V - Kā tad te - pilnīgi taisnā posmā varēja to sasist? Atkal nevarēja redzēt tik šoreiz dēļ neesošā pagrieziena?

ezis71 22.jūlijs 2019 11:10
0 0 Atbildēt

Ja mēs runājam par 1 un 2 vietu tad sestdien viņu varēja vēl vienu reizi sasit jo uz pirmās joslas stāvēja asenizācijas auto un veči ap auto krāmeja oranžos konusiņus,viens konusiņš otrajā joslā jau bija apgāzts.Man viņu vietā būtu mīziens tur tā šiverēt,ne vienas zīmes piedevām.

Palaidniex 22.jūlijs 2019 11:20
2 0 Atbildēt

Piektdien tas bija reāls šedevrs, kā tur tika norobežota satiksme un organizēta apbraukšana.

Cik nopratu tie tur reāli satiksmei bīstami un svētdienas braucējiem teju nāvējoši uzorganizēja tās kanalizācijas lūkas attīrīšanu no naftas produktiem tieši pašā noslogotākajā laikā...

Vārdu sakot - cēlam mērķim izvēlējās "īsto laiku" un "pareizi" norobežoja darbu veikšanas vietu...

ezis71 22.jūlijs 2019 11:15
0 0 Atbildēt

Re kur arī kanalizācijas lūka pirmajā joslā.

goo.gl/maps/YoQBKar6dHpUxNQV9

Freijers 22.jūlijs 2019 10:15
1 0 Atbildēt

Tas viss ietilpst kopējā trendā, ka norādes un satiksme ir organizēta "zinātājiem" - ja ikdienā tur braukā, problēmu nav...bet saprast kādām, kas tur brauks pirmo/otro/trešo reizi būs ļoti gruti - un, ja kāds ko saka par šo stulbumu, vienmēr atrodas kādu haluji, kuru prāt "vadītājam jāprot lasīt zīmes, jāorientējās, jābūt gatavam (un ja vajag vienmēr pašam vainīgam)".

650 pilnīga taisnība....arī tas ir pēdējā laika trends nedzēst balto krāsojumu, bet dzelteno trekni pūst virsū, jo vadītājam kā pioneerim ir jābūt vienmēr gatavam...Pēc tā visa nav kauna fantazēt cik mulāžas vēl bāzīs no CēeSDēDē "peļņas" (patiesībā šoferu naudas)

Palaidniex 22.jūlijs 2019 10:24
3 0 Atbildēt

Klau - es protams atvainojos un pārstāvēšu visai nepopularu viedokli, bet nu tomēr tā ir neapstrīdama prasība - vadītājam ir jāspēj lasīt ceļa zīmes un jāspēj orientēties laikā un telpā...

Tas ir visai baiss nihilisms braukt uz aklo, nezinot kur un neskatoties uz zīmēm, Tādi pamanās gan Slāvu gan Mūkusalas aplī ieraut pret spalvu...

Un tava žēlaba neiet kopā ar pausto 650. Ja jau nav laika skatīties un nav jāspēj orientēties zīmēs, tad kāpēc pēkšņi viņa piemērā minētie absurdie un nenodzēstie CHA uz jūrmalenes pēkšņi tiek ņemti vērā?

Es piekrītu viņa viedoklim, ka tur ir lieki un nolaidīgi atstāti vairs vērā neņemami CHA. Lai izskaustu pārpratumus, PAMANOT UN ORIENTĒJOTIES PĒC ZĪMĒM UN CHA, tiem jābūt nepārprtotamiem. Baltās uzkrāsotās līnijas var nodzēst un pēc tam pēc remonta tās tak tāpat būs jākrāso jaunas...

Freijers 22.jūlijs 2019 11:38
1 1 Atbildēt

Zīmju izvietojumam tad ir jābūt informatīvam un atbilstošam, lai esošajā satiksmē braucošs vadītājs to spēj novērtēt, nevis taustās 20-30 km/h un meklē, kur viņu nodzīs nost no ceļa, vai pār cik joslām jāpārkārtojās, utt.

Uz aklo nav jābrauc, bet, lai nav jācakarē savi un citu nervi, ceļi ir jānorāda korekti

Palaidniex 22.jūlijs 2019 12:17
1 0 Atbildēt

tur ir visai "neliela" izmēra norādes, kas, kur un kā...

goo.gl/maps/yJXeUe2MP2hio5CK7

pat atkārtotas lai arī pusaklie muļļas var ieraudzīt:

goo.gl/maps/wjSiFnCtGceEDqhx8

Tad priekš nākamās nobrauktuves:

goo.gl/maps/rWgNpc53oFoWN99x5

laikus vēl viena

goo.gl/maps/2Xgc72dxLt3mo1Z8A

un vēl viena...

TIEŠĀM NAV IESPĒJAMS TĀS IERAUDZĪT???

Varbū tad jāvalkā stiprākas brilles...

Gan uz asfalta ir joslas, gan virs joslām ir norādes, KĀ VĒL INFORMĒT DUNDUKUS, KUR BRAUKT?

Pēdējā brīdī raut uz Piedrujas ielu spēj tikai džigiti, kas labi zina konfigurāciju un brauc diendienā, jo lai zinātu, kas tas par stūķi, tad ir jāzina, kā to apbraukt (to nezinās iebraucēji), lai būtu jēga pēdējā mirklī raut buferī atzarojumā uz Piedrujeni. Tur trāpa ne tie, kas brauc pa joslām un laikus laikus skatās, kurp braukt...

Tieši tas pats otra virzienā...

650 22.jūlijs 2019 11:56
2 1 Atbildēt

Tas vecais marķējums tur ir atstāts "ar iepriekšēju nodomu".Proti, ka te visi braucēji un komentētāji ir Lohi.Ka viņi nepārzin nedz "darbu veikšanas", nedz "izmaksu", nedz "braucēja psiholoģijas" un "orientācijas telpā"jautājumus.Vienkārši Lohi, kam būtu jātur mute un jāperiecājas par "pamesto kaulu".

Ja tas tur "atbildīgais" āksts, kurš to lēmumu par vecā (trenknā/spīdošā/atstarojošā!!) marķējuma atstāšanu pieņēma- ja viņam būtu kaut kapeika sirdsapziņas vai kauna, domāju viņš pats personīgi būtu pa nakti to suudu nokasījis.

Jo- viens ir kad braucam dienā, vai kad gaišs ir augu diennakti- kā pasākuma sākumā jūnijā/jūlijā.Otrs ir, kad oktobrī pa tumsu tie Lohi visi barā (4 rindās!) mauks pa tumsu gan uz/ gan no/ rīgas.Pie kam, lietus laikā daļa no viņiem stūrēs tieši pa bijušās vidusjoslas plaši pazīstamajām ūdens pilnajām risēm, cits citam purnā lejot ūdeni.Ar to atšķirību, ka šoreiz aizliets tiks pretimbraucēja vējstikls, nevis kādam tur apsteidzējam vai vēl kādam atsevišķam īpaši gudrajam izlases kārtībā.

Ja pa gaismu stūrējot pie attiecīgām iemaņām (un pieklājības pakāpes) varētu (censties) tajās risēs netrāpīt, nu tad tumsā un pretimnākošo starmešu jūklī tas nav iespējams.Turklāt tumsā ir knapi redzamas tās pārtraukti/dzeltenās joslu dalījuma līnijas.Jo viņas tur NAV uzvilktas ar reāli atstarojošu krāsu.Ūdenī viņa nav pienācīgi redzama.Un saredzēt psiholoģiski traucē arī tas vecais treknais marķējums, kurš IR atstarojošs un ir redzams.

Bija taa: tajā "vilkšanas" vakarā to vidējo dzelteno dubullīniju sāka vilkt no jūrmalas gala un līdz pusei vai 2/3 uzvilka taisni, BET, sākot no Babītes meža, kaut kas bija krietni misējies.Tālāk mežā līdz rīgas robežai tā līnija ir kā ar kazas kāju rediģēta.Vairāk par kādi 50m tur taisna gabala nav.Vai nu viņi tie vilcēji tur pie tā fotoradara noorganizēja pikniku un tālāk vilka attiecīgā reibuma pakāpē, vai nu ko- tur tālāk ir suuds sanācis.Bet tas ir par Valsts naudu- no mūsu visu kabatas.Tā ir tā "attieksme".Es tev (jums) kaut iespļaušu purnā, bet jūs man neko nepadarīsiet, turiet muti un ejiet d.

Palaidniex 22.jūlijs 2019 10:41
2 1 Atbildēt

Bet vispār jau, ja tā padomā, viens no teju spēcīgākajiem pretendentiem uz gada citātu nenoliedzami ir šis, jidritta:

--------------------------------

Freijers

22.jūlijs 2019 10:15

...ja kāds ko saka par šo stulbumu, vienmēr atrodas kādu haluji, kuru prāt "vadītājam jāprot lasīt zīmes, jāorientējās, jābūt gatavam (un ja vajag vienmēr pašam vainīgam)".

----------------

Alleluja - vadītājam tas viss nav jāprot... Jābrauc pēc noskaņojuma, sajūtām un kā šķiet forši, ne jāspēj orientēties telpā, ne jāredz, jāsaprot ceļa zīmes un vainīgi vienmēr ir visi citi, ja šitā brauc...

Zālē visi pieceļas kājās un nerimstošie aplausi pāriet nebeidzamās ovācijās!

Freijers 22.jūlijs 2019 11:41
0 1 Atbildēt

Ir jāprasa adekvāti, nevis pienākumi vieniem no vienas puses, privilēģijas visiem citiem no otras...satiksme diemžēl pēdējāl laikā, jo īpaši Rīgā, tiek tieši tā arī organizēta.

Un mans komentārs bija par mūžīgajiem Ļeņina leksikā runājot, noderīgajiem idiotiem,kas jebkuru neizdarību no uzturētāju, organizetāju puses pavērš pret pašiem autovadītājiem.

Palaidniex 22.jūlijs 2019 12:20
2 1 Atbildēt

Neredzēt vairākus kvadrātmetrus lielas, un atkārtoti uzstādīas norādes var tikai spītīgs idiots.

Tie pagriezieni nav tur ar tik mazu radiusu, lai nepamanītu, kur kas beidzas un ka virs tiem bamperiem ir vēl uizstādīa ceļazīme, kas norāda, ka tā ir jāabrauc pa labo vai kreiso pusi...

Ja nespēj ieraudzīt ceļa zīmes, saprast joslu sadalījumu, kurš tur uzkrāsots, auto vadīšana nebūs priekš tevis. Nudien...

Pļurkt 22.jūlijs 2019 12:38
0 1 Atbildēt

Kur tās sadalošās līnijas starp joslām paliks sniegputenī??

p.s. Latvijā ir rūpnīca kas ražo atstarojošās zīmes, taču ceļinieki spītīgi iepērk lētākās ar kaut kādu niecīgu atstarošanas spēju - toties ar plastmasas pārklājumu = lētu pārklājumu!

Palaidniex 22.jūlijs 2019 13:28
0 0 Atbildēt

Ir standarts, kādai jābūt atstarojuma intensitātei ceļa zīmēm uz dažādas kategorijas ceļiem.

To prasību arī pilda. Kā arī nav tik daudz to atstarojošās līmplēves ražotāju, kas to plēvi (sertificētu) ražo, kā arī izmantoto plēvi var noteikt aplūkojot plēves "ūdenszīmi" un rakstu tuvplānā...

Pļurkt 22.jūlijs 2019 14:14
1 0 Atbildēt

Kas nosaka tos standartus Latvijā???

Gadījumā nav tie paši vēzīši kuri rīko konkursus vai tajos vinnē!! Respektīvi standsarti tiek piedzžiti pie fufeļizstrādājuma, lai to ražotāji varētu piedalīties konkursos un tajos VINNĒT!!

Es kā reiz NERUNĀJU par fufeļplēvi, bet kormālām ceļa zīmēm ar kārtīgu atstarojošo slāni, kur atstarošanās ir 90+ %

Konuss 22.jūlijs 2019 14:19
1 0 Atbildēt

Francijas Alpos bija tik atstarojošas ceļazīmes, ka nācās tālos slēgt ārā, lai sevi neapžilbinātu.

Palaidniex 22.jūlijs 2019 15:12
0 0 Atbildēt

Tās, kuras ir ar prizmatisko rakstu ir jāuzstāda uz tādiem autobāņiem, kādu mums nav. Līdz ar to neviens uz mūsu parastajiem ceļiem vai pilsētā, kur maksimālais ātruma ierobežojums ir 70 km/h neko dižāku neuzstādīs, jo par to sanāks pārmaksāt vai ražotājam no savas kabatas piemaksāt, ja gribēs nodarboties ar filantropiju.

Ir cita problēma - daudzas ceļazīmes ir:

a) Vecas

b) Netīras

c) Vecas UN netīras.

Viņās izgatavo atbilsoši tehniskajiem noteikumiem, kuri +/- ir vienādi visā Eiropā. Neko tur diži atstarošanas koeficientos nošmugulēt nevar.

Pļurkt 22.jūlijs 2019 18:35
0 0 Atbildēt

No deguna izurbināji?

Palaidniex 22.jūlijs 2019 20:06
0 1 Atbildēt

Parubini savā degunā, tad aizej līdz tuvākajai ceļa zīmei, paņem kāpnītes pakāpies un aplūko to tuvplānā.

Pamēģini kādu efektu uz to atstāj slapja lupata.

Nenožēlosi!

Aizej palūri tuvākās 30-50 ceļazīmes un atklāsi , ka rubinot savā degunā bilde taps gaišāka un skidrāka.

Latvijā ir vietas, kur ir ceļa zīmes vēl ko padumjijas liks.

Visas pārejās ir izgatavotas atbilstoši uzstādīšanas gada standartiem un prasībām. Neticēsi, bet ES ir vienādas prasības zīmju arstarotspējai. Ja notiks CSNg un ir aizdomas, ka zīmes neatbilst standarta prasībā par uzstādīšanu, redzamību un dpēju atstarot gaismu - var iesūdzēt ceļa uzturētāju.

Pļurkt 22.jūlijs 2019 21:14
0 2 Atbildēt

Nu un ko man tur redzēt tajās lētajās zīmēs ar plastikāta plēves pārklājumu??

Normālas zīmes ne ar uzlīmētu plastikāta plēvi esmu redzēji kā taisa te pat Latvijas rūpnīcā un aplūkojis tās kvalitāti pārbaudot ar mikroskopu!

----

Tā ka ej urbināt vien pats!

Palaidniex 22.jūlijs 2019 21:43
0 1 Atbildēt

Tad nu nobildē to “neatbilsošo” ceļa zīmi un iesniedz sūdzību ceļa uzturētājam.

Kur problēma?

Ja tādas atradīsi, panāksi to nomaiņu - būs ieguldījums drošībā uz ceļa.

Kamēr Tev tikai šķiet, ka zīme ir neatbilstoša, tā ir tukša muldēšana...

Pļurkt 23.jūlijs 2019 8:30
0 1 Atbildēt

Kamēr Tev tikai šķiet, ka zīme ir atbilstoša, tā ir tukša muldēšana...

Nemurgo par lietām, no kurām tev nav ne vismazākās sajēgas, jo citādi tā ir tukša diršana!

Palaidniex 23.jūlijs 2019 9:37
0 1 Atbildēt

P.S. Piemēr apēc - Pa TV jau bija viens čuģiks, kas ar parastu kroņurbi, , kas domāts dzelzbetonam (!) un kam nebija atbilstoša urbuma dziļuma kapacitāte(!), izveidoja ar perforatoru (!) caurumu (!) asfaltbetona segumā, lai mēģinātu "pierādīt", ka tur kaut kas neatbilstot kamtur... Tātad faktiski veica materiāla bojāšanu...

Kad tur pat blakus veica pareizu urbumu ar atbilstoša izmēra un dimanta kroņurbi, kas atbilst urbumam nepieciešamajam dziļumam tad asfaltbetona seguma visu kārtu biezums atbilda tam, kas prasīts un noteikts.

Tas tā par - tēmu - man šķiet ka nav pareizi.

Tas čalis vēl varēja ar lomiku izdauzīt asfaltbetona segumā caurumu un tad paziņot, ka kas tur neatbilstot kamtur...

Palaidniex 23.jūlijs 2019 9:21
0 0 Atbildēt

Nu nebūsi vienīgaios specialists, agrāk gan tirgoju plēvi un atstarojošo tajā skaitā, gan cieši sadarbojos ar ceļa zīmju ražotājiem. Zinu ko runāju.

Lai tu paziņotu, ka tās neatbilst kam tuir, tad esi tik labs un paziņo, kām tieši tās neatbilst. Tavām prasībām tās drīkst arī neatbilst. Tām ir jāatbilst standarta prasībām un jāspēj nodrošināt noteikta atstarotspēja, ko mēra nevis ar tavu "acumēru" bet ar iekārtām, kā arī plēves vai nu ir sertificētas vai nu nav sertificētas ceļa zīmju izgatavošanai. Vai ir vai nav ultra atstarojošās ātrgaitas ceļu makrķējuma prasībām un ātrgaitas ceļu ceļa zīmju prasībām vai nev. Tāpat ar plēvēm, kas paredzētas kravas auto marķējumam.

Tavs acu mērs un tavas prasības, lai paliek tavā ķēķī.

Redzi neatbilstošu zīmi standarta prasībām - sūdzies pie ceļa uzturētāja vai pie augstāk stāvošas organizācijas. Parādīsi ekspertīzes slēdzienu, ka tev taisnība - ticēšu, tā ka nespēj tādu parādīt - atkārtošu - nekas vairāk par tukšu muldēšanu tas nav.

Pļurkt 23.jūlijs 2019 14:20
0 0 Atbildēt

Palaidniex

....Zinu ko runāju.

Lai tu paziņotu, ka tās neatbilst kam tuir, tad esi tik labs un paziņo, kām tieši tās neatbilst. Tavām prasībām tās drīkst arī neatbilst. Tām ir jāatbilst standarta prasībām un jāspēj nodrošināt noteikta atstarotspēja, ko mēra nevis ar tavu "acumēru"....

-----------------

Nu tad pacel savu šņukuru un izlasi kas bija rakstīts drusku augstāk!!

Iemācies beidzot lasīt vai nu ēd biezpienu - saka ka palīdzot atmiņas uzlabošanai.

Palaidniex 23.jūlijs 2019 15:19
0 0 Atbildēt

Klau - tu biji šito savu pieņēmumu domājis:

"p.s. Latvijā ir rūpnīca kas ražo atstarojošās zīmes, taču ceļinieki spītīgi iepērk lētākās ar kaut kādu niecīgu atstarošanas spēju - toties ar plastmasas pārklājumu = lētu pārklājumu!"

---------

Vairāki jautājumi:

1. Atstarošanas koeficientu mērīji?

2. Manispēc kaut gumija tērauds vai bitumens ir uz zīmes - ja tas ir sertificēts materiāls pielietojumam un nodrošina nepieciešamos atstarošanas koeficientus - kur ir problēma?

3. Ja tās zīmes te ražo un atstartošanas koeficients ir nepietiekams - nevar pieļaut iespēju, ka tās zīmes kaut kur tiek eksportētas?

4. Ja jau viss ir tik slikti - tad kur ir laboratorijas slēdziens par materiāla neatbilstību atstarošanas koeficientam, sertifikāta trūkums un ka tā zīme uzstādīta kaut kur Latvijā?

Kamēr šie jautājumi ir tavi pieņēmumi - tie ir un paliek "tev tikai tā liekas" līmenī. Ja ir pierādījumi - kur iesniegums?

Ja nav pierādījumi - nevajag tukši muldēt...

Palaidniex 23.jūlijs 2019 15:31
0 0 Atbildēt

P.S. Lēts pārklājums nozīmē lielākoties īsāku kalpošanas laiku. Nav jēga pārmaksāt par kaut ko, kas tāpat tiks sasists, nobružāts, mehāniski iznīcināts ātrāk kā atstarojošā materiāla kalpošanas mūža ieguvums.

Proti, ja kāda pagaidu zīme, kas tiks brutāli vazāta pa objektiem un ir domāta izmantošanai 2 gadus, tad ir tikai normāli ka iepirks zīmi kura nodrošina to prasīto atstarošanas koeficientu un iztur divus gadus. Pārmaksāt par tādu pašu zīmi, kura izturēs tos pašus divus gadus tikai tāpēc, ka uz tās atstarojošais materiāls ir ar kalpošanas laiku 10 gadu, ir bezjēdzīgi un ekonomiski stulbi...

Pļurkt 23.jūlijs 2019 15:52
0 1 Atbildēt

Lēts pārklājums = kārtējais avāriju bums, bet valdošajai kliķei ka tik piķis!!

SMADZENES IESLĒDZ PIRMS DIRST!!

Palaidniex 23.jūlijs 2019 16:11
0 0 Atbildēt

Arī MEGA DARGS pārklājums var nenodrošināt standarta prasībās norādītos atstarošanas koeficientus pie dažāda gaismas staru krituma leņķa.

Spēja nodrošināt standarta prasības nav tieši saistīa ar materiāla cenu.

Nav tāda jēdziena - DĀRGS vai LĒTS!

Ir ATBILSTOŠS vai NEATBILSTOSS standarta prasīām.

Ar cenu ne vienmēr tam ir sarkars. Lasi, kamēr pielec.

Es vēl saprotu, ja par kaut ko no nodokļu maksātāju kabatas pārmaksā - vēl cepienu sapratsu, bet izvēlēties materiālu pēc cenas, nevis pēc īpašībām ir reāls stulbums.

Pļurkt 23.jūlijs 2019 19:46
0 0 Atbildēt

Pašķir dažus postus atpakaļ un izlasi vēl reizi!!

Tad iespējams, ka nemaz nevajadzēs mēģināt kaut ko atbildēt uz paša savārstījumiem1

Palaidniex 23.jūlijs 2019 21:33
1 0 Atbildēt

Lēts nenozīmē neatbilstošs!

Ja ir neatbilstošs - iesniegums, ekspertīze unnizmaiņas.

Ja jau rika neceļas rakstīt iesniegumu - vai nu fleitē, vai nu neesinpārliecināts. Ticamāk pirmais. Lēts nenozīmē neatbilstošs. Ja Tu izgatavoti tās zīmes no dārga zelta, “lētā atstarojošās materiāla vietā” tām ne tikai būs slikts atstarošanās koeficients, bet pat nebūs nekāda.

Cik var malt pērk lētās - tātad neparaizās. Ja ir pareizas tad, lai vinnētu iepirkumu ir jāprot uzražot tik pat lētas. Ja nevar tad nevajag dzīt fufeli.

Pļurkt 24.jūlijs 2019 9:13
0 0 Atbildēt

Pļurkt

Pašķir dažus postus atpakaļ un izlasi vēl reizi!!

Tad iespējams, ka nemaz nevajadzēs mēģināt kaut ko atbildēt uz paša savārstījumiem!

Palaidniex 24.jūlijs 2019 13:31
0 0 Atbildēt

Klau - tev jau plate lec pāri

Vienīgais tavs arguments, kāpēc kāds materiālis ir slikts, jo nav pirkts no tevis, bet lētāk un no cita?

Man jau izbeidzās versijas kātuljot JEBKURU tavu tekstu no šī fufeļa par lēto plastmasu...

Vēlreiz atkārtoju - atbilstību prasībām par gaismas atstarošanas īpašīnbām nosaka ekspertīze, nevis cena. Kad tev vienreis pieleks?

Neatbilst - sūdzība, ekspertīze - un uzlabojumi ceļu satiksmē.

Nav sūdzības? Kāpēc na? Jo laikam zini, ka materiāls pietiekami atstaro, bet nenes tev peļņu. Viss. Citādi nevis te kaut ko blatotu, bet sen būtu rīkojies pēc shēmas - sūdība - ekspertīze - aizliegti nekvalitatīvie produki un tiek panākti uzlabojumi satiksmē.

Pļurkt 24.jūlijs 2019 16:35
0 0 Atbildēt

ĒD BIEZPIENU!!!!

Tu jau DESMIT postos pats sevi komentē!!! DESMIT postos atbildi uz paša sacerētajiem murgojumiem, kur nav ne smakas no manis uzrakstītā!!!

Tu esi idiots vai????

Palaidniex 24.jūlijs 2019 21:43
0 0 Atbildēt

Klau, Tu tak apgalvo - lēti, tātad slikti. Es apgalvoju slikti, ja ne atstaro ko prasa standarts. Raktsti pilniem teikumiem, ko gribēji pateikt. Pagaidām varu nocitēt vairskus tavus murgus kur vērtēnpec cenas nevis pēc parametriem. Pats saproti ko apgalvo un kādu fufeli stum.

Ekspertīzes slēdziena ir - nav!

Standartu pielīdzina lētumam - tā Tava fantāzija.

Ko vēlnizņemot divus - “Tev tā šķiet” te var izlasīt?

Palaidniex 22.jūlijs 2019 13:56
1 0 Atbildēt

P.s. Un auto vadītājam ir jāspēj uz aci noteikt cik joslās var notikt kustība...

īpaši, ja abās malās barjeras un kopējais brauktuves platums ir nešaubīgi redzams.

Transportlīdzekļa vadīšanas apliecība dod tiesības vadīt paaugstinātas bīstamības objektu. Lai to vadītu nepieciešama ne tikai apliecība, bet arī ir nepieciešamas zināmas prasmes, spējas un iemaņas...

650 22.jūlijs 2019 18:12
0 0 Atbildēt

Lai mēs pa visiem izpildītu kaut/ko no sērijas ko vadītājam (it kā) "ir jāspēj" vai "būtu jāmāk", pa ceļam uz to idilli mums neizpildās vēl daudzi t.s. starppunkti.

Pat no tā Vadītāja, kurš apguvis kustību 'dienas gaišajā laikā, nav iespējams to sagaidīt ka viņš tikpat izmanīgs būs tumsā un/vai lietū.Ja līnijas ir ar prastu suudakrāsu uzvilktas- gaismā tās būs ok redzamas, bet peļķē vai sniegā ne pa kam nee.Un tas IR svarīgi.Formālais uzdevums ir izpildīts,kapeika ir iejaata, bet drošība un sirdsapziņa atpalikusi kkur stipri pakaļā.

Ja te sākt uzskaitīt, ko un kā "izmanīgam" vadītājam būtu jādara- pirmais un vienīgais pretarguments būs, ka viņam "nefig skriet".Un viss, saruna izbeigta.Jo "kā Pareizi skriet"- to mums "rekomendēt" var tikai ja nu vienīgi kāds huligāns, bandīts vai idiots.Automātiski tāpēc uz viņu nav ko klausīties.

Palaidniex 22.jūlijs 2019 20:11
0 1 Atbildēt

Klau, par bardaku ar līnijām uz Jūrmalenes šaubu nav. Jau vienu reizi rakstīju! Varubuztakstīt atkārtoti - uz Jūrmalenes līnijas maldina lietotājus.

bet uz Slāvu pārvada arī pilnīgā sniegputenī tomēr ir jāmāk saskaitīt joslas (CSN var palasīties, kas ar to ir domāts), kā arī ir jāspēj saprast, ka tur, kur ir 4+ joslas pa vidu ir dubultā nepārtrauktā un pēc katra krusta tehniski nevajadzētu uzstādīt rīkojuma zīmi braukt tikai taisni... bet ar zīmēm tas tiek dublēts tiem, kuri nesaprot!

650 22.jūlijs 2019 21:36
1 0 Atbildēt

Ok, es vnk izmantoju šo augsto "tribīni", lai lieku reizi padarītu zimāmu to problēmu.Jo visvairāk tas maldina tieši tos mazāk aizsargātos un mazāk mākošos.To braucēju (pagaidām- jo ārā ir gaišs, tumsa tikai sekos),kuri to remonta šoseju ir palietojuši konkrēti tumsā/un/lietū- viņu ir vēl pārāk maz.Tāpēc viedokļa nav.

Vienkāršs "tests", lai kāds savā privātrajonā izmēģina- noslēpties aiz ceriņkrūma un 20km/h garāmbraucošam auto ieliet logā krūzi tīra ūdens.Tad mēs redzētu to vidēji statistiskā "vadītāja" patieso reakciju.

Uz slāvu pārvada es tā īsti nesaskatu problēmas tieši ar līnijām.Tur ir drīzāk ka "cilvēciskā" problēma.Vai drošības atribūts ir domāts tiešām drošībai (aizsardzībai-pret-muļķi, rūpēs par paša-muļķa-veselību,kļūdu pieļāvušā glābšanai utt,saucam kā gribam) ,vai arī formāli tikai priekš tā saucamās, lv-iski runājot, "atmazkas".Vai kāds to kontrolē, vai (iskatās) ka visiem ir vnk po...

Bet ar šo ir bijušas acīmredzamas problēmas remontējamā Salutilta galos- tieši kur divas joslas saiet vienā vai kur tās pēkšni maina virzienu.Jo marķējums tieši visvajadzīgākajā vietā ir vai nu nodilis, vai nu stulbs.Un NAV mums ārzemnieku kultūras- kad līniju ievērošanu uzskatīt par godalietu pret blakus un aizmugurē braucošajiem.

Mums pamatā piemīt Rallija trasēs atstrādātā "kultūra".Kad līkumos kaut ko nogriezt, kad nogriezējs var mierīgi iebraukt durvīs nenogriezējam un utt.Kad knapi uz 30 kustoties varam bez sirdsapziņas pārmetumiem sajaat un izbārstīt pa brauktuvi nupat vakar smuki piebērtos izgrauzumus pilsētas sūudaapļu nobrauktuvju iekšmalās vai pat iebērt šo akmeņu porciju aizmugrēbraucējam stiklā un utttt.

Tur uz tās j-šosejas nupat varam redzēt aizaizvakar uzzīmētos divus "ātruma slāpētājus" - kurš brauks tumsā, lai uzfilmē, cik "skaisti" to virāžu izpilda viņa priekšābraucējs (nerunājot par blakusbraucēju).Viens ir, kad katrs individuāli "māk", bet pavisam cits, kad tā mācēšana jāpielieto mijiedarbībā ar citiem (daudzajiem) braucējiem.Jo tad pēkšņi izrādā,ka "ticēt" nevar ne sev, ne viņiem.Var braukt mēnesi no vietas un visu skaisto izpildīt lepni vienatnē- bet tur tādas iespējas var arī nebūt, tā ka daudziem gudriniekiem tomēr nāksies mijiedarboties un sadarboties.

Kanibaals 23.jūlijs 2019 23:36
1 0 Atbildēt

Šitie rallisti reāli kretinē, kas katru līkumu pat stāvlaukumā izņem tā it kā lidotu uz 100km/h. Laikam grūti stūri pagriezt ātrāk un asāk. Sevišķi var uzjautrināties par dāmām, kas ne tikai nogriež tev degungalā, bet vēl velta tādu skatienu it kā tu atrastos pretējā joslā. Nobraukātās nomales ar bedrēm ar netrūkst.

ultima tule 22.jūlijs 2019 21:41
2 2 Atbildēt

Ja klajā laukā būtu viens stabs,tad iAuto tajā ietestu,un vainotu visus,izņemot sevi.

cēpēvēdē 22.jūlijs 2019 21:43
0 0 Atbildēt

Atzīstu,nebūt ne slikta provokācija no iAuto puses,tikai pagara.

Vernons 22.jūlijs 2019 22:30
0 13 Atbildēt

Projektētājiem būtu jāizlasa CSL 19. panta 3. punkts, kā citai personai un CSN 100. punkts, tas tā garām ejot.

Informācija par braukšanas virzieniem ir gaužām vēlu, kas veicina mainīt joslu arī par vēlu.

Palaidniex 23.jūlijs 2019 8:02
5 0 Atbildēt

Klau vecais dislektiķi un arī, kā nu izrrādās - vājredzīgais. Tur ir ātruma ierobežojums 70 km/h. Cik tieši KILOMETRUS pirms pagrieziena šādā transporta mesglā ir jāuzrāda nobrauktuves?

Nu tā lai visiem būtu "laicīgāk" zināms, bet tajā pat laikā nesaputrotu?

Ja tev redze par vāju, disleksija, lēna pielekšana un reakcija, varbūt ir laiks pāriet no kurinātāja par pasažieri?

Pēteris 22.jūlijs 2019 22:32
0 6 Atbildēt

Nācās braukt ar fūri pa Piedrujas nobrauktuvi!Briesmīga sajūta.Izskatās ka tur tikai vieglie varētu braukt!--Strādāju Vācijā uz fūres--salīdzinot ---tad pie mums vispār neprot norobežot ne remontposmus ne bīstamās vietas uz ceļiem!Laikam uz tā rēķina ari var ietaupīt!

Palaidniex 23.jūlijs 2019 8:05
6 0 Atbildēt

Nu, nu... Uz Vācijas bāņiem ir ne viena vien nobrauktuve, kur ir zīme ass līkums un ātruma ierobežojums (40). Tās tu mēdz būt ar daudz mazāku radiusu un daudz šaurākas. Pie kam, ja brauksi uz 50 pat vieglajam vasarā kauks riepas. Tākā nevajag nu te tagad fleitēt, ka nu vācijā nekur tā neesot. Es teikšu ka ir un ir vēl būtiski neērtāk, šaurāk un neizbraucamāk.

Nobrauktuvē uz Piedrujas ielu var mierīgi braukt ar tur atļautajiem 50 km/h. Ja nevari - brauc lēnāk, jo tas nav tur strikti noteiktais ātrums, bet tikai maksimāli atļautais.

Vernons 23.jūlijs 2019 9:12
0 10 Atbildēt

Tu pataloģiski neieredzi profesionālu auto vadītāju! Neko sakarīgu un pamācošu uzrakstīt nespēj! Bet mēs pieciešam rupju un neadekvātu cilvēku ceļu satksmē, arī ar garīgām problēmām.

Palaidniex 23.jūlijs 2019 9:26
8 0 Atbildēt

Apbrīnojama paškritika vernon. Bravo!

Bet tā arī nesaprotu - kāpēc tu neieredzi labus vadītājus bet visus, kas apsēdušies pie kā lielāka stūres - dievini, nudien nesaprotu.

Neviena kategorija vadītāja pliecībā nepadara pat tās kategorijas "profesionāli".

Uz ceļa ir lieliski autobusu vadītāji un lieliski kravas auto vadītāji un ir tie, kuriem labāk neko vispār, kur nu vēl tik lielu, nevajadzētu uzticēt strūrēt. Pirmie pamanās gan ievērot noteikumus, gan netraucēt sev un pārējiem, gan ieekonomēt degvielu, gan trāpīt "grafikā". Un ir tādi kas neko no tā visa neprot, bet turpina sevi uzskatīt par neaizvietojamu pasaules nabu un nezkādiem "profesionāļiem"...

Bet es jau zinu - tev nesaprast.

Vernons 23.jūlijs 2019 9:52
1 2 Atbildēt

Tu mums esi balts un pūkains, vienkāši paraugbērns! Kur nu man to saprast!!!

druknais1 7.augusts 2019 22:11
0 0 Atbildēt

Vai tiešām NORDEKA normālu veci var pārtaisīt par vernonu???????????????????

Palaidniex 23.jūlijs 2019 10:37
2 0 Atbildēt

Klau - vecais - pastāsti, kur es izrādu nepatiku pret labiem vadītājiem? Ir citāti vai tikai korī ar bradypusu vvz ko pīpējot samurgoji pats?

Un kāds tam murgam par "profesionāļu vadītāju" neieredzēšanu ar manis pieminēto faktu par reāli šaurām, reāli maza radiusa nobrautuvēm NO BĀŅA ar 40 km/h ātruma ierobežojumiem Vācijā, salīdzinot ar kurām dažiem "profesionāļiem" esošās šķiet nelietojamas...

Ja kāds tur pa to piedrujas nobreauktuvi brauks tos daždesmit, kaut pārsimts metrus lēnāk - lai brauc, man no tā ne silts ne auksts. Neko savā dzīvē nenokavēšu.

Mums tak "profesionāļi" pamanās nolikt uz sāna fūres Salu tilta nobrauktuvēs...

Un jā - kur es teicu, ka es balts un pūkains?

druknais1 7.augusts 2019 22:05
0 0 Atbildēt

Tu par sevi?

druknais1 7.augusts 2019 22:07
0 0 Atbildēt

Domāts vernons

druknais1 7.augusts 2019 22:08
0 0 Atbildēt

Kur tādi rodas??????????????? Domāts vernons!

Conqueror 23.jūlijs 2019 19:39
0 0 Atbildēt

Piekrītu, barjeras jāatjauno pēc katra bojājuma

Vasilijspetrovichs 24.jūlijs 2019 9:59
3 1 Atbildēt

...tāpēc, ka vienmēr gudi dirst var tie, kas pa šo ceļu brauc ikdienā, taču ja brauc pirmo reizi (jeb arī iemācies paskatīties uz lietām no cita skatu punkta), tad saproti, ka joslu būvējums un regulējums ir debils, un vēl tā viena vieta, kur Lubānas ielas pārvada būvētāji mazliet netrāpīja uz tilta centra virzienā...

Ja visu laiku kāds ieskrien šajās nobrauktuvēs jāmeklē vaina ceļa projektā, un jāpieņem, ka šoferi lielākoties ir dumji, un satiksme jāveido priekš šiem dumjajiem, tad mazāk būs kautkas jālabo un jārisina!

Palaidniex 24.jūlijs 2019 13:34
2 0 Atbildēt

Pabraukā tā vairāk par Vācijas izslavētajiem bāņiem un sarežģītāku viaduktu pinumiem. Transporta organizācija tieši tāda pati. Tur mēdz bū visādi kalambūri, piemēram pirmā josla aiziet pa labi, otrā pa kreisitrešā un ceturtā - taisni. Ir gadījumi, kad 3 josla iet pa labi, un pirmās divas taisni. Taisni tāpēc virs joslām ir zīmes.

Ir miljons iemeslu, par kuriem pat neesi spējis aizdomāties, kāpēc tas vai cits transporta mezgls ir risināts tieši tā un ne savādāk. Ceļa zīmes ir domātas lai tām pievērstu uzmanību, tās tur nav uzliktas skaistumam.

Janeks90 6.augusts 2019 13:32
1 0 Atbildēt

Tieši tā! Izbraucu Vāciju un ne reizi vien bija visādi interesanti ceļu pinumi, bet kamēr šoferi paši neskatīsies zīmes, tikmēr būs daudz un dažādu sūdzību un avāriju.

he 6.augusts 2019 15:05
3 0 Atbildēt

jāsaka, ka ļoti dīvaina atbilde.

Vai tad tas neietilpst pie ceļu ikdienas uzturēšanas - uzturēt kārtībā ceļa aprīkojumu!?

Ak, jā, ikdienas uzturēšanas darbus Rīgā neviens neveic, tikai pielabo avārijas stāvoklī esošās bedres pēc kāda laika...

Tad pēc RDSD sniegtās atbildes sanāk, ka pēc katras avārijas, kur tiek bojātas barjeras vai kāds cits ceļa elements, jāveic iepirkums? Klauni!

Pļurkt 6.augusts 2019 17:16
0 0 Atbildēt

Māris Ozoliņš, iAuto redaktors par saņemto RDSD atbildi: "Tipiska ierēdņu atbilde, it kā ir, bet atbildes pēc būtības nav!"

____________________

Vistipiskākā komnjagu paraugatrakstīšanās!

650 6.augusts 2019 19:44
0 0 Atbildēt

reku 6.augusts 2019 21:39
0 0 Atbildēt

Busam spoguļi jānoregulē tikai tā lai aizmugures led ūsas ar gabarītiem redzētu un neviens nemanīts nevarētu pie sāna pielīmēties.Un pēc tam jo lielāku lauku uz sāniem aptver redzamība jo labāk.

Palaidniex 7.augusts 2019 7:58
0 0 Atbildēt

Tak par to barjeru bojāšanu "maksā" OCTA apdrošinātājs. Kāpēc neņemt no apdrošinātāja darbus, ne naudu? Lai tad vaininieka OCTA apdrošinātājs organizē sava klienta bojāto ceļa infrastruktūru. I cenas būs normālas, i nebūs jārīko iepirkumi....

Jo ja jāizmaksā naudā cietušajam citam satiksmes dalībniekam, tad bez PVN un samazināta summa... Te tāpat - ņemt no apdrošinātāja sataisītu sabojāto ceļa infrastruktūras objektu. Kas - nevarēs atrast ceļa būvniekus?

iciks 7.augusts 2019 12:47
1 0 Atbildēt

Ja par horizontālajiem apzīmējumiem Rīgā, tad Dreiliņu aplis man liekas savdabīgs ar to, ka tur jau velns viņu zina cik ilgi to apzīmējumu nav. Šogad nav, pērn nebija, aizpērn - neatminu.

It kā jau izbraukt var, +/- joslu novietojums skaidrs, vien ja nu tomēr sanāk kāda avārija, kas fiksēta ar reģistratoru, tas tomēr ļautu konstatēt, kurš tad kurā brīdī nebija savā joslā. Arī iebraucējiem, kas tur nav katru dienu, droši vien tas liekas gana mulsinoši.

Palaidniex 7.augusts 2019 13:22
0 0 Atbildēt

Domāju, ka to līniju neesamību noraksta uz to, ka tas aplis atrodas rekonstrukcijas fāzē, tāpēc oriģinālais CHA var nebūt aktuāls, bet remontdarbu laikā paredzētais kādam šķiet nesvarīgs.

Ja nemaldos ar šodienu tur vēl taisās uzrīkot šādus tādus satiksmes ierobežojumus... Jo Vasarai ejot uz otro pusi atsāksies remontdarbi...

iciks 7.augusts 2019 14:49
1 0 Atbildēt

Es jau par to iedomājos, bet nu vienalga - tas man liekas mazliet nenopietni. Citur pat remonta laikā kaut ko uzkrāso, bet šis tomēr ir nozīmīgs mezgls, nevis kaut kāda dieva dota ieliņa. Cik tad tur tas darba apjoms - to visu uzkrāsot. Droši vien pat Rokfelleram nav jābūt, lai aizmaksātu.

vot-kā-martīni 7.augusts 2019 16:02
0 0 Atbildēt

Nemāk ne braukt,ne rakstīt,ne dzert.

:) 24.augusts 2019 14:53
0 0 Atbildēt

Ja būtu korektāk lietots princips par braukšanu joslās, kas liek daudz reižu pārkārtoties, iespējams tik daudz avāriju nebūtu. Šobrīd ir divējādi- labā malējā josla turpinās un no tās atzarojas brauktuve, citreiz pati josla vai pat divas aiziet pa labi. Nav vienotas sistēmas. Vēl jo vairāk, ja vairākjoslu ceļa līkumā ir atzarojums, kā tas ir virzienā uz Slāvu apli. Ja ir maza distance līdz priekšā braucošajam un nav labi redzamas līnijas, tad tāda nu ir statistika ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercedes paziņo par drastisku taupības plānu 4

Pēc ievērojama aprozījuma un ienākumu krituma Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz paziņojis, ka nākamajos gados samazinās izmaksas par vairākiem miljardiem eiro. Lasīt vairāk

 

Jaunais Jaguar būs līdzīgs tankam – pirmie attēli atkal “šokē fanus” 9

Britu autoražotājs Jaguar tikai dažu dienu laikā jau otro reizi nepatīkami pārsteidzis markas entuziastus parādot tā saucamo tīzeri – attēlu, kas tikai daļēji atklāj jaunā modeļa izskatu. Lasīt vairāk

 

LVC aicina arī satiksmes autobusus un kravas automašīnas aprīkot ar ziemas riepām 32

VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) aicina aprīkot transportu ar ziemas riepām, tostarp arī satiksmes autobusus un kravas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Jaunmārupē uz ielas nogāžas ceļamkrāns, par laimi cietušo nav (+ FOTO) 17

Attēlos tas nav redzams, taču aculiecinieks apgalvo, ka tonnām smagā konstrukcija nogāzusies blakus skolas autobusam. Ja tā, tad esam izvairījušies lielas nelaimes tieši Zolitūdes traģēdijas 11. gadskārtā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti