Te ir arī daļa atbildes, kāpēc Latvijā kopumā ir slikta situācija ar satiksmes drošību, avārijām un bojā gājušajiem. Ko dara atbildīgie dienesti ar satiksmes drošību? Ko?
Katram ir saprotams, ka sasista vai atjaunota "drošības barjera" bez attiecīga atstarojoša marķējuma vietās, kur sadalās ceļi ir ļoti bīstama satiksmes drošībai.
Vienkārši apnika uz šo Rīgas domes satiksmes departamenta bezdarbību noskatīties, liekam foto no konkrētām vietām ar datumu.
Nakts, lietus, sniegs un intensīva satiksme šo visu situāciju padara vēl bīstamāku.
Virznienā uz Pārdaugavu 21.07.2019.
21.07.2019. Interesanti, ka tikai šai drošības barjerai marķējumā tiek izmantota dzeltenā krāsa, kas ir daudz pamanāmāka. Foto: iAuto
21.07.2019. Bojāta barjera un melna Foto: iAuto.lv
21.07.2019. Bojāta barjera un melna Foto: iAuto.lv
21.07.2019. Melns bez atstarojošā marķējuma Foto: iAuto.lv
21.07.2019. Melns bez atstarojošā marķējuma Foto: iAuto.lv
Virznienā uz Lubānas ielu 21.07.2019.
21.07.2019. Bez bojājumiem. Foto: iAuto.lv
21.07.2019. Bez bojājumiem. Foto: iAuto.lv
21.07.2019. Bez bojājumiem. Foto: iAuto.lv
21.07.2019. Melna un vienīgā barjera, kurai ir pielikti atstarojošie brīdinošie stabiņi. Foto: iAuto.lv
PAPILDINĀTS 6.08 ar Rīgas domes Satiksmes departamenta atbildi: "Rīgas domes Satiksmes departamentā (turpmāk-Departaments) tika saņemta un izskatīta Jūsu elektroniskā vēstule par ceļu norobežojošajām sistēmām Rīgas pilsētā. Informējam, ka Departaments šobrīd veic nolikuma izstrādi ceļu norobežojošo sistēmu remontdarbu un demontāžas darbu iepirkumam."
Māris Ozoliņš, iAuto redaktors par saņemto RDSD atbildi: "Tipiska ierēdņu atbilde, it kā ir, bet atbildes pēc būtības nav!"
Varētu uz blakus mājām salikt webkameras būtu mums savs 11foot8.com