PAPILDINĀTS 24.08 ar Circle K atbildi; autovadītājs netic savām acīm - Circle K iepilda par 8 l vairāk gāzes nekā pieļauj bākas tilpums (+ FOTO) 55

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

23.augusts 2019 9:02

Portāla iAuto redakcija saņēma epasta vēstuli, kurā rakstīts, ka autovadītājs uzpildot autogāzi Circle K Ogres DUS pamanījis, ka viņa mašīnas tvertnē pēc skaitītāja iepildīts ievērojami vairāk nekā spētu uzņemt pārbūvē iemontētā 32 litru tvertne. Lūk, viņa stāsts.

08.08.2019 no rīta iebraucu uzpildīt autogāzi Ogres DUS. Liels bija izbrīns, kad uzpildoties uz displeja litru daudzums sāka pārsniegt reālo bākas tilpumu, tādēļ turpināju uzpildīt līdz galam, lai redzētu, cik tad varēs uzpildīt! Tātad skaitītājs apstājās pie atzīmes 40,48 l.

Un te vajadzētu paskaidrot, ka manai automašīnai Chrysler Town Country 2001g ir uzstādīts 32 l balons, līdz ar to nav saprotams, kā varēja uzpildīt 8 liekus litrus pa virsu, ja praktiski vienmēr uzpildoties varu iepildīt 30 vai pat 31 litru tikai! Dus operātoram izteicu pretenziju un pieprasīju uzrādīt kalibrācijas sertifikātu, kuru diemžēl nevarēja uzrādīt! Piezvanīju arī uz atsauksmju telefona nr, kur pieņēma manu sūdzību arī telefoniski, bet nu jau ir pagājušas pāris dienas, bet tā arī nav ar mani sazinājušies, lai paskaidrotu radušos situāciju, tādēļ nolēmu sazināties ar Jums! Esmu uzņēmis gan foto, gan video no uzpildes brīža, kā arī esmu saglabājis čeku ar Nr 1314300.

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

PAPILDINĀTS 24.08 plkst. 8:20 ar Circle K Latvia degvielas kategorijas vadītāja Gata Titova komentāru:

"Gāzes uzpildes aparāti tiek regulāri pārbaudīti un verificēti atbilstoši MK noteikumiem. To apliecina sertifikāts, kas atrodas stacijā, kā arī plombas uz konkrētā aparāta tilpuma mērītāja. Pārbaudes veic Latvijas nacionālais metroloģijas centrs, kas ir sertificēts verificēšanas un kalibrēšanas pakalpojumu sniedzējs.
Gāzei piemīt termiskās izplešanās īpašības, tāpēc gāzes tvertnei transporta līdzeklī ir papildu rezerves telpa. Līdz ar to tvertnes kopējais tilpums ir lielāks nekā reģistrācijas dokumentos norādītais. Situācijā, ja gāzes sūknim DUS ir lielāks spiediens nekā tvertnei transporta līdzeklī, iespējams, iepildīt vairāk gāzes, tā daļēji aizņemot šo rezerves tilpumu.

Zemāk Circle K atsūtītais Ogres stacijas servisa darbu uzskaites akts Nr: 927.

iAuto piebilde: Aktā redzamais datums 23.08.2019 ir pēc autovadītāja veiktā pirkuma datuma 08.08.2019.

Circle K Latvia

Ja Tev ir VIDEO (no reģistratora, no mobilā), vai FOTO no avārijas, policijas darba vai citiem atgadījumiem uz mūsu ceļiem, tad sūti tos publikācijai iAuto.lv uz sociālajiem tīkliem Facebook, uz e-pastu iAuto at iAuto .lv, vai šeit >>>

iAuto šo ziņu papildinās arī Circle K skaidrojumu, kad to saņems!

 

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

 
Visi komentāri
 
Aleksandrs 23.augusts 2019 9:45
26 22 Atbildēt

Vai tik nebūs tā, ka autovadītājs uzpildot autogāzi nav ievērojis noteikumus, kas aizliedz gāzes balonu uzpildīt līdz 100% tilpumam un tie 32 litri ir atļautais daudzums, ko šajā balonā drīkst iepildīt. Aicinu tiesībsargājošās institūcijas noskaidrot šī vadītāja personību un bargi sodīt par sabiedrībai radīto apdraudējumu. Cilvēku, kas Chrysler Town&Country aprīko ar Fiat Uno piemērotu 32 litru gāzes balonu ir jāizolē no sabiedrības.

gunbox 23.augusts 2019 9:53
12 12 Atbildēt

Vienmēr arī pastāv iespēja, ka 8L izpūsti gaisā, jo īpašniekam pašam bojāts ventīlis. Mēs jau nevaram no bildēm sajust vai ir gāzes smaka.

? 23.augusts 2019 10:28
9 3 Atbildēt

Tu autogāzi vispār esi pildījis? Vai tikai grāmatā lasījis?

650 23.augusts 2019 11:01
9 2 Atbildēt

Drusku jāprecizē viedoklis.Ja fiziska persona mums regulē to, ko "drīkst" un drošību mums katrs nosaka uz (savu)aci- tad kāpēc vispār ir atļauts veikt šādu te nesancionētu un ražotāja nesertificētu degvielas veida maiņu?

Tur kāds kvazielektronisks līmeņrādis tajā bundulī ir, ka viņš noteiks tieši 32? Ja tur piem ir atlikums 12,4l, kā viņš "zinās", ka pie 32 sasniegšanas uzpilde būtu jāpārtrauc?

Ja jau statoilam prasa sertifikātu- tad kur ir tilpuma sertifikāts tam rumbulā iegādātajam bundulim? Varbūt arī tur tam pieminētajam "ventīlim" tas ir?

msh 23.augusts 2019 17:19
3 0 Atbildēt

Bundulī atrodas multivārsts, kura funkcija pa šito tēmu ir līdzvērtīga klozetpoda mehānismam - balonā atrodas pludiņš, pie kura noteikta pacēluma tiek nobloķēta ieplūde. Tā kā baloni ir dažādi, tad attiecīgi multivārsti, precīzāk sakot, to pludiņi un kalibrācija, atšķiras - piemēram iekšējo toroidālo balonu multivārsti vispirms sadalās vai balons horizontāli vai vertikāli, un tālāk, nezinu kā vertikālajiem, horizontālajiem pēc balona augstuma milimetros.

Interesantā kārtā esmu novērojis ka viens otrs sūknis kaut kāda iemesla dēļ nespēj iedarbināt to bloķēšanu - bet nu tad vienkārši "trrrrr" vietā uzpilde turpinās, bet paliek šausmīgi lēna...

Rik 23.augusts 2019 14:47
7 6 Atbildēt

Visu to apgāzēto kraisleru īpašnieki vispār būtu jāizolē no sabiedrības!

Palaid gāzi 6.oktobris 2019 11:51
0 0 Atbildēt

Jā, un visus veco dīzeļu īpašniekus arī.

Jurgensons 23.augusts 2019 20:37
4 1 Atbildēt

Uzstadot gazes ierici balonam vienmer tiek ielikts drosibas varsts kas fiziski nelauj iepildit pilnu. Piemeram man ir 52l balons bet reali varu iepildit tikai 45l.

Edijs 23.augusts 2019 20:49
1 1 Atbildēt

Autogāzi nevar vairāk iepildīt jo ir spiediena vārsts kas kas pie noteikta spiediena noslēdz balonu

Uģis 24.augusts 2019 22:16
3 0 Atbildēt

Ja vis ir pareizi noregulēts tad vienkārši nav iespējams uzpildīt vairāk kā 80 procentus no balona tilpuma

gunbox 23.augusts 2019 9:48
5 6 Atbildēt

Uztaisīta CircleK antireklāma. Visādi var gadīties, bet CirlceK nav tas uzņēmums, kurš cenšas kādu apkrāpt. Jābūt pacietīgam. CirleK paši neapkalpo benzīntankus. To dara līgumuzņēmumi. Attiecīgi pārbaudīt var tikai tad, kad ieplāno. Kā arī stacijas darbinieki nav saistīti ar kalibrāciju. Varbūt stacijas vadītājs tobrīd nav bijis uz vietas, lai uzrādītu papīrus.

? 23.augusts 2019 10:30
6 6 Atbildēt

Kā var uztaisīt antireklāmu, ja bildē un čekā ir redzams iepildītais apjoms? Ja tilpums atbilst tam, ko autors saka, tad kādi vēl jautājumi? Neticēt autoram arī nav pamata, jo gan jau ir papīri no uzstādītāja.

LMT 23.augusts 2019 10:06
1 3 Atbildēt

Jāformē ārā tas Ogres Statiks, zagļi!

feciic 23.augusts 2019 10:42
7 1 Atbildēt

Neredzu komentāru par uzpildes rezultātiem citos tankos.

Varbūt tam balonam sen jau izravēts vai bojāts multivārsts-attiecīgi uz drošības tilpuma rēķina balonā var iepildīt vairāk gāzes.

Ņemot vērā ka 2001 gada vojādžeris ir tikpat vērts cik normāla gāzes iekārta tad tā tur atrodas jau sen un iespējams iepriekšējais īpašnieks šādā veidā ir risinājis besīgi biežo pildīšanos.

Neredzi 23.augusts 2019 12:18
4 1 Atbildēt

"ja praktiski vienmēr uzpildoties varu iepildīt 30 vai pat 31 litru tikai! "

Asaris 6.oktobris 2019 11:54
0 0 Atbildēt

Pārāk daudz dīzeļa izplūdes gāzes neesi saostijies?

N 23.augusts 2019 10:58
1 0 Atbildēt

32 litru gāzes ietilpība balonā, ja ir drošības vārsts, tad visticamāk ~40 litru balons. Baigi mazais priekš Vojādžera.

msh 23.augusts 2019 17:22
0 0 Atbildēt

Man golfā ir mazais, 35 vai 36 litri - man viņā pildās iekšā 31 - 32 litri - polmocon balons, tomasetto multivārsts; nogājuši bik virs gada un tā bija jau no sākuma...

WALA 23.augusts 2019 11:12
5 0 Atbildēt

Es arī teiktu (ieteiktu) ka raksta autoram iesākumam jāpārbauda gāzes balons.

Gāze 23.augusts 2019 11:19
2 0 Atbildēt

Man bija Golf 2 un Golf 4 ar gāzes iekārtu - vienam lika LV, otram bija no Vācijas - diži lieli brīnumi pa šo laiku netika novēroti, lai gan Valkā uzpilde man likās tāda aizdomīga - sūknis dikti lēni pumpēja un tādi aizdomīgi trokšņi fonā - operators gan mierināja, ka viss ok, un balons vēl nav pilns - turpmāk no tās vietas izvairījos

LPG 23.augusts 2019 11:32
8 1 Atbildēt

1.Balonu nekad normālos apstākļos nevar piepūst pilnu.

2. Vajaf izvairītie no uzpildes stacijām, kur tvertnēs ir palicis maz gāzes (nav spiediena), tad arī mēdz notikt šitādi gājieni, kad uzskaita vairāk, kā uzpildīts. Pie tam vēl sadzen balonā biezumus no tvertnes, kas nav veselīgi sprauslām.

Nja 23.augusts 2019 20:49
3 0 Atbildēt

Un kā es varu zināt cik cirkulim litri palikuši balonos? Vai jebkurai citai uzpildes stacijai?

He 24.augusts 2019 6:11
0 0 Atbildēt

Pajautā operātoram ;)

650 24.augusts 2019 14:29
1 2 Atbildēt

labāk jau Traktoristam ;000

LPG 26.augusts 2019 9:47
2 0 Atbildēt

Parasti pie uzpildes aparāta sānos ir manometrs, līdzīgi kā riepu pumpētājam, kur var redzēt spiedienu. Ja bultiņa rāda, ka spiediens gandrīz minimāls, metam līkumu uzpildes stacijai!

rudens68 23.augusts 2019 11:47
0 0 Atbildēt

Kāds tukša balona izmērs 32 vai 40 ? Priekš vojagera mazs .

Man avensim riteņa vietā ir 52 . Parasti tukšā var iepildīt drusku zem 50 . Bet dažādos tankos atšķirīgi . Citos knapi virs 40

DALJNOBOJS 23.augusts 2019 12:37
16 5 Atbildēt

Kamēr pildies bija jānoslāpe motors. Amerikāņu gotiņa to 8 litrus i apēda. ????

viencexperc 23.augusts 2019 14:49
3 4 Atbildēt

Degvielu arī var ieliet vairāk. Tā rezerve ir domāta priekš drošības. Jo karstumā degviela, vai šķidrā gāze izplešas.

Kanibaals 23.augusts 2019 18:06
1 1 Atbildēt

Degvielu labāk vairs neliet vairāk kā pēc pistoles atsišanas, jo var nonākt degviela EVAP sistēmā.

Zapists 23.augusts 2019 20:46
3 2 Atbildēt

Rik - tu i galīgs lohs. Laikam esi parasts cisku driļļa īpašnieks, kas reizēm braucot palaiž mazu purkšķīti ar dabīgo gāzīti.... hi hi hi

Riks 24.augusts 2019 12:21
4 5 Atbildēt

Nē pimpausi!

Es esmu cilvēks, kurš brauc ar konkrētajai automašinai atbilstošu degvielas veidu, nevis koļas uzstādīto nabaggāzi, kurai droši vien netiek pat nekādas apkopes veiktas.

Tesa 23.augusts 2019 22:47
5 5 Atbildēt

Jūs bez smadzenēm komentējat vai vnk esat Cirkle K pārstāvji? Lielākā daļa DUS krāpjās kas saistās ar tilpumiem. Bizness padara cilvēkus par lopiem..

HE 24.augusts 2019 6:16
3 1 Atbildēt

Cirkulim patīk atsūtīt isziņu uz mobilo tipa tikai Jums atlaide -5 centi litrā līdz mēneša beigām , aizbraucu pieliet bāku , bet atlaidi neiedeva, tagad pildos Neste.

Pļurkt 24.augusts 2019 13:27
3 0 Atbildēt

Zemāk Circle K atsūtītais Ogres stacijas servisa darbu uzskaites akts Nr: 927.

iAuto piebilde: Aktā redzamais datums 23.08.2019 ir pēc autovadītāja veiktā pirkuma datuma 08.08.2019.

--------------------

Nu re - kā tik briest situācija, ka būs jāmaksā no Pisnesmeņa kabatas, tā uz reiz uzrodas gan akti ar da jebkādiem datumiem, gan visādu atzinumu jūra no "speciālistiem", kuriem faktiski nav ne vismazākās nojausmas par ko ir jāraksta atzinums.

Nav jau pirmā reize!!

650 24.augusts 2019 14:36
2 1 Atbildēt

Tas "akta" noformējums vnk iespārda.Acīmredzot turpat ck tualetē sastādīts pēc abu pušu "vienošanās"

Jumu 24.augusts 2019 16:01
4 0 Atbildēt

Man kādreiz 5 litru kanniņā pārdevēja bija pielējusi 7 litrus alus. Bet mēs visu nokārtojām bez konflikta ar humoru!

aPM'AN'IT AR DEGVIELU UZPILDOT T'A IR NORMA 24.augusts 2019 16:32
0 0 Atbildēt

VISAAS DUS lATVIJA

650 24.augusts 2019 21:42
5 3 Atbildēt

Bet kas tas tāds tur par Suudu (atvainojiet,,Uzskaites Dokumentu) No.00927 ? Tas ir "oficiāla" kaut kāda atbilde par lietas būtību,tipa kā publiski uzrādāms Atbilstības Sertifikāts ?

Tur sacīts- darbi uzsākti 23.08 pl.17:20, bet Darbu beigas nav noŗādītas- acīmredzot tie vēl turpinās.

Kāds vispār būtu sakars 8.augustā veiktām darbībām ar 23.augustā uzsāktu iekārtas apsekošanu?

Kaut kādas mistiskas neaizpildītas ailes, tukša ir arī darbu "pieņēmēja" paraksta vieta.Ieraksti veikti ar kazas kāju- svītrots, pārlabots,pēc rokraksta redzams, ka ne mazāk kā divas dažādas personas te piedalījušās.Tā tam ir jabūt un šis ir vienota standarta dokuments visām DUS ?

feciic 26.augusts 2019 11:21
0 1 Atbildēt

Kādam būtu jāizskatās oficiālam dokumentam?

Nodrukājot šos pašus ciparus uz zelta papīra un ieliekot skaistā kabatiņā viņš kļūs precīzāks vai pareizāks.

Datums ir, mērījumu rezultāts ir, atbildīgais ir, viss!

Ja iekārtai ir tehnisks bojājums, kura rezultātā skaitītājs kļūdās par 25(!)% tas nevar tā vienkāŗši izzust.

650 26.augusts 2019 11:58
1 1 Atbildēt

Tādu atskaites "dokumentu" labākajā gadījumā pa aizmugurējo galu var iebāzt atpakaļ pašam tam viņa sastādītājam.Ja tādi principi mums figurē sprādzienbīstamu iekārtu "regulācijā", tad jau nav brīnums par tiltu,jumtu un visu pārējo pasaulīgo saniegumu stāvokli.Tas, ka bojājums "nevar pazust", tas gan ir loģisks pieņēmums.Bet tas, ka "atskaites" dokuments satur neaizpildītas ailes (vai tiek izpildīts uz fufelistiskas veidlapas) un ka pastāv iespēja viņā ar atpakaļejošu datumu (???) ierakstīt dajebkādu "vajadzīgo" info- tā ir vienkārši maucība.Kā arī- lietu patiesais "spogulis" ir tas, ka nevienam (ieskaitot pašu tā āksta pr-nieku) ij prātā neienāk kko tur iebilst vai apstrīdēt.Dažādi rokraksti, dažādas tintes, acīmredzama neatbilstība aipildīšanas laikos- tas viss mums ir pie d.

Es ne brīdi nešaubos,ka arī to te lepni lecīgo "sertificēto" gāzesiekārtu īpašnieku rīcībā ir aptuveni pēc tāda pat principa izdoti "sertifikāti" un tamlīdzīgi "atbilstību" apliecinoši atejaspapīri.Katrs mums aizkadrā dara ko un kā viņš grib- neskatoties uz to, ka eksistē dažas "citas" jomas, kur ierēdņa modrā "acs" tev tamlīdzīgā "dokumentā"norādīs uz jebkuru punkta,komata vai pusvārda neesamību vai nepareizu novietojumu..

s 26.augusts 2019 12:47
2 0 Atbildēt

+++

Tā arī ir, tie paši Koļas, kuri uzstāda tās sūda gāzes iekārtas, pie pakaļas tur blociņu, un kad pabeidz darbu, tad iepļūtī tur - lūžņa modelis un citi dati.

Šī ir "globāla" problēma, ne tikai autogāzes jomā, tā ir problēma ļoti daudzās nozarēs.

650 26.augusts 2019 13:43
1 1 Atbildēt

nuja, 32vos grādos mums tak ir pilnīgi pie d, vai tur kkur 8l vairāk vai mazāk- viens iepumpē ar tādu spiedienu, otrs ar šitādu,vienam civikā 100l balons, citam vajagerī 30l,vienam ventīlis trubā, otram dsā, uttt

feciic 26.augusts 2019 15:02
0 0 Atbildēt

Problēma ar to aktu ir tāda ka tur ir arī info, kas paredzēta LPG iekšējai lietošanai(darba sākums un beigas principā nav svarīgas tāpat kā nobrauktie kilometri) un uz lietu būtībā nekādu iespaidu neatstāj. Tas vai tā pārbaude tur tika veitka diezgan vienkārši pierādāms pēc auto GPS vai videokameru ierakstiem(tie taču arī var pazust ne?)

Kurš tad ir tas dokuments, kuru nevar sarakstīt tā kā ienāk prātā(pēc vajadzības)?

Par vispārējo situāciju stāsts ir nevis par papīriem bet par atbildības trūkumu, vai pareizāk tās neesamību.

650 27.augusts 2019 1:25
2 0 Atbildēt

Ta man būt pilnīgi po uj.Ar Jums strīdēties nau vērc nepakam nee.Lietas izpratnei vislabāk ieiet kādā tajā gāzes entuziastu forumā vai topikā.

Ja tas ir LPG "iekšējais dokuments", tak lai sip viņu zirgs ar visu viņu uzskaiti.Reku pensionāram daudzdzīvokļu mājā kad ūdens skaitītājs jāsertificē,tad pieci papīri un simts paraksti.Bet te krievu business- ņe najebjoš, ņe praživjoš.

www 24.augusts 2019 22:19
6 1 Atbildēt

Interesanti tikai par to filmēšanu.....kaut kas nav tā,kurš normāls cilvēks filmē savas uzpildes?

ak 26.augusts 2019 7:56
1 0 Atbildēt

Dīvaini, es tieši esmu saskāries ar pretējo. Cirkulis nekad nevar uzpildīt tik, cik vajag, viņu uzpildes aparātu spiedieni noregulēti pārāk zemu. Manā 50l balonā tie parasti ir spējīgi iepildīt tikai ap 37l, attiecīgi arī nobraukt var mazāk, tikai ap 370 km. Kur jebkurā Ecogāzes vai LPG kantoris mierīgi uzpilda 45 l, kas ir ļoti normāli. Pat kaut kāda Astarte Dundagā mierīgi iepildīja cik vajag, 46 l. Tā es cenšos Cirkulī vispār gāzi nepildīt.

Kanibaals 26.augusts 2019 8:16
0 0 Atbildēt

Šitā bija ar KOOL, ka knapi pusi var iepildīt. Tas prasīja nedēļas kamēr novērsa un pirmā reakcija, ka jums tur ar gāzes balonu problēma un tas ka citur normāli var iepildīt kā arguments nederēja. Beigās kaut ko sadarīja un bija normāli, bet cena vairs nav pievilcīga un visa interese ir zudusi.

manejais 26.augusts 2019 10:15
0 0 Atbildēt

ne tikai cirka ari viada iepilda 6 l vairak neka baka lien....

Pļurkt 26.augusts 2019 18:27
0 1 Atbildēt

Mana vedekla ar gāzenieku nobraukāja kādus 4 gadus. Paprovēja visādus DUSus un ātri vien sāka pildīties tikai VIENĀ Jēkabpils gāzes uzpildes stacijā. Visiem citiem meta pamatīgu līkumu, ja tik varēja izvilkt līdz tiem Jēkabpiliešiem.

Uz jautājumu kāpēc, atbilde bija VISI pārējie šmaucās un pamatīgi, vēl jo vairāk pie lielākām cenām par litru (vai kg)!

Čau 26.augusts 2019 22:46
0 0 Atbildēt

Vēl viens nemaisīsies pa Circle,būs brīvāk.

7,62 26.augusts 2019 22:48
1 1 Atbildēt

Ko't bez tabu nepasauca un bixes neizmazgāja padumjais gāzinieks?

Tērētais 31.augusts 2019 0:05
0 0 Atbildēt

Cirkle k ir kā miskaste tiešākajā nozīmē. Sūkņi slikti, degviela tiešām pati sliktākā DD un gāzei.

Izgāju līdzīgam stāstam cauri gadu atpakaļ. Uzpildīju mašīnai gāzi un šeku reku gāzes sistēma aizgāja pie dieviem. Sabojāja reduktoru, sprauslas un dzinēju. Jo bija kondensāts klāt diezgan lielā apmērā. Takā paldies Cirkle pa atsaucīgumu un kad nekad neesat nekur vainīgi, un degviela un viss ir normas robežās kas ir patiesībā riskanti mašīnai. Un paldies par 1200 eiro lielu remontu. Un to kad Kad esmu pats vainīgs kad nemācēju pildīties. Kantoris būtu jāaizklapē. ????

Pilots 31.augusts 2019 14:28
0 0 Atbildēt

Kā viņš vienmēr var iepildīt 32 L balonā 31L... Muļķis vienkārši Ogrē piepildīja pilnu balonu- tos 20%,kurus parasti nevar iepildīt ( saucamo rezervi, lai mainot temperatūru gāzei būtu kur palikt) ! Kurš lielām auto liek tik mazu balonu?

Dāvis 31.augusts 2019 16:33
0 0 Atbildēt

Nu jā, kārtējie letiņi komentē un noliek otru savu blakus cilvēku, protams, tādā veidā aizstāvot šitos lielos magnātus, kuri piedod, atvaino, neticu, ka ir balti un pūkaini. Saprotieties, tādas iestādes kā Circle K un visi pārējie, viņi peldās naudā un atpirksies un sataisīs par šo naudu kādus papīrus un atbildes Jums vajag, lai tikai viņi nebūtu vainīgi un viņus neaztiktu, a ko parastais mirstīgais letiņš var izdarīt ar savu naudiņu tik cik viņa ir? A? Man jau sen riebjas, piemēram, pildīties Circle K, dīzelis ir pēdējais "sūds" kāds Latvijā ir atrodams, bet dārgākā cena par litru viņiem Latvijā, a par ko?! Par sliktu degvielu jāmaksā visaugstākā cena nekā pie konkurentiem, bet protams, visa tā kafejnīca un tas glamūrs taču jauztur, un to nevar izdarīt tirgojot pa to naudu kvalitatīvu degvielu. Lūdzu veriet tās acis vaļā, un beidzot sāciet uzvesties normāli, nostājoties kaut reizi sava blakus cilvēka pusē nevis kaut kāda slaucēju un sūdīgas degvielas tirgotāju pusē, Jums ko, Cirkulis maksā par aizstāvēšanu? Vnk zinu šo visu, tas ir jeb kurā svērā lielos uzņēmumos, mālēs un pūtīs miglu acīs un neko nepadarīsi, nauda diemžēl vai naudas neesamība regulē visu, lielam kantorim nauda ir, tas izdomās visādus pekstiņu, lai Tevi atšūtu, a tas kas sūdzas, tam parasti nepietiek naudas, lai tiesātos un nu lūk, praktiski netaisnība arī uzvar.

hm 8.septembris 2019 15:54
0 0 Atbildēt

Žēl, ka autors nav atskaitījies cik km tika nobraukts ar tiek 40 l gāzes. Vai tik pat daudz kā pildot 30, jeb tomēr proporcionāli vairāk?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ceļa remontu vietas - vai tās tiešām ir labi pamanāmas? (+ FOTO) 2

Aculiecinieks iesūtījis foto attēlus no divām ceļa remontdarbu vietām uz A10 šosejas, ar jautājumu, vai tās vienmēr ir labi atdalītas, pamanāmas un tātad drošas gan pašiem darbu veicējiem, gan autobraucējiem, kam tās gadās ceļā. Lasīt vairāk

 

Seat Arona tagad arī 150 Zs versijā

Kompaktais krosovers no Spānijas tagad būs pieejams arī versijā ar 150 Zs jaudīgu četrcilindru motoru. Lasīt vairāk

 

VinFast President – vjetnamiešu krosovers par 140 000 eiro (+ VIDEO) 5

Vjetnamas uzņēmums VinFast piesaka savu jaunāko modeli – gandrīz 300 km/h ātru luksuss krosoveru par 140 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Gandrīz 190 km/h - ROADPOL Drošības dienu” ietvaros Cēsu pusē fiksēts steidzīgs “BMW” vadītājs 10

Aizvadītajā piektdienā Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes Satiksmes uzraudzības rotas inspektori "ROADPOL Drošības dienu" ietvaros Amatas novadā fiksēja kādu autovadītāju, kurš atļauto 90 km/h vietā braucis ar ātrumu 189 km/h. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti