7.septembrī notika ikgadējais, ceturtais, elektromobiļu lietotāju Salidojums Bānīša svētkos Stāmerienā. Salidojumā piedalījās 14 elektromobiļu ekipāžas, t.sk., no Igaunijas.
Dalībnieki atbrauca ar Tesla un Nissan Leaf dažādu modeļu, Nissan eNV200, BMW I3, Mitsubishi i-MiEV, Hyundai Ioniq Electric un Audi e-tron elektromobiļiem. Kā ierasts, Salidojuma dalībnieki baudīja svētku priekšnesumus un tirdziņa labumus, kā arī gan savstarpēji, gan apmeklētājiem pastāstīja par savu e-mobilitātes pieredzi.
Dažiem dalībniekiem Salidojums bija elektromobiļu Maratona „Elektromobiļu zinības skolām” noslēguma vieta. Maratona ietvaros Jelgavas un Rēzeknes tehnikumā, kā arī Malnavas koledžā tika nolasīta lekcija „Elektromobiļi”. Maršrutā Rīga - Jelgava - Rēzekne - Ludza - Kārsava - Alūksne - Stāmeriena Maratona dalībnieki tūrisma informācijas centrā Ludzā un Kārsavā, kā arī publiskajā pasākumā Alūksnē tikās ar pašvaldību darbiniekiem.
Maratona un Salidojuma rīkošanu atbalstīja Elektrum – AS „Latvenergo” elektroenerģijas un dabasgāzes tirdzniecības zīmols Baltijā.
Mararons tā ir ~42 km distance, ko ar to grib pateikt ? Jas tas tā nebija domāts, tad varēja arī piemērotāku vārdu izvēlēties - rallijs vai taml.
Nu un kāda tad bija pieredze par braucienu, cik viegli un kādā laikā tika viekta tā "maratona" distance ? Citādi izklausās ka elektro auto vadītāju ikdiena ir rūpīgi glabāts noslēpums.
puikām jāalgo piārists - ja paši neprot uzrakstīt, tad jāmaksā piķis, lai citi to izdara
Domāju ka viņu ikdienai nav ne vainas. Nav vismaz jātup benzīntankā aiz f.... hotdogrijējiem.
Tur var uzpildīt kādus 100 autobusus un pabarot visus tā pašaries ar hotdogiem, kamēr viens tas elektrosūds uzlādēsies un varēs nobraukt max 200km
Tur pat vienu hotdogu nevarēsi uztaisīt, cik viņi patērē laiku lādējot. Atbrauc mājas 5 sekundes lai piespraustu vadu no rīta 5 sekundes lai atspraustu. 1.2 minūtes nedēļā
Jā, protmas - dīvānā pirdējiem un penšiem šāds variants der, piespraud pie rozetes, jo tāpat nekur tālu jau nav jēgas iet...
Pēc penšas šeit izklausies tu. Ļauj minēt, tu vēljoprojām lieto telefonu ar podziņām, jo smartphone ir priekš dīvānā pirdējiem un penšiem?
Saki, pensionāri ir tie kas ar mašīnu brauc tālāk par 5 km attālo darbu un 1 km attālo veikalu? Diezgan smieklīgi lasīt par tām tavām sekundēm, bet nu redzams ka tu pats piekrīti faktam ka elektromobīlis - turīgu cilvēku izprieca [otrā mašīna], ja jau reiz tas brauc tikai īsus attālumus un no rīta un vakarā nonāk garāžā.
Pilnīgi piekrītu. Pats domāju nākamgad ņemt 2013.g Leaf kā otro mašīnu ģimenē, jo 90% varēšu ar viņu izbraukāt. Nobraucu 30k gadā + sieva ar otru mašīnu ~15 uz remontiem un plānoju ietaupīt ap 1700eur gadā. Man liekas diezgan loģiski.
Kā vienīgo mašīnu ņemtu tikai ja varētu reāli nobraukt ap 450km ar vienu uzlādi un būtu kur lādēt.
Nevajag tikai nodir.. elektroauto jo nav kur uzlādēt, jo visās citās jomās man viņš liekas pārāks par dinozauru sulu rijošiem brālēniem.