500 km ceļu un 8 tilti - ceļinieki pastāsta, kā izlietos piešķirotos 75 miljonus 9

 

Foto: iAuto.lv

Latvijas Valsts ceļi | 29.aprīlis 2020 8:21

Valdība piešķir papildu līdzekļus ceļu būvniecībai.

Par valdības šodien piešķirtajiem papildu līdzekļiem 75 miljonu eiro apjomā no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem plānots veikt seguma atjaunošanu uz valsts galvenajiem, reģionālajiem un vietējiem autoceļiem aptuveni 500 kilometru garumā un vairāku tiltu remontu.

“Krīzes apstākļos ieguldījumi ceļu infrastruktūrā ir īpaši nepieciešams un tālredzīgs lēmums. Publiskās infrastruktūras attīstības projekti stimulē valsts ekonomiku, nodrošina darba vietas un nodokļu ienākumus valsts budžetā. Turklāt papildu finansējums, lai atjaunotu un pārbūvētu sliktā stāvoklī esošos autoceļu posmus un tiltus, gan uzlabos satiksmes drošību uz ceļiem, gan pozitīvi ietekmēs uzņēmējdarbību būvniecībā un ar to saistītajās nozarēs, radot papildu ieņēmumus un saglabājot darbavietas,” valdības lēmumu skaidro satiksmes ministrs Tālis Linkaits.

Aptuveni 50 ceļu remontu projekti tiks izvēlēti, vadoties pēc tehniskā stāvokļa un satiksmes intensitātes kritērija. Satiksmes ministrija pieprasījumu par līdzekļu piešķiršanu sagatavos atbilstoši iepirkumu rezultātiem.

Saskaņā ar 2019. gada datiem par sliktiem un ļoti sliktiem Latvijā uzskatāmi gandrīz 40 procenti asfaltēto autoceļu un vairāk nekā puse grants ceļu, bet kopējais finansējuma deficīts ceļu jomā lēšams ap 4 miljardiem eiro. Šogad no valsts budžeta valsts autoceļu atjaunošanai piešķirts finansējums vairāk nekā 255 miljonu eiro apjomā. Papildus saņemtais finansējums no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem ļaus palielināt īstenojamo projektu skaitu un remontēto autoceļu kopgarumu.​

 
Visi komentāri
 
Kanibaals 29.aprīlis 2020 8:26
0 0 Atbildēt

Tieši tā izlietos un izmetīs. Nekas paliekošs tur nebūs.

eidis 29.aprīlis 2020 10:23
0 1 Atbildēt

Jā LV dēļ šaušalīgas nodokļi/ceļu kopgarms proporcijas, kāda daļa ceļu vnk jāuzar. Citādi kā ar špicku pakaļu bāzt ciet

anonimikis 29.aprīlis 2020 14:39
0 0 Atbildēt

Šitādiem bildē esošiem granteniekiem ieguldīt nav vērts. Pusi no tiem vajag norakt un sabērt uz atlikušajiem.

Pļurkt 30.aprīlis 2020 7:02
0 1 Atbildēt

Neraudi!! Tas jau sen ir izdarīts, pat nevis puse ir likvidēta, bet vismaz 3/4!! Kā dēļ cilvēki ir izvākušies ārā un simtiem bijušo ciemu ir pilnīgi tukši un vēl vairāk bijušajos ciemos dzīvo pa vienam vai diviem pensionāriem!!!

Līdz ar to simtiem vai pat tūkstošiem km2 bijušās aramzemes ir aizaugusi ar kārkliem un Latvānijas kokvilnu.

gunbox 30.aprīlis 2020 10:27
1 0 Atbildēt

Absolūti pārspīlēts. Ciemi kā ir, tā eksistē. Protams tikai eksistē kaut kā. Simtiem ciemu viņam... sasapņojies. Tie daži, kurus kaut kā varētu nosaukt par ciemiem, jau 90tajos gados iznīka un savādāk nevarēja būt, jo bija celti konkrēta resursa vārdā, kurš pārstāja darboties.

Pļurkt 30.aprīlis 2020 11:06
0 2 Atbildēt

Dirs mazāk!! Jeb elementāri izbāz savu galvu no mucas ārā, kurā tu mitinies!!!

Kopumā 17 gados ir likvidēti 2770 ciemi.

Es rakstu to ko pats redzu!! 90-tajos vispār neviens neremontēja grants ceļus, bieži vien pat tos pa kuriem kursēja sabiedriskai transports. Par tiem pa kuriem sabtrans nekursēja vispār nav ko runāt - lielākā daļa kļuva neizbraucami par ar kāpurnieku!

Conqueror 29.aprīlis 2020 17:16
0 0 Atbildēt

deficīts ir 4 MILJARDI eiro - tātad 75 miljoni ir tāds piliens jūrā....

gunbox 30.aprīlis 2020 10:24
1 0 Atbildēt

Vidzemes šosejai varēja sataisīt arī pārējos grauztu posmus. Viens no tiem ir Launkalne, kur jau šobrīd ir palicis bīstamāks par tiem posmiem, kurus pēdējos 10 gadu laika remontēja.

iautors 1.maijs 2020 1:29
0 0 Atbildēt

Un tad mēs brauksim ar viedtelefoniem un pieķersim-nozagts par daudz!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti