A.Kulbergs: Vai ELEKTROAUTO ilgtermiņa lietošanā atmaksājas pret iekšdedzes dzinēja versiju? 16

 
iAuto | 16.jūnijs 2022 5:45

Andris Kulbergs izsver visus par un pret jautājumā "Vai ELEKTROAUTO ilgtermiņa lietošanā atmaksājas pret iekšdedzes dzinēja versiju?", kā arī pieskaras klimata politikai un skaidro, kas būtu jādara mūsu valdībai un kas sagaida autobraucējus.

Andris Kulbergs izsver visus par un pret jautājumā "Vai ELEKTROAUTO ilgtermiņa lietošanā atmaksājas pret iekšdedzes dzinēja versiju?", kā arī pieskaras klimata politikai un skaidro, kas būtu jādara mūsu valdībai un kas sagaida autobraucējus.

 
Visi komentāri
 
Opis 16.jūnijs 2022 8:47
3 0 Atbildēt

Pēdējais slaids parāda, ka visa tā auto asociācija darbojas jauno auto tirgotāju interesēs, kam ir vēlme reizi piecos gados notirgot man jaunu mēslu. Tikai nez kādēļ pats Kulbergs brauc (pareizāk sakot brauca) ar vecu, rijīgu, dabai nedraudzīgu, benzīna Evolūciju.

Nevajag nekādu atbalstu EV auto, bet jābūvē normāls sabiedriskais transports. Eiropā cilvēki gandrīz visur var aizbraukt ar vilcienu, tai vietā lai stumdītos pa pilsētas centru ar auto. Ar auto var aizbraukt līdz savas mazpilsētas stacijai, tālāk ar vilcienu līdz lielpilsētai un pa lielpilsētu ar velo, vai sabiedrisko transportu. Galvenais, lai braukšana ar sabiedrisko ir ātrāka un lētāka, kā barukšana ar savu auto.

Pļurkt 16.jūnijs 2022 13:34
0 3 Atbildēt

2000. gadā nācās pabūt mazā pilsētelē pie Kaseles.

No rīta pie dzelzceļa stacijas krājās kaudze ar veļukiem, un tā tie tur stāvēja līdz šīs pilsēteles iedzīvotāju bars atbrauca vakarā atpakaļ!

Nedz no rīta, nedz vakarā es neredzēju auto kas brauca no pilsēteles ārā vai iekšā tajā sēžot tikai vadītājam!! Bija vismaz pa 2 cilvēki.

+++++++++++++

Toties Latvijā MASVEIDĀ uz un no darba pārvietojas katrā auto sēžot pa vienam!! Izņemot ja kādā 4. vai 5. ir pa kādam bērnelim.

============

Pietiekami pārdomāts sabtranss bija komunistu laikā!!

Bez sava transporta varēja visu nodzīvot un pietiekami daudz kur aizbraukt, netērējot tam bezjēdzīgi daudz laika.

MMX 16.jūnijs 2022 8:55
10 0 Atbildēt

Auto asociācijas vadītājs izskatās principiāli izvairās no jautājuma kāpēc vidējais auto vecums Latvijā ir kaut kādi 14 gadi. Nu ja tauta nevar pacelt vidējo auto vecumu uz 5-10 gadi, tad kaut ko fantazēt par elektroauto atbalstu ir vienkārši noziedzīgi. Nelielas auto pircēju grupas interesēs izsitīsim atbalstu elektoauto, pārējie lai iet kājām, vismaz tā es to saprotu no pēdējā slaida.

Gājējs 16.jūnijs 2022 10:27
2 2 Atbildēt

Atbalsts ir domāts priekš bagātajiem, kam jau tā naudas netrūkst un var nolocīt 60-100k par jaunu auto. Nabagiem nekas nespīd! Labāk tad lai pērk EV sabiedrisko transportu, tas būs mērķēts atbalsts tiem, kam to patiešām vajag. Bagātnieki lai paši izklaidējas par savu naudu.

Zemesgramata 19.jūnijs 2022 14:53
0 0 Atbildēt

Bija diskusija Twitter,kur Andris vainoja ļaunās bankas par to,ka nedod krītu katram nācējam. Un ēnu ekonomiku.

Neko neteica par to,ka algas reāli ir mazas,lai cilvēki masveidā pirktu jaunas ICE mašīnas. Kur nu vēl EV.

Nja 16.jūnijs 2022 9:00
2 3 Atbildēt

Ziniet, vai iPhone kādam arī atmaksājas? Tas pašas funkcijas pilda trīs reizes lētāki telefoni. Bet nu grib cilvēki iPhone, tāpat ir cilvēki kas grib EX. Jābrauc ar tādu mašīnu kādu gribi, nevis ko kaikiņu Janka atdzīst par labu.

GTD2 16.jūnijs 2022 10:25
1 3 Atbildēt

tris reizes letāki telefoni nepilda tās pašas funkcijas, arī nalogi anroid telefoni , piemēra Samsung maksās līdzīgi kā iphone citreiz pat dārgāk. Vēl savarīgs aspekts iphone kalpos 5-6 gadus vai pat ilgāk. Par e-auto ir pavisam savādāk

Nja 16.jūnijs 2022 12:07
2 0 Atbildēt

Citiem vajag tikai piezvanīt... tas tomēr ir un paliek telefons. Tas pats ar auto, dažiem vajag statusi lai aizbrauktu dienā 10km.

GTD2 16.jūnijs 2022 13:49
0 0 Atbildēt

mūsdienās vienkārša zvanīšana paliek otraja plānā, tapēc to vairs nesauc par telefonuaizvien vairāk tiek izmantotas citas funkcijas. telefons tikai zvanīšani maksā ap 40eiriki, kas ir vismaz 20 reizes lētāk. kas tur slikts ja cilvēks izvēlās taupīt laiku un tos vajadzīgos 10km neiet ar kājām, bet brauc ar auto

msh 17.jūnijs 2022 19:12
0 0 Atbildēt

Protams ka nepilda tās pašas funkcijas - lētajam nebūs krāna pagarināšanas funkcija kas ir dārgajam.

Par kalpošanas ilgumu vari nedirst - telefona darbamūžs ir atkarīgs no lietotāja un no shit happens faktora, nevis tā vai tas ir pārcenots ķīniešu telefons ar aizkostu ābolu aizmugurē vai nē.

MMX 16.jūnijs 2022 12:46
1 0 Atbildēt

Un vēl kas - slaidā par CO2 pieaugumu parādīts, ka neko nedarot CO2 līdz 2030 gadam pieaugs. Bļ*d davai izslēdzam demagoģiju - kādā veidā paredzēts CO2 pieaugums, ja pat pieņemot, ka vidējais auto vecums ir 14 gadi, vidējais auto 2030. gadā būs ražots 2016. gadā un jau atbildīs stingrākām normām kur nu vēl visādi jaunie un lietotie elektromobīļi, kas nāks tirgū? Un kā ar krītošo iedzīvotāju skaitu? No kurienes rodas šie dati? 2030. gadā atlikusī populācija brauks ar belarusiem?

khe 17.jūnijs 2022 16:17
0 0 Atbildēt

gan jau tiek pieņemts, ka saglabāsies līdzšinējā tendence, ka katru gadu tiek nobraukts arvien vairāk.

MMX 17.jūnijs 2022 17:00
0 0 Atbildēt

Nezinu, kas tā par tendenci par ko viņi sapņo, bet tepat blakus portālā runā par to, ka auto skaits samazinoties: www.db.lv/zinas/privata...mazinas-508073

msh 17.jūnijs 2022 19:14
0 0 Atbildēt

Kāds sakars oglekļa dioksīdam ar atgāzu normām? Oglekļa dioksīds izdalās proporcionāli sadedzinātajam degvielas daudzumam un nav atkarīgs no atgāzu normām vai mašīnas vecuma...

MMX 18.jūnijs 2022 21:07
0 0 Atbildēt

Jautājums saglabājas - pie krītoša auto un iedzīvotāju skaita, kā arī auto, kas uz papīra itkā ģenerē mazāk CO2 pēkšņi sāksim vairāk braukt? Degvielas dedzināšana ir tiešā veidā atkarīga no auto patēriņa un nobrauktā attāluma, tātad sanāk ka vai nu brauksim vairāk un tālāk, vai arī brauksim ar belarusiem.

Zemesgramata 19.jūnijs 2022 13:56
0 0 Atbildēt

Man,lai nopirktu lētāko lietoto Nissan Leaf ,un tad ierīkotu lādēšanas vietu ir vajadzīgi aptuveni 15k€,kas man būtu jāņem kredītā.

Man lētāk būs braukt ar 2002. Passat pie jebkura razklada.

EV nekad nebūs masu transports Latvijā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 21

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti