Andris Kulbergs izsver visus par un pret jautājumā "Vai ELEKTROAUTO ilgtermiņa lietošanā atmaksājas pret iekšdedzes dzinēja versiju?", kā arī pieskaras klimata politikai un skaidro, kas būtu jādara mūsu valdībai un kas sagaida autobraucējus.
Andris Kulbergs izsver visus par un pret jautājumā "Vai ELEKTROAUTO ilgtermiņa lietošanā atmaksājas pret iekšdedzes dzinēja versiju?", kā arī pieskaras klimata politikai un skaidro, kas būtu jādara mūsu valdībai un kas sagaida autobraucējus.
Pēdējais slaids parāda, ka visa tā auto asociācija darbojas jauno auto tirgotāju interesēs, kam ir vēlme reizi piecos gados notirgot man jaunu mēslu. Tikai nez kādēļ pats Kulbergs brauc (pareizāk sakot brauca) ar vecu, rijīgu, dabai nedraudzīgu, benzīna Evolūciju.
Nevajag nekādu atbalstu EV auto, bet jābūvē normāls sabiedriskais transports. Eiropā cilvēki gandrīz visur var aizbraukt ar vilcienu, tai vietā lai stumdītos pa pilsētas centru ar auto. Ar auto var aizbraukt līdz savas mazpilsētas stacijai, tālāk ar vilcienu līdz lielpilsētai un pa lielpilsētu ar velo, vai sabiedrisko transportu. Galvenais, lai braukšana ar sabiedrisko ir ātrāka un lētāka, kā barukšana ar savu auto.
2000. gadā nācās pabūt mazā pilsētelē pie Kaseles.
No rīta pie dzelzceļa stacijas krājās kaudze ar veļukiem, un tā tie tur stāvēja līdz šīs pilsēteles iedzīvotāju bars atbrauca vakarā atpakaļ!
Nedz no rīta, nedz vakarā es neredzēju auto kas brauca no pilsēteles ārā vai iekšā tajā sēžot tikai vadītājam!! Bija vismaz pa 2 cilvēki.
+++++++++++++
Toties Latvijā MASVEIDĀ uz un no darba pārvietojas katrā auto sēžot pa vienam!! Izņemot ja kādā 4. vai 5. ir pa kādam bērnelim.
============
Pietiekami pārdomāts sabtranss bija komunistu laikā!!
Bez sava transporta varēja visu nodzīvot un pietiekami daudz kur aizbraukt, netērējot tam bezjēdzīgi daudz laika.