Visi komentāri - No 73 300 eiro - jaunais Volkswagen Touareg Latvijā (+ FOTO)

No 73 300 eiro - jaunais Volkswagen Touareg Latvijā (+ FOTO) 13

 

Foto: Volkswagen

iAuto | 9.oktobris 2023 11:38

Modernizētais Volkswagen Touareg ar vēl nebijušām tehnoloģijām un jaunumiem jau apskatāms Latvijā Volkswagen dīleru centros. Jaunā Touareg sākuma cena ir 73 300 eiro.

Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justs Nekrošus (Justas Nekrošius) norāda: “Touareg jau no pašiem pirmsākumiem bijis Volkswagen modelis, kuram ir plašs un lojāls cienītāju loku. To pierāda šī gada Touareg modeļa panākumi – pārdošanas apjoms jau iepriekšpārdošanas laikā palielinājies vairāk nekā divas reizes. Jaunais modelis ir pievilcīgs mūsu klientiem, jo tam ir inovatīvi priekšējie un aizmugurējie lukturu risinājumi, premium interjera detaļas un dinamiska, turklāt videi draudzīga plug-in hibrīda piedziņa.”

Vairākas inovācijas – gan standarta, gan papildaprīkojumā

Premium modeļa standarta aprīkojumā ietilpst pārveidots, vēl intuitīvāks Innovision Cockpit ar centrālo skārienjutīgo ekrānu (displeja izmērs 38 centimetri jeb 15 collas) un jaunie IQ.LIGHT HD matrix priekšēji lukturi. Vairāk nekā 38 000 interaktīvu LED diožu projicē apgaismojumu tieši braukšanas joslā un izgaismo ceļu precīzāk nekā jebkad iepriekš.

Touareg R eHybrid modelī pieejama papildaprīkojumā iekļautā augsto tehnoloģiju funkcija Park Assist Pro, kas paredzēta automobiļa attālināti kontrolētai novietošanai stāvvietā. Tā ļauj kontrolēt iebraukšanu stāvvietā un izbraukšanu no tās ar viedtālruņa palīdzību, izmantojot Volkswagen lietotni. To var izmantot arī ļoti šaurās stāvvietās.

Izteiksmīgāks dizains

Modernizēto premium klases SUV iespējams uzreiz atpazīt pēc jaunā priekšpuses un aizmugures dizaina. Aizmugures dizainā tagad iekļauta nepārtraukta horizontāla LED josla aizmugurējiem lukturiem, un tajā iestrādāts Volkswagen logotips, kas izgaismots sarkanā krāsā.

Maksimāls braukšanas komforts un optimāla veiktspēja

Atkarībā no versijas, Touareg ir pieejams ar tādām inovatīvām balstiekārtas tehnoloģijām kā aktīvā šķērstabilizācijas sistēma (active roll compensation) un visu riteņu stūrēšana. Tādējādi premium klases SUV braukšanas dinamika tiek uzlabota vēl vairāk.

Piedziņas sistēmu izvēle – dīzeļdzinējs vai plug-in hibrīds

Atjaunotais Touareg Latvijā pieejams ar divām piedziņas sistēmu versijām. Iespējams izvēlēties no diviem turbodīzeļa dzinējiem un viena plug-in hibrīda. Dīzeļdzinēji pieejami ar 170 kW (230 ZS) un 210 kW (286 ZS) jaudu. Savukārt Touareg R eHybrid aprīkots ar trīs litru, sešu cilindru benzīna dzinēju ar turbokompresoru un elektromotoru, kopā attīstot 340 kW (462 ZS) jaudu. Tādējādi automobilis spēj no 0 līdz 100 km/h paātrināties 5,1 sekundē un sasniegt 250 km/h maksimālo ātrumu. Visi šie dzinēji ir ārkārtīgi ekonomiski, un standarta komplektācijā savienoti ar 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu un 4MOTION pastāvīgo visu riteņu piedziņu.

 

 
Visi komentāri
 
Bo 9.oktobris 2023 11:50
5 2 Atbildēt

Tā stūre ir pēdējā h**ņa.

Pretīga, lipīga, neuztver ievadi, in izskatās kā lēts štrunts ķīnas izstrādājumā.

Kk 10.oktobris 2023 7:40
0 0 Atbildēt

Tas ir  lēts vācu štrunts pa dārgu naudu....tipiski vāciski.

Ķīnā šobrīd ražo un oēc kvalitātes top auto...tas ir fakts.

nomiks 9.oktobris 2023 14:48
4 0 Atbildēt

Starts no 73,3 kEUR. Mjā...

Onsis 9.oktobris 2023 15:57
2 0 Atbildēt

Par to naudu jau normāls auto sanāk! Bet reklāmai jau daudzi tic!

Volx 9.oktobris 2023 16:29
1 3 Atbildēt

Tas modernizētas Toureg jau izlaišanas brīdī izskatās kā vecs modelis.

GTD2 9.oktobris 2023 16:37
4 0 Atbildēt

Rakstā atkal pārspīlēts, nav viņš nekāds premium, prēmium ir viņa radinieks cayenne

Xx 9.oktobris 2023 21:46
0 0 Atbildēt

Q7 ir vēl vairāk premium par cayenne

Hg 10.oktobris 2023 7:43
0 0 Atbildēt

Kāds sakars Audi nav premium, bet Porsche ir.

P.s tad jau arī VW, škoda, BMW ir Premium 😂🥴

Jumu 9.oktobris 2023 18:17
46 0 Atbildēt

Ko te sākuši plātīties ar tiem skārienekrāniem? Vecajos modeļos bija parastas pogas, ko varēju atrast neatraujot skatu no ceļa. Tagad pamēğini atrast kaut ko tajā ekrānā. Uzmanību novirza no ceļa vēl trakāk nekā pļāpāšana pa mobilo telefonu un brauciena laikā es uz to baidos vispār skatīties, sevišķi pilsētā.

GTD2 10.oktobris 2023 7:59
4 0 Atbildēt

vismaz pacentušies ekrāni integrēt panelīi, vismaz neizskatās pēc lētas pielipinātas planšetes

Sergejs 10.oktobris 2023 12:58
0 0 Atbildēt

Cik varēju saprast no bildēm ta Kodiakam un Superbam vitālo funkciju (beņķu apkure, klimats) pogas ir saglabātas un tas ir forši, mazāk prasa lamu vārdu. 

 Ekrānā (ja tas nav aizsalis/uzkāries) lai ekrānu fani-studenti baksta, tie droši vien ir šī auto mērķa auditorija.

es 9.oktobris 2023 21:08
1 3 Atbildēt

Uzpūsts Tiguan ar Škodas salonu! 15-gadīgam X5 interjers ir daudz cilvēcīgāks un nav līzings jāmaksā.

GTD2 10.oktobris 2023 8:10
4 0 Atbildēt

pēc Tavas teorijas tavs slavētais x5 ir uzpūsts x3, tiguans ir kompaktklases krossovers , jeb tautā sauktās golf klases, tapat kā x3, bet tuaregs vidējās tā pat , kā x5. protams x5 premium kategorija. Nopērc žiguli nebūs ne tikasi līzings jamaksā, bet varēsi vēl katru vakaru aliņus sūkt

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti