24.decembrī no konveijera noripojis pēdējais „Lada Samara” piecdurvju modeļa (VAZ-2114) eksemplārs.
„Lada Samara” saimes ražošana sākās 1984.gadā. Modeļa konstrukciju palīdzēja izstrādāt „Porsche,” bet „Fiat” meitasuzņēmums, kompānija UTC, konsultēja tehnoloģiskajos jautājumos. Savas pastāvēšanas laikā paaudzes nomainījās tikai vienreiz – 1997.gadā.
Foto: Publicitātes foto
Kopš 1984.gada realizēti vairāk nekā 5,2 miljoni „Lada Samara” eksemplāru, no tiem 70% pirmās paaudzes automobiļu. Par otrās paaudzes populārāko modeli kļuva piecdurvju hečbeks, kas pircējiem piegādāts 923 930 eksemplāros. Neskaitot šo modifikāciju, otrajā paaudzē tapa arī 752 957 „Samara” sedana un 73 039 trīsdurvju hečbeka eksemplāru.
Foto: Publicitātes foto
„Samara” vietu „AvtoVAZ” modeļu gammā ieņems „Lada Granta” hečbeks.
msh
Tas gods un slava pienākas nevis modelim bet gan krievijas protekcioniskajai valdībai. Zinot cik tur maksā kaut vai tās pašas 20-25 gadus vecās vācu mašīnas, nebrīnos ka žiķeļiem tur tiešām ir noiets, jo ar kaut ko ta viņiem ir jābrauc...
==================
Par protekcionismu - tukšas runas, domā, ka Valmet ražotie
SAAB, Mercedes-Benz, Porsche, Opel un Fisker bija /ir baisi
lētāki par ievestajiem modeļiem? Tev nav nekādas saprašanas par tās pašas Krievijas masu auto tirgu - pircējiem 1000 gadus nav vajadzīgas ar elektroniku pieslānītas Rietumu / amerikāņu / japāņu mašīnas, viņam vajag auto, ko vajadzības gadījumā var ātri un nedārgi saremontēt! Tāpēc jau Krievijā bija vaimanas, kad klasiskos
VAZ beidza ražot :-))))))))))))