Izgatavots pēdējais „Lada Samara” eksemplārs (+ foto) 6

iAuto | 27.decembris 2013 11:23

24.decembrī no konveijera noripojis pēdējais „Lada Samara” piecdurvju modeļa (VAZ-2114) eksemplārs.

„Lada Samara” saimes ražošana sākās 1984.gadā. Modeļa konstrukciju palīdzēja izstrādāt „Porsche,” bet „Fiat” meitasuzņēmums, kompānija UTC, konsultēja tehnoloģiskajos jautājumos. Savas pastāvēšanas laikā paaudzes nomainījās tikai vienreiz – 1997.gadā.

Foto: Publicitātes foto

Kopš 1984.gada realizēti vairāk nekā 5,2 miljoni „Lada Samara” eksemplāru, no tiem 70% pirmās paaudzes automobiļu. Par otrās paaudzes populārāko modeli kļuva piecdurvju hečbeks, kas pircējiem piegādāts 923 930 eksemplāros. Neskaitot šo modifikāciju, otrajā paaudzē tapa arī 752 957 „Samara” sedana un 73 039 trīsdurvju hečbeka eksemplāru.

Foto: Publicitātes foto

„Samara” vietu „AvtoVAZ” modeļu gammā ieņems „Lada Granta” hečbeks. 

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
IkdienasViesis 27.decembris 2013 17:57
1 1 Atbildēt

Ko lai saka - Gods un slava modelim, kam izdevies 30 gadus noturēties uz konveijera. Vēl šodien atceros čehu žurnala "Svet motoru" , kur 1983. gada jūnija numurā uz vāka bija 08.žiguļa bilde...Tolaik izskatījās fantastiski labi.Pie mums daudziem tas palika nepiepildīts sapnis, jo Latvijā 80-90tajos gados faktiski vairums 08.un 09. samaru bija pieejami tikai blatu līmenī. Pie kārtīgām apkopēm 200 000km varēja nobraukt bez lielām probzām.

iAuto 27.decembris 2013 19:42
0 0 Atbildēt

Ar ķiršsarkanu 9to ir braukts daudz

msh 27.decembris 2013 22:29
0 1 Atbildēt

Tas gods un slava pienākas nevis modelim bet gan krievijas protekcioniskajai valdībai. Zinot cik tur maksā kaut vai tās pašas 20-25 gadus vecās vācu mašīnas, nebrīnos ka žiķeļiem tur tiešām ir noiets, jo ar kaut ko ta viņiem ir jābrauc...

vēl viena ēra 28.decembris 2013 12:16
1 0 Atbildēt

beidzot, beigsies vēl viena resursu izšķērdēšana - japāņi vienu brīdi šitos mežoņu izstrādājumus (laikam maz markas) iepirka kā metāllūžņus un jau ostā uzreiz jauca pirmreizinātājos, lai pēc tam pārkausētu

iAuto 29.decembris 2013 1:13
0 0 Atbildēt

Vai tiešām?

[email protected] 28.decembris 2013 12:18
2 0 Atbildēt

msh

Tas gods un slava pienākas nevis modelim bet gan krievijas protekcioniskajai valdībai. Zinot cik tur maksā kaut vai tās pašas 20-25 gadus vecās vācu mašīnas, nebrīnos ka žiķeļiem tur tiešām ir noiets, jo ar kaut ko ta viņiem ir jābrauc...

==================

Par protekcionismu - tukšas runas, domā, ka Valmet ražotie

SAAB, Mercedes-Benz, Porsche, Opel un Fisker bija /ir baisi

lētāki par ievestajiem modeļiem? Tev nav nekādas saprašanas par tās pašas Krievijas masu auto tirgu - pircējiem 1000 gadus nav vajadzīgas ar elektroniku pieslānītas Rietumu / amerikāņu / japāņu mašīnas, viņam vajag auto, ko vajadzības gadījumā var ātri un nedārgi saremontēt! Tāpēc jau Krievijā bija vaimanas, kad klasiskos

VAZ beidza ražot :-))))))))))))

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Motocikls ietriecas priekšā braucošajā (+ VIDEO)

Acīmredzot, krietni ātrāk braucošais motocikls ietriecas priekšā braucošajā Gazeļ furgoniņā. Baika vadītājs un viņa pasažiere ievietoti slimnīcā. Lasīt vairāk

 

F-1 komanda "Aston Martin" turpinās sadarbību ar Fetelu un Strolu nākamajā sezonā

Pirmās formulas (F-1) piloti Sebastians Fetels un Lenss Strols arī nākamajā sezonā startēs kopā ar komandu "Aston Martin". Lasīt vairāk

 

“ROADPOL Drošības dienu” ietvaros pieķer ļoti steidzīgu “Mercedes Benz” vadītāju 1

Vakar, 16.septembrī, pēcpusdienā Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes Satiksmes uzraudzības rotas inspektori, pildot dienesta pienākumus, fiksēja kādu ļoti steidzīgu automašīnas “Mercedes Benz” vadītāju. Vietā, kur atļautais braukšanas ātrums ir 90 km/h, viņš brauca ar 161 km/h. Lasīt vairāk

 
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti