„Volkswagen” galvenajā rūpnīcā Volfsburgā no konveijera noripojis pirmais „Golf Sportvan” eksemplārs. Tas ir sudrabkrāsas metālikā krāsots automobilis „Highline” aprīkojuma komplektācijā ar panorāmas jumtu un 1,4 litru 150 ZS TSI benzīna motoru.
Trešais modelis jaunā septītās paaudzes „Golf” saimē (pēc klasiskā hečbeka un universāla) startē ar sešiem dzinējiem un maksā 19 625 eiro savā vienkāršākajā versijā. Visi seši motori (četri benzīna un divi dīzeļi) komplektēti ar Start-Stop sistēmu un atbilst Euro-6 normatīviem.
Foto: Publicitātes foto
„Sportvan” sagatavotas trīs aprīkojuma versijas: bāzes versijā ”Trendline” ar 1,2 litru TSI benzīna motoru tas maksās, sākot no 19 625 eiro, labāk aprīkotais „Golf Sportsvan Comfortline” – 21 775€, bet par visdāsnāk nokomplektēto „Golf Sportsvan Highline” ar ksenona starmešiem, klimatkontroli, komforta sēdekļiem un īpašu salona apgaismojumu klientam nāksies izdot vismaz 27 600 eiro.
Pilnpiedziņas modifikāciju ražotājs „Sportvan” modelim nav paredzējis, tā vietā klientam tiek piedāvāts „CrossGolf.”
Foto: Publicitātes foto
4,36 m garais minivens ar 2,68 m (+10 mm salīdzinot ar „Golf Plus”) garo riteņu bāzi piedāvā vietu vadītājam un četriem pasažieriem. Aizmugures sēdekļa atzveltne dalās proporcijās 40:20:40, bet pašu sēdvirsmu var pārbīdīt 180 mm (agrāk 160 mm)robežās. Kad sēdekļa atzveltne nolaista pilnībā, izveidojas 1512 litru (+ 62 litri) kravas telpa ar gandrīz līdzenu grīdu. Bagāžas nodalījuma grīdu var pacelt 652 mm augstā sliekšņa augstumā vai nolaist 13 cm zemāk.
Foto: Publicitātes foto
Kabīnes iekārtojums līdzinās „Golf” VII, tomēr ir augstvērtīgāks jaunu apdares materiālu un polsterējumu dēļ, kas to tuvina vidējai klasei, savukārt 14 veidos regulējami priekšējie sēdekļi ar masāžas funkciju, kā arī sērijveida un papildaprīkojuma sarakstā atrodamās ekstras un asistentu sistēmas ļauj pasapņot pat par luksusa klases sedanu.
Komplektācijā jau no rūpnīcas iekļauts XDS+ diferenciāļa bloķētājs, kā arī „Blind-Spot” („aklā punkta”) sensors ar parkošanās funkciju.
Foto: Publicitātes foto
Ak tu pasaulīt, kam tādu lamatu vajag!
redzi,'valstīs ar augstākiem ienākumiem automobili izvēlas pēc citiem principiem nekā pie mums, par prioritāti izvirzot tādasīpašības kā funkcionalitāte, daudzpusība, pielietojums, bagāžas ietilpība utt nevis pēc tā, cik mūsu plānais maciņš atļauj.
Paskatoties kādi auto braukā pa mūsu ceļiem galīgi neliekas, ka maziņi plāni.
es nerunāju par dažiem - nu nav jau arī tā, ka visi 10 000 Bentley, ko šamējie pārdevuši 2013.gadā tagad braukā pa LV