Jaunais e-Golf ir klāt! 5

 
Moller Baltic | 17.februāris 2014 11:17

Golf ir visu laiku veiksmīgākais automobilis Eiropā. Uzsākot jaunā e-Golf tirdzniecību, Volkswagen arī ievieš tirgū šo automobili kā pilnvērtīgu sērijveida elektrisko automobili. Izveicīgais un efektīvais kompaktās klases automobilis papildina īpaši ekonomisko 3 Euro standartam atbilstošo transportlīdzekļu klāstu un izceļas ar ievērojamu standartaprīkojuma klāstu. Jauno e-Golf var nekavējoties atpazīt pēc tikai šim modelim raksturīgajiem LED priekšējiem lukturiem, un tā cena ir sākot no EUR 34 900.

Foto: Publicitātes attēls

e-Golf ir jau otrais elektriskais transportlīdzeklis pēdējā pusgada laikā, kura tirdzniecību uzsāk Volkswagen. Izveicīgais un efektīvais e-Golf pārsteidz ar labākajām īpašībām klasē no pašiem pamatiem līdz pat 12,7 kWh elektroenerģijas patēriņam uz 100 km. Turklāt praktiski pilnībā klusais un viegli plūstošais e-Golf ir ne tikai videi draudzīgs, bet arī tā ekspluatācijas izmaksas ir zemas, jo tā enerģija izmaksā vien EUR 3,28 uz 100 kilometriem. Pateicoties īpaši novatoriskai tehnoloģijai, uzlabotai aerodinamikai un nevainojamai rites pretestībai, jaunais elektriskais Volkswagen modelis patērē par 15% mazāk elektroenerģijas nekā tā sīvākais no tērauda veidotais sāncensis. Pievienojoties e-up! un eco-up! modeļiem, e-Golf paplašina Volkswagen zīmola īpaši efektīvo Euro standartam atbilstošo transportlīdzekļu sēriju, kurā nu jau ir 3 modeļi.

e-Golf ir „Das Auto“ – tas izceļas ar tādu pašu vadāmību, ērtajām braukšanas īpašībām un plašo vietu, ko jau desmitiem gadu ir novērtējuši vairāk nekā 30 miljoni Golf pircēju. Papildus e-Golf piedāvā plašu standartaprīkojuma klāstu, tostarp četras durvis, augstākās kvalitātes „Discover Pro“ radio/navigācijas sistēmu, apsildāmu vējstiklu, automātisko klimata kontroli, sildītāju un ventilācijas sistēmu automobiļa stāvēšanas laikā, stūri ar ādas apdari, „Astana“ vieglmetāla diskus ar uzlabotu aerodinamiku, kā arī LED priekšējiem lukturiem, ko Volkswagen izmanto pirmo reizi. Vēl viens īpaši ekonomisks standartaprīkojuma elements ir LED dienas braukšanas gaismas, kas ar tām raksturīgo C veida formu nepārprotami apliecina, ka e-Golf ir Volkswagen elektriskais automobilis.

Elektriskā dzinēja jauda ir 85 kW / 115 ZS, un tas spēj attīstīt līdz pat 270 Nm griezes momentu jau pie maza dzinēja darbības ātruma. Šāda jauda nodrošina izcilu braukšanas veiktspēju – no 0 līdz 60 km/h e-Glof ieskrienas 4,2 sekundēs, bet jau pēc 10,4 sekundēm tā ātrums sasniedz 100 km/h. Ievērojamais automobiļa paātrinājums ir ārkārtīgi ērts un nerada dzinēja darbības traucējumus. Atkarībā no ceļa veida, braukšanas stila un automobiļa noslodzes nobraucamais attālums ir robežās no 130 līdz 190 kilometriem. Šobrīd e-Golf ir pieejams Vācijā. Tā cena ir sākot no EUR 34 900 (iekļaujot akumulatora 8 gadu vai 160 000 km nobraukuma garantiju).

Bijušajā Berlīnes Tempelhofas lidostā martā Volkswagen organizēs elektriskās mobilitātes nedēļas ar saukli „electrified“ (elektrizēts). Volfsburgas uzņēmums piedāvās viesiem no īpaši izvēlētām nozarēm plašu pārskatu par Volkswagen spējām elektrisko automobiļu jomā. No 14. līdz 16. martam cilvēkiem no plašākas sabiedrības būs iespēja iesaistīties vairākās aktivitātēs, piemēram, testa braucienos ar automobiļiem, kuri aprīkoti ar novatoriskām dzinēju sistēmām

 
Visi komentāri
 
Krotow 17.februāris 2014 18:30
1 0 Atbildēt

Vidējais nobraukums ar 1 uzlādi atkal 150 km. Latvijas ziemā + tuvās gaismas un apsilde tie būs ap 90 km. Un kas tur izcils? Tik vien kā VW un Golf-a nosaukumi.

Kanibaals 18.februāris 2014 13:39
2 0 Atbildēt

Nekas šo vismaz N. Avotiņš slavēs kā revolucionāru un ne salīdzināmu ar Leaf, jo tas taču Golf. Golf uber alles.

kirdik 17.februāris 2014 20:07
1 0 Atbildēt

jau pirms aptuveni 100 vai mazliet vairāk gadiem elektromobiļi spēja apmēram to pašu,sanāk,ka tehnoloģijas 100 gados nav attīstījušās ne kripatiņu,vai varbūt nav ļauts tās attīstīt,nu,jūs jau nojaušat,kas varētu būt pie vainas...

vienīgais kaut cik sakarīgais elektroauto pagaidām ir Tesla,pārējie tādas dārgas rotaļlietas vien...

Kanibaals 18.februāris 2014 13:38
0 0 Atbildēt

Tehnoloģijas ir attīstījušās, bet izejmateriāli labām baterijām ir joprojām dārgi. Es nojaušu ka pie vainas maka biezums.

Krotow 18.februāris 2014 14:39
0 0 Atbildēt

Arī tas, plus praktiski neesoša ātrās uzlādes infrastruktūra.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 3

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

Čehu zīmola Škoda dīleris turpmāk arī Pārdaugavā (+VIDEO)

Skandi Motors autocentru Rīgā iepretim tirdzniecības centram Spice pazīst ikviens, kam kaut reizi gadījies braukt pa Lielirbes ielu Jūrmalas virzienā. Pavisam nesen tajā iekārtojies jauns un Latvijā ārkārtīgi pieprasīts zīmols - Škoda. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti