Jaunais "Citroen C1" (+ foto) 2

Foto: citroen.com

Norberts Dambis speciāli iAuto | 24.februāris 2014 16:39

Galvenais franču automašīnu ražotājs „Citroen” atklāj jaunā „Citroen C1” izskatu, kurš savu pirmizrādi piedzīvos Ženēvas autoizstādē.

Šis modelis ir mūsdienīga versija „Citroen” supermini automobiļiem, kurš būvēts uz tās pašas platformas kā nesen atklātais „Peugeot 108” un gaidāmais „Toyota Aygo”

Jaunais „C1” ir nedaudz garāks par savu priekšgājēju (no 4,40m uz 4,63m), taču tam samazināts krēslu atzveltnes garums par 15 centimetriem, tagad 1.45m.

Kas interesanti, ka jaunajam modelim degungals ir radikāli atšķirīgāks un izskatīgāks, kurš iepriekšējam modelim bija pārāk apjomīgs priekš mazā pilsētas auto.

Foto: citroen.com

Mašīnas aizmugurē aplūkojamas iespaidīgas un apaļas lampas, kuras nospiež mazos virzienrādītājus un ir aizgājusi melnā plastmasa no aizmugurējā bufera kopā ar integrēto izplūdes gāzes izeju pievilcīgākam izskatam.

Interjera izmaiņas

„Citroen” bildes no auto iekšpuses vēl nav atklājuši, taču apstiprinājuši, ka būs iebūvēts septiņu collu displejs ar iespēju kopēt viedtālruņu saturu uz displeju, ieskaitot satelīta navigāciju, mūziku utt.

Foto: citroen.com

Ietilpība

„C1” bagāžnieka ietilpība būs 196 litri, bet ar salocītiem sēdekļiem – 750 litri. Tas ir mazāk kā „VW up”/”Skoda Citigo”/”Seat Mii” un par 1 litru mazāk kā iepriekšējam modelim.

Kas lācītim vēderā?

Līdz šim apstiprināti 3 veidu dzinēji – divi benzīna dzinēji un dīzeļdzinējs. Jaunais 1.2l trīs cilindru „PureTech” dzinējs, kas ir vislielākais jaunums, ir 82ZS jaudīgs, rezultātā paziņojot par iepriekšējā, vien 64ZS dzinēja norietu.

Degvielas patēriņš kā jau maztilpuma dzinējam – 4,3L uz 100km, vidējais CO2 izmešu daudzums 99g/km, kas gan nav labāk par veco modeli, taču ieskrējienā gan ir ātrāks par 1,3 sekundēm – no 0-100km 11 sekundēs.

Ātrumkārba bez izmaiņām paliek piecpakāpju manuālā, taču mašīna ir nokritusies svarā par 60kg, kā rezultātā mašīnas svars ir 840kg.

Foto: citroen.com

 
Visi komentāri
 
GB12 24.februāris 2014 20:17
0 0 Atbildēt

Purns džūkam līdzīgs.

Vova 25.februāris 2014 21:14
0 0 Atbildēt

Galvenais franču ražotājs?!? No kurienes tāds absurds? Bēdīgākais no franču autoražotājiem! Starp citu, vai Latvijā kāds vispār tirgo Citroen?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Izgriež priekšā vilcienam (+ VIDEO) 1

Kravas auto šoferis nepārliecinās par to, ka arī no labās puses sliežu ceļš ir brīvs. Lasīt vairāk

 

Porsche Taycan elektriskā sporta auto saime pilnā sastāvā arī Latvijā (+ FOTO) 4

Pagājušā gada septembrī Porsche prezentēja savu pirmo elektrisko sporta auto Taycan, kas nu nonācis arī Latvijā. Porsche centrā Rīga no šīs nedēļas pieejami visi trīs Taycan sērijas modeļi – Taycan 4S, Taycan Turbo un Taycan Turbo S. Lasīt vairāk

 

Pagani Imola – 5 eksemplāri, 5 000 000 eiro (+ FOTO) 5

Viens no ekskluzīvākajiem varenauto ražotājiem pasaulē, Itālijas kompānija Pagani, prezentējusi jaunāko modeli Imola. Automašīna maksās piecus miljonus eiro un pavisam taps vien pieci eksemplāri. Lasīt vairāk

 

Visbiežāk CSNg bez OCTA izraisa gados jauni vadītāji ar 16 - 20 gadus vecu spēkratu 1

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk – LTAB) statistika par 2019.gadā notikušajiem ceļu satiksmes negadījumiem (turpmāk-CSNg), kas izraisīti ar neapdrošinātu auto liecina, ka visbiežāk CSNg izraisa 26 - 35 gadus veci autovadītāji, kas pārvietojas ar 16 - 20 gadus vecu spēkratu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti