"Peugeot 308 SW" - taupīgākais savā klasē (+ foto) 5

 

Foto: Auto-Medienportal.Net

iAuto | 10.marts 2014 7:23

Tie, kas seko līdzi autobūves jaunumiem noteikti būs dzirdējuši, ka "Peugeot 308" hečbeks nupat ieguvis Eiropas Gada auto 2014 galveno titulu. Jo interesantāk būs uzzināt, ka Ženēvas auto izstādē skatāms šīs modeļu saimes universāls "308 SW," kas izceļas ar mazāko degvielas patēriņu savā klasē.

Foto: Auto-Medienportal.Net

4,59 m garais "SW" universāls ir par 22 cm garāks nekā 308 hečbeks. Tam ir 556 litru bagāžas nodalījums, bet vēl 54 litru tilpums atvēlēts dažādām nišām un glabātuvēm zem bagāžnieka grīdas.

Foto: Auto-Medienportal.Net

Aizmugures sēdekļa atzveltne transformējama, izmantojot divus vadības elementus, ko ērti var sasniegt no bagāžas nodalījuma. Sēdvirsmas automātiski nogrimst grīdā un izveidojas 1606 litru kravas telpa ar līdzenu grīdu.

Foto: Auto-Medienportal.Net

Motoru klāsts sastāv no diviem benzīna (130,156 ZS)un diviem dīzeļa (99,150 Zs) agregātiem. Lielākā daļa no tiem ir pilnīgi jauni un atbilst Euro-6 izmešu normām, bet versija "308SW" 1.6 Blue-HDi 120 jāatzīmē īpaši - uz 100 km tā patērē vien 3,2 litrus, kas ir rekords šajā automobiļu segmentā.

Foto: Auto-Medienportal.Net

Universāla dārgākā versija "Active" jau no rūpnīcas komplektēta (daļējs uzskaitījums) ar adaptīvo kruīzkontroli, automātisko „avārijas” bremzēšanas sistēmu, kas brīdinās par iespējamo sadursmi un vajadzības gadījumā uzsāks bremzēšanas procesu un Park Assist sistēmu, kas palīdzēs novietot automobili stāvvietā.

Foto: Auto-Medienportal.Net

 
Visi komentāri
 
LMT 10.marts 2014 9:27
0 0 Atbildēt

Nabagvāģis!

eur 10.marts 2014 9:52
0 0 Atbildēt

Nu jau, nu jau!

TML 10.marts 2014 10:40
0 0 Atbildēt

Par Peugeot 308 LMT raksta: Skaists alfa romeo, apseicam! Krietns eirovāģis...

Interesanti, kāpēc universāla modifikācija ir nabagvāģis?

LMT 10.marts 2014 11:40
0 0 Atbildēt

Ta jau labāk Dacīti, nevis šito franču brīnumu. Brauc un domā, kad ta sabruks tas vāģis...

aizejošais 10.marts 2014 11:27
0 0 Atbildēt

škoda un VW arī pielās ae 3.2 litriem.

Tikai, lai piepirktu klāt pie parastā dīzeļa, kas patērē ap 5 litri, tās opcijas, kas it kā pazemina patēriņu līdz tiem 3.2 litriem, ir jāatvēl tik daudz naudas, ka parastam braucējam tā starpība diez vai atmaksāsies.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 33

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti