Uzsāk "e-Golf" ražošanu (+ foto) 9

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 10.marts 2014 12:16

Vācijas autobūves kompānija "Volkswagen" savā galvenajā rūpnīcā Volfsburgā uzsākusi kompaktās klases modeļa "e-Golf" ražošanu.

"Golf" elektriskās piedziņas modifikācija tiks ražota uz modulārās platformas MQB kopā ar citiem šīs saimes modeļiem. Uz 100 kilometriem "e-Golf" patērē 12,7 kilovatstundas, kas Vācijā izmaksā 3,28 eiro. Izmantojot aerodinamiski optimizētu virsbūves aprīkojuma komplektu (cw=0.281), zemas rites pretestības riepas un dažus citus uzlabojumus, konstruktoriem izdevies panākt, ka "e-Golf" ir vidēji par 15% ekonomiskāks nekā tā benzīna un dīzeļa versijas.

Foto: Publicitātes foto

"e-Golf" iebūvētais elektromotors attīsta 115 Zs jaudu un 270 Nm jau no paša starta. Jaudas pietiek, lai 60 km/h sasniegtu 4,2 sekundēs, bet 100 km/h – 10,4 sekundēs. Atkarībā no vadītāja izvēlētā braukšanas stila, pilnībā uzlādēta akumulatora strāvas krājumu pietiks 130-190 kilometriem.  

Foto: Publicitātes foto

Jau no rūpnīcas "e-Golf" aprīkots ar četrām durvīm, "Discover-Pro" radio-navigācijas sistēmu, apsildāmu vējstiklu, automātisko klimatkontroles sistēmu, ādas stūri, LED dienas gaitas lukturiem un aerodinamiski pielāgotiem "Astana" alumīnija riteņu diskiem.

Foto: Publicitātes foto

"E-Golf" var pasūtīt jau kopš februāra, automašīnas cena – sākot no 34 900 eiro.

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
GB12 10.marts 2014 12:21
3 1 Atbildēt

Šis laikam ir vienīgais no visiem līdz šim pieejamajiem elektroauto, kurš reāli var konkurēt ar veiksmīgo Nissan Leaf.

LMT 10.marts 2014 12:39
1 0 Atbildēt

Draugs, par šādu naudu tas golfs var konkurēt ar L&T konteineru.

aizejošais 10.marts 2014 13:11
1 0 Atbildēt

34900 tātad.

14521 par benzīna Golf

17717 par dīzeļa golf

pie 30 000 km gadā pa 8 gadiem benzīna Golf nodedzinās degvielu par 15876

dīzeļa Golf par 12312

elektriskais par 4602

kopējās iegādes un degvielas izmaksas benz / deīz / elektriskais

30395/30029/39502

pieļauju, ka servisa izmaksas benz/ /dīz būs vidēji augstākas nekā elektriskajam.

Secinājums? Mašīnām cena veidota tā, lai reāli nekāda izdevīguma pircējam nebūtu. Cik nesamaksā par degvielu, samaksā par mašīnu, un otrādi.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti