Vācijas autobūves kompānija "Volkswagen" savā galvenajā rūpnīcā Volfsburgā uzsākusi kompaktās klases modeļa "e-Golf" ražošanu.
"Golf" elektriskās piedziņas modifikācija tiks ražota uz modulārās platformas MQB kopā ar citiem šīs saimes modeļiem. Uz 100 kilometriem "e-Golf" patērē 12,7 kilovatstundas, kas Vācijā izmaksā 3,28 eiro. Izmantojot aerodinamiski optimizētu virsbūves aprīkojuma komplektu (cw=0.281), zemas rites pretestības riepas un dažus citus uzlabojumus, konstruktoriem izdevies panākt, ka "e-Golf" ir vidēji par 15% ekonomiskāks nekā tā benzīna un dīzeļa versijas.
Foto: Publicitātes foto
"e-Golf" iebūvētais elektromotors attīsta 115 Zs jaudu un 270 Nm jau no paša starta. Jaudas pietiek, lai 60 km/h sasniegtu 4,2 sekundēs, bet 100 km/h – 10,4 sekundēs. Atkarībā no vadītāja izvēlētā braukšanas stila, pilnībā uzlādēta akumulatora strāvas krājumu pietiks 130-190 kilometriem.
Foto: Publicitātes foto
Jau no rūpnīcas "e-Golf" aprīkots ar četrām durvīm, "Discover-Pro" radio-navigācijas sistēmu, apsildāmu vējstiklu, automātisko klimatkontroles sistēmu, ādas stūri, LED dienas gaitas lukturiem un aerodinamiski pielāgotiem "Astana" alumīnija riteņu diskiem.
Foto: Publicitātes foto
"E-Golf" var pasūtīt jau kopš februāra, automašīnas cena – sākot no 34 900 eiro.
Šis laikam ir vienīgais no visiem līdz šim pieejamajiem elektroauto, kurš reāli var konkurēt ar veiksmīgo Nissan Leaf.
Draugs, par šādu naudu tas golfs var konkurēt ar L&T konteineru.