"Volkswagen" atklāj pieteikšanos jaunā "Tiguan" iegādei, cenas – no 30 025 eiro (+ foto) 14

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 18.janvāris 2016 8:01

Volkswagen uzsācis pieteikumu pieņemšanu no klientiem, kas vēlas iegādāties krosovera Tiguan jaunās paaudzes modeli. Sākumā pieejami trīs varianti (no EUR 30 025), bāzes modelis (no EUR 25 975) sekos vēlāk.

Šobrīd klienti var izvēlēties kādu no trim motoru/kārbu komplektiem: 2.0 TDI 150 ZS dīzeļdzinējs kombinācijā ar manuālo pārnesumkārbu, tas pats dzinējs savienojumā ar DSG dubultā sajūga pārnesumkārbu, kā arī 2.0 litru 180 ZS TSI benzīna dzinējs kopā ar DSG kārbu un pilnpiedziņu.

Savā otrajā paaudzē Tiguan ir plecīgāks, zemāks un garāks. Riteņu bāze pastiepusies par 77 mm, garums par 60 mm (līdz 4486 mm), platumam pielikti 30 mm (1839 mm). Augstums turpretim samazināts par 33 mm (1632 mm), bet bagāžmieks kļuvis lielāks par 145 litriem, sasniedzot 615-1665 litrus – savā klasē labāko rezultātu. Neraugoties uz zemāko jumtu, vietas virs braucēju galvām ir vairāk, bet aizmugures pasažieru kājām izbrīvēti papildu 29 mm. Aizmugures sēdekli var pārbīdīt par 18 cm garumā, regulēt atzveltņu slīpumu vai nolocīt vadītāja blakussēdētāja sēdekļa atzveltni, ja jāpārved īpaši gari priekšmeti. Jaunie Euro-6 normatīviem atbilstošie motori attīsta 115-240 ZS un ir līdz par 24% ekonomiskāki, bet piekabes vai treilera svars, ko drīkst vilkt jaunais Tiguan sasniedz 2500 kg – labāko rādītāju segmentā.

4-Motion pilnpiedziņa tagad papildināta ar jaunu funkciju Active Control, kas ļauj izvēlēties dažādus ražotāja iepriekš sagatavotus iestatījumus, kas regulē vilkmes kontroles, akseleratora pedāļa atsaucību un pārnesumkārbas darbību. Asistentu klāsts ir iespaidīgs, tādēļ minēsim dažus būtiskākos jaunievedumus: joslas noturēšanas kontrole, Front Assist ar City ārkārtas bremzēšanas tehnoloģiju, multi-collision bremžu sistēma, kas  pēc nopietnas sadursmes automātiski nobremzē transportlīdzekli, lai izkliedētu atlikušo kinētisko enerģiju.

Tiguan multimediju sistēma atbalsta Android un Apple, saņem satiksmes informāciju un navigācijas datus tiešsaistē. Lai pasargātu gājējus sadursmes gadījumā, Volfsburgas krosvers apgādāts ar „aktīvo” motora pārsegu, bet gaismām, kā pirmajam VW koncerna SUV, izmantoti LED projekcijas starmeši. Par papildmaksu Tiguan pircējs var pasūtīt digitālo mērinstrumentu paneli ar 12,3 collu ekrānu ar piecām informācijas atspoguļošanas izvēlēm. Highline  komplektācijā Tiguan būs aprīkots ar automātisko distances uzturēšanas sistēmu, kas versijā ar automātisko kārbu būs papildināta ar sastrēgumu asistentu – sistēmu, kas automātiski sekos priekšā braucošajam transportlīdzeklim patstāvīgi paātrinoties un bremzējot. Vēl viens jaunievedums šajā automobiļu segmentā – Head Up displejs (papildmaksa).

Kā jau minēts, Tiguan bāzes versija ar 125 ZS 1,4 litrus TSI benzīna motoru (EUR 25 975) sekos vēlāk, 2016.gada vasarā Tiguan saimi papildinās sportiskā kupejas versija, bet 2017.gadā – 4,79 m garais (riteņu bāze – 2,79 m) pagarinātais modelis, kas tiek virzīts ASV un Ķīnas tirgum. Par papildmaksu šo modeli varēs pasūtīt septiņvietīgā versijā, bet cena būs aptuveni 1000 eiro lielāka nekā tiek prasīts par parasto Tiguan. 2015.gada Frankfurtes autoizstādē, kur notika Tiguan II pirmizrāde, tika parādīta arī sportiskā stilā veidotā Tiguan R-Line modifikācija, kā arī Tiguan GTE – ar benzīna motoru un diviem elektromotoriem komplektēts hibrīda modelis, kas attīsta 218 ZS kopējo jaudu un 50 km veic ar elektrību.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Tiguan R-Line Foto: Publicitātes foto

Tiguan R-Line Foto: Publicitātes foto

Tiguan GTE Foto: Publicitātes foto

Tiguan GTE Foto: Publicitātes foto

Tiguan GTE Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
VWfans 18.janvāris 2016 8:36
2 4 Atbildēt

Es labāk par 16 tūkst.EUR pirktu Citroen-C4 Cactus.

Kanibaals 18.janvāris 2016 15:00
4 1 Atbildēt

Kāds saimnieks, tāds auto. Bieži kādam kāpjot ārā durvis dauzi, ka vajag gumijas sānus?

kasinsh79 18.janvāris 2016 11:35
1 19 Atbildēt

Visu cieņu VWFans, bet tas nebūs ne kontekstā ar ziņu, ne citādi par tēmu :)

Skats no malas. Pagātnes labo auto slava zināmā mērā uztur VW marku dzīvu arī tagad. Tikai kā lai raksturo to nenormālo jaunu VW tehnisko neuzticību un veselu kaudzi brāķu? Kad iegādājies tādu salonā un apciemo servisu pavisam regulāri?... Esmu daudz lasījis netā, godīgi - neesmu pats uz savas ādas izjutis. Varbūt reāli lietotāji pastāstīs?

Golf 2001 18.janvāris 2016 11:47
7 0 Atbildēt

Žēl, ka arī es nevaru spriest par jauniem un mazlietotiem VW - pats braucu ar Golf IV un uzskatu to par lētu un ļoti uzticamu tehniku ar kuru LV esmu nobraucis 130 000 km. iAuto var uzslavēt par Gada Auto konkursu un jauno auto testiem, taču cik cilvēkiem tas ir aktuāli? - 2015.gadā LV pārdoti 16 000 jaunu auto, ieskaitot komerctransportu, tādēļ, spriediet paši. Daudz vērtīgāk, manuprāt, būtu, ja iAuto varētu pārbaudīt mazlietotas mašīnas, nu teiksim, redakcija testē kādu auto 30 000 km garumā vai kā tamlīdzīgi

kasinsh79 18.janvāris 2016 11:58
5 0 Atbildēt

Tā vis nav, aktuāli taču arī jaunu auto risinājumi, piedāvājumi, pieredze.

Bet interesanti būtu ARĪ lietoto auto sadaļa.

P.S. Tauta mēļo, ka VW kvalitāte ar GOLF IV arī izbeigusies :p

LMT 18.janvāris 2016 18:39
0 7 Atbildēt

Pabeidz universitāti, sāc strādāt un paņem BMW, pārējais atkritīs...

GB12 18.janvāris 2016 13:42
2 0 Atbildēt

Pagājušajā gadā (maijā) sanāca parunāties ar potenciālo klientu, kurš janvārī bija pircis jaunu B8 pasātu. Maijā viņš to auto jau gribēja mainīt, jo servisā pa garantiju esot bijis jau 5 reizes.

Kurmisz 18.janvāris 2016 13:49
7 19 Atbildēt

Reāls piemērs 2006.gada ap 180 00 passat - nobira:

sprauslas,

divmasu sajūgs,

webasto

elektriskais stūres bloķētājs,

elektriskā rokasbremze,

kautkāds gultnis sadalenē,

2xkondiškas kompresors,

turklāt to ziemā piesildīt nevarēja un rūsēja viss pēc kārtas, jumts, sliekšņi, kapots, bagāznieka vāks.

Tas auto bija vienkārši kautkas paranormāls. Plus vēl tās muķīgas apkopes kā 95 gada hundajaim - ik pa 60tkm pilnīgi viss jāmaina (siksnas, blīvslēgi, visādas citas HNJAS), es VW pat pa brīvu neņemtu, tāds bēdas ģimēnē nedrīkst būt!

A-ha 18.janvāris 2016 14:08
8 0 Atbildēt

skatoties, kādu auto esi pircis - Passat, domāju, ka Tev bija Variant, Vācijā izmanto nelieli uzņēmumi, pakalpojumi sniedzēji, nedod dievs, tas bija kādreizējais taksis, tad nobraukums ir 300-500 tk vismaz. Ieraugot dzelteno krāsu (taksis) vai piekabes āķi (kravu pārvadājumi), es, piemēram, metu līkumu uzreiz

feciic 19.janvāris 2016 13:53
2 0 Atbildēt

Diezvai desmitgadīgam dīzelim būs reāli 180000 ja vien nav pirkts Latvijā-normāls noskrējiens tāda gada dīzeļpasātām noeikti būs pie pusmiljona un tad arī nav jābrīnās par visvisādām bēdā. Tīrs salons nav maza nobraukuma garants.

Re re 20.janvāris 2016 18:10
1 0 Atbildēt

Kas Tev par motoru, vai zobenēm?? manam 08g touran zobene jāmaina pēc 150Tkm, apkope 1x gadā , nobraucu maz, gadā ap25-30tkm. Sprauslām svarīgi kādu dīzeli lej.

Kurmis 18.janvāris 2016 14:23
1 0 Atbildēt

Sedans - dīzelis. Vizuāli nekāda nolietojuma, salons tīrs. Taksis diezvai.

feciic 19.janvāris 2016 13:55
6 0 Atbildēt

Paturpinot par VW uzticamību-tiek lietots 2010 gada Golf 6-servisā bijis tikai uz plānotajiem darbiem, noskrējiens ap 135000.

vw pieredze 20.janvāris 2016 16:48
0 0 Atbildēt

Pabraukājos ar vienu šarānu 2011. gada no nulles līdz 130K vienreiz nogļukoja ar addblue pārējais viss OK. Tagad arī 2011. gada, bet nu jau cits sharāns un pa 2 gadiem no 140K līdz 230K - kondiška nobeidzās, NOx vai kā tur saucās izbeidzās, hadenē šis tas pamainīts, tas pats addblue nogļukoja 2xreizes. Apkopes ik pa 30K, kas priecē.

Cik esmu dzirdējis no citiem, tad vw līdz 250K tādu lielu problēmu nav, ja vidējais aritmētiskais eksemplārs pēc tam jau laimes spēle.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 4

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti