Visi komentāri - Lupatās sasisto "Ferrari Enzo" salabo un piedāvā izsolē par 2 miljoniem (+ foto)

Lupatās sasisto "Ferrari Enzo" salabo un piedāvā izsolē par 2 miljoniem (+ foto) 6

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 21.janvāris 2016 14:58

3.februārī Parīzē notiks izsole, kurā piedāvās vienu no pasaules retākajiem superauto – "Ferrari Enzo", kas atjaunots pēc šausminošās avārijas 2006.gadā. Tagad par automašīnu prasa 2 miljonus dolāru.

"Ferrari Enzo" ir unikāls, pirmkārt, tādēļ ka, tas ir "Ferrari", otrkārt, tādēļ, ka tas ir "Enzo Ferrari", kas savulaik (2002.-2004.g.) tika izgatavoti vien 400 eksemplāros, treškārt, kā jau visi "Ferrari", laikam ritot tas paliek tikai dārgāks. Pie nosauktajām īpašībām var minēt vēl vienu – šis eksemplārs ieies vēsturē ar to, ka atjaunots no praktiski bezcerīga stāvokļa.

Lai stāsts būtu pilnīgs, jāatgriežas 2004.gadā, kad "Rosso Corsa" krāsas "Ferrari Enzo" ar šasijas numuru 135564 pameta montāžas cehu un tika nogādāts pasūtītājam uz ASV, kurš par pirkumu samaksāja gandrīz 1 miljonu dolāru. 

Divus gadus vēlāk automašīna iekļuva šausminošā avārijā uz "Pacific Coast Highway" autoceļa, kad traucoties ar ātrumu 260 km/h vadītājs zaudēja kontroli pār savu spēkratu un "Ferrari" ar visu sparu triecās pret sakaru komunikāciju stabu. Automašīna sadalījās divās daļās, sīkākas detaļas tika izkaisītas vairāku simtu metru rādiusā, bet vadītājs… no notikuma vietas aizbēga. Toreiz mediji rakstīja, ka pie stūres atradies 44 gadus vecais Stefans Eriksons, kompānijas "Gizmondo" direktors, kurš esot saķēries nelegālās sacīkstēs ar "Mercedes SLR McLaren".

Desmit gadus vēlāk mediji atkal raksta par šo automobili un droši vien rakstīs vēl, ja 3.februārī atradīsies kāds, kurš par savulaik sasisto, bet tagad atjaunoto superauto būs gatavs izdot 2,17 miljonus dolāru.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
LMT 21.janvāris 2016 15:53
4 1 Atbildēt

Glīts špaktelis!

Vilks 21.janvāris 2016 17:08
1 1 Atbildēt

Neesmu iebraucis,-kas ir publicitātes foto.Pilnīgi var būt foto no citas filmas??? -Tā,ka te laikam tas shpaktelis -būs GARĀM...-Nav ,absolūti-nekā,lai tam-noticētu. -Kā,piemērm,DAVIDIČAM -pārvāc dzinēju(gandrīz-ticami)... Nu,un , ja tu esi gatavs tādu pirkt,-jāaizdomājas,vai tev ir pilns rublis,varbūt ceri,ka -neviens neko par to-nezin??? Varbūt...pēc gadiem...-pārdos,kā NELIETOTU(jaunu)-Nu,vispār -cilvēki ir pārāk dažādi,lai viņus saprastu...?

Tā gan 21.janvāris 2016 17:22
6 1 Atbildēt

palasi, par kādām naudām tiek tirgoti Ferrari un tu sapratīsi, ka pat tad, ja no tā Enzo būtu palikusi pāri tikai emblēma, tam vēl būtu vērtība. Ja par pilno rubli, tad es arī nezinu, kāpēc tā iegājies, ka F ir tas pats labākais. Bet piekritīsi taču, ka piemēri nav tālu jāmeklē (Daugavpils, M.Rotko) - iečeko, cik maksā tās viņa izslavētās horizontālo svītru gleznas - tikai vispirms gan apsēdies:)

Motors 21.janvāris 2016 20:04
5 1 Atbildēt

Mazai skaidrībai, tas kas bildēs redzams, tas viss ir saslaukāms un izmetams.. Sanāk, ka atrada šasijas numura kartiņu, kas nebija bojāta, un tai klāt no jauna piemontēja mašīnu, jo pēc bilde redzamā, motors vairs nav lietojams, ja jau bijis brīvā lidojuma ar piezemēšanos uz ceļa, virsbūve - no tās norauta aizmugure, tas nozīmē, ka NAV iespējams to restaurēt, lai tā būtu satiksmei droša, protams arī visi iespējamie slēptie defekti..

Rezumē, tā ir no jauna uzbūvēta mašīna, kurai ar sasisto mašīnu kopīgs tagad ir tikai šasijas numurs... Negribas aizvainot braļukas, protams, viņi salīmētu esošo mašīnu, kuras autentiskums būtu 99%..

lauva 21.janvāris 2016 23:59
2 2 Atbildēt

Nez',vai ir jēga iespringt. Ir vesels lērums cilvēku,kuriem ne tikai nav kur $ likt,bet ir pat akūta nepieciešamība tos tērēt. Pēc iespējas vairāk un "skaļāk". Ja tev ir pārsimt miljoni,kā tos tērēt? Iepērkoties WalMart? Nopirksi šīto brīnumu,par tevi visi kaimiņi runās. Kautkā tā ;)

Zigurds 23.janvāris 2016 14:03
2 0 Atbildēt

Lielākā daļa no jaunākās paaudzes maz ko saprot no avarējušu auto remonta. Šis remonts nav bijis daudz sarežģītāks kā padomju laikā nomainīt žigulim priekšu pēc frontālas avārijas. Šādus remontus veica gan mājas apstākļos gan arī autoservisos.

Šim ferrari varbūt mazliet jāpielabo virsbūves ģeometrija uz stenda un jāpiemetina jaunas nesošās virsbūves detaļas. Kvalitatīvi veicot šos darbus, mašīna maz atšķirsies no nesistas. Motors ir kūleņojis pa ceļu, varbūt nolauzts ģenerators, ūdenssūknis vai kas cits, bet iekšai vajadzētu būt kārtībā. Atliek neskopojoties pasūtīt visas trūkstošās detaļas, labi nokrāsot, salikt un braukt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai atbalsti, ka ziemā tiek mainīts maksimālais atļautais braukšanas ātrums no 110 uz 90 km/h? (+ VIDEO) 57

iAuto.lv kārtējo reizi vērš uzmanību uz to, ka labos laika apstākļos maksimālais ātrums uz Jūrmalas šosejas arī ziemā varētu būt lielāks. Lasīt vairāk

 

Trīs vienā jeb ar ko īpašs Audi A5 lādējamais hibrīds? (+ VIDEO) 2

Audi jau labi sen ražo lādējamos hibrīdus, tomēr izrāvienu PHEV virzienā nav piedzīvojis. Varbūt trūka īsta “game changer”. Vai par tādu kļūs jaunākais Audi A5 e-hybrid, parādīs TV Autoziņu tests. Lasīt vairāk

 

Svētku brīvdienās policija veiks masveida pārbaudes uz ceļiem (+ VIDEO) 10

Lai nepieļautu sēšanos pie stūres reibumā, no šodienas līdz 5. janvārim Valsts policija rīkos pastiprinātas pārbaudes uz ceļiem. Vairāk par gaidāmajiem drošības pasākumiem intervijā “Rīta Panorāmā” vēstīja VP Reaģēšanas pārvaldes priekšnieks Juris Jančevskis. Lasīt vairāk

 

Eksperts stāsta par iespējamā Krievijas uzbrukuma četriem variantiem; kam gatavoties (+ VIDEO) 8

Vai miera sarunas beigsies ar rezultātu ātrāk vai vēlāk, bet mums, Baltijas valstīs, ir jābūt gataviem dažādiem notikumu attīstības scenārijiem. Par to rosina domāt bijušais Satversmes aizsardzības biroja vadītājs, drošības eksperts Jānis Kažociņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti