Visi komentāri - Īpaši ekskluzīvo "Aston Martin Vulcan" tirgo par 3,4 miljoniem (+ foto)

Īpaši ekskluzīvo "Aston Martin Vulcan" tirgo par 3,4 miljoniem (+ foto) 5

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 27.janvāris 2016 7:41

Viens no tikai 24 pasaulē un pats pirmais ASV ievestais "Aston Martin Vulcan" (800 ZS) tiek tirgots par 3,4 miljoniem dolāru.

"Aston Martin" dīleris no Klīvlendas, kompānija "Cleveland Motorsports", ievietojusi sludinājumu par "Aston Martin Vulcan" pārdošanu, kurā automašīna, kas jauna maksāja 2,3 miljonus dolāru tagad tiek piedāvāta par 3,4 miljoniem.

"Aston Martin Vulcan" tika prezentēts 2015.gada Ženēvas autoizstādē. Britu sporta auto, kas liekams „vienā plauktā” ar tādiem hiperauto, kā "Ferrari LaFerrari FXX K" un "McLaren P1 GTR", aprīkots ar septiņu litru V12 motoru, kas attīsta 800 ZS, bet vilkme ar sešu pakāpju sekvenciālās pārnesumkārbas palīdzību tiek nodota automašīnas aizmugurējiem riteņiem.

"Aston Martin Vulcan" pārdošanā vairs nav pieejams, kas skaidrojams gan ar automašīnas ekskluzivitāti, gan nelielo, tikai 24 eksemplāru skaitu. Pārdošanā izliktais eksemplārs ir pirmais "Vulcan", kas nonācis ASV, taču tikai divus mēnešus vēlāk tagadējais īpašnieks gatavs to pārdot tālāk – par „nieka” 1,1 miljonu uzcenojumu, ko kompānija paņems sev par „ieguldītajām pūlēm.”

Piebildīsim, ka "Vulcan" ir tīrsasiņu sporta auto bez pielaides koplietošanas ceļiem un izmantojams vienīgi sacīkšu trasēs.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
Bizness 27.janvāris 2016 10:22
2 1 Atbildēt

Reiz satiku vīru, kurš lielījās, ka nodarbojies ar biznesu - spički za sanķim pokupal, za tri sbival (sērkociņus pa santīmu pirka, par trīs - pārdeva). Šeit līdzīgi, tikai miljonos - par 2,3 nopērk, par 3,4 pārdod.

cipars 27.janvāris 2016 10:44
0 0 Atbildēt

Patreiz viss ir tikai tāds uzpūsts burbulis, skaists, bet tas arī viss, rakstā pietrūkst reāli cipari, ja jau tīrasiņu sporta zirgs, kaut kāda veiktspēja, masa, uzrāviens, max ātrums, ātrākie apļi dažādās slavenās trasēs...

Janozaurs 27.janvāris 2016 12:01
1 1 Atbildēt

Tāpēc, ka tas nevienam neinterrsē. Tas ir taisīts priekš auto kolekcionāriem. Un redzot, ka pircējs to uzreiz pārdot, nekā laba tur tiešām nav.

Arī mārketinga triks - pārdot dārgāk ( lai cilvēki ticētu, ka tiešām labs) to apstiprina

crazy 27.janvāris 2016 12:17
0 0 Atbildēt

vai ir kāds, kurš šaubās, ka to nopirks?

Ruu@uto 27.janvāris 2016 17:44
0 0 Atbildēt

Janozaurs

Tāpēc, ka tas nevienam neinterrsē. Tas ir taisīts priekš auto kolekcionāriem. Un redzot, ka pircējs to uzreiz pārdot, nekā laba tur tiešām nav.

===================

Nevis kolekcionāriem, bet dalībai World Endurance Championship, garo distanču sacensībām LMGTE klasē.

No paša sākuma konstruēts kā sacīkšu auto! Tāpēc arī tā

tirāža tik maza. Kāpēc īpašnieks pārdod, tā jau ir viņa darīšana. :-)))))))))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti