Sedana "Lada Vesta" un “paaugstinātā” hečbeka "Lada XRay" saimes tiks papildinātas ar sportiskajām versijām, bet 140 ZS jaudīgajam hečbekam "Lada Kalina NFR" tiks izveidota mazcenas versija.
Pērnā gada nogalē "AvtoVAZ Lada Sport" nodaļa uzsāka sacīkšu "Lada Kalina NFR R1" ražošanu. Tas ir 155 ZS (156 Nm) jaudīgs automobilis, kas sagatavots Krievijas autorallija 1600N klases un Krievijas “Nacionālā” kausa autošosejas sacensību nolikumam. Sporta mašīna var piedalīties arī citās sacīkstēs, ieskaitot rallijkrosa čempionātu "D2-Lada" klasē.
"Lada Kalina NFR R1" ir arī “ielas” versija ar nosaukumu "Kalina NFR". Šāds automobilis tiek komplektēts ar 1,6 litru benzīna motoru, kas attīsta 140 ZS, modernizētu piekari un bremzēm, kā arī 17 collu riteņiem. Pie dīleriem "Kalina NFR" maksā 820 000 rubļu (EUR 10 125), taču drīzumā tiek solīta cenu ziņā pieejamāka un vienkāršāka versija Light. Cik tā maksās un ar ko tā atšķirsies no "Kalina NFR", šobrīd nav zināms.
Mazliet tālākā nākotnē tiek solīta arī visspēcīgākā "Kalina" versija – "NFR Turbo", kas saņems 180 ZS jaudīgu motoru. Visi nosauktie "AvtoVAZ" modeļi ir tā saucamie nišas produkti, kas tiks izlaisti ierobežotā skaitā. 2016.gadam, ieskaitot Light versiju, plānoti vien 3800 eksemplāri. 50 mašīnas no tām būs "Kalina NFR".
Kas attiecas uz "Vesta" un "XRay" sportiskajām versijām, tad arī šajā gadījumā "AvtoVAZ" ar informāciju nesteidzas – zināms vien, ka to nosaukumam tiks pievienots apzīmējums “Sport,” bet ražošanai būtu jāsākas šogad.
Davai pietiek tiražēt šo mēslu, kuru tas interesē. Tāpat Latvijā to nevar nopirkt.
un kas gan tev liek domāt, ka tas ir "mēsls"? - ir kādi argumenti jeb tas tā - principā - kā LMT par rūsu?
mēsls, jo liek kopā Krievijā un jau virsbūve ielocīta.