Putina izbrāķēto limuzīnu mēģinās pārdot par 1,2 miljoniem (+ foto) 17

 

Foto: Ekrānšāviņš no Motor.ru

iAuto | 10.februāris 2016 7:22

Interneta vietnē Hemmings ievietots sludinājums, kurā par 1,2 miljoniem dolāru tiek piedāvāts 2012.gada ZIL-4112P limuzīns, ziņo krievu auto jaunumiem veltītais portāls „Motor.ru”

Toreiz mediji rakstīja, ka automašīnu, kas tika gatavota Krievijas prezidenta autoparkam, izmēģinājis pats Vladimirs Putins, taču viņam limuzīns neesot paticis. Vēlāk šī informācija noliegta.

Vai prezidents testējis kādu citu prototipu, neesot zināms. Putins atzīmējis, ka viņam "ar dizaina un aprīkojuma izvēli nav nekādas saistības", ZIL rūpnīcas pārstāvji noliedza informāciju, ka „Īpašās nozīmes garāža” (GON) būtu veikusi limuzīna testus, bet GON paziņoja, ka automobilis redzēts, taču nekādi izmēģinājumi ar to nav veikti.  

2013.gada pavasarī prezidenta limuzīna dizains projekta „Kortež” (autoparks Krievijas politiskajai elitei) ietvaros tika izvēlēts ar interneta balsojuma palīdzību. Pēc neoficiālas informācijas, Putins iepazinies ar maketu un novērtējis to atzinīgi.

ZIL-4112P izgatavojusi privāta kompānija „Depo-ZIL” (Депо-ЗиЛ), kas restaurē automobiļus un modernizē to aprīkojumu. Limuzīna pamatā ir modernizēts ZIL-41047, kas pārbūvēts tik pamatīgi, ka no oriģināla saglabājies vien motora pārsegs un durvju rokturi.

3800 kg smagā automobiļa motortelpā atrodas ZIL 7,7 litru V8 400 ZS motors, kas darbojas pārī ar speciāli šim agregātam izstrādātu amerikāņu kompānijas Allison piecpakāpju „automātu.” Aprīkojuma sarakstā ir ABS, stabilizācijas sistēma, klimatkontrole, logu žalūzijas un bagāžas nodalījuma vāks ar elektropievadu, bārs un ledusskapis, kā arī nolaižama starpsiena, kas atdala pasažieru salonu no vadītāja kabīnes. Lai pasažieri redzētu, kur tie brauc, attēls no ārējām videokamerām tiek parādīts uz starpsienā iemontētā ekrāna, savukārt mērinstrumentu rādījumus dublē uz vējstikla novietots displejs.

ZIL-4112P nobraukums ir vien 143 km. Sludinājumā ievietotā cena neesot galīgā, bet interesanti var zvanīt pa norādīto tālruni. Automašīnu var apskatīt Maskavā. 2014.gadā žurnāls „Forbes” uzņēmis video sižatu, kas ļaujot noprast, ka limuzīns atrodas vienā no ZIL rūpnīcas cehiem.

2015.gada decembrī krievu mediji, atsaucoties uz Krievijas valdības pārstāvju informāciju ziņoja, ka pirmā publiskā „Kortež” projekta automobiļu demonstrācija notiks 2018.gada maijā, prezidenta inaugurācijas procesa laikā. Pirmajam prototipam bija jābūt gatavam līdz šī gada janvārim, taču to nevienam nerādīšot, lai „saglabātu intrigu.”

Foto: Ekrānšāviņš no Motor.ru

Foto: Ekrānšāviņš no Motor.ru

Foto: Ekrānšāviņš no Motor.ru

Foto: Ekrānšāviņš no Motor.ru

Foto: Ekrānšāviņš no Motor.ru

Foto: Ekrānšāviņš no Motor.ru

 
Visi komentāri
 
nja 10.februāris 2016 8:52
12 3 Atbildēt

Visai papretīga kaste uz riteņiem...

Saprotu, ka bruņmašīna un tā, bet tomēr - ne paši māk, ne nošpikot jēdz...

2012 10.februāris 2016 9:10
0 0 Atbildēt

man liekas, krieviem pašiem sajucis, kura kompānija un kad mēģināja uzbūvēt/pārbūvēt Putinam domāto limuzīnu - viens stāsts patiešām ir par 2012.gadu, tikai toreiz tests patiešām bija un tā laikā atklājās, ka limuzīns ir izteikts brāķis: pārstāj darboties stiklu tīrītāji, izdeg drošinātāji un nefunkcionē sistēma, kas nodrošina sakarus starp šoferi un pasažieru salonu, starp paneļiem ir milzīgas spraugas.

Otrs stāsts (varbūt tas pats) ir par agonijā nokļuvušo ZIL rūpnīcu (tagad tās vairs nav), kura it kā pēc prezidenta pasūtījuma mēģina uzbūvēt, varbūt pat vairākus, šādus ZIL limuzīnus, diemžēl, ar padomjlaika tehnoloģijām un likteņa varā pamestās rūpnīcas darbinieku un iespēju paliekām tas jau pašā sākumā nolemts iznīcībai...Ja ir interese, šo patiešām sirdi plosošo dokumentālo filmu var pameklēt kaut kur krievu video resursos (nosaukumu neatceros)

Kanibaals 10.februāris 2016 9:22
0 0 Atbildēt

video sižatu

iAutolv 10.februāris 2016 12:29
9 0 Atbildēt

www.youtube.com/watch?v=-6bF0SayM14 - krievu valodas pratējiem ļoti interesants materiāls, iespējams, tas, par ko runā 2012

janka 10.februāris 2016 12:58
4 0 Atbildēt

Uz pirmā acu uzmetiena tā mašīna izskatījās pēc bēru auto kurā var iesēdināt līķi!

Vitalijs. 10.februāris 2016 12:58
0 1 Atbildēt

pirmkart nav ne no viena jashpiko un un labak paskaties,ko mes pashi makam:)

Je-jo 10.februāris 2016 13:02
1 0 Atbildēt

tikai mieru - tagad nav ne mums, ne viņiem, bet būt jau bija - mums RAF, viņiem ZIL

sandis 14.februāris 2016 14:41
0 0 Atbildēt

Mes ja nemakam tad netaisam,krievs nemak un taisa....

Ģirts 10.februāris 2016 13:54
2 0 Atbildēt

Mākam un Labi - OSCar O3, OSCar eO, OSCar 24h, osc.lv/oscar/ un protams Drive eO www.lsm.lv/lv/raksts/mot...kstes.a135559/

Tiks 10.februāris 2016 14:27
7 0 Atbildēt

Oblomīji vitaļiku :D

Liinis 10.februāris 2016 16:24
2 3 Atbildēt

Nemākam vis. Nevajag jaukt ražotni un individuālus projektus. Nievājoši izteikties par cita darbu var tikai gadījuma, ja pats var izdarīt labak...)))

mnde 10.februāris 2016 16:58
4 0 Atbildēt

un tā bruņu kaste ir ražotnes darba rezultāts vai individuāls pasūtījums?

un jā - ja nesanāk, nav ko mocīties.

papēti RAF ITC vēsturi un sapratīsi, ka lielajām ražotnēm tieši RAF ITC gatavoja iznženiertehniskos risinājumus un lielražotāju "superizstrādājumos" veica uzlabojumus, tā laika nomenklatūŗas un birokrātijas ietvaru žņaugos...

Piemēram gaz 24 vagonversiju izstrādāja Rīgā, nevis pašā gorkijas autorūpnīcā...

p.s. 10.februāris 2016 17:20
1 0 Atbildēt

Un par prasmi ražot kautko "ražotnēs"

uzprasi kādam, kurš dabuja braukt pēc tam kad RAF ražotni pārcēla uz ERAZ. Un apvaicājies tos medniekstāstus par uzticamo kvalitāti, un prasmi ražot

omg 10.februāris 2016 23:03
1 0 Atbildēt

Godīgi sakot, atgādina kaut kādu suteneru braucamo. Limuzīnam jābūt tomēr diezgan elegantam, bet šis katafalka dizains ar tiem 2 izpūtējiem, drausmīgiem diskiem - piedodiet, bet tas nav nopietni.

Crankshaft 11.februāris 2016 8:15
1 0 Atbildēt

mnde

un tā bruņu kaste ir ražotnes darba rezultāts vai individuāls pasūtījums?

un jā - ja nesanāk, nav ko mocīties.

==================

Vispār jau reprezentācijas automobiļi valstu pirmajām

personām reti ir skaisti! Tur ir savas prasības attiecībā

uz izskatu, proporcijām, utt..

papēti RAF ITC vēsturi un sapratīsi, ka lielajām ražotnēm tieši RAF ITC gatavoja iznženiertehniskos risinājumus un lielražotāju "superizstrādājumos" veica uzlabojumus, tā laika nomenklatūŗas un birokrātijas ietvaru žņaugos...

===================

Kā bijušais rafietis es gan neko tādu neatminu... Ko mēs varētu būt uzlabojuši citu autoražotāju produkcijā? :-)))

Piemēram gaz 24 vagonversiju izstrādāja Rīgā, nevis pašā gorkijas autorūpnīcā...

====================

Vispār jau ne GAZ 24, bet GAZ 14, iepriekš arī GAZ-13.

"Čļenovozus" uz GAZ-14 bāzes, izgatavoja 4 gabalus, divus melnus Maskavas specautobāzei, divus baltus, dāvanai

Fidelam Kastro. Lieki teikt, ka visi šie auto bija ātrās

palīdzības...

Crankshaft 11.februāris 2016 9:09
0 0 Atbildēt

izvestia.ru/news/534324

--------------------------

Ja ir runa par 2012. gadu, varbūt tas ir šis? Īstenībā

nemaz tik slikti neizskatās....

sandis 14.februāris 2016 14:40
0 0 Atbildēt

Konteiners uz ratiem....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti