"Seat" publicējis sava pirmā krosovera "Ateca" attēlus un atklājis detaļas par jaunā modeļa tehnisko pildījumu.
"Seat Ateca" izgatavots uz "Volkswagen" MQB platformas, kas tiek izmantota arī otrās paaudzes "VW Tiguan". Automašīnas dizains aizgūts no 2015.gada Ženēvas autoizstādē nodemonstrētā koncepta 20V20, bet motoru klāstu veido "VW" benzīna un dīzeļa dzinēji. Bāzes versijai ar priekšējo riteņu piedziņu uzstādīts trīscilindru benzīna agregāts ar viena litra tilpumu, kas attīsta 116 ZS un strādā pārī ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu.
Motoru piedāvājumā būs arī 1,4 litru četru cilindru 150 ZS benzīnnieks ar cilindru atslēgšanas funkciju, kā arī trīs dīzeļi ar 116, 150 un 190 ZS jaudu. Dažas "Ateca" versijas varēs komplektēt ar septiņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu un "4Drive" pilnpiedziņu.
Zināms, ka 4,36 m garā automobiļa bagāžas nodalījumā ietilps 510 litri (priekšpiedziņas versijām) vai 485 litri (4x4 variantam).
Krosovera aprīkojumā būs diožu lukturi, multimediju sistēma ar 8 collu ekrānu, "Apple CarPlay" un "Android Auto" atbalstu, kā arī viedtālruņu bezvadu uzlādēšanas iespēja. Interesants un būtisks papildinājums ir drošības palīgsistēma, kas neļaus vadītājam iesnausties un apstādinās automobili, ja atgadīsies nopietnas veselības problēmas. Ja sistēma konstatē, ka vadītājs ilgāku laiku novērsies no vadīšanas procesa, sākumā viņa uzmanību mēģina piesaistīt ar vizuāliem un akustiskiem signāliem, tad ar bremzes pedāļa tricināšanu. Ja arī tas nepalīdz, krosovers uzsāk automātisko bremzēšanu līdz pat pilnīgai kustības apturēšanai, ieslēdz avārijas brīdinājuma signālus un aktivizē elektronisko stāvbremzi.
"Seat Ateca" pirmais uznāciens plašākas publikas priekšā paredzēts Ženēvas autoizstādē, marta sākumā.
Šķiet, ka būs baudāms...