Dienvidkorejas kompānija "Kia" iepazīstinājusi ar vidējās klases modeļa "Optima" universāla modifikāciju, kas savu oficiālo pirmizrādi piedzīvos Ženēvas autoizstādē (no 3.03).
"Kia Optima Sportwagon" (SW) ir 4855 mm garš, 1860 mm plats un 1470 mm augsts. Universālam ir 2805 mm gara riteņu bāze, bet apjomīgais bagāžas nodalījums var uzņemt 553 litrus. Salīdzinājumam: "Ford Mondeo", "Opel Insignia" un "Mazda6" ietilpība mērāma ar 500, 540 un 506 litriem.
Piecdurvju automobiļa motoru klāstu veido 1,7 litru turbo dīzelis (141 Zs; 340 Nm), kas var strādāt kombinācijā ar sešu pakāpju manuālo vai septiņu pakāpju divsajūgu robotizēto pārnesumkārbu, kā arī 2,0 litru 163 ZS benzīna dzinējs, ko var komplektēt ar manuālo pārnesumkārbu vai sešu pakāpju automātisko transmisiju.
Universāla pircējiem piedāvās arī jaudīgo GT versiju, kas aprīkota ar 245 ZS divlitru benzīna turbo dzinēju un automātisko pārnesumkārbu, bet tālākā perspektīvā kļūs pieejama "Optima SW" universāla hibrīdmodifikācija ar kopējo jaudu 205 ZS, kuras sastāvā iekļauts 156 ZS benzīna dzinējs, 50 kW elektromotors un 9,8 kilovatstundu litija-polimēru akumulatoru baterija.
"Kia Optima SW" tirdzniecība Eiropā sāksies 2016.gada ceturtajā ceturksnī, cenas pagaidām nav zināmas.
Mans ārvalstu tirdzniecības uzņēmums saviem pārstāvjiem jau otro reizi sapirka kā reiz KIA. Vaicādams, kāpēc, saņēmu atbildi, ka:
1. Mega uzticama tehnika
2. Reāla 7 gadu garantija galvenajiem mezgliem
3. Vislabākais ieguvums (angl. "value for money") attiecībā pret iegādes summu
Tā kā, KIA vairs nav nekādi peramie puikas. Tā būs tehnika, ar ko nāksies rēķināties arī autobūves milžiem!
Milžiem ne ar ko nav jārēķinās- KIA pats ir tas milzis!
Viss jau ir.
Nepadomāji, ka sapirka tāpēc, ka lēta?
Jau rakstīju - labs ieguvums par to naudu!
Kas te nesaprotams?