"Lamborghini" tirdzniecības apjoms pērn sasniedzis rekordaugstu līmeni 1

 

Lamborghini Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 4.marts 2016 10:21

Itālijas ekskluzīvo automašīnu ražotājs "Lamborghini" pērn pārdevis 3245 automašīnas, tādējādi sasniedzot visu laiku augstāko līmeni uzņēmuma vēsturē, teikts ceturtdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Pašreizējo divu "Lamborghini" modeļu "Huracan" un "Aventador" tirdzniecības apjoms sasniedzis 872 miljonus eiro, kas ir par 39% vairāk nekā 2014.gadā.

Uzņēmums pērn kopumā piegādājis 2242 "Huracan" modeļus un tā tirdzniecības apjoms bijis par 70% augstāks, nekā priekšgājēja "Gallardo" pārdošanas apjoms pirmajos 18 mēnešos kopš nonākšanas tirgū.

Tikmēr "Aventador" tirdzniecības apjoms veidojis 1003 vienības.

"Lamborghini" arī paziņoja, ka plāno palielināt strādājošo skaitu par 500 cilvēkiem un dubultot Boloņas ražotnes apjomu, lai spētu nodrošināt vieglās apvidus automašīnas "Urus" ražošanu.

"Urus" tirgū paredzēts laist 2018.gadā.

"Lamborghini" ietilpst Vācijas autobūves koncerna "Volkswagen" grupā.

 
Visi komentāri
 
MaDDeX93 4.marts 2016 12:06
0 0 Atbildēt

Ja man nebūtu kur naudu likt, es nepirktu itāļu vai fanču, bet gan vācu ražojumu Bugatti Veyron vot ta tādu var zīmuli pattēlot un Lamborghini nobāl Bugatti priekšā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 3

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

Čehu zīmola Škoda dīleris turpmāk arī Pārdaugavā (+VIDEO)

Skandi Motors autocentru Rīgā iepretim tirdzniecības centram Spice pazīst ikviens, kam kaut reizi gadījies braukt pa Lielirbes ielu Jūrmalas virzienā. Pavisam nesen tajā iekārtojies jauns un Latvijā ārkārtīgi pieprasīts zīmols - Škoda. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti