Tikai uz augšu – jaunā "BMW M5" jauda pieaug līdz 626 ZS (+ foto) 5

 

Foto: Ekrānšāviņš no youtube.com

iAuto | 9.marts 2016 11:47

Jaunās paaudzes "BMW M5" (2017) jau atkal kļūs krietni jaudīgāks par iepriekšējās paaudzes modeli un 560 ZS vietā dižosies ar 626 ZS jaudu.

Skandināvijas ziemeļos, kur sniega netrūkst arī tagad, "BMW" turpina gatavot jaunās paaudzes "M5", kas tirdzniecībā gaidāms 2017.gadā. Testi sniegotajos apstākļos katram jaunam modelim ir gluži loģiski, taču šajā gadījumā tam ir vēl lielāka nozīme, jo ražotāja statistika rāda, ka sportisko sedanu vairums pircēju izvēlās tieši pilnpiedziņas modifikācijā.

Zināms, ka jaunais "M5" tiks izgatavots uz modificētas platformas un būs par 100 kg vieglāks salīdzinājumā ar priekšteci. Automašīna iegūs vairāk dubultu radiatora režģi, sporta izplūdes sistēmu un jaudīgāku bremžu sistēmu. Lielākās izmaiņas tomēr saistās ar spēka agregātu – ja līdz šim par M5 dzinējspēku rūpējās 4,4 litru V8 benzīna motors ar 560 Zs jaudu, tad jaunajā paaudzē tā jauda pēc dažu avotu ziņām pieaugs līdz 626 ZS.

Pašreizējās paaudzes "BMW M5", kas pēdējo modernizāciju piedzīvoja 2013.gadā, Vācijā maksā aptuveni 82 000 eiro par aizmugurējo riteņu piedziņas versiju un aptuveni 104 000 eiro par "xDrive" pilnpiedziņas modifikāciju. Jaunā modeļa cena vēl nav zināma.

Foto: Ekrānšāviņš no youtube.com

Foto: Ekrānšāviņš no youtube.com

Foto: Ekrānšāviņš no youtube.com

 
Visi komentāri
 
??? 9.marts 2016 17:08
0 0 Atbildēt

"iepriekšējàs pasudzes 2013.g BMW M5 ar Xdrive maksāja 104.000€..." bet BMW M5 nekad nav bijis ražots ar xdrive!!

Šis 2017 gada modelis būs vēsturē pirmais BMW M sedans ar pilnpiediņu.!

iAutolv 9.marts 2016 17:50
0 0 Atbildēt

dažādi vācu mediji patiešām sniedz dažādu informāciju, autonews.de katalogā uzrādīta šāda modifikācija

.... 9.marts 2016 18:12
0 0 Atbildēt

Tikko atradu autonews.de rakstu par 2017.g M5, tur ir teikums:

''Und: Erstmals könnte der M5 auch einen Allradantrieb bekommen.'' kas tulkojuma ir: ''pirmo reizi M5 varetu ari iegut pilnpiedzinu'' ;)

www.auto-news.de/erlkoenige/an...orden_id_38058

Iepriekseja komentara gan neprecizi uzrakstiju jo sis nebutu pirmais ''M'' sedans ar pilnpiedzinu bet gan pirmais M5 ar pilnpiedzinu, jo ieprieks bija pieejams M550d F10 dizelis, lai gan to par istu ''M'' nevar saukt :)

rt 9.marts 2016 19:11
0 3 Atbildēt

Un atkal tas pats arhaiskais 4.4 motors... Nekā jauna. Kā saka Ēriks, tad tagad MB ir tas, kas griež pogas audi un bmw tehnoloģiju un veiktspējas ziņā. C63 izkož visus!

.... 9.marts 2016 20:19
2 0 Atbildēt

Arhaiskais? MB izmantoja to pasu M156 V8 motoru savos C63/S63/E63/CLK63/CLS63 utt utt gadiem ilgi. Pat Mercedes flagmanis SLS AMG izmantoja ta pasa 6.2 litru motora uzlabotu versiju. Jaunais C63 ir labs, bet M3 joprojam ir sporta sedanu etalons, trase nepraspejams.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti