Septiņas vietas un greznākais salons - "BMW X7" startēs 2019.gadā 3

 
iAuto | 21.marts 2016 7:08

Vācijas autobūves kompānijas "BMW" vadītājs Haralds Krīgers apstiprinājis, ka "X7" – kompānijas krosoveru flagmanis, dienasgaismu ieraudzīs 2019.gadā.

Par to paziņots ikgadējā preses konferencē, kurā apkopoti pērnā gada rezultāti un iezīmēti galvenie uzdevumi tuvākajai nākotnei. Prezentācijas laikā Krīgers parādījis pirmo "X7" attēlu – ar pārklāju pārsegtu automobili, kas tikvien ļauj noprast, ka zem tā slēpjas apvidus auto.

Pagaidām par šo projektu, ko bavārieši uzsāka jau 2013.gadā, nav sevišķi daudz informācijas. Droši zināms vien tas, ka septiņvietīgā automobiļa pamatā būs aizmugurējās piedziņas platforma, ko bavārieši izmantos arī jaunā 7.sērijas sedana ražošanai un tas, ka ražošanas līnija tiks iekārtota "BMW" Spartanburgas rūpnīcā ASV.

Daļu agregātu un mezglu "X7" aizgūs no "X5" un "X6", bet motoru klāsta veidošanai izmantos sešu un astoņu cilindru agregātus. Zaļi domājošs pircējs varēs izvēlēties "X7" ar hibrīdiekārtu, bet bezkompromisa tehnikas cienītājs – jaudīgo 6,0 litru 12 cilindru twin-turbo motoru no 7.sērijas sedana 760Li.

Sagaidāms, ka "X7" iegūs visgreznāko salonu no visiem pašlaik piedāvājumā esošajiem "BMW" modeļiem, šajā jomā konkurējot pat ar septītās sērijas sedanu. Gadā plānots saražot aptuveni 45 000 "X7", bet, lai iegūtu savā īpašumā "BMW" krosoveru flagmani, klientam nāksies gatavot vismaz 130 000 eiro.

Pašlaik Spartanburgā tiek ražoti "BMW X3", "X4", "X5" un "X6" un ražošanas jaudas ir maksimāli noslogotas, tādēļ "X7" projekts prasīs papildu investīcijas . "BMW" tam ir gatavs un līdz 2016.gada beigām sola ieguldīt vairāk nekā miljardu dolāru, kas ļaus palielināt visu saražoto krosoveru daudzumu līdz 450 000 vienībām gadā.

Šā gada konferencē Krīgers apstiprinājis vēl divus jaunumus – sportiskā hibrīdauto "BMW i8" vaļējo modifikāciju un elektriskās piedziņas hečbeka "i3" modernizēto variantu, kura gaitas rezerve būs 50% lielāka salīdzinājumā ar pašreizējo modeli.

 
Visi komentāri
 
Janozaurs 21.marts 2016 8:42
3 2 Atbildēt

Hā! Hā! Hā!

Smieklīgi paliek, kad tādas firmas, kā bmw, volvo, audi, aizklāj savus modeļus ar segu. Baigais noslēpums. Kāds tad izskatīsies jaunais modelis?

Ar citas formas lukturiem? Izmainītu bamperi? Varbūt divu kvadrātu vietā priekšā būs trīs rombi?

Ha!

Viņi taču visi vienādi.

Vairāk par vienu atšķirību no x5 neredzēt, un tā ir - gabarīti.

Johai 21.marts 2016 8:48
1 1 Atbildēt

Tev taisnība, turklāt tieši to pašu BMW solīja pagājušā gada konferencē - ar to starpību, ka X7 vajadzēja būt gatavam līdz 2017.gadam

LMT 21.marts 2016 10:02
1 1 Atbildēt

Glīts, kam daudz bērneļu, droši, jāņem!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti