Vācijas autobūves kompānijas "BMW" vadītājs Haralds Krīgers apstiprinājis, ka "X7" – kompānijas krosoveru flagmanis, dienasgaismu ieraudzīs 2019.gadā.
Par to paziņots ikgadējā preses konferencē, kurā apkopoti pērnā gada rezultāti un iezīmēti galvenie uzdevumi tuvākajai nākotnei. Prezentācijas laikā Krīgers parādījis pirmo "X7" attēlu – ar pārklāju pārsegtu automobili, kas tikvien ļauj noprast, ka zem tā slēpjas apvidus auto.
Pagaidām par šo projektu, ko bavārieši uzsāka jau 2013.gadā, nav sevišķi daudz informācijas. Droši zināms vien tas, ka septiņvietīgā automobiļa pamatā būs aizmugurējās piedziņas platforma, ko bavārieši izmantos arī jaunā 7.sērijas sedana ražošanai un tas, ka ražošanas līnija tiks iekārtota "BMW" Spartanburgas rūpnīcā ASV.
Daļu agregātu un mezglu "X7" aizgūs no "X5" un "X6", bet motoru klāsta veidošanai izmantos sešu un astoņu cilindru agregātus. Zaļi domājošs pircējs varēs izvēlēties "X7" ar hibrīdiekārtu, bet bezkompromisa tehnikas cienītājs – jaudīgo 6,0 litru 12 cilindru twin-turbo motoru no 7.sērijas sedana 760Li.
Sagaidāms, ka "X7" iegūs visgreznāko salonu no visiem pašlaik piedāvājumā esošajiem "BMW" modeļiem, šajā jomā konkurējot pat ar septītās sērijas sedanu. Gadā plānots saražot aptuveni 45 000 "X7", bet, lai iegūtu savā īpašumā "BMW" krosoveru flagmani, klientam nāksies gatavot vismaz 130 000 eiro.
Pašlaik Spartanburgā tiek ražoti "BMW X3", "X4", "X5" un "X6" un ražošanas jaudas ir maksimāli noslogotas, tādēļ "X7" projekts prasīs papildu investīcijas . "BMW" tam ir gatavs un līdz 2016.gada beigām sola ieguldīt vairāk nekā miljardu dolāru, kas ļaus palielināt visu saražoto krosoveru daudzumu līdz 450 000 vienībām gadā.
Šā gada konferencē Krīgers apstiprinājis vēl divus jaunumus – sportiskā hibrīdauto "BMW i8" vaļējo modifikāciju un elektriskās piedziņas hečbeka "i3" modernizēto variantu, kura gaitas rezerve būs 50% lielāka salīdzinājumā ar pašreizējo modeli.
Hā! Hā! Hā!
Smieklīgi paliek, kad tādas firmas, kā bmw, volvo, audi, aizklāj savus modeļus ar segu. Baigais noslēpums. Kāds tad izskatīsies jaunais modelis?
Ar citas formas lukturiem? Izmainītu bamperi? Varbūt divu kvadrātu vietā priekšā būs trīs rombi?
Ha!
Viņi taču visi vienādi.
Vairāk par vienu atšķirību no x5 neredzēt, un tā ir - gabarīti.