„Mazda CX-9” tomēr atbrauks uz Eiropu 4

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 25.marts 2016 14:57

Jaunās paaudzes „Mazda CX-9” pirmizrāde notika pagājušajā rudenī Losandželosas starptautiskajā auto izstādē, tādēļ šobrīd notiekošajā Ņujorkas spēkratu šovā lielais krosovers publikas uzmanību īpaši vairs nesaista, taču kompānijas pārstāvji ir atklājuši ar to saistītos mārketinga plānus.

Līdz šim „Mazda” lielais krosovers „CX-9” tika ražots ASV un arī tirgots tikai okeāna viņā pusē. Taču jaunākās izmaiņas tehniskās komplektācijas jomā ļauj to sagaidīt arī Eiropā.

Japāņu kompānijas Eiropas pārstāvniecības vadītājs Džefs Geidons intervijā britu izdevumam „Auto Express” teic: „Pasaule pieprasa vairāk „CX” saimes automobiļu nekā mēs spējam saražot. Mēs, protams, palielināsim izlaides apjomus, taču darīsim to prātīgi un ar apdomu.” Viņš norāda, ka joprojām aptuveni 80% „CX-9” tiks pārdoti ASV tirgū. Ar atlikušajiem 20% varētu izrādīties Eiropai par maz, tādēļ kompānijā tiek izskatīti varianti, kā apmierināt tirgus prasības pēc septiņvietīgā krosovera.

Eiropai ir paredzēts piegādāt „CX-9” modifikāciju ar jauno 2,5 l „SKYACTIV-D” dīzeļdzinēju un sešpakāpju „automātu”. Pēc ražošanas plāna tāda nonāks tirgū šā gada vasarā. 

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 26.marts 2016 9:02
0 0 Atbildēt

Potenciāls kompānijas bestsellers!

ggg 26.marts 2016 18:54
0 1 Atbildēt

Patīk jau šis , bet

Rads tiko pārdeva 2005 gada mazdu 6 pa 1100 , nobraukums zem 100 . Pats pirka jaunu latvijā . Grīdā jau caurums . Cerams šajā jomā mazda būs piestrādājusi . Un vietā priekš tēva 2004 gada astru ar nobraukumu daudz maz ticamu 250 000 nobraukumu , par 2500. 2005 gadā mazda 6 bij top šeit

kasinsh79 26.marts 2016 19:48
1 0 Atbildēt

Mana pieredze ar MAZDA 5 (pirkta jauna LV) - vislabākā!

2008.gada auto, pārdevu 2015.gadā, un auto nebija neviena rūsas pleķīša.

Par to cenu - ideāls pirkums!

Nortel 27.marts 2016 17:21
0 1 Atbildēt

Sen atpakaļ gribēju pirkt mazda premacy (ne sev). Ja pareizi atceros, tad 2004.g. (pēdējais ražošanas gads šim modelim). Jaudīgākais benzina dzinējs, max komplektācija, labā stāvoklī, laba cena. BET! Rūsa apakšā pa perimetru visām virsbūves metāla daļām. Pilnīga katastrofa. Pat trakāk kā mazdai 626. Kopš tā laika mazdas vairs nav aktuālas. Plus vēl dārgās detaļas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti