Ķīnas luksusa sedans uz 90.gadu "Alfa Romeo" bāzes 4

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto.lv | 20.aprīlis 2016 12:01

Ķīnas kompānija GAC (Guangzhou Automobile Group Co.) prezentējusi luksusa sedanu "Trumpchi GA8", kas tiks izmantots kā G20 "Sherpa Meeting" dalībnieku oficiālais transports.

GAC flagmanis izgatavots uz „Fiat” priekšpiedziņas platformas, kas 90.gados kalpoja par pamatu "Alfa Romeo 166" un "Lancia Thesis". Ķīniešu sedans ir 5003 mm garš, 1910 mm plats un 1508 mm augsts, savukārt riteņu bāzes izmērs (2907 mm) ir par 20 cm lielāks nekā "Alfa Romeo 166". Par dzinējspēku tiek izmantots 1,8 vai 2,0 litru benzīna turbo motori, kas attīsta 177 un 197 Zs jaudu un strādā pārī ar sešu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

GAC sedana aprīkojumā iekļauti diožu lukturi, panorāmas jumts, multimediju sistēma ar 10,1 collu ekrānu un trīs zonu klimatkontroles sistēmu, bet aizmugures pasažieriem paredzēti divi atsevišķi ar ādu apvilkti sēdekļi.

"Trumpchi GA8" pirmizrāde paredzēta Pekinas motoršovā, aprīļa beigās. Zināms, ka uz 90.gadu "Alfa Romeo" bāzes izgatavotā automobiļa cena Ķīnā būs 180 000 juaņu (EUR 24 500).  

G20 "Sherpa Meeting" pasākumā tiekas G20 valstu pārstāvji, lai sagatavotos septembrī  gaidāmajam G20 valstu samitam, kas notiks Ķīnas pilsētā Handžou.

Ķīnas autoražotājs "Fiat" platformu iegādājās 2008.gadā. Itāļu izstrādātais tehniskais risinājums tiek izmantots, lai ražotu arī modeļus "Trumpchi GA6" un "GA5".

 
Visi komentāri
 
Sju-Li 20.aprīlis 2016 14:04
3 1 Atbildēt

un kāda vaina?

Pin-Cis 20.aprīlis 2016 14:36
3 1 Atbildēt

Nekāda.

Ma-ma-ša 20.aprīlis 2016 14:40
5 1 Atbildēt

Ļoti labi - valstiski pareiza domāšana. Tā vietā, lai īrētu pagarinātos Mercedes par milzu summām, dod iespēju vietējam uzņēmējam ar itin laba (cerams) līmeņa tehniku

Crankshaft 21.aprīlis 2016 6:54
0 0 Atbildēt

Auto izskatās tīri labi, un gan jau tam "mītingam" paredzētie

būs arī rūpīgāk nostrādāti. Bet ar tiem dzinējiem gan jautrība-

ja nez cik gadus ķīnieči moca to vecumveco Mitsubishi 1.8/2.0

dzinēju, tā un šitā, šitā un tā...Bija jau tā kā laiks ko modernāku uzkonstruēt. :-)))))))))))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti