"Škoda": trīs cilindri "Octavia", vairāk ZS un jauninājumi multimediju iekārtām 2

 

Škoda Octavia Scout Foto: Publicitātes attēls

iAutolv | 27.maijs 2016 13:21

Čehijas autobūves kompānija "Škoda" ieviesusi vairākus uzlabojumus kompaktās klases modeļa "Octavia" konstrukcijā.

"Octavia" motoru klāstam pievienots jauns trīscilindru TSI benzīna motors ar 1,0 litru tilpumu un 115 ZS jaudu. Tas var strādāt kombinācijā ar sešu pakāpju manuālo vai septiņu pakāpju divsajūgu DSG pārnesumkārbu un patērē vidēji 4,4 litrus degvielas uz 100 km. Trīscilindru "Octavia" cena Vācijā sāksies no 19 090 eiro (universāls – 19 750 eiro).

Jauns motors arī "Octavia Scout" – maksājot 28 590 eiro „visādceļu” modifikāciju klients varēs saņemt versijā ar 1,6 litru 110 ZS jaudīgu dīzeļdzinēju.

"Octavia", kas aprīkotas ar "Phonebox" un brīvroku sistēmu varēs uzlādēt viedtālruņus ar induktīvās bezvadu uzlādes metodi, savukārt pilnīgi visas "Octavia" versijas turpmāk tiks piegādātas ar otrās paaudzes multimediju sistēmas moduli, kas piedāvā paplašinātas iespējas.

Piemēram, multimediju sistēma Bolero un multimediju-navigācijas sistēma "Amundsen" turpmāk atbalstīs arī "Apple" iekārtas, ko varēs pievienot caur sērijveida USB pieslēgvietu. Piedevām "Amundsen", "Columbus" un "Columbus Traveller" multimediju iekārtas jau no rūpnīcas būs komplektētas ar "SmartLink", kas izmantojot "MirrorLink", "Apple CarPlay "un "Android Auto" ļauj pārvietot viedtālruņu saturu uz automašīnas multimediju iekārtu. Ja pircējs izvēlas par papildmaksu pieejamo "Columbus" vai "Columbus Traveller" iekārtu, WLAN-Hotspot nodrošinās pieeju globālajam tīmeklim vairākām ierīcēm.

Vairāki motori no "Octavia" paredzētā klāsta saņēmuši papildu zirgspēkus. Tā 1,2 litru TSI "Green Tec" benzīna motors tagad attīsta 110 ZS (agrāk 105), bet 1,4 litru TSI "Green Tec" 150 ZS (agrāk 140). Par 5 Zs vairāk būs arī 1,6 litru TDI "Green Tec" dīzeļdzinējam, kas agrāko 105 Zs vietā attīsta 110.

Jauno "Green Tec" versiju cenas Vācijā: 18 690 un 20 810 eiro par benzīna variantiem, 21 230 eiro dīzelis.

 
Visi komentāri
 
Tas pats Jānis 27.maijs 2016 12:52
3 3 Atbildēt

Lepni - motori mazāki un nīkulīgāki, cenas aug un mazliet bail par nākotni...

28.maijs 2016 12:49
2 1 Atbildēt

Es arī domāju, kāds resurss tiem mikromotoriņiem ar turbīnīti? Pirmajam īpašniekam varbūt pietiks...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti