Honda atvadās no CR-Z hibrīda ar Alpha Final Label versiju 1

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 13.jūnijs 2016 12:14

Japānas autobūves kompānija Honda sagatavojusi atvadu versiju Alpha Final Label no 2010.gada ražotajam hibrīdautomobilim CR-Z, kas drīzumā tiks noņemts no konveijera.

Hibrīda kupejas pēdējā versija aprīkota ar 17 collu matēta alumīnija riteņu diskiem, sporta stūri un melniem sporta sēdekļiem ar uzrakstu Final Label. Iegravēta plāksnīte ar šādu uzrakstu redzama arī vidus konsolē pa vidu manuālās pārnesumkārbas svirai un elektroniskās stāvbremzes iedarbināšanas pogai.

Hibrīdauto komplektēts ar 1,5 litru četrcilindru benzīna motoru, kas strādā pārī ar elektromotoru. Sistēmas kopējā jauda ir 130 ZS un to var kombinēt ar sešu pakāpju manuālo vai variatora transmisiju.

Piecarpus gadu laikā Honda realizējusi aptuveni četrus miljonus sportiskā hibrīda eksemplāru, tomēr pēdējā laikā pieprasījums strauji kritās. Šī iemesla dēļ Honda CR-Z jau 2014.gadā tika izņemta no Eiropas tirgus. Tirdzniecība turpinājās ASV, taču arī tur 2015.gadā pārdots vien nedaudz vairāk par 1000 eksemplāriem.

Honda CR-Z Alpha Final Label būs pieejama piecos tikai šim modelim sagatavotos virsbūves krāsu variantos, bet nopirkt šo ierobežota skaita versiju varēs vien pašmāju tirgū. 

 
Visi komentāri
 
Kanibaals 14.jūnijs 2016 10:26
0 0 Atbildēt

Bija jau arī diezgan neizdevies modelis pie tam par neadekvātu cenu. Tā vietā būtu labāk elektroauto piedāvājuši.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti