Jūs to zinājāt? - kur nonāk nepārdotās mašīnas 23

 

Foto: Ekrānšāviņš no Zerohedge.com

iAuto | 1.jūlijs 2016 18:02

Nerealizēto automašīnu skaits pasaulē pieaug katru gadu un iemesli tam ir dažādi – ekonomiskā krīze, pirktspējas kritums, situācijas izmaiņas dažādu valstu attiecībās u.tml. Tā vai citādi, nepārdoto automobiļu kapsētas pastāvīgi pieaug izmēros un tiek veidotas arvien jaunās valstīs.

Zemāk neliels apskats ar komentāriem un attēliem:

Tūkstošiem nepārdotu auto tiek uzglabāti Širnesā, Lielbritānija.

Ziņo Hjūstona: „Mums ir problēma – neviens nepērk mašīnas. Nē, nu pērk, protams, taču ne tādā daudzumā, kā tās tiek saražotas.”

Foto: Ekrānšāviņš

Svindona, Lielbritānija. Problēma tā pati – automašīnas ir, pircēju nav! Šī iemesla dēļ autoražotājiem jāiepērk arvien vairāk zemes, kur izvietot automobiļus, kas bezgalīgā virtenē ripo pa konveijeru.

Foto: Ekrānšāviņš

Milzīgs skaits jaunu auto gaida savu stundu Baltimoras ostā, Merilendas štatā.

Foto: Ekrānšāviņš

Ražotāji nekad nesamazinās automobiļa cenu, lai varētu tos ātrāk pārdot - viņi vēlas atpelnīt katru ieguldīto centu. Turklāt, ja uzsāktu tirdzniecību par ievērojami zemākām cenām, pircēju nebūtu dārgākiem automobiļiem. Apburtais loks! Nissan kompānijas testu autodroms pie Lielbritānijas pilsētas Sanderlendas, ko praktiski pilnībā aizpilda gatavā produkcija.

Foto: Ekrānšāviņš

Pilna arī stāvvieta pie rūpnīcas, turklāt ne jau ar darbinieku transportu, bet gan ar jauniem automobiļiem.

Foto: Ekrānšāviņš

Neliela daļa no gigantiska autoparka, kur saulē cepinās tūkstošiem nepārdotu auto. Katru nedēļu rūpnīcās top desmitiem tūkstošu jaunu automobiļu, taču ne visi atrod savus pircējus. Turīgākajās valstīs gandrīz katrā ģimenē ir vismaz viens automobilis. Cik bieži jums ir vajadzīgs jauns?

Foto: Ekrānšāviņš

Lidmašīnu skrejceļš pie Sanktpēterburgas Krievijā jau sen netiek lietots pēc nozīmes – tagad to izmanto kā stāvvietu no Eiropas ievestajiem automobiļiem.

Foto: Ekrānšāviņš

Ierastais cikls – pērk, lieto, salauž – nopērk jaunu, nestrādā. Šodien patērētājam izdevīgāk salabot veco, nevis iegādāties jaunu. Tūkstošiem nepārdotu automobiļu stāv Apperheifordā, Oksfordšīras grāfistē Lielbritānijā – tur nav, kur ābolam nokrist. Bēdīgs skats. Kā atrisināt šo problēmu neviens nezin, tādēļ konveijers turpina strādāt, bet jauno automobiļu kapsētas papildina arvien jauni eksemplāri.

Foto: Ekrānšāviņš

Tūkstošiem jaunu Citroen atvesti no Francijas. Tagad tie nevienam nevajadzīgi turpina vadīt dienas Korbijas pilsētā Lielbritānijā. Pagājuši tie laiki, kad pircēji katru gadu pārsēdās jaunā auto. Varbūt, kāds to arī dara, taču tādu nebūs daudz.

Foto: Ekrānšāviņš

Autostāvvieta Valensijas ostā, Spānijā. Šie daudzkrāsainie spēkrati te paliks uz mūžu. Pierādījumi redzami šajos attēlos – simtiem tūkstošu jaunu auto visā pasaulē nobrauc no konveijera tikai tādēļ, lai nevienam nevajadzīgi mirtu kādā klusā stāvvietā reizē ar citiem ciltsbrāļiem.

Foto: Ekrānšāviņš

Ford jauno pikapu kapsēta Detroitā, ASV.

Foto: Ekrānšāviņš

Spriežot pēc biezās putekļu kārtas, britu Rover 75 šajā Ķīnas noliktavā glabājušies krietnu laiku.

Foto: Ekrānšāviņš

Toyota jauno automobiļu stāvlaukums Kalifornijā, ASV, aizņem 60 hektārus.

Foto: Ekrānšāviņš

Jauno auto kapsēta Bristolē

Foto: Ekrānšāviņš

Tūkstošiem jaunu Honda velti gaida pircēju Tokijā.

Foto: Ekrānšāviņš

Situācijā pasliktinās ar katru gadu. Autoražotāji regulāri atjauno modeļu klāstu, piedāvājot pircējam tos komplektā ar jaunākajām tehnoloģijām, savukārt 2-3 gadus vecām mašīnām, kas salīdzinot ar jaunajām, uz to brīdi jau ir novecojušas, paliek arvien mazāk izredžu sagaidīt pircēju. Labākajā gadījumā tie tiks izjaukti detaļās, bet sliktākajā – turpinās rūsēt jauno auto kapsētās vai nonāks zem preses.

Foto: Ekrānšāviņš

Dažas kompānijas, piemēram, General Motors, pārceļ ražotnes uz Ķīnu. Taču arī tur pēdējā laikā pieprasījums rūk un tagad jauno amerikāņu automobiļu kapsētas nav retums arī Ķīnā. 

Foto: Ekrānšāviņš

Foto: Ekrānšāviņš

 
Visi komentāri
 
Funbot 1.jūlijs 2016 15:56
21 6 Atbildēt

Veca dezinformācija. Tas tikai parāda žurnālistikas kvalitāti.

www.hoax-slayer.com/unsold-car-st...

anrijs rožkalns 2.jūlijs 2016 0:30
21 0 Atbildēt

te nav ko komentēt,totāls debīlisms.....,dotu lai brauc cilvēki un biezie tā vai tā iegādāsies tos dārgos auto

Artūrs 2.jūlijs 2016 2:08
38 3 Atbildēt

Problēmas risinājums - mazāk ražot.. it īpaši tāpēc, ka jaunās mašīnas ātrāk nojūk, nogļuko un detaļas dārgākas utt.. Lielisks modernās autobūves kuku piemērs ir BMW X5 ar plastmasas ūdenssūkni, kurš noiet var tikai 3 gadus un maksā sālīti!!! Tad kādēļ cilvēkiem vajag pirkt dārgu un nekvalitatīvu produktu, ja vecajam visas blaktis ir zināmas!

Valerijs 2.jūlijs 2016 10:54
0 0 Atbildēt

Butu ustaisijusi izsoli uz leju,kautkas butu noteikti pardots,

Bet labak jau ardit vai zem preses, pa ko starpcitu ari jamaksa. Kur logika,debilisms kautkads

aija 2.jūlijs 2016 11:09
0 0 Atbildēt

letakas cenas nevis entie tukstosi

romix 2.jūlijs 2016 13:12
0 0 Atbildēt

tādi nu diemžēl ir biznesa likumi-cenu nedrīkst nolaist.kautkur lasīju par banāniem-gndrīz pusi labāk sapūdēt nekā nolaist cenu:(

Risinājums 2.jūlijs 2016 15:03
0 0 Atbildēt

Eu, ķīnā zem tiem putekļiem, izskatās, stāv Audi 80-100 B4. Lai ved uz šejieni, te pārdos pirms vēl reklāmu uzliks!

GB12 3.jūlijs 2016 14:54
1 0 Atbildēt

... tikai vai piereģistrēs?

Anonymus 2.jūlijs 2016 17:39
0 0 Atbildēt

Varēja padārdzināt detaļu cenas, lai labošana dārgāka, un izdevīgāk nopirkt jaunu....

Un kāpēc viņi ražo tik milzīgos apmēros, ka pēc tam tik daudz paliek pāri?

Brumburbaks 2.jūlijs 2016 19:25
3 0 Atbildēt

Tautas vāģi VolksWagen (piemēram),a-ū!Izlasīju Chrysler vēstures grāmatiņu,kā tas Detroitā attīstījās,plauka,uzblīda,pārvērtās par augoni.ASV valdība glāba,tad iesmērēja FIAT-am,...Iešu apmīļošu savu 10-gadīgo japāni.

Reālists 3.jūlijs 2016 0:18
3 2 Atbildēt

Es domāju , ka ir ļoti daudz cilvēku kuri nemaz nevēlas pirkt jaunu mašīnu kura tik un tā būs jāremontē tāpat kā vecā tikai pa daudz lielāku naudu. Un it īpaši ja tās ir hondas utt... Neviens tak tādus neizskatīgus plastalīna mēslus negrib pirkt. Nez kāpēc vācu mašīnas tiek pirktas un nestāv saucamajās jauno auto kapsētās? Jo kvalitāte ir cita...

Ideāli viss būtu sakārtots ja pircējs vienkārši pasūtīti mašīn un pēc pasūtījuma uzražotu. Nevis saražo viņu modeli 800 000 eksemplāros un puse netiek izmantotas. Pilnīgs sviests

UAZ469 3.jūlijs 2016 1:05
2 1 Atbildēt

Honda,kā mēdz teikt,labs auto.Ja Tev netīk,tad to arī piebilsti,nevis apd...vispār,iespējamais Audi A6 trīcekli.Katram savs,iespējama dažādība-to esam tagad piedzīvojuši.ZAZ,AZLK,VAZ,GAZ,UAZ,LuAZ-pat tad bija kaut kāda izvēle.Netīk-nepērc,nevis aģitē.Un neaiztiec Opel.

MAZ535 3.jūlijs 2016 1:09
1 0 Atbildēt

Aizbrauc un iegādājies.Kamēr atbrauksi,sieva Tevi būs jau aizmirsusi.Vai uzputo biznesu.Apsteidz leišus.Kādreiz no Latvijas brauca pēc VAZ-2109 uz Turkmēniju un dzina šurp ar visām smiltīm.

ervins 3.jūlijs 2016 4:00
0 0 Atbildēt

Ja nebūtu tik dārgas tad jau pirktu

GB12 3.jūlijs 2016 14:56
0 0 Atbildēt

Pieļauju, ka liela daļa no tiem tiks sadalīta reizinātājos un aizies detaļās.

Ezis 4.jūlijs 2016 10:14
0 0 Atbildēt

Mākslīgi tiek turēta cena! Kāda problēma-valsts nosaka rūpnīcai, teiksim, 50% nodokli no auto cenas, ja auto gada laikā nav realizēts! Vēl pēc gada šī problēma pazudīs! Tas ir kaut kas līdzīgs, kā katru dienu gāzt ārā tūkstošiem tonnu pārtikas, ja tajā pašā laikā n-tie miljoni cilvēku mirst badā! Īstenībā te būtu tēma lielākam rakstam, diemžēl ar rakstīšanu vien nepietiek-jāizdomā līdzeklis, kā piespiest atbildīgās institūcijas REĀLI risināt problēmu, nevis tikai, labākajā gadījumā, veidot bezgalīgās komitejas, komisijas, lai bezjēgā varētu izķēzīt nodokļu maksātāju naudu!

aansis 4.jūlijs 2016 15:37
2 0 Atbildēt

Apbrīnojami... Pirmais komentētājs ir ielicis skaidru norādi uz šī raksta nepatiesumu, bet tam nepievērš uzmanību ne portāla redakcija, ne lasītāji. Redakcijai fui - publicēt kaut ko tādu ārpus 1. aprīļa un pat neprasties pievienot jebkādu piebildu. Un visiem, kas ir nopietni sakomentējuši aprakstīto situāciju - aizdomājieties par savu lētticību.

jonj 4.jūlijs 2016 23:46
0 0 Atbildēt

man bija aizdomas

Volvo 5.jūlijs 2016 8:54
2 0 Atbildēt

Mułkibas! Lielbritānijā minetajās vietās lielakoties visas automašīnas ir lietotas. Esmu strādajis vairākas šādās vietās.

Artūrs 7.jūlijs 2016 21:23
1 0 Atbildēt

Varēja vismaz pa krāsām smuki salikt :D

vecs raksts 8.jūlijs 2016 3:46
0 0 Atbildēt
aldis 8.jūlijs 2016 13:13
0 0 Atbildēt

ja partrsauks ražot būs nenormāls bezdarbs un saksies nemieru utt utd

roķeris 9.jūlijs 2016 22:21
1 0 Atbildēt

Izeja ir, blakus auto ražotnēm ir jāceļ auto preses rūpnīcas un pa tiešo no konveijera nobraukušās mašīnas ir jāiznīcina uz vietas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Mazda CX-80: septiņas sēdvietas, hibrīdi un dīzeļi (+ FOTO)

Mazda nesen prezentēja savu pilnīgi jauno flagmani CX-80. Tā virsbūve veidota, domājot par ērtu manevrēšanu ikdienas braukšanas un parkošanās situācijās, taču ar trim sēdvietu rindām tā nodrošina papildu daudzpusību lielākām ģimenēm. Lasīt vairāk

 

Kāpēc jaunais Toyota Land Cruiser ir principiāli cits auto? (+VIDEO) 12

Uz plašās planētas ražošanā vairs nav atlicis daudz tādu automašīnu kā Toyota Land Cruiser. Tāpēc pirmā iepazīšanās ar jaunās jeb J250 paaudzes modeli Skotijā ir īpaši svarīga. Lasīt vairāk

 

Rīgas dome ārkārtas sēdē lems par 10 miljonu eiro novirzīšanu ielu seguma atjaunošanai 5

Šodien izsludināta Rīgas domes ārkārtas sēde, kurā deputāti lems par vairāk nekā 10 miljonu eiro novirzīšanu ielu seguma remontiem, liecina ārkārtas sēdes darba kārtība. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti