Neraugoties uz cenu, kas nekad nebūs mazāka par miljonu (vai dažiem) eiro, zviedru varenauto "Koenigsegg" ir tik ļoti pieprasīts, ka pircējam rindā jāgaida gandrīz divarpus gadu.
Ka tas nav īsti pareizi, tā domā arī "Koenigsegg" vadība, tādēļ kompānija cer palielināt ražošanas apjomus un samazināt rindu. Tiesa, sevišķi ražīgs "Koenigsegg" nav arī agrāk, jo pēdējo 14 gadu laikā kompānija izgatavojusi vien 150 automobiļu.
Arī pašreiz pieejamo varenauto krājums ir tikpat kā beidzies – izpārdoti visi “Agera” (25 eksemplāri) un "One:1" (7 automašīnas), tādēļ ekskluzīvas tehnikas cienītājiem atlikusi vienīgā iespēja – gluži svaigais varenauto ("Koenigsegg" to dēvē par megaauto) "Regera", kas pirmizrādi piedzīvoja šī pavasara Ženēvas autoizstādē.
"Koenigsegg Regera" aprīkots ar piecu litru V8 turbo agregātu, trim elektromotoriem, 800 voltu bateriju komplektu un vienpakāpju transmisiju, kas izstrādāta speciāli šim modelim.
100 km/h vairāk nekā 1500 Zs jaudīgā “Regera” sasniedz 2,8 sekundēs, bet 200, 300 un 400 km/h robežu pārvar pēc 6,6, 10,9 un 20 sekundēm.
"Koenigsegg Regera" cena ir nepilni 2 miljoni eiro.
Vai DZIŽAUTO neskanētu labāk? Auto prptams varens.
Mums labāk patīk vārds "varenauto", tāpēc to arī lietojam "supercar" utml. vietā