Japānā godina leģendāro "Subaru 360" 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Subaru | 11.augusts 2016 14:38

Japānas mašīnrūpniecības tehnoloģiju savienība JSME kopā ar izdevumu Machine Week nosauca Subaru 360 par mašīnbūves mantojumu.

Japānas Mašīnrūpniecības tehnoloģiju savienība (JSME) katru gadu novērtē preces, kas ir būtiski ietekmējušas Japānas ekonomiku. Darbības mērķis ir saglabāt visu laiku nozīmīgākās rūpniecības preces nākamajām paaudzēm kā kultūras mantojuma daļu. Šo atzinību piešķir kopš 2007. gada, un šobrīd sarakstā ir 83 preces.

Subaru 360 –uzņēmuma pirmais pasažieru automobilis – no JSME saņēma apzīmējumu „Mantojums numur 78”. Automobilis ir apskatāms Subaru Gunma rūpnīcas apmeklētāju centrā.

Subaru 360 ražošana tika uzsākta 1958. gadā, un tas bija rūpnīcas pirmais sērijveida ražotais automobilis. Gandrīz trīs metrus garais automobilis ieguva iesauku „Mārīte” un bija savdabīga Āzijas versija par Volkswagen Beetle.

Neraugoties uz kompaktajiem gabarītiem, Subaru 360 ar 3 cilindru motoru bija četru cilvēku automobilis. Automobilis guva tik lielu popularitāti, ka transportlīdzeklis tika eksportēts arī uz Amerikas Savienotajām Valstīm.

 

 
Visi komentāri
 
ReinisPaberzis 13.augusts 2016 22:44
0 0 Atbildēt

Man likās, ka esmu redzējis visas subāras, taču tādu "mārīti" nebiju redzējis.

Pašam agrāk bija impreza wrx 1999.gada. Tas bija 2003.gads, likās labāka autiņa nav uz pasaules. Ziemā ļoti daudziem palīdzēju izkļūt no kupenām. :)

Jancis 13.augusts 2016 23:09
1 0 Atbildēt

Drukas kļūda. Nevis 3 cilindru, bet 2 cilindru motors ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti