Toyota prezentē jauno krosoveru C-HR (+ foto) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Toyota Baltic AS | 3.oktobris 2016 10:43

Parīzes auto izstādē pirmizrādi piedzīvo Toyota CH-R - jauns kompaktās klases krosovers, kas būs pieejams, tostarp arī hibrīda versijā.

JAUNS DIZAINA VIRZIENS KROSOVERU SEGMENTĀ

Pilnīgi jaunais Toyota C-HR iepazīstina ar atšķirīgu stilu, kas krosoveru tirgū ienes jaunatklātu dinamiku un juteklību, apvienojot kupejas tipa virsbūves augšdaļu ar jaudīgu SUV pamatni. 4360 mm garais, 1795 mm platais, 1555 mm augstais (hibrīdam) un ar 2640 mm riteņu bāzi C-HR ielu automobilis ir palicis apbrīnojami uzticīgs konceptautomobiļa eksterjera dizainam, kas pirmoreiz tika prezentēts 2014. gada Parīzes autoizstādē un nekavējoties iepatikās mērķa auditorijas klientiem. "Sensual Speed-Cross" koncepcijas C-HR modulētā konstrukcija, ievērojot dimanta arhitektūras tēmu un visos četros stūros izteiksmīgi izvirzītajām riteņu arkām izceļot jaunā krosovera spēku un izturību, apvieno jaudīgu, paaugstināta klīrensa virsbūves apakšdaļu ar slaidu un elegantu kupejas tipa salona profilu. Aplūkojot C-HR no jebkura skatu leņķa, automobiļa dārgakmenim līdzīgo kontūru, plūstošo virsmu un eleganti integrēto detaļu kombinācija veido izsmalcinātu līdzsvaru starp precizitāti un jutekliskumu.

IZSMALCINĀTS SALONA DIZAINS UN NEPĀRSPĒJAMA SENSORĀ KVALITĀTE

Jauns Toyota dizaina virziens: automobiļa salons iepazīstina ar jauno "juteklisko tehnoloģiju" (Sensual Tech) dizaina koncepciju, kas apvieno augsto tehnoloģiju funkcionalitāti ar juteklisku un modernu stilu. Tas ietver uz vadītāju fokusētu zonu un plašu, gaisīgu salonu. Plašā, gaisīgā salona siltā un aicinošā gaisotne tika panākta, pateicoties mērinstrumentu paneļa daudzslāņainajai arhitektūrai, kas turpinās arī durvju apdarē un kurā izmantoti stilīgi dekoratīvie elementi un melni, spīdīgi ielaidumi. Tas dāvā kontrastu starp jutekliskajām virsmām un precīzajām līnijām, nodrošinot atsvaidzinošu un vienlaikus komfortablu vidi. Uz vadītāju orientētā zona ietver inovatīvas detaļas un intuitīvas, viegli lietojamas augstās tehnoloģijas. Visi slēdži un audiosistēmas 8” skārienekrāns, kas apveltīts ar jauna dizaina un uzlabotas funkcionalitātes HMI (cilvēka-automobiļa saskarne), kā arī ar Toyota multivides navigācijas sistēmas platformu un uzlabotiem pieslēgtajiem pakalpojumiem, ir nedaudz pavērsti pret vadītāju. Cieši sadarbojoties ar galveno dizaina komandu, lai saglabātu oriģinālo salona stila koncepciju, SQ komanda rūpīgi koncentrējās uz sastāvdaļu kvalitāti, kā arī ikviena elementa tekstūras, formas, krāsas un apgaismojuma konsekvenci – pat uz dūrienu leņķi sēdekļu vīļu apdarē. Lieliskais jaunais salona dizains ir pieejams trīs krāsu kombinācijās: tumši pelēkā, melnā/zilā un melnā/brūnā.

APRĪKOJUMA LĪMENIS, KAS APMIERINĀS PAT VISPRASĪGĀKOS KLIENTUS

Atsaucoties mērķa klientu prasībām, Toyota C-HR iespējams aprīkot ar plašu funkciju klāstu. Saskaņā ar Toyota apņemšanos padarīt moderno drošības aprīkojumu pieejamu it visiem Toyota Safety Sense ietilpst standarta aprīkojumā visos aprīkojuma līmeņos. Drošības sistēmu komplekts ietver sadursmes novēršanas sistēmu (ar gājēju noteikšanas funkciju), adaptīvo kruīza kontroli, brīdinājumu par izbraukšanu no joslas ar stūrēšanas koriģēšanas funkciju, automātisko tālo gaismu funkciju un ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēmu .
Augstāko aprīkojuma līmeņu klienti varēs izvēlēties apsildāmos sēdekļus, Smart Entry sistēmu, tonētos stiklus, pēc pasūtījuma izgatavotu sēdekļu apdari, tostarp daļēju ādas apdari, Toyota revolucionāro S-IPA sistēmu (vienkāršā inteliģentā stāvvietā novietošanas palīgsistēma), 18” vieglmetāla diskus un divtoņu metālisko krāsojumu.

MODERNAS PIEDZIŅAS

Toyota C-HR ir aprīkots ar dzinēju klāstu, kas ir paredzēti, lai dāvātu tieši tādu plūstošu un aizraujošu automobiļa uzvedību, pēc kādas lūkojas šā segmenta klienti. Ar jaunākās paaudzes hibrīda piedziņu aprīkotais C-HR rada tikai 82 g/km CO2 izmešu – segmentā nepārspēti zemu daudzumu – un kombinētajā ciklā patērē tikai 3,8 l/100 km. Dāvājot 90 kW/122 DIN ZS, šī jaunā hibrīda piedziņa ir ne vien efektīvāka un vieglāka par iepriekšējo sistēmu, bet nodrošina arī vēl precīzāku reakciju. Nelielas izmaiņas dzinēja konstrukcijā sniedz termisko efektivitāti 40% – pasaulē labāko sniegumu benzīna dzinējam. Arī citas hibrīda sistēmas detaļas ir padarītas vieglākas un mazākas, un ir optimizēts to izvietojums, vēl vairāk pazeminot 10 automobiļa zemo smaguma centru. Šī jaunā hibrīda piedziņa nodrošina atsaucīgu un plūstoši dinamisku braukšanas stilu, kas jo sevišķi atbilst C-HR dinamiskā dizaina filozofijai. C-HR ir pieejams arī ar jauno 1,2 litru dzinēju ar turbīnu, kas debitēja Auris automobilī. Šis dzinējs sniedz 85 kW/116 DIN ZS jaudu un 185 Nm griezi, CO2 izmešus, sākot no 134 g/km, un degvielas patēriņu kombinētajā ciklā no 5,9 l/100 km. To var aprīkot ar 6 pārnesumu manuālo pārnesumkārbu vai bezpakāpju variatora transmisiju. Ar CVT aprīkotās versijas ir pieejamas gan ar priekšējo riteņu, gan pilnpiedziņu.

DINAMIKA, KAS PIESTĀV KROSOVERAM

Toyota C-HR šasijas konstruēšana un izstrāde notika galvenā inženiera Hirojuki Kobas (Hiroyuki Koba) vadībā, kurš pats ir aizrautīgs braucējs. Jau no pašām pirmajām projekta dienām viņš pa Eiropas ceļiem nobrauca tūkstošiem kilometru, lai izprastu ne vien ceļu tīkla prasības, bet arī eiropiešu braukšanas stilu. "Ļoti uzmanīgi vērojot satiksmi, es, piemēram, pamanīju, ka eiropiešiem ir daudz plūstošāks braukšanas stils," stāsta Hirojuki Koba. "No šķēršļiem viņi izvairās, vienkārši mainot trajektoriju un ātrumu, un koncentrējas uz ātrumu, cenšoties panākt efektīvu paātrinājumu, kaut arī visā pārējā pasaulē iecienītākā pieeja ļoti bieži ir apstāties. Tas mums lika sadarboties ar Eiropas komandu, lai uzlabotu braukšanas precizitāti visos automobiļa aspektos. Mēs vēlējāmies sasniegt laba C segmenta hečbeka veiktspēju." Jaunā, uz TNGA balstītā platforma ar zemo smaguma centru un vairākposmu aizmugurējo balstiekārtu bija ideāls izejas punkts, uz kura konstruēt visas pārējās šasijas sastāvdaļas, panākot acumirklīgu un dabisku reakciju uz autovadītāja darbībām. Galvenais inženieris Hirojuki Koba iesaistījās ikviena svarīgākā dinamikas rādītāja novērtēšanā un lēmumu pieņemšanā, gādājot, lai viņa vīzija "Atsaucība, linearitāte un konsekvence" pilnībā tiktu realizēta.

KONCERTZĀLES SKAŅA

Dāvājot izcilāko skaņas reprodukciju C krosoveru segmentā, jauno C-HR var aprīkot ar speciāli radītu JBL augstākās kvalitātes audiosistēmu, kas ietver 8 kanālu, 576 W stereo pastiprinātāju un 9 skaļruņus, tostarp divus nule patentētus akustiskos JBL augstfrekvenču skaļruņus. Tā kā dažādi salona elementi, piemēram, logi, jumta lūka un salona apdare, kā arī virsbūves konstrukcijas stingrība ap katru skaļruni, var būtiski ietekmēt skaņas kvalitāti, sistēma tika izstrādāta, jau no pirmajiem izstrādes soļiem Toyota inženieriem ļoti cieši sadarbojoties ar JBL izstrādātājiem.

Sadarbība starp Toyota un JBL aizsākās jau 1996. gadā un kopš tā laika ir veiksmīgi paplašināta. Kā uzticamiem mūzikas profesionāļiem, JBL audiosistēmas tiek izmantotas lielākajās koncertzālēs, skaņu pasākumos un stadionos visā pasaulē (80% dzīvo koncertu, 70% visu ierakstu studiju un 90% visu THX sertificēto kinoteātru). Kvalitāte ir abu uzņēmumu kopīgs mērķis, un sadarbības rezultāts ir pilnīgi jaunā un nepārspējamā augstākās kvalitātes audiosistēma, kas radīta speciāli C-HR.

 
Visi komentāri
 
LMT 3.oktobris 2016 11:30
1 0 Atbildēt

Glīts Juke!

Kanibaals 3.oktobris 2016 13:19
0 0 Atbildēt

Tas gan. Zilīšiem derēs.

dArtanjans 5.oktobris 2016 17:57
0 0 Atbildēt

Lētas plastmasas kaudze,čīkst un grab jau uz vietas stāvot.Bezpersonisks radījums mūsdienu auto pelēkajā masā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti