Gaidām ar interesi - 2017.gadam "Opel" sagatavojis septiņus jaunus modeļus 5

 

Foto: Publicitātes attēls

GM Media | 9.novembris 2016 5:17

Nākamajam gadam "Opel" pieteicis septiņas pirmizrādes: modeļu ofensīva, sākot ar Ampera-e līdz Insignia flagmanim.

Nākamajā gadā Opel pilnā ātrumā ienāks visās auto kategorijās. “Septiņi septiņpadsmitajā” ir modeļu ofensīvas nosaukums ar septiņām pirmizrādēm 2017. gadā. Nekad iepriekš, kopš ražošanas uzsākšanas 1899. gadā, Opel nav prezentējis tik daudz jaunu modeļu viena kalendārā gada laikā. “Septiņi septiņpadsmitajā” ir daļa no plašās modeļu ofensīvas programmas, kas paredz 29 jaunus modeļus laika posmā no 2016. līdz 2020. gadam. Šajā periodā uzņēmuma pozicionēšana un modeļu klāsts būs pilnībā atjaunots.

“Ar šiem septiņiem jaunajiem 2017. gada modeļiem Opel nākamo 12 mēnešu laikā kļūs par pilnīgi citu zīmolu,” saka Opel grupas izpilddirektors Dr. Karls Tomass Noimans (Dr. Karl-Thomas Neumann). “Ar jauno Ampera-e mēs elektromobilitāti padarām piemērotu ikdienas braukšanai. Otrās paaudzes Insignia parāda jauno eleganci, vieglumu un atlētiskumu. Un ar tikpat jaunajiem krosoveru modeļiem B un C segmentos mēs paplašinām savu modeļu klāstu izšķirošā jomā, kas dos mūsu izaugsmei ievērojamu papildus stimulu.”

“Septiņi septiņpadsmitajā” modeļu ofensīvas septiņi soļi

1. Attāluma čempions: prezentēts Parīzes Motoršovā, Ampera-e 2017. gada pavasarī radīs revolūciju elektromobilitātē. Ampera-e dominēs savā klasē ar iespēju veikt vairāk kā 500 km elektro režīmā (pēcNEDC (The New European Driving Cycle) datiem). Papildus, Ampera-e arī sniegs sporta auto veiktspēju un piecdurvju kompaktklases auto ietilpību.

2. Jaunais flagmanis: ar pilnīgi jauno Opel Insignia Grand Sport, savu debiju piedzīvos piecdurvju sedans ar kupejas izskata siluetu, sportisku vadāmību un savā klasē labāko pilnpiedziņu. Jaunā Insignia, tāpat kā tās priekšgājējs, kas ir pārdots vairāk kā 900 000 vienībās, tiks ražota Riselsheimā.

3. Lielais sportiskais universālis: tāpat kā Insignia Grand Sport, jaunais Opel Insignia Sports Tourerturpina 2013. gada Opel Monza Concept dizaina virzienu. Sportiskā priekšdaļa ar slīpajiem lukturiem simbolizē tīru dinamiku. Salīdzinot ar priekšgājēju, ir būtiski palielinājusies salona ietilpība, it īpaši aizmugurē un bagāžas nodalījumā.

4. Visu varošais: Sports Tourer pievienojas Opel Insignia Country Tourer – piedzīvojumu meklētājs ar pilnpiedziņu un apvidus auto ārieni. Jaunais Country Tourer ir pareizā izvēle ziemas sportu entuziastiem, dabas mīļotājiem un ikvienam, kurš novērtē individuālu izskatu.

5. Daudzpusīgais ceļojumu kompanjons: veiksmīgais Opel Vivaro nākamgad sasniegs jaunu pasažieru komforta un pielāgojamības līmeni.

6. Automašīna ar noteiktu "X-tra": 2017. gada sākumā vislabāk pārdotajam B segmenta SUV – MOKKA X – pievienosies jauns krosovera modelis (CUV) - Opel Crossland X. Jaunais modelis dos papildu stimulu virzībai uz sportiskiem un ietilpīgiem CUV spēkratiem.

7. Jaunais CUV C segmentā: Opel paplašina savu piedāvājumu kompaktklasē ar īpaši sportiskiem krosoveru modeļiem, kas pievienosies Astra un Zafira.

 

 
 
 
Visi komentāri
 
Experc 9.novembris 2016 10:24
6 11 Atbildēt

Agrāk smējos par opeļiem un saukāju tos par rūsas čupām.

Pēdējā laikā man domas mainījušās. Tagad astra man vairāk patīk par golfu, bet zafira par sharan. Ja tā turpinās, popularitātē apdzīs kvadratish praktish gut.

Atzīstu, ka tā ir vienīgā Eiropas kompānija, kura ir progresējusi. Vēl, varbūt, pižiki.

ak 9.novembris 2016 11:05
5 0 Atbildēt

Kompānija gan Eiropas, bet pieder GM, t.i. amerikāņiem. Man, piemēram, pēc izskata visu laiku patika Insignija. Patika labāk par Passat. Un joprojām patīk. Bet nesen paziņam, kuram ir Insignija universāls, vajadzēja vest tā pavairāk visādas loksnes un nelielus skapīšus, tad salona transformācija no VW Insignijai ļoooti atpalika. Daudz vietas ir upurēts skaistā dizaina dēļ. Piemēram, nevar līdz priekšējam panelim ielikt garāku detaļu, jo priekšējā beņķa atzveltne nav nolokāma. VW tas easy, loki uz visām pusēm, kā gribi.

AV 9.novembris 2016 11:40
1 0 Atbildēt

man arī siltas atmiņas par Opel - pirmais importa auto, ko nācās izmēģināt bija Record - tad arī sajutu to gigantisko bezdibeni, kas padomjlaika tehniku šķīra no rietumniekiem. Opel daudz zaudēja GM lēmuma dēļ, kas nelaiž viņus Ķīnas tirgū, taču tagad lietas iet uz augšu jau vairākus gadus. Žēl tikai, ka vismaz pagaidām ar VW neizdodas paspēkoties - oktobrī Vācijas tirgū pirmās 4 vietas aizņem VW, Opel ar Astra 5.vietā

experc 9.novembris 2016 12:11
1 0 Atbildēt

Tas vācijā.

Lielbritānijā Vauksal corsa ( angļu opeļa) otrajā vietā starp 2 fordiem. Golfs tikai ceturtais. 6.vieta astra, bet 7. polo.

Vēl dažās valstīs priekšā. Necik laiks paies, sāks apdzīt ( ja opeļi turpinās progresēt).

VW ļoti daudz pērk Ķīnā. Top 10-niekā 6 fofāgeni ( daži modeļi Eiropā nav nopērkami, priekš Āzijas tirgus) . Pagājušo gad 7. Tos sāk izspiest ķīniešu auto.

Abavnieks 9.novembris 2016 14:03
8 0 Atbildēt

Nu 7 jauni modeļi ir diezgan daudz "aiz matiem" pavilkts! Trīs no tiem ir Insignia dažādas variācijas. Laiks jau arī bija to modeli pārtaisīt! Tas ir liels, labs, dizainiski pievilcīgs, labi braucošs auto, bet iekšpuse, interjers kā klasi mazākam auto, jo viss ziedots skaistam izskatam.

Vivaro jau no sākuma ir kopprodukts ar Renault, jaunais Crossland būs laikam pirmais aizgūtais modelis no Citroen-Peugeot, par sadarbibu ar to tika jau ziņots gadus 5 atpakaļ.

Ja Ampera-e būs tāda, kādu sola no tehniskā viedokļa un par sakarīgu cenu, tad tas būs tiešām jauki.

Tā jaunā krosovera CUV C segmenta auto vietā es vēlētos redzēt beidzot kādu sakarīga izmēra, visai ģimenei piemērotu, džipveidīgu auto, nevis mazās Mokkas vai mazliet lielākās Antara (laikam vairs pat neražo). Kaut kad agrāk tak solīja, ka taps kaut kas sadarbībā ar GM, bet pēc neveiksmēm ar Chevrolet tā arī viss noklusa!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 27

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti