"Mazda" laiž klajā "Mazda 3" 2017.gada modeli 5

 

Foto: Publicitātes attēls

Baltijas komunikāciju centrs | 2.decembris 2016 14:53

Atzītā Mazda3 pārdošanas rādītāji visā pasaulē līdz 2016. gada augustam ir pārsnieguši 5 150 000 vienības, un tagad šis modelis ir uzlabots, laižot klajā 2017. gada Mazda3.

Hečbeka un sedana uzlabojumos ietilpst nelielas izmaiņas eksterjerā un pārveidota kabīne. Turklāt Mazda3 modelī debiju piedzīvo viena no SKYACTIV automobiļu dinamikas tehnoloģijām - G-Vectoring Control sistēma.

Pateicoties KODO - Soul of Motion dizainam un SKYACTIV tehnoloģijām, pašreizējās paaudzes Mazda pasaulē labāk pārdotais modelis uzstāda jaunus standartus - tā drosmīgais izskats, izcilā kvalitāte un modernās tehnoloģijas ļāvušas gūt atzinību par lielisko vadāmību, augstākās klases salonu, pievilcīgo izskatu un efektīvajiem dzinējiem.

2017. gada Mazda3 modeļa, kas veidots saskaņā ar Mazda Jinba Ittai - "autovadītājs un automobilis kā viens vesels" - un uz cilvēku orientēto filozofiju un aprīkots ar godalgotajiem SKYACTIV benzīna un dīzeļdegvielas dzinējiem, uzlabojumi izstrādāti tā, lai ļautu tam saglabāt līderpozīcijas šajā spēcīgās konkurences klasē.

EKSTERJERA DIZAINS

Ārēji jaunākais Mazda3 izceļas ar pārveidotu resti, kurai ir izteiktāks trīsdimensionāls dizains, jauniem priekšējo miglas lukturu ietvariem un pieejamiem LED priekšējiem lukturiem*. Abos modeļos ārējos atpakaļskata spoguļos ir iestrādāti pagriezienu rādītāji ar ieskaujošu dizainu, savukārt hečbeka versijā ir pārveidots aizmugurējais bamperis.

Jaunā dizaina 18 collu vieglmetāla diskiem* pieejami divi apdares veidi - standarta sudrabkrāsas un jauna tumšākas sudrabkrāsas apdare ar īpaši spīdīgu pārklājumu.

2017. gada Mazda3 ir pieejams 9 virsbūves krāsās -

to skaitā Eternal Blue Mica, kas ir jaunums visiem Mazda automobiļiem, un Sonic Silver un Machine Grey Premium Metallic,

kas ir jaunums Mazda3 modelim. Tāpat kā populārās Soul Red Metallic krāsas gadījumā arī Machine Grey Premium Metallic krāsas uzklāšanai tiek izmantots Mazda unikālais TAKUMINURI krāsošanas process, kurā tiek izveidots atstarojošs alumīnija pārklājuma slānis, kas ir tikai 2,5 mikronus biezs.

* Atkarībā no apdares līmeņa un tirgus

INTERJERA DIZAINS UN FUNKCIJAS

Uz autovadītāju orientētais salons ir uzlabots, veicot dažādus pārveidojumus, tai skaitā ieviešot augstākas kvalitātes durvju slēdžu paneli un roktura ietvaru, kā arī jaunu mērinstrumentu paneļa dekoru. Elektriskā stāvbremze ļāvusi radīt papildu vietu praktiskākai viduskonsolei. Pieejama ar apsildāmu ietvaru*, a new leather steering wheel design enhances feel and style.

Lai uzlabotu mērinstrumentu kvalitāti un lāsāmību, tika pārveidots projekcijas ekrāns Active Driving Display un mērinstrumentu rādītāji - projekcijas ekrānam tagad ir pilna krāsu gamma, kas to padara gaišāku, ar lielāku izšķirtspēju un daudz vieglāk nolasāmu.

Šis uzlabotais interjers ir pieejams ar divu veidu jaunu melna auduma apdari vai melnas vai baltas ādas salona apdari.

DZINĒJI UN TRANSMISIJAS

2017. gada Mazda3 hečbeks un sedans ir pieejami ar

105 ZS SKYACTIV-D 1,5 l* turbodīzeļdzinēju vai 2,2 l 150 ZS* SKYACTIV

D bi-turbodīzeļdzinēju, kā arī trim mazsvara SKYACTIV-G benzīna dzinējiem -

1,5 l 100 ZS*, 2,0 l 120 ZS* un 2,0 l 165 ZS* dzinēju.

Šie īpaši ekoloģiskie un efektīvie godalgotie dzinēji, kas gan dīzeļdegvielas, gan benzīna versijās atbilst Euro 6 standartam, ir kombinējami ar SKYACTIV MT manuālo vai SKYACTIV Drive automātisko transmisiju, kurām abām ir seši pārnesumi.*.

SKYACTIV-D turbodīzeļdzinēji ir aprīkoti ar trīs jaunām SKYACTIV-D tehnoloģijām - High-Precision DE Boost Control, Natural Sound Smoother un Natural Sound Frequency Control, kas uzlabo dzinēja reakciju, padara tā darbību klusāku un vairo braukšanas kvalitāti.

Optimizējot virsspiediena kontroli un ļaujot precīzāk regulēt degvielas

iesmidzi, High Precision DE Boost Control sistēma tiešā veidā uzlabo dzinēja reakciju uz akseleratora pedāļa pielietojumu mazas noslodzes apstākļos.

Natural Sound Smoother sistēma, kas aprīkota ar dinamisku klusinātāju tapā, kas savieno virzuli ar klaņu kātu, ievērojami samazina dzinēja klauvēšanas troksni 3,5 kHz frekvencē, kas salonā ir dzirdama, iedarbinot automobili vai lēni palielinot ātrumu.

Natural Sund Frequency Control sistēma papildina Natural Sound Smoother sistēmas darbību, apslāpējot pārējās trīs skaņas frekvenču joslas (1,3 kHz, 1,7 kHz un 2,5 kHz), kurās dīzeļdegvielas dzinēju sastāvdaļas parasti vibrē visskaļāk.

DINAMIKA

2017. gada Mazda3 modelī pasaules debiju piedzīvo arī G-Vectoring Control (GVC) - pirmā sistēma no Mazda SKYACTIV automobiļu dinamikas tehnoloģiju klāsta. Tā maina dzinēja griezes momentu, lai optimizētu slodzi uz katru riteni, tādējādi nejūtami nodrošinot precīzāku vadāmību un uzlabotu komfortu.

2017. gada Mazda3 modelis ir uzlabots, izmantojot vairāk trokšņa slāpēšanas materiāla durvīs un transmisijas zonā. Komfortu kabīnē vēl vairāk uzlabo optimizēta durvju izolācija un papildu vibrāciju slāpējošie materiāli starp aizmugurējiem šķērselementiem.

DROŠĪBA

Automobilis ir aprīkots ar modernizētu un plašāku progresīvo un novatorisko i-ACTIVSENSE autovadītāja palīgsistēmu klāstu.

Turklāt tam ir piešķirts maksimālais piecu zvaigžņu novērtējums Euro-NCAP triecientestos.

Jaunas, uz priekšu vērstas kameras ieviešana ir ļāvusi vairot Mazda i-ACTIVSENSE tehnoloģiju iespējas - tagad ir pieejama uzlabotā pilsētas bremzēšanas palīgsistēma (Advanced SCBS) un viedā bremzēšanas palīgsistēma (SBS), kā arī jaunā ceļa zīmju atpazīšanas sistēma (TSR) un adaptīvie LED priekšējie lukturi.

EKSTERJERA DIZAINS

VĒL IESPAIDĪGĀKA VIZUĀLĀ DINAMIKA

•  2017. gada Mazda3 ir aprīkots ar pārveidotu resti, jauna dizaina ārējo atpakaļskata spoguļu ietvariem un jauna dizaina priekšējiem lukturiem

•  Augstākās komplektācijas modeļos standarta aprīkojumā ir iekļauti LED priekšējie lukturi un dienas braukšanas gaismas*

•  Hečbeka modeļiem ir pārveidots aizmugurējā bampera dizains

•  Jauna dizaina 18 collu vieglmetāla diski

•  9 virsbūves krāsu izvēle, tai skaitā jaunā Machine Grey Premium Metallic un Eternal Blue Mica

 

INTERJERA DIZAINS UN FUNKCIJAS

VAIROTS PRAKTISKUMS, KVALITĀTE UN STILS

• Uz autovadītāju orientēta kabīne ar uzlabotu komfortu, vairotu kvalitāti un ergonomiju

•  Jauns stūres dizains ar pārveidotu pārnesumu pārslēgu un apsildāmu rāmi

•  Uzlabots projekcijas ekrāns Active Driving Display un mērinstrumenti

•  Plašs standarta aprīkojuma klāsts visiem modeļiem un modernas savienojamības sistēmas

•  Jauna auduma un baltas ādas apdare

MODERNAS SAVIENOJAMĪBAS SISTĒMAS

PROGRESĪVAS MOBILĀS SAVIENOJAMĪBAS PLATFORMAS

• MZD Connect* modernā savienojamības sistēma, kas nodrošina pieeju sociālajiem medijiem un tiešsaistes radio

• Ļauj autovadītājiem piekļūt galvenajiem automobiļa darbības datiem, piemēram i-ELOOP bremžu enerģijas reģenerācijas un i-stop brīvgaitas dzinēja izslēgšanas sistēmas darbības datiem, kā arī uzlabotajam degvielas patēriņa monitoram

• Aha™, kas ir uz mākoni balstīta automobiļu tiešsaistes savienojamības platforma, nodrošina pieeju daudzām bezmaksas, tiešsaistes informācijas un izklaides sistēmām, tai skaitā Twitter un Facebook ziņojumiem

• Navigācijas sistēma ar projekcijas ekrānu, detalizētiem maršruta norādījumiem un satiksmes, laika apstākļu un degvielas cenu ziņojumiem

• BOSE® Premium surround-sound audiosistēma ar deviņiem skaļruņiem* un Centerpoint® 2 digitālo signālu apstrādes sistēmu

DZINĒJI UN TRANSMISIJAS

ĪPAŠI EFEKTĪVI, GODALGOTI DZINĒJI

• Trīs mazsvara SKYACTIV-G Euro 6 standartam atbilstoši benzīna dzinēji – 1,5 l 100 ZS*, 2,0 l 120 ZS* un 2,0 l 165 ZS dzinējs*

• Euro 6 standartam atbilstošs 105 ZS SKYACTIV-D 1,5 l* turbodīzeļdzinējs un 2,2 l 150 ZS* SKYACTIV-D bi-turbodīzeļdzinējs

• Trīs izcilas SKYACTIV-D tehnoloģijas: High-Precision DE Boost Control, Natural Sound Smoother un Natural Sound Frequency Control

• Dinamiskā SKYACTIV-MT manuālā un SKYACTIV-Drive automātiskā transmisija – abas ar sešiem pārnesumiem – vairo gan SKYACTIV-D, gan SKYACTIV-G dzinēju potenciālu

• Novatoriskā, uz  kondensatoru balstītā i-ELOOP bremžu enerģijas reģenerācijas sistēma (pieejama tikai ar 165 ZS SKYACTIV-G 2,0 l dzinēju)

• i-stop sistēma ar dzinēja iedarbināšanu 0,35 sekunžu laikā

DINAMIKA

IZSMALCINĀTĪBA UN UZLABOTA VADĀMĪBA

• Pārveidoti priekšējie un aizmugurēji amortizatori uzlabo gaitu

• Automobilī, kas jau līdz šim  uzskatīts par dinamikas paraugu sektorā, vadāmība padarīta vēl precīzāka

• Mazda SKYACTIV automobiļu dinamikas tehnoloģiju debija ar G-Vectoring Control sistēmu

• Vairota izsmalcinātība, pateicoties uzlabotai un pārveidotai trokšņu izolācijai

 DROŠĪBA

MODERNAS I-ACTIVESENSE SISTĒMAS UN 5 ZVAIGŽŅU NOVĒRTĒJUMS EURO NCAP TESTOS

•  Trīs i-ACTIVSENSE sistēmu - uzlabotās viedās pilsētas bremzēšanas palīgsistēmas (Advanced SCBS), viedās bremzēšanas palīgsistēmas (SBS) un ceļa zīmju atpazīšanas sistēmas (TSR) - darbību it īpaši uzlabo jauna, uz priekšu vērsta kamera

• Piecu zvaigžņu novērtējums Euro-NCAP triecientestos

•  Uzlabotais projekcijas ekrāns tagad ar pilnas krāsu gammas grafiku un ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu

• Jaunākās paaudzes bremžu pretbloķēšanas sistēma, ko papildina elektroniskā bremžu spēka sadales sistēma, bremzēšanas palīgsistēma, dinamiskā stabilitātes kontrole, vilkmes kontrole un riepu spiediena uzraudzības sistēma

 
Visi komentāri
 
murx 2.decembris 2016 19:46
3 4 Atbildēt

Par aizsardzību pret rūsu neviena vārda - tikai dizains. Un AHUJAMA TOŅA KRĀSA. Kaut kā galīgi nepārliecina. Ja agrāk 3 līmeņa Mazdu varēja salīdzināt nu vismaz ar VW Golfu kvalitātes ziņā, tad tagad tā ir stabili jau pat zem franču līmeņa.

Viszinis 2.decembris 2016 21:13
1 2 Atbildēt

No malas skatoties nāk smiekli un rodas pārliecība, ka nekad dzīvē neesi ekspluatējis pilnīgi jaunu auto. Ja pārvietojies ar veciem, slikti uzturētiem vai remontētiem auto, tad rūsēs, lūzīs un visādi citādi kaitinās jebkuras markas auto!

murx 4.decembris 2016 11:08
1 1 Atbildēt

Diemžēl esmu, un nemaz par to neesmu priecīgs. Jo ilūzijas pazūd ļoti ātri. Par rūsēšanu runājot, tā ir jau problēma ilgāku laiku tieši mazdām un mersedesiem. Ja mersis vēl cenšas ar to kaut kā cīnīties, tad mazda to pat nemaz neatzīst un ķer jaunus "pacientus" ar dizainu.

Conqueror 3.decembris 2016 4:55
0 0 Atbildēt

smuks auto

experc 5.decembris 2016 14:14
0 0 Atbildēt

aprakstīts viss kas - LED lukturi, balstiekārtas. Visādas sistēmas - šmistēmas, bet neviena vārda par braukšanu.Ar šo auto vispār var braukt?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti