Vācijas autobūves koncerns "Daimler" pērn strādājis ar 8,8 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir visu laiku augstākais līmenis uzņēmuma vēsturē, teikts ceturtdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.
Salīdzinājumā ar 2015.gadu kompānijas peļņa pieaugusi par 1%, kas galvenokārt skaidrojams ar vieglo automašīnu un mikroautobusu ražošanas struktūrvienību veiksmīgajiem darbības rezultātiem.
Tikmēr "Daimler" tirdzniecības apjoms pērn palielinājies par 3% un sasniedzis 153,2 miljardus eiro.
Jau ziņots, ka "Daimler" struktūrvienība "Mercedes-Benz" pagājušajā gadā apsteidza iekšzemes konkurentu BMW, spējot piegādāt visvairāk luksusa klases automašīnu.
Kāpēc neviens neraksta par sazvērestības teoriju?
Tiklīdz auto sāka ražot nekvalitatīvus, kuri knapi iztur garantijas termiņus, visām kompānijām sanāk rekordlieli pārdošanas apjomi.
Tagad var pirkt korejiešus - kia,hjundai. Tie mēģina ieņemt savu vietu tirgū, tāpēc ražo kvalitatīvus auto. Drīz arī sāks haltūrēt, lai iegūtu rekordlielus pārdošanas apjomus. Tāpēc pēc pāris gadiem vajadzēs pirkt ķīniešu auto. Ķīnieši arī mēģina iekosties pīrāgā. Jau tagad great wall, Haval jau apdzen dacia. Bet pēc dažiem gadiem kvalitāte būs vēl labāka.
Bet jāsāk pierast, ka autokompānijas stādīs rekordus, bet auto lūzīs biežāk un biežāk. Mūsu mazbērni pirks tikai jaunus ( kā telefonus), bet vco auto vairs nebūs, jo tos būs nereāli dārgi uzturēt.
Jā, man arī patīk ka firmas, kuras izceļas ar sūdīgu mašīnu ražošanu [mersis neizceļas? Kāds no esošajiem modeļiem spēj ilgspēlētībā turēt līdzi W124?] regulāri lepojas ar miljardus lielām peļņām... Būtu vismaz šo faktu centušies slēpt... :)
Kāda baina jaunajiem MB modeļiem, kuri dienas gaismu ieraudzījuši pēc jaunās C klases?
man patīk. es gribu atkārtoties - MB ir VIENĪGĀ Eiropas autokompānija kuru es cienu.
Man nepatīk tas, ka automašīnas sāk palikt nekvalitatīvas ( visas, ne tikai MB).
Agrāk bija bīstami nopirkt litotu automašīnu un ar to braukt uz Spāniju, jo tā ceļā varēja salūzt. Bet tagad bīstami braukt arī ar jaunu. Braucot ar jaunu auto tas arī lūzt. Bieži vien pat vairākas reizes garantijas laikā. Turklāt nav svarīgi vai tā ir toyota, vai bmw vai mercedes.
Ar tiem jaunajiem garantijas laikā ir gadījumi - bet tie tomēr raksturīgi konkrētiem dzinējiem vai ātrumkārbām
Vaina tāda, ka nav vēl nogājuši 20 gadus lai varētu spriest - un vaina tāda, ka nav jau vērts lolot ilūzijas.