"Lada Vesta" Vācijā maksās 12 500 eiro 11

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 6.februāris 2017 6:02

Pavasarī Vācijas tirgū sāksies Krievijas lielākās autobūves kompānijas "AvtoVAZ" ražotās "Lada Vesta" tirdzniecība. Bāzes versijā automašīnas cena būs 12 500 eiro.

"Lada Vesta" ir "Renault" sastāvā iekļautās krievu kompānijas kompaktās klases modelis, kas ievada jaunu ēru „AvtoVAZ” vēsturē, raksta vācu mediji. 4,41 m garais automobilis ar divām virsbūves sānos ievalcētām līnijām, aprīkots ar 1,6 litru benzīna motoru, kas attīsta 106 zirgspēku jaudu. Tā ir pirmā "Lada", kas komplektēta ar sānu gaisa drošības spilveniem un tādām ekstrām, kā kruīzkontrole, septiņu collu multimediju sistēmas ekrāns, WLAN nodrošinājums, atpakaļskata kamera un apsildāms vējstikls.

"Lada Vesta" maksimālais ātrums ir 178 km/h, bet vidējais degvielas patēriņš – 6,0 litri uz 100 km. Cena par "Vesta" bāzes versiju ar vieglmetāla riteņu diskiem, metālisku virsbūves krāsojumu un audio iekārtu – 12 500 eiro. Bagātāk aprīkota versija maksās 1000 eiro vairāk, bet par automātisko pārnesumkārbu nāksies piemaksāt 760 eiro.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 6.februāris 2017 9:41
9 3 Atbildēt

Daudz krievu ir aizmukuši no Putlera laimes zemes uz Vācija, tomēr nostaļģijas mākti pērk šitos lūžņus.

Jansosns 6.februāris 2017 10:25
3 4 Atbildēt

Vienkārši muļķīgs komentārs, ko gvelž nespeciālists.

felix65 6.februāris 2017 11:18
5 1 Atbildēt

Jaunu ēru? Regulāri lasu kaimiņzemes autožurnālus un pirmās atsauksmes bija cildinošas. Ne tāpēc, ka izdevusies ļoti laba mašīna, bet tāpēc, ka tas vairs neesot žigulis. Pēdējā ,,Za ruļom'' cildināšana kaut kā noplakusi, jo problēmu ar to mašīnu nav mazāk, kā žigulim, pie tam tie 6 litri laikam domāti pa šoseju, jo reālais patēriņš esot tuvu 9 litriem.

LMT 6.februāris 2017 11:28
1 0 Atbildēt

Spārni jau nolocīti, jāgaida tik rūsa!

daljnobojs 6.februāris 2017 17:48
3 1 Atbildēt

Lada Vesta ir Dacia krievu gaumē maziņš sedans ar sliku kvalitāti, bet salīdzinot ar vcaiem taziem ir milzīgs solis uz priekšu. No Ladas tur ir tikaj šūdīga sborka.

Fans 6.februāris 2017 19:22
0 0 Atbildēt

Ar žiguļiem esmu noraucis daudz tūkstošu kilometru.Sāku ar kapeiku 1973 gada izlaidumu un beidzu ar VAz112 16 vārsti iesšprice par dzinēju sūdzību nav .Toties virsbūve sapuva 4 gados sākot no jumta kaut ari mašīnu kopu mazgāju ,vaskoju VAZAM vairs neuzticos.

legoman 6.februāris 2017 21:28
1 5 Atbildēt

Protams, varam kritizēt Krievijas auto būvētājus, bet paskatīsimies kas notiek ielās. Žiguļu kults atgriežas! Un vecs Žigulis maksā tagad krietnu naudu. Kritizējam Ladu tāpēc ka pašiem autobūves NAV! Kur palika RAF, ZIL(arī pārējie projekti) un autobusu ražotnes Jelgavā?! Paši pat divriteni neprotam salikt.

Nevienam nav noslēpums, ka Mercedes rūsē kā veca slauktuve, un nezin kāpēc neviens par to nekunkst.

Mercedes-Benz 6.februāris 2017 22:04
1 1 Atbildēt

Rūsē tikai atsevišķu gadu/paaudžu modeļi - pārsvarā no 1993. līdz kādam 2003. gadam (par vieglajiem auto runājot), un arī kā kurš. Rūsa ir vienīgais mīnuss - viss pārējais ir daudz labākā līmenī, nekā konkurentiem - daudz izturīgāka, kvalitatīvāka un tehniski pārdomātāka automašīna. Ergonomika neprasa komentārus. Ar kaut kādu vaz vispār nevar salīdzināt! Ar Mersedesiem maz brauc, un vēl mazāk ir tie, kas kaut ko zin un saprot no šīs markas - tapēc arī nekunkst, jo nav par ko.

experc 7.februāris 2017 6:40
7 0 Atbildēt

krievi jau arī nemāk ražot auto.

40 gadus ražoja itāļu un vācu auto uz viņu pašu ražošanas līnijām ( izkropļojot normālu auto - pataisot to lētāku padomju patērētājam), bet tagad ražo Renault-Nissan. Tikai nosaukums palicis - lada. Un vēl chevrolet ražo ņivu.

Bet par Latviju nepļurksti, ja nezini.

Latvijā daudz ko ražo - darbgaldus, instrumentus, pat 3D printerus ( nevis 3D printeru produkciju, bet pašus printerus).

Bet tev no Īrijas jau laikam labāk redzams....

Viesturs 8.februāris 2017 13:18
0 0 Atbildēt

Žiguļu kults atgriežas......kurā vietā - varbūt hipsteriem, kuri vēl nezina, kas tas par mēslu ir un neklausās ko citi saka un grib visu izbaudīt uz sevis. Par cenām jau tev taisnība ir, jo maigi sakot ir tādi "savādi" cilvēki, kuri par žiguli, moskviču, volgu prasa 10 000 un pat 50 000 EUR!!! Teiksim tā, gribēt nav kaitīgi......bet normāls cilvēks redzot tādu summu par tādu mēslu uzreiz padomā - varbūt tomēr LIncoln MARK 7, varbūt Lincoln Continental 1968, Varbūt Chevrolet Corvete..., nevis šos padomju mēslus, kurus pat muzejos nevienam nevajag. Manās acīs viņi ir metāllūžņi, man pat stāv uz griešanu metālos 1972 Lada 2102, nu nevajag nevienam tos mēslu, tā ir tikai un vienīgi padomju cilvēciņu nostaļģija.

Nu kāpēc 7.februāris 2017 7:28
0 0 Atbildēt

viņiem vienmēr mazliet pietrūkst, un šis gadījums nav izņēmums. Dizains no sāniem nav - iespējams tikai mazliet pielabotu un būtu ok. A tā, atkal garām. Un dīzeli vajag arī, bez tā nebūs aršanas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 27

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti