2016.gadā "Toyota" hibrīdauto pārdošanas apjoms Baltijas valstīs pieaudzis 2,6 reizes 2

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 17.februāris 2017 10:35

Pērn strauji palielinājies Toyota hibrīdu pārdošanas apjoms Baltijas valstīs, kopumā pieprasījums audzis par 260% ar pārdotiem 1684 Toyota hibrīdauto modeļiem, salīdzinot ar 2015.gadu, kad Toyota pārdeva 652 hibrīdmodeļus.

2016.gadā Toyota bija pirktākais auto zīmols Baltijā - pērn pārdotas 8397 jaunas Toyota automašīnas - viena piektā daļa no visiem pārdotajiem Toyota modeļiem bija hibrīdtehnoloģija. Visā pasaulē Toyota hibrīdu skaits jau pārsniedz 10 miljonu auto.

Aleksejs Radionovs, AS "WESS" izpilddirektors: "Pēdējo gadu laikā pieaugot hibrīdauto modeļu piedāvājumam, strauji audzis to lietotāju skaits visā pasaulē. Arī Latvijā arvien biežāk pircēji priekšroku dod hibrīdtehnoloģijai, jo sākumcenas un ekspluatācijas ziņā hibrīds ir līdzvērtīgs auto ar benzīna dzinēju. Tas ir mīts, ka hibrīds ir daudz dārgāks! Turklāt degvielas ekonomija un samazināts oglekļa dioksīda (CO2) izmešu daudzums, kas rada mazāku ietekmi uz apkārtējo vidi, padara hibrīdtehnoloģijas arvien pieprasītākas. Īpaši šobrīd, kad transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa likme Latvijā tiek piemērota atkarībā no automobiļa radītā CO2 izmešu daudzuma uz vienu kilometru. Tas hibrīdtehnoloģijas padara pievilcīgas ne tikai privātam sektoram, bet arī komerctransporta sektoram."

Toyota šobrīd pārdod 7 dažādus hibrīdmodeļus: Yaris, Auris/Auris Touring Sports, RAV4, Prius, Prius Plug-In, Prius+ un jauno Toyota C-HR. Vispopulārākie Toyota hibrīdmodeļi ir RAV4 Hybrid, Yaris Hybrid un Auris Hybrid - gandrīz 40 % no šiem modeļiem tika iegādāti ar hibrīdpiedziņu. No šiem galvenajiem hibrīdmodeļiem vairāk nekā pusi jeb 51 % pārdošanas apjoma veido Yaris Hybrid - apmēram pusi no visiem pārdotajiem Yaris. Savukārt Toyota Auris ir C jeb vidēja izmēra auto segmenta līderis - no visiem pārdotajiem Auris automobiļiem 36 % ir ar hibrīdpiedziņu.

Toyota hibrīdtehnoloģijas pozicionē kā galvenās vides tehnoloģijas divdesmit pirmajam gadsimtam. Hibrīdi ietver visas tās tehnoloģijas, kas nepieciešamas videi draudzīgu automobiļu izstrādei - no elektroautomobiļiem līdz ūdeņraža degvielas šūnu automobiļiem, jo ļauj izmantot dažādu degvielu kombinācijas. Toyota ir apņēmusies samazināt automobiļu negatīvo ietekmi uz pasaules vidi un sniegt savu ieguldījumu ilgtspējīgas sabiedrības izveidošanā.

Toyota ir Baltijas valstīs pārdotākais automobiļu zīmols - pērn pārdotas 8397 jaunas Toyota automašīnas, kas ir par 1452 automobiļiem vairāk nekā gadu iepriekš. Kopumā Toyota tirgus daļa Baltijā augusi par 12 %, kas ir vislielākais tirgus daļas pieaugums segmentā, salīdzinot ar 2015.gadu. Kopumā Baltijas valstīs 2016.gadā reģistrētas ap 70 000 jaunu automašīnu - katra astotā jaunā reģistrētā automašīna Baltijas valstīs ir bijusi tieši Toyota.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 17.februāris 2017 15:41
0 0 Atbildēt

jūs redzējāt kāds tas mirai izskatās?

Šausmonis!

Tuvs konkurents priusam.

viencexperc 17.februāris 2017 15:42
0 0 Atbildēt

ne tajā pierakstīju. Tas bija domāts šajā rakstā ----> www.iauto.lv/zinas/pasaule...omasinas-mirai

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Divi vīri un mūsdienu "Mercedes" - 3 minūtes, lai izkustētos no vietas (+ VIDEO) 55

Diviem vīriem, kas neizskatās pēc iesācējiem autobraukšanā, vajag trīs minūtes, lai izdomātu, ka mūsdienu Mercedes izkustināt no vietas. Lasīt vairāk

 

AvtoVAZ aptur Lada Granta pārdošanu

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ bloķējis gandrīz septiņus tūkstošus eksemplāru lielas Lada Granta partijas pārdošanu. Iemesls – defekts bremžu sistēmā. Lasīt vairāk

 

BMW 7.sērijas elektriskais modelis kļūs par jaudīgāko BMW 5

Interneta izdevums BMW Blog publicējis jaunu informāciju par 7.sērijas elektriskās piedziņas modeli, kas bavāriešu piedāvājumā tiks iekļauts tuvāko gadu laikā un kļūs par kompānijas jaudīgāko sērijveida modeli. Lasīt vairāk

 

10 miljoni 68 gadu laikā – Toyota saskaita, cik Land Cruiser pārdoti 68 gadu laikā 4

Japānas autobūves kompānija Toyota paziņojusi, ka apvidus auto Land Cruiser pārkāpis 10 000 000 saražoto eksemplāru robežu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti