BMW 8.sērijas kupeja – koncepta attēli tīmeklī (+ foto) 10

 
iAuto | 25.maijs 2017 11:59

Globālajā tīmeklī nonācis BMW jaunās 8.sērijas kupejas modifikācijas koncepta pirmais attēls. Automobiļa pirmizrāde paredzēta 26.maijā, Concorso d’Eleganza Villa d’Este pasākuma ietvaros, bet sērijveida modelis tiks parādīts 2018.gadā.

8.sērija BMW modeļu gammā aizstās 6.sēriju, savukārt šo nosaukumu bavārieši varētu izmantot lielajam hečbekam, kas patlaban pazīstams kā 5.sērijas GT modelis.

8.saimei būs vairākas modifikācijas, ieskaitot kupeju, kabrioletu un kupejveidīgu sedanu, kā arī vairākas versijas, par ko liecina jau labu laiku iepriekš rezervētie nosaukumi ar indeksu 825, 830, 835, 850, 845, 860, M850 un M8.

Plānots, ka par jaudīgāko 8.sērijas modifikāciju kļūs M-modelis, ko aprīkos ar astoņu cilindru Twin-turbo motoru, kas attīstīs aptuveni 600 Zs un 100 km/h varēs sasniegt četrās sekundēs.

 

Foto: Ekrānšāviņš no Motor.ru

 
Visi komentāri
 
viencexperc 25.maijs 2017 13:52
2 4 Atbildēt

nekas, drīz iznāks 0.5 tā sērija.

asd 25.maijs 2017 14:29
5 0 Atbildēt

Domā varēsi sakasīt priekš 0.5?

es 25.maijs 2017 13:56
0 0 Atbildēt

Glīts. Bet diemžēl tikai koncepts. Reālais izstrādājums no šī atšķirsies ļoti, bet no esošās 6 sērijas tikai mazliet. Kkā tiem vāciešīem konceptu realizācija diezgan iepaliek. Vai nu olas par mazu vai ar fantāziju švaki. Pārējie ir krietni tālāk konceptu iedzīvināšanā

viencexperc 25.maijs 2017 15:04
2 4 Atbildēt

pārāk dārgi tie koncepti sanāktu ražošanā.

Un komunisma valstīs visam ir jābūt vienādam. Ja kaimiņam ir 1.ā sērija, tev x6, tad tas būs buržuiski, ja viņi būs dažādi. Kā tas var būt, ka visi uzreiz redzēs, ka tev ir x6. Tu esi bagāts, bet kaimiņš nabags. Īstiem komunistiem ir viss vienāds. Tev X6 bet vizuāli viņš neatšķiras no pirmās sērijas, vai trešās.

Un vēl tāds sīkums, ka cena. Jebkuru auto var būvēt uz jebkuras līnijas, pamainot minimāli iestatījumus. Tādā veidā var kāst naudu no zombētiem idiņiem, kuri pirks tādus vienādus komunistiskus auto.

gunbox 25.maijs 2017 16:57
0 0 Atbildēt

Jebkurai jauna auto virsbūvei vai interjeram tiek gatavotas jaunas detaļas tātad, jaunas lej/spied/zāģ/u.t.t. formas. Nav šķirbas vai tas ir koncepts vai nē. Izdevumi uz ražošanu būs tādā pašā cenā. Tas, ka autobūve ir iestagnējusi, tas ir fakts. Stulbi ir uztaisīt konceptu un pēc tam 20 gadus iet uz tā pusi, tā arī līdz viņam netiekot, jo kādam ienāca prāta cits koncepts. Ehh, būtu nauda, uztaisītu kantori, kurš štancē ārā visus Audi, Mercedes konceptus jau šodien tādā izskatā, kā viņi ir paredzēti. Protams ķīnā lai var patentiem parādīt augsti izslietu vidējo pirkstu. :D

aigi 26.maijs 2017 10:04
1 1 Atbildēt

Ierunajās, tas, kurš fano par autobūvi, kurā vismaz 5 kompānijas nomaina tikai bļembu uz kapota.

Manuprāt, amerikāņi bija pirmie, kuri aizsāka vienveidību autobūvē.

viencexperc 26.maijs 2017 12:36
1 1 Atbildēt

varbūt nevajag sākt kašķi, sevišķi par šito tēmu.

Es jau noliku 4 aktīvus oponentus - fantazētājus. Rezultāts ir 4:0 manā labā. Gribi 5:0?

Labāk pats, klusītēm ieej ševrolet, ford, dodž mājaslapās un aplūko modeļu daudzveidību. Ar ko atšķiras viena gada modeļi. Cik atšķirības vari saskaitīt? Tad iej aplūko BMW, Audi, VW, porše, volvo... tur visi modeļi atšķiras tikai ar formu un izmēriem. Klauni a ne ražotāji. Turklāt, aplūko kā ir mainījies piemēram audi pēdējos 20 gados, un aplūko kā mainās amerikāņu auto.

Gribi turpināt cīņu un "nopelnīt" man vēl vienu uzvaru, vai klusītēm tēlosi, ka ne tu to uzrakstīji?

aigi 26.maijs 2017 14:32
1 0 Atbildēt

Nē, pats labāk nesāc. ASV notiek tieši tas pats - šervijs ala GMC. Buick ir tas pats Opel (jauna Insignia = Regal, Astra = Cascada), Par Fordu nemaz nerunāsim Ford US = Ford EU, tam pat iztēle izbeigusies, lai pārsauktu modeļus.

Ta kā Eiropas komunisti nav labāki par ASV komunistiem. Viens ar otru draudzējas un "brendo" visu pēc kārtas.

P.S. Premiuma segmentā ASV tirgū dominē neASV markas, par to vajadzētu tev aizdomāties, kāpēc demokrātijas citadeles turīgakā daļa izvēlas Eiropas komunisktu ražojumus?

viencexperc 26.maijs 2017 17:03
0 0 Atbildēt

Apskaties ar ko atšķiras ševrolet modeļi:

spark, sonic, malibu, krūze, bolt, silverado, colorado, camaro,corvete, suburban... nav starp viņiem neviena līdzīga. Atšķiras gan lukturu forma, radiators, interjers... katrs auto savādāks.

Fordi ir līdzīgi tikai tie, kuri ražoti anglijā priekš Eiropas tirgus. Tā fordiem arī ir liela atšķirība. Pat miniveni - eiropai domātais galaxy atšķiras no Flex kas paredzēts amerikai.

Bet ar ko atšķiras audi 43,a4,a5,a6,q3,q5,q7 uttt ???? Vai VW? Vai tas ir golfs, vai transportieris, viņi ir vienādi. Vienīgi vabole atšķiras. Laikam tās dizaineris riskēja ar karjeru to radot.

GMC ir atsevišķa kompānija, kas PĀRBŪVĒ ( tūningo) ševrolet modeļus.

Viss ko tu nosauci ir opelis un bjuiks. Viņi speciāli tika taisīti vienādi. Tāpēc, ka bjuikus eiropā grūti pārdot, un ševraļots izdomāja izmantot nesen nopirkto opeli. Bet projekts neizdevās, ja jau pārdeva.

Bet tagad salīdzināsim BMW modeļus? Ar ko atšķiras BMW modeļi savā starpā? Vai amerikai domātie atšķiras no Eiropai? Vai tu pats varētu atšķirt, ja tie stāvētu tikai no priekšas un neredzētu cik viņi ir gari?

Davai saskaitīsim atšķirības starp volvo modeļiem?

Tu salīdzini pat kā mainījās viens modelis laika gaitā? Kāds izskatījās piemēram, mustangs 1992ajā gadā, kāds tagad? kāds 2005ajā gadā? Bet tad salīdzini audī. Ar ko atšķiras audi 1992 gada no mūsdienu? Interjers, led lampiņas un NEDAUDZ izmainīta lukturu un restes forma.

druknais1 25.maijs 2017 21:31
0 0 Atbildēt

Pankūka kas pankūka.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti