Visi komentāri - Atklāj Audi e-tron prototipa interjeru (+ FOTO)

Atklāj Audi e-tron prototipa interjeru (+ FOTO)

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 4.jūlijs 2018 15:30

Audi e-tron prototipā vadītājs un pasažieri var izbaudīt pārvietošanos pavisam jaunā līmenī. Papildus ietilpīgajam salonam un gaumīgi ieturētajam dizainam, Audi pirmais elektroautomobilis piedāvā mieru un ideālus apstākļus, lai baudītu Bang & Olufsen 3D Premium skaņu sistēmas piedāvāto skanējumu.

Pilnizmēra SUV automobilis piedāvā arī jauna veida digitālās vadības ierīces un displejus. Tas ir pasaulē pirmais sērijveida automobilis ar virtuālajiem sānu spoguļiem.

Audi e-tron prototips šogad gaidāmā modeļa interjeru atklāj uz skatuves Dānijas Karaliskajā teātrī. Eksterjers joprojām tērpts raksturīgajā e-tron kamuflāžā, bet salona koncepcija tiek atklāta pilnā apjomā. Elektriskais SUV piedāvā koncertzāles cienīgu skaņas baudījumu, lutinot vadītāju un pasažierus ar izvēles aprīkojumā pieejamās Bang & Olufsen Premium skaņas sistēmas skanējumu. Šī sistēma atskaņo mūziku precīzi tā, kā tā ir ierakstīta – bez jebkādiem mākslīgiem efektiem. To ļauj nodrošināt 16 skaļruņi un pastiprinātājs ar 705 vatu jaudu.

Audi e-tron prototipa salonā galvenā skatuve ir lielais, izliektais priekšējais panelis. Tas ieskauj plašo instrumentu paneli ar izteiktām horizontālām līnijām, kas sniedzas līdz pat durvju apdarei. Standarta aprīkojumā pieejamā Audi virtuālā vadības paneļa aizsegs ar vizuāli brīvstāvošajiem ekrāniem, kā arī izvēles aprīkojumā pieejamie virtuālie sānu spoguļi. Šie spoguļi būs pieejami Audi e-tron prototipa sērijveida versijā, atverot jaunu lappusi automobiļu digitalizācijas jomā. Spoguļu plakanajā balstā ir integrēta neliela kamera, kuras attēls tiek digitāli apstrādāts un attēlots augsta kontrasta 7 collu OLED displejos salonā. Izmantojot skārienekrāna funkciju, vadītājs var mainīt dažādus iestatījumus. Vadītājs var izvēlēties kādu no trīs MMI sistēmas skatījumiem dažādām situācijām – braukšanai pa šoseju, pagriezieniem un stāvvietām.

Visos aprīkojuma variantos Audi e-tron prototipa salons piedāvā pārdomāti saskaņotu apdares materiālu, krāsu un dekoratīvo elementu kombināciju. Vienalga, vai izvēlaties izsmalcināto Valcona ādu vai tumšu, pulētu alumīniju sportiskam tēlam, elektriskais SUV automobilis piedāvā visaugstākos izgatavošanas kvalitātes un materiālu izvēles standartus. Sēdekļu šuvju motīvs atgādina elektrisko mikroshēmu izskatu. Papildu aprīkojumā ir pieejamas kontrastējošas šuves spilgti oranžā krāsā, kuru dizains radīts, iedvesmojoties no augstsprieguma elektrosistēmām.

2928 milimetru garenbāze nodrošina, ka Audi e-tron prototipā pietiks vietas pieciem braucējiem un viņu bagāžai. Salona garums, griestu augstums priekšā un aizmugurē, kā arī vieta otrās rindas pasažieru kājām neatpaliek no labākajiem pilnizmēra SUV segmenta rādītājiem. Plakana grīda, nevis centrālais tunelis, kāds bieži ir standarta modeļos, ļauj iegūt papildu vietu aizmugurē.

Ar elektriskās piedziņas un komfortabla, izsmalcināta salona kombināciju Audi e-tron prototips rada jaunu priekšstatu par mobilitāti. Gandrīz nevainojamo miera sajūtu vislabāk iespējams novērtēt, pārvietojoties pa pilsētu. Vienīgā dzirdamā skaņa ir riepu ripošanas troksnis un klusa elektromotoru dūkoņa. Akustiskais komforts vienmēr ir bijusi viena no visu Audi modeļu stiprajām pusēm. Audi e-tron prototipā tā līmenis ir vēl augstāks, piedāvājot izcilu komfortu tālos braucienos.  Virsbūvei ir īpaša skaņas izolācija visās zonās, kas var vadīt troksni. Vēja troksnis, kas rada vislielāko akustisko fonu, pārvietojoties ar aptuveni 85 km/h lielu ātrumu, pasažieriem praktiski nav dzirdams.  

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti