Bobs Lutcs: Tesla kompānija virzās uz kapsētu 27

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 24.septembris 2018 10:21

Bijušais General Motors viceprezidents Bobs Lutcs apgalvo, ka Īlons Masks ir labs puisis, kas nezina, kā jāvada automobiļu kompānija. Rezultātā elektromobiļu ražotājs neatturami dodas kapsētas virzienā.

Bobs Lutcs, kas astoņus gadus pavadījis General Motors viceprezidenta amatā un darbojies arī tādās autobūves kompānijās kā BMW un Ford, arī agrāk kritizējis Tesla, paredzot, ka tā diez vai izdzīvos līdz 2019.gadam.

Arī šoreiz viņš izteicies ne mazāk skarbi, apgalvojot, ka Tesla nekad nenopelnīs naudu ar Model 3, tādēļ, ka šī automobiļa pašizmaksa ir pārāk augsta. Īlona Maska rūpnīcā strādā 9000 cilvēku, bet tā izlaiž mazāk par 150 000 eksemplāriem gadā. Tas nav aptverams un ir skaidrs, ka šī automobiļu kompānija dodas kapsētas virzienā.   

Lutca komentāri parādījās dažas dienas pēc Audi e-tron prezentācijas un ASV Tieslietu ministrijas paziņojuma par tiesas procesa uzsākšanu pret Masku, kuru tur aizdomās par nelikumībām vērtspapīru tirgū un mahinācijām ar Tesla Model 3 ražošanu. Par lielāko draudu Tesla pastāvēšanai gan Lutcs uzskata konkurences saasināšanos un spiedienu no lielo ražotāju puses: viņi var atļauties pārdot elektroautomobiļus ar zaudējumiem, jo tos kompensēs ieņēmumi, tirgojot automobiļus ar iekšdedzes dzinējiem.  

Intervijas laikā telekanālam CNBC, Lutcs pat pajokojis, ka pēc gada vai diviem iznāks kinofilma “Kas nogalināja Tesla” ar Leonardo di Kaprio galvenajā lomā.

Lutcs apgalvo, ka Tesla nav nekāda slepenā ieroča un kompānija nedara neko tādu, ko nevarētu nokopēt citi spēlētāji autobūves biznesā.

Pieredzējušais menedžeris piesaucis Henrija Forda panākumus, atgādinot, ka viņš sāka pelnīt jau ar savu pirmo modeli. Pēc Lutca vārdiem, Fordam panākumus garantēja tas, ka viņš pārdeva darbu un dzelzi nevis gaisu, kā Masks.

 

 

 
Visi komentāri
 
Kanibaals 24.septembris 2018 11:15
1 0 Atbildēt

GM pats bez iešprices no budžeta neizdzīvotu.

>Lutcs apgalvo, ka Tesla nav nekāda slepenā ieroča un kompānija nedara neko tādu, ko nevarētu nokopēt citi spēlētāji autobūves biznesā.

Ko ta nekopē? Kā tik beigās nesanāk kā savulaik Nokia,kas saviem tālruņiem neuzstāda Android. Ražotājus, kā piemēram, HTC, kas lieto Andoid sistēmu, Nokia šefs Anssi Vanjoki salīdzināja ar somu puišiem, kuri “ziemā čurā biksēs, lai sasildītos”…

Kaspars 24.septembris 2018 11:58
19 15 Atbildēt

Nu vis ticamāks Teslai arī klāsies plāni, jo citi autoražotāji sāk tikai darboties elektro auto jomā, un kad tie uzņems apgriezienus, tad kam to teslu vajadzēs? IEdomājeis blakus noliek divus auto par vienādu cenu, ar vienādiem teh, parametriem tikai viens ir Tesla un otrs Mercedes, protams ka 80% paņems Mercedesu, tas pat var būt par 20% dārgāks vienalga paņems Mercedesu nevis Teslu. Turklāt Teslā ir sagrūsts tik daudz naudas, ka ar ASV tirgu tai neizdzīvot, domāju liktenis ļoti likumsakarīgs - pārpirks čainīzeri.

P.s. PAr šo visu rakstiju jau kādus piecus gadu atpakal, vel max pieci gadi un varēsiet nākt lasīt šo manu komentāru, dzert šampānieti un pielīgt mani, kā savu dievu! ;)

viencexperc 24.septembris 2018 12:51
2 7 Atbildēt

Tu man atgādini cilvēkus, kurijau trīs paaudzes gaisa Asv krahu un dolāra nāvi.

Kaspars 24.septembris 2018 14:12
18 15 Atbildēt

Kādu ASV krahu? Man meita dzīvo ASV un šis valsts krahu es vēlētos viss mazāk.

Lai nu, kā tas, ka Teslu pārpirks kāda cita kompānija tas ir vairāk nekā skaidrs. Tik pats skaidrs ir arī mans iepriekšejasi piemers par vienādas veiktspējas Teslu un Mercedesu, vari tam piekrist, vai nepiekrist, bet tas ir fakts. Protams, ja vien Tesla neizdomās kaut, ko ļoti pārsteidzošu, jebkurā gadījumā ar interesi vēroju elektroauto attīstības gaitu.

P.s.

Pats teju pieteicos uz Model 3 iegādi, taču pēdējā brīdi tomēr pārdomāju, jo nebiju gatavs maksāt par auto, kuru neesmu pat dzīvē "apstaustījis".

JanJan 25.septembris 2018 10:43
5 0 Atbildēt

Jā, nu ap teslu ir pamatīgs hype visus šos gadus bijis. Nu no sērijas, ka visiem vajag iphone, gopro un tad vēl visādus kickstarter sūdus un gadžetus. Mašīnas viņiem tīri smukas un tās tehnoloģijas jau viņi virza uz priekšu, to nevar noliegt, bet ne tuvu nav viņi tik ideāli. Musks nopiržās un visi skrien ostīt cik fantastiski smaržo...

Tuvākajos gados masveidā beigsies garantijas teslām, kas daudziem atvērs acis. Palasot internetu viņiem ir diezgan daudz problēmu ar tām mašīnām, par uzticamām tās grūti nosaukt. Turklāt Tesla šobrīd uz āru nepārdod nekādas detaļas... Kas notiks, kad cilvēkiem garantija beigsies, varēs remontēt tikai pie viņiem par baigo kosmosu un paralēli draudēs atslēgt funkcionalitāti, ja remontēsi citur un nesertificēsies atpakaļ pie Teslas? Cilvēkiem tad atvērsies acis, ka esi nopircis nenormālu naudas bedri...

Iedomājaties, kas notiktu, ja cilvēks sasistu savu Audi/VW, aizvestu saremontēt uz nelielu servisu, bet pēc tam Audi pateiktu, ka Jums online pakalpojumi vairs nav pieejami, jo neremontēji dīlerservisā par 3x cenu... Tas būtu skandāls vnk... Tesla tieši tā arī dara, atslēdz ātrās uzlādes funkcionalitāti u.c. funkcijas. ))

viencexperc 24.septembris 2018 12:49
12 12 Atbildēt

Teslu jau grib pirkt VW. Pēc tam, kad Sūda Arābijas investori atteicās, pirmais pieteicās VW. Tikai šo priekšlikumu paši Tesla akcionāri noraidīja.

Tāpēc Tesla nebankrotēs tā, kā daudzi skauģi iztēlojas.

Maksimums, kas būs, tad viņu nopirks kaut kāda liela kompānija.

Ja man neticat:

www.greencarreports.com/news/1118453_...te-report-says

Īlons Tāsks 24.septembris 2018 13:51
3 8 Atbildēt

"Lutcs apgalvo, ka Tesla nav nekāda slepenā ieroča un kompānija nedara neko tādu, ko nevarētu nokopēt citi spēlētāji autobūves biznesā."

Apple nepārtraukti tiek kopēts, bet tas netraucēja Apple kļūt par pirmo ASV kompāniju, kas pārsniedz triljona sliegsni. 20.gs domāšana nefunkcionē 21.gs. GM bankrotēja 2009. gadā.

Interesanti, kuram citam vēl būs kapacitāte saražot nepieciešamo Li-ion bateriju daudzumu izņemot Teslu ar savām Gigarūpnīcām.

Juris 24.septembris 2018 14:53
11 1 Atbildēt

Mani vairāk uztrauc jautājums, kurā kontinentā noraks šīs nepārstrādājamās baterijas.

raimondsm 25.septembris 2018 9:33
1 4 Atbildēt

Kāpēc tās baterijas būtu jānorok?

msh 24.septembris 2018 20:29
4 15 Atbildēt

21. gadsimta domāšana, kā tu to sauc, ir klientu appišana un orientācija uz dorņiem. Tevis piesauktais aizkostais ābols to uzskatāmi ir parādījis visos veidos, un zem esošā vadītāja tik smuki nesanāk, jo viņš par maz lieto "jauno" modeļu aprakstos vārdus "wonderful" un "amazing" - tesla cenšas to pašu aizkostā ābola modeli kopēt, bet viņiem ir problēma - viņiem konkurenci sastāda puslīdz normāli ražotāji, un ja aizkostais ābols tevi ar sifonu apjāj ar kādiem 500 zaļajiem [kad izšķīst ekrāns], tesla tevi apjās par stipri smukākiem rubuļiem - tas lielai daļai potenciālo klientu tomēr sajēgu spēj atgriezt...

didzisk 24.septembris 2018 15:23
16 9 Atbildēt

Teslai kāds nāvi prognozē regulāri. Tajā pat laikā Musks ar savu SpaceX arī kosmosā paspēj uzbraukt.

Nav tik svarīgi, vai tieši šī kompānija izdzīvos. Savu darbu vēsturē un tehnoloģijā viņi ir izdarījuši. Rezultātā pasaulē ir sākuši parādīties elektriskie auto, kas iet 400-500 km un beidzot sāk nodibināties veselīga konkurence.

rudens68 24.septembris 2018 21:07
3 2 Atbildēt

Vai gadījumā leafs nebij pirmais un masveidīgākais . e auto.

Paskatīsimies kas būs nākotnē ,es joprojām skeptisks . Pagaidām viss kas saistīts ar e auto tiek pamatīgi dotēts , zaļie necilvēki sacēluši hajau . Gaidām kritisko e auto skaitu .

Diddzi Tu taču Norvēģijā . Kā tur ar sabiedriskajām joslām. Var bet ja vismaz divi ,vai pareizi . Un kā ar bezmaksas stāvietām pilsētās . Vai vēl ir ? Kā ar valdības dotācijām iegādājoties e auto ? Vai noteikumi nav pamainījušies

JanJan 25.septembris 2018 10:57
2 0 Atbildēt

Elektroauto šobrīd, manuprāt, ir palikušas tikai divas problēmas, kurām tomēr samērā drīz vajadzētu atrisināties:

1) cena... Man patīk ideja, mašīnas ir labas, bet nu tā cena... mazais vw eup - 25k, vw egolf - 40k, bmw i3 - 35k, nissan leaf ar bij kaut kādi 35k, ja atmiņa neviļ... Es varu nopirkt labāk ekipētu golf gti lētāk nekā maksā egolfs...

2) uzlādes tīkli vēl tikai attīstās... bet nu tas jau ir tikai laika jautājums. Man te paziņa, kas strādā transporta nozarē stāstīja, ka Itālijā testēšot kaut kādu jaunās paaudzes ātro uzlādi, kur varot uzlādēt auto zem 10 minūtēm - nu aizej tankā uz wc, nopērc kafiju un auto jau ir gatavs braukt!

msh 25.septembris 2018 17:49
1 4 Atbildēt

Tas viss ir sūds - elektromobīlis latvijas apstākļiem būs derīgs tad, kad 20 gadu vecumā spēs ziemas salā nobraukt 500 km. Kamēr tas nebūs sasniegts [nekad], tikmēr elektromobīļi tikai latvijas auto jomu novedīs līdz kraham - atceramies ka mērķis ir pilnīga elektrizācija - ja šobrīd uz ceļa esošās mašīnas būtu jāaizstāj ar patreizējajiem elektromēsliem, uzreiz automātiski paliktu labi ja 1/3 no esošā mašīnu skaita, drīzāk vēl mazāk - no kuriem vajadzētu iekasēt tos pašus ceļa nodokļa un degvielas akcīzes miljonus ko no šībrīža skaita... Pārējie pārkāptu uz autobusiem, velosipēdiem, vai vēl kāda daļa par pēdējiem grašiem mogucītī ieķertu to jauno elektromobīli. Es, teiksim, varu iztēloties savu ciemu pēc pilnīgas elektrizācijas - kādas 5, augstākais 10 mašīnas, + pāris trīs pašvaldības busiņi + stipri vairāk traktoru uz ceļiem, jo daļa bez mašīnām palikušo to kompensēs ar traktoriem.

Abet tava pirmā problēma risinās vienkārši, pēc norvēģijas parauga Savādāk nē.

Kanibaals 25.septembris 2018 21:28
1 0 Atbildēt

Kam tev braukt 500km pie tam ziemas salā? Ja ir uzlādes tīkls tad tas nav nepieciešams. Ikdienā tādus gabalus retais brauc un dēļ tā pie uzlādes rindas nebūs.

msh 26.septembris 2018 0:04
0 1 Atbildēt

A vot vajag - visi nav pilsētas žurkas, kam mašīnas ir tikai slinkuma dēļ. Ko lai dara ja dižā pilsēta ir 250 km attālumā, bet sievas dzimtā pilsēta - 350 km attālumā? Jā, es tos gabalus nebraucu ikdienā, bet arī reizi mēnesī, vai reizi divos mēnešos elektromurgu man negribas.

Un tagad, tev par godu, uzskaitīšu manas šīrīta gaitas. Tātad, bik pāri četriem startēju no dižās pilsētas klusā centra, ar mērķi astoņos būt darbā savā ciemā. Mašīna man ir ļoti moderna, otrais golfs, ar gāzi un mūsdienās arvien nenovērtējamākām fīčām - iespēju salonu piesildīt jebkādā temperatūrā, neietekmējot nobraucamo attālumu, maģi un lukturus ar 240w kopjaudu arī drīkst lietot nedomājot ka bik par daudz apgaismojot ceļu nobraucamais attālums saruks. Tātad, man ir vajadzīgs bik mazāk par četrām stundām lai ievērojot CSN nobrauktu 250 km - ar uzpildi galā vai bez; kā jau tu saproti, tā aizņem max 10 minūtes. Cikos man būtu jāceļas ja es brauktu ar elektrosūdu - akmenslaikmeta mašīnu, kam nav augstāk nosauktās ērtības - ? Ziemas apstākļos braucot ar kādu leafu vai ē-upu man nejauši nebūtu jāizbrauc jau iepriekšējajā dienā, jāģērbjas biezos mēteļos un jākasa ledus no stikla iekšpuses?

Un tie vēl ir tikai 250 km... A ko tad ja jāaizbrauc uz kādu daugavpili? Pa klarksona modei, uz ejakulatora, kuru darbina iekšdedzes dzinējs? Nē nē, man patīk šīs ultramodernās ērtības, ko dod otrais golfs - es negribu atgriezties tur kaut kādos divdesmitā gadsimta desmitajos gados ar elektromobīli...

Kanibaals 26.septembris 2018 8:39
1 0 Atbildēt

Tu jau iekāptu siltā mašīnā un nekas tev nebūtu jāskrapē un arī ar 10min uzlādi pa ceļam pietiktu lai vari nobraukt bez stresa līdz galamērķim. Tiesa, lai brauktu ar elektroauto jābūt iespējai auto pa nakti atstāt lādēt garāžā, stāvlaukumā vai pie mājas. Ja tādas iespējas nav tad neesi mērķauditorija. Ja tādas iespējas nav tad tādiem bomžiem bez noteiktas dzīvesvietas nav nepieciešams arī auto ir arī alternatīvi pārvietošanās veidi. Šī galējība ka auto ir katram ir jāparslimo un tas ir neizbēgami.

msh 26.septembris 2018 13:09
0 1 Atbildēt

Paga, a no kā tā mašīna rastos silta? Lai rastos siltums, jāpatērē aķī esošā elektrība... 10 minūšu uzlāde pa ceļam būtu pietiekama - kuros sapņos? Komunisti savulaik sapņoja par saulaino nākotni kad būs uzcelts komunists - apmēram tā tu sapņo par saulaino elektromobīļu nākotni. Šodienas realitātē kādas divas stundas pa ceļam noteikti būtu jāpavada staigājot apļus ap mašīnu vai klabinot zobus tajā.

Par to pārējo - tu, acīmredzot, dzīvo kaut kādā ilūzijā vai utopijā. Ja es aizbraucu pie kāda ciemos - es kļūstu par bomzi bez dzīvesvietas - a tam pie kura es aizbraucu, ir jānodrošina mani ar uzlādes aparātu un vēl jāmaksā par to ka es uzlādējos Nolaidies uz zemes. Jā, to ka katram vajag mašīnu, tiešām vajag izslimot - ja to pārslimotu, tad elektromobīļi nah nebūtu vajadzīgi, jo mašīnas pa lielam paliktu tiem, kam tās ir vajadzīgas, teiksim, man.

Kanibaals 26.septembris 2018 19:12
0 0 Atbildēt

Auto jau būs uzsilis vienlaicīgi ar pielādēšanu izņemot protams ja neproti plānot savu dzīvi un pēkšni kaut kur jāmūk un jālec aukstā auto. Uz cik ilgu laiku tu brauc parasti "ciemos"? Un kam tev auto ja ir salieķis...

msh 26.septembris 2018 23:23
0 0 Atbildēt

Salieķis ir domāts īsāku gabalu braukšanai - teiksim, uz 2 km attālo darbu - mašīnu pilnībā aizstāt tāds spētu tikai tādai slinkajai dižās pilsētas pakaļai kā tev, kas nespēj iedomāties ka ar mašīnu var aizbraukt kaut kur tālāk, un tai būtu jāvar nobraukt lielāki gabali. Man tikmēr kaut kāds ē-ups manas vajadzības lai aizbrauktu iepirkties, bez lādēšanas otrā galā, spētu apmierināt tikai jauns, un tikai vasarā - nav nekāds brīnums ka vienam turīgākam mana ciema iedzīvotājam, kurš kā otro vai trešo mašīnu paņēmis tādu ē-upu, tas ē-ups ir redzams tikai siltajā sezonā - nu jā, elektromobīlis, tas ir kaut kas līdzīgs mocim...

Normāls brauciens pie sievas vecākiem nozīmē - piektdienas pēcpusdienā, uzreiz pēc darba, pie darba iekāpju mašīnā, un pirmdienas rītā pie darba izkāpju no mašīnas. Bet te jau nav runa par laiku, bet attālumu - tev, kā redzam, liekas pilnīgi pieņemami aizbraukt pie kāda ciemos un viņam elektrības rēķinu papildināt par pārdesmit eirām... Ja tu atbrauktu pie manis un tā gribētu izdarīt - es tevi vienkārši pasūtītu - tev par laimi, ne tālu - publiskais uzlādes aparāts no manas mājas ir tikai puskilometra attālumā - laimīgu ceļu, un uzņem laiku cikos tava miza būs uzlādējusies, lai tu nemaksātu par periodu, ko tā ir pieštepselēta bet nelādējas.

Attiecībā par to tavu "plānošanu", kārtējo reizi liekas ka tu tiešām esi no citas planētas nolaidies. Ir 21. gadsimts, visur visi ražotāji reklamē visādus risinājumus kas "ļauj neraizēties" - a tu te sludini ko - ka garāks brauciens ir ļoti rūpīgi jāplāno - no tā laika, kad jābūt galamērķī, jārēķina uz atpakaļ laiks un kilometrāža, ierēķinot gaisa temperatūru un vēja virzienu, lai zinātu cikos jāizbrauc un kur pa ceļam būs jālādējas, un ko pa to laiku darīs. Uz šīs tavas idejas fona mana golfa problēmas - mazs gāzes balons, ar kuru var ~350 km nobraukt - liekas pēc ļoti niecīgām problēmām...

JanJan 25.septembris 2018 10:51
6 0 Atbildēt

Nu Muska bizness diezgan pamatīgi dzīvo uz investīcijām. Spacex arī pat pelna, jā. Bet viņi pamatīgi spiež uz hype un soc tīkliem, tas piesaista fanus, investīcijas... Augošām kompānijām, protams, būs zaudējumi, bet tajā augšanas brīdī neviens nekad nevar konkrēti pateikt, vai izveidosies tiešām labi pelnošs bizness, vai tas viss noplaks.

Tur jau tā lieta, ka viņiem līdz šim principā konkurences nav bijis... Tagad tik sāk parādīties tādi normāli elektroauto. Godīgi sakot neticu, ka viņi spēs izkonkurēt vw, audi, japāņus un visus pārējos.

usaexperc 24.septembris 2018 18:18
2 11 Atbildēt

Es jau sen paredzēju bankrotu, Maskisam ir visai maza sajēga no biznesa. Tikai tik daudz, cik saimnieki pasaka priekšā. Par to kosmosu vispār izsmiekls, augšā tika, bet lejā vēl nemāk.

650 24.septembris 2018 23:36
3 0 Atbildēt

Vienā virzienā aizlidojušie vienmēr esot laimīgāki

rudens68 25.septembris 2018 16:26
1 0 Atbildēt

JanJan

Man te paziņa, kas strādā transporta nozarē stāstīja, ka Itālijā testēšot kaut kādu jaunās paaudzes ātro uzlādi, kur varot uzlādēt auto zem 10 minūtēm - nu aizej tankā uz wc, nopērc kafiju un auto jau ir gatavs braukt!

.

Cik sapratu no leafa lietotāja , tad viņš ātrajā uzlādē kā reiz izmanto 10 minūtes . Esot ar vislielāko lietderības koeficentu . Ja paeizi atceros tad ar 10 minūtēm 40% uzlādē.

Bradypus 28.septembris 2018 11:38
0 0 Atbildēt

Pat nerēķinot zudumus... 60kWh * 40% = 24kWh / 10min = 144kW uzlādes jauda. Kā to taisās nodrošināt, lai neizkustu vadi?

TDIOTS 27.septembris 2018 17:38
0 0 Atbildēt

Grūti spriest kas mudina cilvēkus pirkt Teslu - no ārpuses tīri neko , tehniski arī esot gana labs , bet salõns- āda kā dermantīns apdare detaļās- ''čista pa amerikānisko" , cena -kosmoss .

Jau no janvāra LV ienāksies pirmie EV Jaguāri , ''first edition'' -praktiski full pack , ierobežojumi tik krāsā un pāris sīkumos cena 80keur un tur viss ir ''pa smalko'' ,gaidam un

msh 30.septembris 2018 17:37
0 0 Atbildēt

Kā kas - paskaties reklāmas viģikus, kurus arī iauto lika, un sapratīsi, kas. Ko mēs tajos viģikos redzam - kā ar elektromobīli puļķē laukā poršus, dodžus un tamlīdzīgas mašīnas - protams, neparāda ka galu galā ar to poršu vai dodžu galā aizbrauc ātrāk, jo vienam bāka uzpildās piecās minūtēs, otram aķi uzlādējas jūtami ilgākā periodā. Bet nu kamēr jāstaipa krāniņi - tu tak kaut kur stiepjot nemaz neredzi kādā misenē tu sēdi, jo koncentrējoes uz ceļu...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti