Dacia sola elektromobili par 9000 eiro (+ FOTO) 52

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 4.marts 2020 10:05

Rumānijas autoražotājs Dacia jau nākamgad sola laist klajā jaunu kompaktu elektromobili par cenu, kas nepārsniegs deviņus tūkstošus eiro.

Dacia strādā pie savā vēsturē pirmā elektroautomobiļa projekta, ko plāno realizēt līdz 2021.gada beigām. Tas ir kompaktu izmēru elektromobilis Spring Electric, kas solās kļūt par Eiropā lētāko šāda veida piedāvājumu.

Zināms, ka Spring Electric būs tikai 3730 mm garš piecdurvju automobilis, kas dalīs tehniku ar Renault City K-ZE – nelielu krosoveru, kas jau pieejams Ķīnas tirgū. Šāds automobilis tiek aprīkots ar vienu 44 Zs (125 Nm) elektromotoru un 26,8 kWh akumulatoru, kas var uzglabāt strāvas krājumus aptuveni 200 – 250 km. Krosovers apveltīts ar 2423 mm riteņu bāzi un 300 litru bagāžas telpu, bet automobiļa klīrenss ir 150 mm.  

Dacia Spring Electric sērijveida versija tiek gaidīta nākamā gada sākumā. Ražotājs liek noprast, ka bāzes modelis nemaksās vairāk par 9000 eiro.

 
Visi komentāri
 
Uh 4.marts 2020 10:52
5 0 Atbildēt

Vispär jau ieintrige ,kä braukt uz darbu

topinamburs 4.marts 2020 10:58
0 4 Atbildēt

Shut up and take my money

Dacia 4.marts 2020 11:25
9 2 Atbildēt

Šim laikam baterija un lādētājs būs jāpērk atsevišķi, citādi cena nav izprotama.

Tims 4.marts 2020 14:08
3 1 Atbildēt

Te var redzēt reālās eauto izmaksas..un nereāli saskrūvētās visiem Hyundai un Nissan brīnumiem..

felix65 4.marts 2020 20:50
3 0 Atbildēt

Tas tāpat kā ar Logan koncepciju, kuram tika solīta 5000 cena. Kad parādījās dzīvi Logani, izrādījās ka tie maksā "nedaudz" vairāk un 5k tie maksājot izstumti pa rūpnīcas vārtiem. Marketings, maķ tvoju!

TOPČIKS 4.marts 2020 11:27
1 0 Atbildēt

Gan jau prieki nebūs ilgi, saliks baigos nodokļus..

gunbox 4.marts 2020 11:30
1 4 Atbildēt

200km, tas būs reailitātē 150km. Tādam piepilsētas iedzīvotājam, kurš katru vakaru var uzmest uz rozetes un nebrauc tālāk ārpus pilsētas. Fail!

anoagask 4.marts 2020 11:42
2 1 Atbildēt

kā otrais auto ģimenē pilnīgi pietiekami

msh 4.marts 2020 12:51
5 7 Atbildēt

Jā, un brīdī kad elektromiza ir nevis pilnvērtīgs vienīgais auto, bet otrais, iestājas epic FAIL, pa to tēmu kā mums te ar reģionālo reformu, kur pūce sola debesu brīnumus, bet reāli neko nosaukt nespēj - ekofani tak sola oglekļa dioksīda izmešu samazinājumu, bet ja elektromiza ir tikai kā otrā mašīna, tās amortizēšanās punkts attiecīgi attālinās, vajag divas mašīnas [abas jāuzražo] un joprojām viena satur vairākus simtus kilogramu toksisko atkritumu...

sdfgh 4.marts 2020 12:53
15 1 Atbildēt

Tiešām, kas kaiš cilvēkiem? Viņi izlasa, ka auto ir domāts īsām distancēm, maksā maz priekš elektroato, tad nopūšas un vaid "kāpēc tas nedara to pašu ko dārgie elektroauto par 5x lielāku cenu"

msh 4.marts 2020 18:08
5 0 Atbildēt

Kas kaiš cilvēkiem? Šo kaiti sauc par pieradumu - pieradumu ka 100 pakas vērts MB no 15 pakas vērtas dacītes atšķiras ar dažādiem knibuļiem un motora jaudu, bet ne ar nobraucamo attālumu. Kamēr elektriskajām spēļu mašīnītēm bākas izmērs [akumulatora izmērs] ir padarīts par dārgu ekstru, kas kopā nāk ar jaudīgu motoru un knibuļiem - un tā nu šie cilvēki nopūšas, jo vēlas dacīti kas paātrinās kā dacīte, izskatās kā dacīte, bet spēj nobraukt tiktāl kā tesla.

Asaris 4.marts 2020 16:33
2 0 Atbildēt

Baterija 26,8kw, pieejamā droši vien ap 24kw, 15kw uz 100km tātad videji ap 160km. Cerams būs arī variants ar lielāku akumulatoru.

ZZZZ 4.marts 2020 12:09
1 2 Atbildēt

Labi būtu ja uz jumta un dzinēja pārsega uzliktu saules paneļus . Pa šo cenu kā otrais auto jau ok.

reku 4.marts 2020 17:56
0 0 Atbildēt

Ļoti labs risinājums saules paneļi uz jumta.Tad ir cerības ka arī no darba līdz mājām varēs tikt.

Mehs 4.marts 2020 12:30
2 2 Atbildēt

Ja cena būs tiešām, ka sola, tad es pērku!

Astro 8.marts 2020 20:39
1 0 Atbildēt

Kur ņemta informācija, ka tas varētu maksāt 9000 EUR? Vienīgais info, ko atradu starptautiskajās lapās ir, ka

1. Tā "brālis" Ķīnā maksās ap 9000 USD.

2. UK saitā carmagazine minēts, kas eiropas nodokļiem un cenu korekciju UK cena varētu būs ap 16000 mārciņām.

Tāpēc vēlējo noprecizēt, vai ir kāds avots, kur minēts, ka cena mums būs ap 9000 EUR?

IRLABI 4.marts 2020 13:02
5 2 Atbildēt

Gan jau aprīkojuma versijās būs arī lielākas kapacitātes baterija. Cena ļoti intriģē. Uzņēmumam braukāt pa Rīgu, būtu ideāli.

LMT 4.marts 2020 13:24
1 3 Atbildēt

Tas būs pirmais elektronabagvāģis!

msnxh 4.marts 2020 13:28
9 1 Atbildēt

Nabagi brauc dārgāku auto, kā tie var atļauties....nejauc auto cenu ar pircēja rocību. Ja rocība nav liela, labāk braukt ar atbilstošu auto, nekā atdot visu naudu par dārga auto līzingu un ēst roltonus, bet bildēties feisbukam pie sava pārāk dārgā auto.

darklight 4.marts 2020 14:37
1 2 Atbildēt

Izlasīju virsrakstu un padomāju: diez, šis arī ne vella neies, tāpat kā Dacia benzīnnieki? Izlasīju rakstu uz redzu - viss kārtībā - neies!

Freijers 4.marts 2020 14:55
1 0 Atbildēt

Nu kamēr būs elektro ekstras.... ka otrais auto braukšanai no privātmājas uz Rīgas centru ok. Nekāda diža ekoloģija tur gan nebūs, jo auto visticamāk 5-6-7 gadiem un tā ka patīk pa LV pārvietoties, tāpat vajadzēs auto, ar ko var 300-400 km mierīgi ziema nobraukt. + pēc izmēriem tipisks 2 cilvēku auto + 2 mazi bērni (iespējams).

Kopumā nav slikti.

memegs 4.marts 2020 15:22
4 5 Atbildēt

Ja pa centru un pilsētu kaut 80% braucēju ziņģēs šādos elektronos un benzīna kapi stāvēs sētā, gaidot brīvdienas - uzreiz jutīs uzlabojumus, pilsēta vairs neodīs pēc degvielas, dūmiem un kvēpiem.

Īsais mūžs ir problēma tikai tad, ja beigās to noliek pagalmā rūsēt, nevis pārstrādā. Elektroauto jomā katri 5 gadi nozīmē lielas izmaiņas, nav īsti jēgas šobrīd ražot elektroato kas kalpotu 20 gadus.

msh 4.marts 2020 18:13
2 0 Atbildēt

Parādi man pēdējo 10 gadu lielās izmaiņas. Neskaitot noteiktus specifiskus tehniskos risinājumus, pieaugušo akumulatora lielumu un modeļu daudzveidības atnestas īpatnības - izmaiņu nav; kaut kāds mazs un lēts šodienas elektromobīlis no 30 gadus veca mk2 golfa, CityStromer versijas atšķiras tikai ar "laikmeta pieskārienu" - bik jaudīgāks motors, litija jonu aķi skābes-svina vietā un planšete diezgan parasta spidometra vietā.

atrabotka 4.marts 2020 18:23
2 1 Atbildēt

Un kādas izmaiņas tu sagaidi? Elektroauto segmentā galvenās lietas ir veicamais attālums ar vienu uzlādi un uzlādes iespēju pieejamība. Tieši par to domājams arī memegs bija domājis, nevis tehnoloģiju salīdzinājumu ar 2. golfu.

msh 4.marts 2020 21:06
2 2 Atbildēt

Kādas? Nu ja tu lasītu elektromobīļu - vai ekoloģijas - neatceros, kurā no tiem abiem bija tā diskusija - tofiku, tad tu zinātu, kādas. Redzi, elektromotoram ir zināmas atšķirības attiecībā pret iekšdedzes dzinēju - teiksim, to fiziski ir iespējams ielikt mašīnas ritenī un tikt vaļā no diezgan ievērojamajiem transmisijas zudumiem - ko pa kluso cenšas panākt viena ķīniešu firma. Bet ko dara visādi maski un citi skaļie un lielie darboņi? To pašu ko fofāgena inženieri pirms 35 gadiem - kuri tajā golfā parastai golfa kārbai, tādai pašai kāda ir manējā, pieskrūvēja elektromotoru - tagadējajos elektromobīļos ir iepista kapeika un aizvākts ātrumkloķis un kārbā palicis tikai viens zobratu pāris, lai arī reāli vajadzētu 2-3 [kas arī taycan, cik dzirdēts, izveikts]. Kamēr elektromotors griež kārbu, diferi un caur divām pusasīm riteņus - tikmēr mēs runājam par mūsdienīgo akmenslaikmeta elektromobīli, kurš šajā svarīgajā punktā nav ticis tālāk par saviem 19. gadsimta beigu priekštečiem un tāpat kā iekšdedzes dzinējs, iznieko kādus 15% jaudas, lai arī elektromotors to varētu nedarīt...

topinamburs 5.marts 2020 9:47
2 0 Atbildēt

ko tu tur esi ieciklējies uz to rumbas riteni

Tu domā, Dacia/Renault speciāli neliek iekšā jaunākās tehnoloģijas, lai tev ieriebtu?

Ja tā tehnoloģija būtu pieejama un jēdzīga savā price/performance, tici man, tā jau būtu tajā ritenī iebāzta.

Disadvantages

Hub motors are adding weight to the wheel. Unsprung weight is all bad. Unsprung weight includes the mass of tires, brakes, suspension linkages and other components that move along with wheels. These components react to roadway irregularities with no damping. Rest of the mass is on the vehicle side of the springs is the sprung weight. Disturbances from the road are filtered by the suspension system and as a result, are not fully experienced by sprung weight. The ratio of the sprung and unsprung weight is one of the most important components of the vehicle ride and handling. In general, a 1kw hub motor weights around 8~10kg and this weight add to the wheel weight. If hub motor is considered for the electric car or electric bus, the unsprung weight will be even more.

Hub motors use the high number of magnets which means their operating speed is less which is around 300 ~ 500 rpm based on the wheel size and application. Low operating speed has a risk of motor cogging torque.Cogging torque of electric motors is the [torque] due to the interaction between the permanent magnets of the rotor and the stator slots of a Permanent Magnet (PM) machine.It is especially prominent at lower speeds, with the symptom of jerkiness. Cogging torque is an undesirable component of the operation of such a motor. Cogging torque results in torque as well as speed ripple; however, at high speed the motor moment of inertia filters out the effect of cogging torque.

As the motor is in the wheel, the electrical connections must be between the wheel and the body making the harness connections more complex, stressed and increases the risk of fire hazards.

Hub motors are still not waterproof due to the application. As they are fitted on to the wheel, there must be a clearance on both side covers leading to the leakage. My experience while manufacturing these motors, a lot of customer complaints are due to water entry and damaging the hall sensors circuit and the motor was not running due to this.

Motor cooling is always an issue because of the hub motor configuration. The outer rotor configuration doesn’t suit for water cooling and forced to use natural cooling which might get impacted on the motor reliability. Permanent magnets performance also depends on the operating temperature.

msh 5.marts 2020 12:44
1 0 Atbildēt

"Ja tā tehnoloģija būtu pieejama un jēdzīga savā price/performance, tici man, tā jau būtu tajā ritenī iebāzta."

Tu kaut ko neesi sapratis. Nav jau runa par to ka šī tehnoloģija nav līdz galam izstrādāta. Runa ir par to ka 1) šodienas elektromobīlis ir arhaiska kaste, kas pēdējo vismaz 30 gadu laikā ir progresējis tikai niansēs, un arī tikai tāpēc ka tās tehnoloģijas, kas ieviestas, ir tikušas izstrādātas priekš kaut kā cita, un 2) neviens no lielajiem elektromobīļu bīdītājiem pat negrib nekādu modernizāciju - tu to saproti? Iedomājies kas būtu, ja ko tādu darītu tesla, nevis nezināms ķīnas uzņēmums - par to, ka viņi ko tādu dara, masks & co regulāri visādos twitteros bazūnētu, ekofani aiz sajūsmas čurātu biksēs - bet vai tas notiek? Ne tak - tā vietā tiek bazūnēts ka arhaiskajā mašīnā tiek/tiks izmantots nevajadzīgs datorrisinājums, kurš esot 6 gadus priekšā citiem - man gan vairāk liekas ka neskaitot skaitļošanas jaudu, savā izpildījumā drīzāk kādus 36 gadus aiz citiem - bet par to ka varētu elektrisko mašīnīti uztaisīt efektīvāku, izdarot ko tādu, ko mašīnai ar iekšdedzes dzinēju nevar - ne čiku ne grabu...

Topinamburs 6.marts 2020 6:21
0 0 Atbildēt

Paskaidroju: to citystromer pārdeva par 45000 DM. Pārskaitot uz mūsdienu naudu ņemot vērā inflāciju: 30000 eiro.

msh 6.marts 2020 12:40
0 0 Atbildēt

Nezinu kāpēc tu to raksti [laikam lai parādītu jūtamo elektrisko mašīnīšu palētināšanos], bet pēc maniem aprēķiniem tā vērtība bija lielāka.

topinamburs 6.marts 2020 20:40
0 0 Atbildēt

tas arī ir progress, kaut ko padaŗit lētāku (lasi = efektīvāku ražošanā)

msh 7.marts 2020 0:56
0 0 Atbildēt

Nu labi - tad pagaidīsim vēl 30 gadus, kad varbūt elektriskās mašīnītes savā varēšanā sāks tuvoties iekšdedzes dzinējiem, un tad apsvērsim domu par to pirkšanu Tik neaizmirsti ka "efektīvāks ražošanā" diezgan bieži nozīmē ka uz kvalitātes rēķina...

topinamburs 5.marts 2020 14:51
2 0 Atbildēt

paldies par rūpēm, lai es kaut ko saprastu (sarkasms, protams)

Vidēji EV patērē 15 - 20 kwh/100 km, kas, pārrēķinot pēc formulas benzīnam 56 MJ /kg dod apm 2L/100 km patēriņu

Tas nav progress? Nav inovācijas? Nē? Nemaz?

msh 5.marts 2020 17:46
1 1 Atbildēt

Lai tas būtu progress, ir jābūt uzlabojumam pret kaut ko, kas bija agrāk. Tagad iedod man datus ka tevis nosauktie cipari ir labāki nekā 35 gadus vecam CityStromer - jo elektromobīlis var progresēt tikai uz vecāku elektromobīļu fona Es baidos ka šitā "inovācija" [latviski - jaunievedums] ir tikpat veca kā Benz Patent Motorwagen. Bet ja jau reiz tu gribi salīdzināt ar iekšdedzes dzinēju - tad atceries ka gala izmaksās pa lielam galvenā starpība ir akcīze, vai tās trūkums - tā kā elektriskā mašīnīte ir dārgs prieks,vajadzētu kādu jaunievedumu lai ekonomija būtu jūtama, jo uz nodokļu trūkumu ilgi cerēt nevar - tāpēc vajag kaut ko "inovēt" lai samazinātu to elektrības patēriņu vismaz 2x - riteņu motori varētu būt labs sākums...

njhuikl 4.marts 2020 23:16
2 3 Atbildēt

Elektroauto sastrēgumā neindē gaisu kā vecais golfiņš un tas ir milzīgs sasniegums. Taisnības labad gan jāsaka, ka jebkurš auto ar iekšdedzes dzinēju pilsētā ir braucoša indētava.

msh 5.marts 2020 0:42
2 1 Atbildēt

Paga, kā tas ir? "Elektroauto sastrēgumā neindē gaisu kā vecais golfiņš", abet manis nosauktais "vecais golfiņš" arī ir elektrisks; kā tas kaut ko indē?

Attiecībā par "braukājošām indētavām"; dīzeļus ieviesa tie paši cilvēki kas tagad ievieš ripojošās toksisko atkritumu mucas - benzīnnieki ir +/- tādas pašas braucošas indētavas kā tu staigājoša indētava. Bet nē nē, vajag nevis iet uz atpakaļ, bet uz priekšu - nevis indēt ar oglekļa dioksīdu un ūdeni, bet gan ar toksiskajiem atkritumiem - tā noteikti būs labāk.

wertyu 5.marts 2020 8:23
0 0 Atbildēt

Gudriniek, parādi man pilsētu kur ekspluatē vecos elektriskos golfus no seno eksperimentu laikiem....tādas nav. Es zinu par VW mēģinājumiem, bet skatīsimies uz šodienas realitāti.

Un ja tu nepiekrīti, ka iekšdedzes motori rada izplūdes gāzes, kuras turpat uz ietves elpo cilvēki, arī tavi bērni - tad tu dzīvo kādā citā realitātē. Baterijas ir potenciāli bīstamas, bet uz ielas tās nevienu neindē, vienkārši pēc nolietošanās tās nevajag ar cirvi uzšķērst vai slīcināt dīķī, bet nodot pārstrādē. To taču nav tik grūti saprast, vai ne?

msh 5.marts 2020 12:52
1 0 Atbildēt

Tu kaut ko nesaprati. Apgalvojums bija - "elektromobīļus var taisīt kā īsmūžīgus sūdus, jo tie visu laiku attīstās". Es šo apgalvojumu apgāzu - reālas attīstības NAV, neskaitot kaut kā palētināšanos, tāpēc ja tas ir vienīgais iemesls netaisīt kaut cik kvalitatīvas elektriskās kastes, var droši taisīt tādas, kuras velk 30 gadus - pēc 30 gadiem tās diez vai būs milzīgi novecojušas.

Iekšdedzes dzinēji rada izplūdes gāzes - bet vajag kustināt smadzenes, nevis nodarboties ar vaimanoloģiju - "kaut kas tur kūp, vai vai vai, cilvēki tiek indēti!". Parasts netiešās iesmidzes benzīnnieks mūsdienās, kopš vairs nelieto etilēto benzīnu, kaitīgās vielas izdala tik niecīgos daudzumos ka visa šitā diršana ir lieka - tas kas izdalās vismaz 99% ir ūdens tvaiks, oglekļa dioksīds un oglekļa monoksīds - pirmais cilvēkam ir nekaitīgs, pārējie divi nekaitīgi nav, bet neatstāj paliekošas sekas, ja vien nepārsniedz tādas koncentrācijas ka var nosmacēt, kas uz ielas nekad nenotiks. Dīzeļi izdala slāpekļa oksīdus kas ir kaitīgi - par dīzeļu daudzumu ielās sakām paldies tiem pašiem fruktiem, kas tagad bīda elektromobīļus. "Baterijas uz ielas nevienu neindē" - kad degoši elektromobīļi rīgas ielās kļūs par ikdienu, tad indēs - ugunsdzēsēji jau tur neko nepadarīs, un attiecīgi 200-300 kg smags akumulators pārvērtīsies pelnos un putekļos...

Freijers 4.marts 2020 23:59
0 0 Atbildēt

Nu uz 80% būs labs laiks jāpagaida, pat bagātajās R Eiropas pilsētās labi, ja pāris % elektro auto mana.

Es arī Rīgā nejūtu nekādas pārākas benzīna vai eļļas smakas, ir pa kādām smirdeklim, bet tas arī viss, varbūt drusku NO2 sitās nāsī reizēm, bet visādi savādāk tad oža jāparbauda, ja liekas traģisks piesārņojums !

gdbvcy 5.marts 2020 9:32
0 0 Atbildēt

Pastaigā pa Rīgas centru sastrēgumu laikā, bet vistrakāk ir dienās kad nav vēja. Naktī u.c. laikos kad auto brauc ļoti maz - tiešām, nav ne vainas.

... 5.marts 2020 9:49
1 0 Atbildēt

Varbūt jāsāk ar to, ka jālikvidē, vai vismaz jāsamazina sastrēgumi?

Kravinieki liela daļa brauc uz ostām. Kamēr nav jēdzīga apbraucamā ceļa, viņi brauks un smirdēs.

Kamēr visi pierīgas pusbiezie vadās savas atvases uz centra skolām, Sastrēgumi būs. Šo sastrēgumu daļu var labi redzēt, kad iestājas skolēnu brīvlaiks...

Kamēr būs tāda koncepcija, kad gadiem ilgi vienaicīgi remontēsim vairākus tiltus, sastrēgumi būs.

sbcgr 5.marts 2020 9:53
0 0 Atbildēt

Man jau tava doma patīk, ja vien tu savā prātā nedomā "aizliegsim braukt smagajiem un biezajiem, lai es varētu braukt bez sastrēgumiem"))

protams, ka problēma ir sastrēgumi. Ko gan citu var gaidīt no hanzas pilsētas, kas celta laikos, kad brauca pajūgos un to nebija daudz. Tiklīdz ielām ir krustojumi un pudeles kakli, tā pie noteikta auto daudzuma rodas korķi.

msh 5.marts 2020 12:55
2 0 Atbildēt

Nekas jau nav jāaizliedz. Ir jāuzbūvē apbraucamie ceļi; tranzīta satiksme pati pazudīs no rīgas centra - un ir jānovērš tas absurds ka kāds grib vest bērnus uz skolu pāri visai rīgai - te, protams, ir runa par kaut kādu izglītības sistēmas reformu.

Jojo 4.marts 2020 15:08
1 0 Atbildēt

Kopš auto nav luksusa prece, piedāvājumam būs pieprasījums.

Pļurkt 4.marts 2020 16:48
2 1 Atbildēt

Kā otrais auto braucieniem uz un no darba, kā arī uz veici derēs, bet man uzturēt 2 auto, ja ar pirmo garāki gabali ir 2 - 3 reizes gadā nav rezona! Uz un no darbu degvielu apmaksā firma, tā ka tām pāris reizēm pirkt auto par kaut vai pāris štukām neatmaksājas!

Ja tas būtu 20 Eiriki, tad paņemtu gan!!!!!

Bet kā vienīgais auto tas man pilnīgi nav derīgs!!!

qabdg 4.marts 2020 16:52
5 1 Atbildēt

"garāki gabali ir 2 - 3 reizes gadā" - izdevīgāk tās dažas reizes noīrēt vajadzīgā izmēra degvielas auto un neturēt to sev pie mājas bez darba pārējā laikā. Rūsē arī nebraucot, nodokļi jāmaksā brauc vai stāvi. Priekš kam?

msh 4.marts 2020 18:14
3 1 Atbildēt

Jā, tieši tāpēc jēdzīgāk ir lietot vienu degvielas auto, nevis čakarēties ar elektrisko mašīnīti. Ak jā, kad tu runā par iznomāšanu - kā tur bija, netaisījās aizliegt nomām un firmām ne-elektromobīļus?

Pļurkt 5.marts 2020 18:25
1 0 Atbildēt

Kārtējais Lielpicāns!!!!

Man līdz tam īres kantorim ir precīzi tik pat tālu kā līdz attālākajam punktam kur es braucu tos pāris reizes gadā!!!!!

Ar ko man aizbraukt uz to īres kantori????? Ar vilcienu, tad lieku reizi uz mājām pēc pārējiem, lai mērotu ceļu uz TO PAŠU vietu bet jau īrētā auto un 3 - 4 cilvēku sastāvā?????

----------------

Nu gan stulbs kas stulbs!

Uh 4.marts 2020 18:01
0 2 Atbildēt

šis ikdienas vajadzībām īsajiem gabaliem ļoti labs par tādu cenu kā sola...

Garajiem braucieniem un kā otrs auto ir normāla izmera universālis hibrids bet saulanām vasaras dienām Mazda MX 5 Miata . Un laime pilnīga..

šoferīc 5.marts 2020 4:01
0 0 Atbildēt

nosaukums izsaka visu - braukšanai paredzēts tikai no pavasara, ziemā bez apkures bet vispār lai frančiem izdodas par 9T

Vecais 5.marts 2020 11:04
1 0 Atbildēt

Ja tiešām bus pa 9000, tad viennozimigi nemams

Dzuvels 6.marts 2020 11:01
0 0 Atbildēt

Šitas vairāk būs jāstum. Jēga no 200km pat līdz jūrai netiek pa 9000eiro

topinamburs 7.marts 2020 7:37
1 0 Atbildēt

Iauto izcēlis savā nevarēšanā apskatīt informācijas avotus.

www.romania-insider.com/index.php/electric-dacia-price

Rumāņi raksta, ka Dacia Spring varētu maksāt 15-20 tūkst, un, tikai pēc Rumānijas valdības atbalsta programmas cena varētu būt ap 10 tūkst.

Tā ka nespīd mums elektrovāģis zem 10 taukšķiem - un ražotājiem jau arī nav jēgas tādu piedāvāt, kamēr ir pieprasījums un pērk tik, cik viņi var saražot pa 40-30-20 tūkst, lētāku nebūs Dacija noteikti būs pāris, vai pat kādus piecus taukšķus lētāk par VW/Skoda/Seat mazo elektroauto e-Up.

Bet vienalga, tas man lieliski derētu kā manas ģimenes 2. auto.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kāpēc ir tik svarīgi noteikt atbilstošu ātrumu satiksmes organizēšanai? Ceļa zīmes 110 km/h piemērs (+ VIDEO) 6

iAutolv skaidro, kādēļ arī tik nelielā satiksmes nogrieznī kāds ir Rīgas-Jūrmalas šosejas posms, nepieciešams savlaicīgi mainīt noteikto maksimālo ātrumu un kādēļ dažkārt lielāks ātrums nozīmē mazāku agresiju uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Ko dara šī tehnika? (+ VIDEO) 5

Kravas auto ar piekabi kaut ko vienmērīgi izkaisa uz ceļa. Vai varētu būt, ka šādi ātrā un vienkāršā veidā tiek atjaunots ceļa segums? Lasīt vairāk

 

Tikai tagad Latvijas Valsts ceļi atjauno 110 km/h uz Rīgas - Jūrmalas šosejas 30.04.2024 (+ VIDEO) 18

iAutolv konstatē, ka aprīļa pēdējā dienā situācija uz Rīgas-Jūrmalas šosejas izmainījusies un tagad maksimālais atļautais ātrums ir 110 km/h. Lasīt vairāk

 

Tiesai būs vēlreiz jāskata lieta par bēgšanu no policijas pirms 5 gadiem (+ VIDEO) 3

Tiesai atkārtoti būs jāizskata krimināllieta, kurā pirms aptuveni pieciem gadiem kāds autovadītājs narkotisko vielu reibumā bēga no policijas. Pakaļdzīšanās laikā – no Rīgas līdz Ogrei – cieta vairāki likumsargi. Bēgošo autovadītāju izdevās apturēt, tikai lietojot šaujamieroci. Un tieši ar vīrieša ievainošanu galvā saistīts Augstākās tiesas Senāta lēmums, kas paredz daļēji atcelt zemākās instances tiesas lemto, ka vīrietim par izdarīto jāizcieš piecarpus gadu cietumsods. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti