ASV izlikts pārdošanā unikālais Сizeta V16T automobilis, kas savulaik piederējis Brunejas sultānam Hasanalam Bolkiaham.
Kompānija Curated, kas nodarbojas ar retu automobiļu tirdzniecību, iekļāvusi savā piedāvājumā unikālo Cizeta V16T kupeju, kas agrāk piederējusi Brunejas sultānam.
1993.gadā ražotais automobilis nobraucis vien 981 kilometru. Līdz 2020.gada vasaram tas atradās Singapūrā, bet pēc tam, kad to izpirka Curated, tika nogādāts uz Floridu.
Cizeta V16T ir bijušā Lamborghini inženiera Klaudio Dzampoli un mūzikas producenta Džordžio Morodera kopprojekts. Pieaicinot dizaineri Marčello Gandini, tika nodibināta kompānija Cizeta, kas plānoja ik gadu laist klajā aptuveni 40 šādu varenauto. Plāni nepiepildījās un uzņēmums izgatavoja vien 23 eksemplārus. Tikai viens no tiem bija zilā krāsā ar zilu interjeru un tieši šo eksemplāru bija izvēlējies Brunejas sultāns.
Varenauto darbina 64 vārstu V16 sešu litru motors ar astoņām sadales vārpstām, četrām cilindru galvām un divām GSM pievada ķēdēm. Agregāts attīsta 540 zirgspēku jaudu (542 Nm) un apvienojumā ar piecu pakāpju ZF mehānisko pārnesumkārbu nodrošina maksimālo ātrumu 328 kilometri stundā.
80.gados lasīju, ka tas ir pasaules bagātākais cilvēks, atceros pat skaitli - 25 miljardi. Toreiz par Geitsu, Masku un Cukerbergu neviens neko nezināja
Katrai paaudzei savi cūkenbergi. Tam varenvāģim paneļa slēdži izskatās kā no ceha elektrības sadales skapja izrauti.
Slēdžiem jābūt saprotamiem ērtiem, informatīviem un nesablīvētiem. Tā lai ar tiem var rīkoties braucot ar 250 km h un neatraujot skatu no ceļa. Šo funkciju domāju tie pilda labāk nekā mūsdienu glāstāmie ekrāni.
Ne par to bija runa. Protams, ka slēdžiem ir jābūt. Taču auto 6-7 ciparu cenā tos tomēr varēja uztaisīt glītākus.
To gadu varenvāģiem paneli domāja beigās, kad viss cits jau bija. Salika no tā, kas pa rokai. Lambo panelis bijis savilkts ar samoreziem, tas bija ok. Kad aiz muguras ierūcās vismaz v8 ērģeles, bikšu priekšā bija pleķītis un nekādu domu par slēdžiem.