Audi piesaka SQ5 Sportback – sportisku CUV ar 341 Zs dīzeļdzinēju (+ FOTO) 8

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 27.novembris 2020 5:12

Audi atklājis pieteikšanos SQ5 Sportback – sportiskam modelim, kas tirgū nonāks 2021.gada pirmajā pusē.

Audi šo krosoveru ar kupejveida virsbūvi dēvē par CUV (Crossover Utility Vehicle) un uzsver, ka tas ir jau trešais šāda veida piedāvājums viņu modeļu klāstā pēc Q3 Sportbak un e-tron Sportback.

Jaunais modelis komplektēts ar trīslitru V6 dīzeļdzinēju, kas attīsta 341 Zs (700 Nm), var ieskrieties līdz simtam 5,1 sekundes laikā un sasniegt maksimālo ātrumu 250 km/h (elektroniski ierobežots). Agregāts strādā pē Mild Hybrid tehnoloģijas ar borta 48 voltu sistēmu, litija jonu akumulatoru un startera ģeneratoru, kas ietaupa degvielu un nodrošina papildu jaudas piedevu.

Motoru piedāvājumā arī 2.0 TDI dīzeļdzinējs 204 un 286 Zs versijās, kā arī benzīna agregāts, kas attīsta 265 Zs.

Audi SQ5 Sportback uzstādīta sporta S-piekare ar stingrākām atsperēm, bet elektroniski regulējami amortizatori un adaptīvā pneimatiskā piekare pieejama par papildu samaksu. Pēdējā ļauj mainīt klīrensu 60 mm diapazonā: braucot pa lauku ceļu, tā automātiski palielinās klīrensu par 45 mm, bet, braucot ātri pa līdzenu ceļu, gluži pretēji, piespiedīs automašīnu 15 mm tuvāk asfaltam.

Automašīna piedāvā 510 litru bagāžas novietni ar iespēju pazemināt iekraušanas slieksni par 55 mm un modernos OLED aizmugures lukturus, kuru grafisko zīmējumu pircējs var izvēlēties no trim piedāvātajiem variantiem.

Audi SQ5 Sportback tiks ražots Meksikā, bet Ķīnas tirgum to montēs no piegādātajām detaļām Ķīnas pilsētā Čangčunā.

 
Visi komentāri
 
Antons 27.novembris 2020 9:14
1 4 Atbildēt

Vienreiz satiku kādu veco Scorpio uz 220 km/h lietus laikā. Citu reizi MB190 arī virs 200. Ar abiem apmēram stundu gājām blakus Hanoveras rajonā. Nevienu SUV virs 180 vēl neesmu saticis...

s 27.novembris 2020 10:31
3 2 Atbildēt

Maz braukā, Vāczemē daudzi ir redzēti, un tepat Latvijā pilni ziņu portāli, plus tepat pa Jūrmaleni divi ar 200+ vizinājās.

Antons 27.novembris 2020 11:09
1 2 Atbildēt

Viņi pazūd pēc pirma pagrieziena - fizika. Es turpinu ieskrieties, kāmēr tie met pa bremzēm un dod ceļu.

s 27.novembris 2020 15:31
2 2 Atbildēt

Ar ko tad brauc, tīri intereses pēc?

Starpcitu salīdzinājums ne pārāk, fizika protams ir fizika, bet tāds standarta skorpis tik un tā uz trases būs lēnāks par mūsdienīgu dīzeļ q5

Antons 30.novembris 2020 9:24
0 0 Atbildēt

Tam Scorpio bija viena no labākajām šasijām klasē, bet maks.ātrums droši vien lielāks nekā daudziem SUV šodien - arī fizika, pareizāk, aerodinamika.

s 30.novembris 2020 9:41
0 0 Atbildēt

Kuram skorpim bija viena no labākajām šasijām klasē, un kādā ziņā labākā?

Iemet te kādu atsauci uz rakstu, jeb tu pats to izdomāji?

Antons 30.novembris 2020 15:19
0 0 Atbildēt

Man ir virkne veco automediju. Tur rakstīts Fahrverhalten Sehr gut. Franču presē tas pats. Pie tam šim ir bijis ECOTY 1986. Šaubos, ka "eksperti" komentos vispār sapratīs par ko iet runa tagad.

s 30.novembris 2020 21:19
1 1 Atbildēt

Tā laika top modelim bija 2.9 V6 ar 150zs, 0-100km/h 9.sec, max ātrums 208km/h, bet domāju, ka viennozīmīgi gāja ātrāk.

Priekš tiem laikiem tas bija labs aparāts, lētāks par vāciešiem un nereti labāk aprīkots.

Tas arī iemsles ECOTY 1986, savukārt tam nav nekāda sakara ar auto "sportiskumu", jā tas bija ātrāks par tā laika kadetiem un golfiem, bet ne ātrāks par tiešajiem konkurentiem bmw, mercedes un audi!

Ja sālīdzina ar mūsdienu suviem, pseidodžipiem sauc, kā gribi, (par ko arī iesākās šī diakusija), tad viņš tomēr ir lēnāks it visur, arī "fizikā"...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 5

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti