Gandrīz 20 mašīnas minūtē – kurš ražotājs ir visražīgākais? 4

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 4.decembris 2020 5:08

Portāls Money Shake izpētījis, kurš autoražotājs strādā visnaskāk un, cik automašīnas tas izgatavo vienas minūtes laikā.

Visvairāk automašīnu vienas minūtes laikā saražo Toyota – 19,9, bet tikai nedaudz tai zaudē Volkswagen koncerns ar visām tajā ietilpstošajām markām – 19,8. Pirmo trijnieku noslēdz Hyundai (13,7), kam seko General Motors (13), Ford (12,2) un Nissan (11).

Septīto ailīti šajā sarakstā ieņem Honda (10), aiz sevis atstājot FCA (Fiat Chrysler) koncernu (8,8), Renault (7,9) un PSA (Peugeot-Citroen) - 6,9.

Aiz pirmā desmita robežām palika tādi labi pazīstami ražotāji kā Suzuki (6,3), SIAC (5,5), Daimler (4,8), BMW (4,8), Geely (3,7), Changan (3,1), Mazda (3,1), Dongfeng (2,8), BIAC (2,4) un Mitsubishi (2,3).

Jāatzīmē gan, ka pētījums ir visai subjektīvs, jo dažos gadījumos Money Shake ņēma vērā atsevišķu marku rezultātus, bet citos – visa koncerna iespēto.  

Uzņēmumi, kas ražo elektriskos transportlīdzekļus, tika iedalīti atsevišķā sarakstā. Šajā gadījumā tika ņemts vērā saražoto eksemplāru skaits stundā. Tesla iekļuva labāko pieciniekā ar rezultātu 42 elektriskās automašīnas stundā, divi Ķīnas uzņēmumi BYD (26) un BJEV (18) ieņēma otro un trešo vietu, atstājot aiz sevis BMW (15) un Nissan (10).

 
Visi komentāri
 
viencexperc 4.decembris 2020 8:21
4 2 Atbildēt

Pamuļķis teiks, - ka tas nevar būt. Automašīnas būvē citplanētieši.

Jo tieši tā viņi apgalvo, kad uzzin, ka Heopsa piramīda tika uzbūvēta ar ātrumu - 315 akmeņi diennaktī ( ja 8 stundas darba laiks, tad 40 akmeņi stundā), bet ja ņemt vērā, ka piramīdas būvēja tikai plūdu sezonā, nevis visu gadu, tad vēl, vismaz 2 reizes ātrāk.

Conqueror 4.decembris 2020 11:49
1 1 Atbildēt

nū, uz heopsa piramīdu cilvēki vilka akmeņus kamēr saule (dievs Ra) spīd, un noteikti, kā nokrita vai nomira, tā uzreiz cits vietā stājās - antīkais konveijers

Komentētājs 6.decembris 2020 11:39
0 0 Atbildēt

Ražot jau ražo. Tik vai visi tiek pārdoti...

Latvietis 6.decembris 2020 16:27
0 0 Atbildēt

Drusku pa traku 20mašīnas minūtē. Tā autobūvei vajag nedaudz kvotas uzlikt. 20 mašīnas nedēļā. Te arī ir Lielākie gaisa piesārņotāju rūpnīcas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti