Visi komentāri - Pieredzēt Vidusjūras vēju ar „Maserati”: ar ko atjaunotais „Levante” ir īpašs?

Pieredzēt Vidusjūras vēju ar „Maserati”: ar ko atjaunotais „Levante” ir īpašs? 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Vineta Pilāte | 13.janvāris 2021 14:24

„Maserati” jau no 1963. gada piekopj tradīciju piešķirt saviem modeļiem vēju nosaukumus. Pirmais bija „Mistral”, vēlāk „Bora” un „Khamsin”. Tagad „Levante” ir valdošais vējš Vidusjūrā, kas lieliski raksturo ar šo vārdu nosaukto sportisko un ekskluzīvo „Maserati” visurgājēju, kas nesen ieguva būtiskus uzlabojumus.

„Priecājamies, ka mūsu sortimentā ir atjaunotais „Maserati Levante” modelis. Tas ir elegants, izsmalcināts un sportisks visurgājējs, kas nav tikai stilīga greznība, bet ir lieliski piemērota sabalansēta automašīna ikdienas braucieniem, kas liek sirdij pukstēt straujāk, vienlaicīgi ļaujot atpūsties un izbaudīt greznību.

Debitējot 2016. gadā, „Levante” acumirklī ieguva lielu uzmanību, jo autovadītājiem piedāvāja ne tikai lielas caurgājības automašīnām raksturīgo praktiskumu, bet to saskaņoja ar sportisko „Maserati” raksturu un augstākā līmeņa ekskluzivitāti.

Atjauninātais modelis iet soli tālāk un piedāvā vēl vairāk modernu un progresīvu risinājumu, kas „Levante” autovadītājus, braucot ikdienā, lutina ar neaizmirstamiem iespaidiem,”  atjaunināto modeli raksturo „Maserati” preces zīmes vadītāja Evelina Avina.

Tradīcijas, kas iemieso solīdumu un sportiskumu

Jau no paša sākuma par „Maserati” simbolu kļuvušais trejžuburis lepni grezno arī plato „Levante” radiatora režģi, kas kopā ar šaurajiem priekšējiem lukturiem demonstrē sportisku raksturu un akcentē ražotāja tradīcijas radīt automašīnas, kas aizrauj autovadītājus.

Kaut arī „Levante” ir SUV klases automašīna, tās slīpais aizmugurējais stikls un muskuļainā līnija, kas stiepjas no aizmugurējo durvju roktura līdz aizmugurējiem lukturiem, piešķir šai automašīnai vēl lielāku cienīgu agresivitāti un sportiskumu. Dizaineri ir pacentušies, lai „Levante”, būdama lielākas caurlaidības klases automašīna, būtu eleganta, sportiska un solīda.

Dinamiskais, bet solīdais „Levante” izskats nav tikai skaistā āriene, iekšpusē šī automašīna demonstrē tādas pašas īpašības. Ar dabīgo un mīksto „Pieno Fiore” ādu apšūtie sēdekļi ne tikai nodrošina komfortu, bet arī ļauj ķermenim justies ērti, tādēļ katru reizi veicot straujus pagriezienus, tiek nodrošināta pilnīga vadītāja stabilitāte.

Sportisks komforts un progresīvas tehnoloģijas

Tādas pašas emocijas piešķir arī citi atjauninātā „Maserati Levante” interjera elementi, kas ir izgatavoti no augstākās kvalitātes materiāliem, taču to stils un dizains demonstrē ne tikai trauslumu, bet arī sportiskumu. Starp citu, ādas elementi ir īpaši patīkami un kvalitatīvi, kā arī ar laiku iegūst sulīgu toni – tie nenoveco, bet nobriest.

Neraugoties uz unikālo „Maserati Levante” jūtamo rafinētā sportiskuma sajūtu, nav aizmirstas arī jaunākās tehnoloģijas. Piemēram, centrālajā konsolē ievietotais skārienjūtīgais ekrāns ļaus mainīt un novērot dažādus „Levante” parametrus, kā arī sasaistīt savu viedtālruni ar automašīnu.

Autovadītāja, pasažieru un apkārtējo drošību nodrošina šajā automašīnā ierīkotās uzlabotās pasīvās un aktīvās drošības sistēmas, tādēļ ikdienas braucieni vienmēr būs droši visiem.

Vadot automašīnu – tikai lieliskas emocijas

„Maserati Levante” autovadītāju iepriecinās ne tikai ar lielisku kvalitāti vai izteiksmīgu dizainu, bet arī ar šīs automašīnas vadības īpašībām. Uz autovadītāja komandām jūtīgi reaģējošais stūres mehānisms un dinamiskā „Skyhook” šasija, kas pielāgojas gan ceļa segumam, gan autovadītājam, nodrošina stabilitāti jebkādos apstākļos.

Pateicoties ideālam 50/50 svara sadalījumam asīm, „Levante” automašīna ir stabila, viegli prognozējama un vadāma, tādēļ ikdienas braucieni ar šo automašīnu būs īpaši un azartiski.

Atjaunotajam „Maserati Levante” zem motora pārsega ir 3.0 l darba tilpuma V formas 6 cilindru benzīnmotors ar 350 zirgspēkiem, kas attīsta ātrumu līdz pat 251 km/h, bet 100 km/h sasniedz 6 sekunžu laikā. Vidējais atjauninātā „Levante” modeļa degvielas patēriņš ir 11.6–12 l/100 km.

Atjauninātā „Maserati Levante” modeļa cena Latvijā ir sākot no 81 668 EUR ar PVN.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 14.janvāris 2021 10:32
1 0 Atbildēt

"Sportisks komforts" - tak sportisks, vai komforts? Tās ir divas dažādas lietas.

Tas ir speks 15.janvāris 2021 1:17
0 0 Atbildēt

Vineta Pilate un Evelina Avina. Vinas ir plasi pazistamas auto ekspertes, noteikti verts apdomat sada spekrata iegadi

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti